قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک

mahak-charity


نمایش نتایج: از 1 به 10 از 65
Like Tree207Likes

موضوع: معرفی و دانلود درایورهای کارت های گرافیک AMD

Threaded View

  1. #1
    OCH Member
    XoMa آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    شیراز
    نام واقعی
    حسین
    سن
    40
    نوشته ها
    406
    تشکر شده 3,367 بار در 290 پست
    XoMa آنلاین نیست.

    معرفی و دانلود درایورهای کارت های گرافیک AMD

    سلام و عرض ادب

    در این تاپیک قصد داریم اخرین نسخه از درایور های منتشر شده از جانب AMD برای کارت های گرافیک این شرکت رو قرار بدیم .


    [Only registered and activated users can see links. ]



    اخرین نسخه درایور ارائه شده برای کارت های سری 5000 ؛ 6000 و 7000 ؛ ورژن 12.8 ؛ منتشر شده در 15 اگوست 2012

    نسخه 32 بیتی برای سیستم عامل های ویندوز ویستا ؛ 7 و 8 با حجم 101 مگابایت[Only registered and activated users can see links. ]


    نسخه 64 بیتی برای سیستم عامل های ویندوز ویستا ؛ 7 و 8 با حجم 145 مگابایت
    [Only registered and activated users can see links. ]


    جدیدترین ورژن برای سیتم عامل ویندوز XP نسخه Professional و Home با حجم 93 مگابایت
    [Only registered and activated users can see links. ]



    اخرین نسخه درایور ارائه شده برای کارت های سری 2000 ؛ 3000 و 4000 ؛ ورژن 12.6 ؛ منتشر شده در 24 جولای 2012



    نسخه 32 بیتی برای سیستم عامل های ویندوز ویستا و 7 با حجم 104 مگابایت
    [Only registered and activated users can see links. ]

    نسخه 64 بیتی برای سیستم عامل های ویندوز ویستا و 7 با حجم 156 مگابایت
    [Only registered and activated users can see links. ]


    جدیدترین نسخه ارائه شده برای سیستم عامل ویندوز XP نسخه Professional و Home با حجم 101 مگابایت
    [Only registered and activated users can see links. ]




    با احترام
    حسین



    ویرایش توسط XoMa : 14th August 2013 در ساعت 08:28 PM


    Motherboard : Fatal1ty Z87 Professional Processor : Intel® Core™ i7-4790K @ 4.8GHz
    Main Memory : HyperX Predator 2*4GB @ 2933MHz Graphics Card : AMD Radeon R9 290
    Cooling : Noctua NH-D14 Power Supply : GREEN GP-885B
    یه مدت تو هات اورکلاک امضام این بود

    همتون رو دوست دارم....

    بازم میزارمش....

  2. 32 کاربر بابت این ارسال مفید از XoMa تشکر کرده اند:

    aliniceboy (24th December 2013),Aliover (8th March 2013),AMD Radeon (14th September 2012),Amin_CaraGT2 (9th March 2013),Artemis (30th January 2013),atisoc0936 (27th September 2012),Behnam_2337 (24th October 2012),benyps (31st August 2012),Blue Rose (27th September 2012),Don_Corleone (31st August 2012),ErfanDL (23rd October 2012),First.Last (25th November 2013),majidw980 (6th May 2013),MAKAN (18th January 2013),MASTER OC 7 (31st August 2012),Mehdi_FXX (14th September 2012),mohammad72 (8th March 2013),morteza.p (6th September 2013),Obka (31st August 2012),Olesius (18th January 2013),Rashiddivx (26th September 2012),Reza Y (11th December 2013),Rezasam1 (23rd October 2012),SaeedSYS (18th October 2013),sapple (25th September 2013),sMohammad (19th September 2013),smrbh (31st August 2012),Subzero7111 (31st August 2012),The Joker (31st August 2012),TRIDENT (27th September 2012),َAbolClock (8th May 2014),XZ3RO (26th April 2013)




کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •