قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1
Like Tree5Likes
  • 5 Post By a.aryaiee

موضوع: غول پردازشی و منحنی جهان

  1. #1
    OCH Member
    a.aryaiee آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2016
    سن
    36
    نوشته ها
    89
    تشکر شده 380 بار در 94 پست
    a.aryaiee آنلاین نیست.

    غول پردازشی و منحنی جهان

    ایسر نیز در نمایشگاه IFA 2016 حضور یافته است. اما این یک حضور عادی نیست؛ Acer یکی از قدرتمند ترین نوت بوک های جهان را معرفی کرد. قدرت، تنها مزیت این نوت بوک عجیب نیست! ایسر اولین نوت بوک منحنی جهان را معرفی کرد. این محصول با نام Predator 21 X دارای طراحی شگفت انگیز و بسیار زیبا است. نمایشگر منحنی این نوت بوک از نوع IPS بوده و در سایز 21 اینچ تولید شده است.رزولوشن قابل پشتیبانی توسط این نمایشگر،2560×1080 است.دومین ویژگی اولین نوت بوک منحنی (Curved) جهان، استفاده از سخت افزار ردیابی چشمی (Tobii) است. همانطور که می دانید، بازی های هماهنگ با سنسورهای Tobii تا پایان سال 2017 به حداقل 100 عنوان خواهد رسید.
    [Only registered and activated users can see links. ]
    در زمینه پردازش های گرافیکی، شاهد استفاده از دو کارت گرافیک GTX1080 در پیکربندی SLI هستیم. علاوه بر آن، درنده جدید ایسر از فناوری G-Sync در ترکیب این لپ تاپ بهره گرفته است. پردازش اطلاعات در این غول قابل حمل توسط آخرین نسل پردازنده های اینتل، کابی لیک انجام خواهد شد. 4 اسپیکر در اطراف بدنه کارگذاری شده است. علاوه بر آن دو عدد ساب ووفر نیز در این لپ تاپ مورد استفاده قرار گرفته است تا بدین ترتیب سیستم صوتی از آرایش 4+2 برخوردار گردد. سامانه صوتی این لپ تاپ قادر به ایجاد صدای Dolby Audio و فراگیر است.
    [Only registered and activated users can see links. ]
    در قسمت خنک کننده نیز شاهد استفاده از 5 عدد فن هستیم. با توجه به شفاف بودن بخشی از متریال بدنه، می توان نمای قسمتی از این سامانه را مشاهده کرد. 3 عدد از فن های مورد بحث از فناوری AeroBlade برخوردار هستند. صفحه کلید های مکانیکی در Predator 21 X از جمله دیگر ویژگی های آنها هستند و این صفحه کلید ها از سوئیچ های Cherry MX بهره می برند و البته نیازی به اشاره دقیق به سیستم LED RGB در آنها نیست! در حال حاضر قیمت دقیق Predator 21 X اعلام نشده است اما می توان آن را یکی از توانمند ترین لپ تاپ های جهان نامید.

    کانال اورکلاکینگ هیروز در تلگرام

    [Only registered and activated users can see links. ]
    ویرایش توسط a.aryaiee : 3rd September 2016 در ساعت 12:41 PM
    Olesius, ErfanDL, magiteq and 2 others like this.


    Motherboard : Not Specified Processor : Not Specified
    Main Memory : Not Specified Graphics Card : Not Specified
    Cooling : Not Specified Power Supply : Not Specified

  2. 9 کاربر بابت این ارسال مفید از a.aryaiee تشکر کرده اند:

    amirsss (4th September 2016),ErfanDL (3rd September 2016),First.Last (3rd September 2016),magiteq (3rd September 2016),mohammad72 (17th September 2016),msover (3rd September 2016),Olesius (3rd September 2016),Optimus Prime (11th September 2016),TERRORIST (3rd September 2016)



کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •