قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک

mahak-charity


نمایش نتایج: از 1 به 10 از 258
Like Tree103Likes

موضوع: [مشاوره] جهت خرید انواع پردازنده مرکزی (CPU)

Threaded View

  1. #1
    OCH Member
    XoMa آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    شیراز
    نام واقعی
    حسین
    سن
    40
    نوشته ها
    406
    تشکر شده 3,367 بار در 290 پست
    XoMa آنلاین نیست.

    [مشاوره] جهت خرید انواع پردازنده مرکزی (CPU)

    سلام و عرض ادب

    از عنوان تاپیک مشخصه که در این تاپیک کاربران عزیز برای خرید انواع پردازنده مرکزی(cpu) میتونن از نظرات بقیه دوستان مطلع شده و با مشاوره گرفتن در این امر انتخاب مناسبی داشته باشند.


    در نظر داشته باشید برای دریافت بهترین مشاوره و همچنین تسریع در رسیدن به جواب مطلوب لطفا موارد زیر را ذکر نمایید :


    1: حتما میزان بودجه رو مشخص نمایید

    2: نوع کاربرد خود از قطعه مورد نظر را ذکر نمایید

    3: اگر برند خاصی در نظر دارید حتما ذکر کنید

    4: از بحث های حاشیه ای در خصوص کیفیت و کارایی دیگر برند ها و نقد وضعیت انها بپرهیزید.




    با احترام
    ویرایش توسط XoMa : 10th September 2012 در ساعت 02:03 PM


    Motherboard : Fatal1ty Z87 Professional Processor : Intel® Core™ i7-4790K @ 4.8GHz
    Main Memory : HyperX Predator 2*4GB @ 2933MHz Graphics Card : AMD Radeon R9 290
    Cooling : Noctua NH-D14 Power Supply : GREEN GP-885B
    یه مدت تو هات اورکلاک امضام این بود

    همتون رو دوست دارم....

    بازم میزارمش....

  2. 25 کاربر بابت این ارسال مفید از XoMa تشکر کرده اند:

    Aliover (15th June 2013),AMD Radeon (31st December 2012),AMIR (10th September 2012),Artemis (5th March 2013),Behnam_2337 (13th December 2012),Blue Rose (12th September 2012),ErfanDL (30th November 2012),Hamed_Classic (10th September 2012),hat3ck (29th May 2013),jalal (15th November 2013),JIRJIRAK (10th June 2013),m343 (23rd May 2014),magiteq (14th November 2013),mamad67 (20th January 2015),mohammad72 (19th December 2012),Moreb (15th September 2013),morteza.p (14th December 2013),Olesius (29th November 2012),Reza Y (30th May 2013),saber.k (25th January 2013),sMohammad (13th August 2013),smrbh (10th September 2012),The Joker (25th January 2013),TheDarkness (30th September 2013),Turok (5th September 2014)



کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •