قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک
نمایش نتایج: از 1 به 7 از 7
Like Tree16Likes
  • 12 Post By The Joker
  • 2 Post By Aliover
  • 2 Post By Agent 47

موضوع: نقد و بررسی از پیش نمایش The Crew

  1. #1
    Retired assistant
    The Joker آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    مشهد
    نام واقعی
    محمد جواد
    نوشته ها
    775
    تشکر شده 7,070 بار در 737 پست
    The Joker آنلاین نیست.

    نقد و بررسی از پیش نمایش The Crew

    با سلام خدمت تمامی عزیزان



    در E3 2013 بود که شرکت بزرگ Ubisoft با رونمایی از بازی The Crew باعث تعجب و حریت همگان شد و باعث شد که همه ی بینندگان با دیدن این بازی در جای خوب میخکوب شوند .
    با منتشر شدن اولین تریلر از بازی که یک سری از ویژگی های بازی و همچنین مقداری از گیم پلی بازی در آن به نمایش در آمد باعث شد که انتظارات از این بازی بسیار بالا رود .
    شرکت Ivory Tower سازنده ی این بازی عنوان کرده است که این بازی یک بازی Online است ، ولی به صورت Solo هم قابل بازی کردن است ، اما برای اینکه از بازی نهایت لذت را ببرید باید به صورت آنلاین و یا CO-OP به بازی کردن بپردازید .

    داستان بازی از جایی شروع می شود که پلیس فوق العاده قدرت مند ایالات متحده تمام رانندگانی که با ماشین های سریع در سطح شهر اقدام به رانندگی و مسابقه دادن می کنند را بدون هیچ اخطاری دستگیر می کنند ، برای همین اکثر رانندگان از ترس از پلیس ، شب ها به رانندگی و مسابقه دادن با یکدیگر می پردازند ، به دور از چشم پلیس .
    در این بین گروهی بزرگی به نام The Crew تصمیم می گیرند که به این وضع پایان دهند و به پلیس ها نشان دهند که کشور در دست آنهاست نه در دست پلیس ها تا رانندگان بدون ترس از پلیس ، در روز ها نیز به رانندگی بپردازند .



    پلیس قبل از اینکه گروه The Crew این تصمیم خود را عملی کنند ، از تصمیم آنها آگاه می شود و در صدد پایان دادن به این نقشه قبل از شروع شدن آن می شود اما نمی تواند هیچ کاری کند چرا ؟
    به این دلیل که The Crew یک گروه بسیار بزرگ است که رانندگانی ورزیده و کارکشته در آن به رانندگی می پردازند و همه با هم متحد هستند بر علیه پلیس .

    با تنها یک نگاه به نقشه ی بازی ، اولین ویژگی ایی که خودنمایی می کند محیط فوق العاده بزرگ بازی است .
    بازی در کشور ایالات متحده اتفاق می افتد و بازیکن می تواند به گشت و گذار در ایالات متحده بدون هیچ محدودیتی بپردازد ، از New York به سان فرانسیسکو و میامی برود ، از داخل صحرای نوادا عبور کند ، از جاده خارج شود و در مسیر های کوهستانی به رانندگی بپردازد و ده ها نوع سورپرایز دیگر که همه ی اینها در The Crew جای داده شده اند .
    طبق گفته ی سازندگان اندازه ی تنها شهر New York در بازی ، به اندازه ی کل محیط Liberty City در بازی GTA IV است .



    شبیه سازی کشوری به بزرگی ایالات متحده با تمام شهر ها , ایالت های بزرگ و کوچک آن ریسک بزرگی است ، با این حال Ubisoft که همیشه اهل ریسک کردن است ، این ریسک را به جان خریده است .
    محیط بازی در عین بزرگ بودن ، بسیار زیبا و چشم نواز است ، به طوری که بازیکن را گاهی اوقات وادار می کند تا پایش را از روی پدال گاز بردارد و به دیدن زیبایی مناظر اطراف بپردازد .
    هیچ چیز در داخل بازی تکراری نیست ، از شهر های بزرگ گرفته تا مسیر ها و جاده های بین شهر ها ، و ایالت های کوچک و ... و ... همگی به زیبایی هر چه تمام تر به تصویر کشده شده اند و رانندگی در هیچ مسیر و شهری حس تکراری بودن به بازیکن القا نمی کند که این مسیر را قبلآ هم دیده ام و یا این شهر چقدر شبیه شهر قبلی است .



    قبلآ به بزرگی محیط بازی اشاره شد ، اما این بزرگی چقدر است ؟
    این بزرگی محیط به اندازه ایی است که اگر بازیکن یک مسیر مستقیم از نقشه را در نظر بگیرد و از سر نقشه تا آخر نقشه یا از غرب به شرق را بدون حتی یک لحظه توقف شروع به رانندگی کند ، یک ساعت و نیم طول می کشد تا به آخر نقشه برسد .

    تمام نقشه ی بازی از همان ابتدا باز است و لازم نیست که مانند بعضی از بازی ها برای باز شدن قسمت های مختلف نقشه مسابقه دهید و امتیاز کسب کنید ، همچنین سازندگان اعلام کرده اند که بازیکن می تواند در هر نقطه از محیط بازی که می خواهد رانندگی کند و نقطه ی کور و یا غیر قابل دسترسی در محیط بازی وجود ندارد .

    وقتی که صحبت از یک بازی Open World می شود ، آن هم دنیایی به بزرگی دنیای The Crew ، معمولآ دست سازندگان برای گرافیک و جلوه های بصری و فیزیکی و ... به نسبت بازی های دیگر بسته تر است به علت بزرگی محیط بازی ، اما The Crew از این قاعده مستثنی است و علاوه بر گرافیک و جلوه های بصری فوق العاده ، فیزیک بسیار زیبایی هم دارد ، وقتی که با یک درخت و یا یک ماشین دیگر تصادف می کنید ، قطعات ماشین با زیبایی چشم نوازی داغون می شوند و بر روی ماشین خط و خش می افتد و تخریب پذیری ماشین بسیار زیبا کار شده است ، علاوه بر آن نور پردازی زیبای بازی نیز یکی دیگر از نقاط مثبت گرافیکی بازی است ، البته قضاوت در مورد گرافیک بازی زود است و در آینده که تریلر های بیشتری از بازی عرضه شد می توان در مورد گرافیک بازی نتیجه گیری بهتری کرد ولی قطعآ گرافیک بازی بسیار زیبا می باشد ، در این مورد که شکی نیست .



    گیم پلی بازی به گفته ی سازندگان و همچنین تریلری که از بازی عرضه شد بسیار روان بود و افت فریمی در طول بازی مشاهده نمی شد .
    علاوه بر مراحل اصلی ، مراحل فرعی زیاد و متنوعی نیز در بازی وجود دارد و بازیکن می تواند هنگام گشت و گذار در محیط بازی به انجام این مراحل فرعی نیز بپردازد .
    بازیکنان با به اتمام رساندن مراحل مختلف تجربه یا همان XP کسب می کنند ، با بالا رفتن درجه ی XP ماشین های جدید و قطعات جدید برای تیون کردن ماشین و ... آزاد می شوند و بازیکن می تواند از آنها استفاده کنند .

    یکی از نکات مثبت بازی ، تنوع ماشین های مختلف در بازی می باشد ، به گفته ی سازندگان ماشین های زیادی در بازی قرار دارد ، از ماشین های قدیمی آمریکایی مثل Shelby GT500 1967 گرفته تا ماشین های جدیدی نظیر BMW Z4 SDRIVE35IS 2011 ، فعلآ اطلاعات زیادی از ماشین های موجود در بازی منتشر نشده ، اما طبق گفته ی سازندگان تعداد و تنوع ماشین ها بسیار زیاد است و برای هر سلیقه ایی در بازی ماشین وجود دارد .



    یکی دیگر از ویژگی های بازی که شاید به مذاق بعضی از بازیکن ها خوش نیاید پول است ، پول به سادگی به دست نمی آید ، پس به سادگی هم نباید آن را از دست داد ، بعد از هر تصادف ، بر طبق شدت تصادف و... ، آسیبی که به ماشین وارد می شود متفاوت است و از کارایی ماشین کم می شود و بازیکن باید مقدار زیادی پول برای تعمیر ماشین خود بپردازد ، پس بازیکن باید در رانندگی بسیار دقت کند و زیاد تصادف نکند ، چون این بازی دیگر همانند Rivals نیست که بعد از هر بار تصادف از داخل یک پمپ بنزین بگذرید و ماشین مثل روز اولش نو بشه .

    هر ماشین به نسبت ماشین های دیگر دارای یک سری ویژگی هایی است که یک ماشین را نسبت به یک ماشین دیگر برتر می کند ، یک ماشین فقط برای رانندگی در جاده صاف است و برای رانندگی در جاده های کوهستانی اصلآ مناسب نیست .



    صداگذاری و موسیقی بازی نیز زیبا کار شده است و شبیه سازی صدا های هر ماشین قشنگ کار شده است ، اما قضاوت در این مورد هم هنوز زود است .
    هر شهر و یا ایالت کوچک و بزرگ در بازی ایستگاه های رادیوی مخصوص به خودشان را دارند و بازیکن با وارد شدن به محدوده ی هر شهر می تواند برنامه هایی که از این ایستگاه ها پخش می شوند را توسط رادیو ماشین خود بشنود ، اما نکته ی بسیار جالب اینجاست که هر شهر برنامه های مخصوص به خودش را دارد و برنامه های تکراری از ایستگاه های هیچ شهری پخش نمی شود که باعث خستگی بازیکن شود .
    همچنین قابلیت شخصی سازی برنامه هایی که از ایستگاه های رادیویی پخش می شوند نیز وجود دارد .

    علاوه بر همه ی اینها بازی از هوش مصنوعی بسیار قوی ایی بهره مند است و بازیکن برای پیروزی در مسابقات و فرار از دست پلیس باید ماهر باشد ، این یکی از نقاط مثبت بازی است .



    از همه ی این ویژگی ها که بگذریم می رسیم به قسمت خوش و بسیار زیبای بازی

    عاشقان سبک بازی های Racing از زمان NFS-MW 2005 و NFS-Carbon تا به حال رنگ و لعاب یک سیستم Customization و Tuning درست و حسابی در بازی ها را تا به حال ندیده اند و تشنه ی یک تیون درست و حسابی هستند ، در اکثر بازی های سبک رانندگی تا به حال بیشترین شخصی سازی که در بازی ها دیده شده نهایت تغییر رنگ ماشین و Liveries و ... بوده است .
    اما در The Crew سازندگان قول یک سیستم شخصی سازی و Tuning فوق العاده را به بازیکنان داده اند که عطش بازیکنان برای تیون را بخواباند .

    طبق گفته ی سازندگان هر ماشین هنگام تیون کردن به 19 قسمت کاملآ مجزا تقسیم می شود و هر قسمت قابلیت شخصی سازی دارد ، این 19 قسمت شخصی سازی از سیلندر موتور گرفته تا رنگ قسمت های مختلف ماشین و ...



    علاوه بر آن برای بازیکنانی که علاقه ایی به تیون کردن ماشین ندارند ، حالت های مختلف از قبل تیون شده در نظر گرفته شده است که بازیکنان می توانند آنها را انتخاب کنند .
    غیر از حالت اولیه ماشین که Full Stock نام گرفته است ، 5 حالت دیگر برای هر ماشین وجود دارد که عبارتند از :

    STREET----DIRT----RAID----PERFORMANCE----CIRCUIT

    هر کدام از این حالت ها، ویژگی های مخصوص به خودشون را دارند و بر اساس مرحله ایی که می خواهید رد کنید و یا جاده ایی که می خواهید در آن رانندگی کنید ، باید یکی از این حالت ها را انتخاب کنید به عنوان مثال ، Street بیشتر برای رانندگی در جاده های آسفالت در نظر گرفته شده است ، اگر می خواهید در جاده های کوهستانی و دشت و بیابون رانندگی کنید باید حالت Dirt را انتخاب کنید ، اگر می خواهید با پلیس ها شاخ به شاخ شوید حالت Raid و اگر می خواهید با نهایت سرعت در جاده رانندگی کنید حالت های Performance و Circuit مناسب می باشند.

    [Only registered and activated users can see links. ] [Only registered and activated users can see links. ]
    [Only registered and activated users can see links. ] [Only registered and activated users can see links. ]
    [Only registered and activated users can see links. ] [Only registered and activated users can see links. ]

    در قسمت شخصی سازی نیز اعلام شده است نزدیک به 500 عدد رنگ در بازی وجود دارد و قسمت های مختلف ماشین از جمله بدنه به صورت کاملا مجزا ، رینگ ها ، قسمت ها جلو و عقب ضربه گیر ها ، باله های عقبی ماشین ، موتور ماشین ، گلگیر های جلو و عقب ، چراغ های جلو و عقب و همچنین آینه های بغل ماشین و ... همگی قابلیت شخصی سازی به صورت کاملا دلخواه را دارند ، همچنین بیش از 200 عدد طرح نیز در بازی وجود دارد که می توانید از آنها بر روی ماشین خود استفاده کنید و قابلیت طراحی طرح ها به صورت کاملآ دلخواه توسط خود بازیکن نیز وجود دارد .



    یکی دیگر از ویژگی های بازی که هنوز توسط Ubisoft به صورت رسمی تایید نشده و ممکن است که اصلا تایید هم نشود Companion App است ، که کار این اپلیکشن به این صورت است که شما زمانی که در حالت عادی در حال بازی کردن هستید ، می توانید با استفاده از یک تبلت و یا اسمارت فون به Leaderboard دسترسی داشته باشید و یا اینکه پیشروی خودتان را در بازی با دوستانتان مقایسه کنید و ...

    این بازی در ابتدا قرار بود در بهار 2014 برای پلتفرم های PS4 و XONE و PC عرضه شود ، اما تا اواخر 2014 و یا اوایل 2015 تاخیر خورده است .

    با تشکر از همگی عزیزان




    ویرایش توسط The Joker : 3rd January 2014 در ساعت 12:25 PM
    ErfanDL, XoMa, smrbh and 9 others like this.


    Motherboard : ECS A785GM-AD3 Processor : AMD Athlon II X4 635
    Main Memory : 2x2GB Geil+Kingmax Graphics Card : AMD Radeon HD 7770 GHZ Edition
    Cooling : DEEPCOOL Gammaxx 300 Power Supply : Green GP580B

  2. 24 کاربر بابت این ارسال مفید از The Joker تشکر کرده اند:

    3adegh (3rd January 2014),Agent 47 (3rd January 2014),Aliover (3rd January 2014),AMD Radeon (3rd January 2014),AMIR_HA (3rd January 2014),Artemis (4th January 2014),benyps (3rd January 2014),Blue Rose (3rd January 2014),ErfanDL (3rd January 2014),iSteve (3rd January 2014),kral2008 (3rd January 2014),magiteq (3rd January 2014),mohammad72 (4th January 2014),overclock990 (3rd January 2014),Raiden (5th January 2014),ROG (4th January 2014),SaeedSYS (1st April 2014),sapple (2nd March 2014),SETIZEN (3rd January 2014),smrbh (3rd January 2014),TERRORIST (3rd January 2014),ـ☢Devileytion☢ـ (3rd January 2014),Veyron (3rd January 2014),XoMa (3rd January 2014)



  3. #2
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    تبریز
    نام واقعی
    علی
    سن
    32
    نوشته ها
    1,304
    تشکر شده 8,024 بار در 1,123 پست
    Aliover آنلاین نیست.
    با تشکر از محمد جواد عزیز.
    خیلی بازی خوبی به نظر میادش.
    بعد از مدت ها میتونیم یه تیون حسابی انجام بدیم.
    خدا کنه قابلیت های شخصی سازی فنی بازی مثل NFS Shift 2 باشه.نه مثل این NFS Rivals.
    SETIZEN and Raiden like this.


    Motherboard : msi Z87 M Gaming Processor : Intel Core i5 4670K @4.6 GHz1.23 v
    Main Memory : (2*2)Corsair Dominator GT 2000Cl8@2200 7-8-6 Graphics Card : msi R9 280 Gaming OC 1150-1500
    Cooling : Coolermaster Hyper TX3 with CFIII Thermal paste Power Supply : GREEN GP-885B

  4. 11 کاربر بابت این ارسال مفید از Aliover تشکر کرده اند:

    Agent 47 (3rd January 2014),AMD Radeon (3rd January 2014),Artemis (4th January 2014),benyps (3rd January 2014),ErfanDL (3rd January 2014),kral2008 (3rd January 2014),magiteq (3rd January 2014),Raiden (5th January 2014),SETIZEN (3rd January 2014),The Joker (3rd January 2014),ـ☢Devileytion☢ـ (3rd January 2014)



  5. #3
    Moderator
    magiteq آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    تهران
    نام واقعی
    عطا
    سن
    35
    نوشته ها
    3,185
    تشکر شده 16,693 بار در 3,031 پست
    magiteq آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط Aliover نمایش پست ها
    با تشکر از محمد جواد عزیز.
    خیلی بازی خوبی به نظر میادش.
    بعد از مدت ها میتونیم یه تیون حسابی انجام بدیم.
    خدا کنه قابلیت های شخصی سازی فنی بازی مثل NFS Shift 2 باشه.نه مثل این NFS Rivals.
    علی جان این بازی always online هست.البته اگر قصد خرید اورج نداشته باشی
    و علاوه بر این به یک اینترنت باکیفیت احتیاج داره مخصوصا با حداقل timeout. البته single هم داره ولی خواب وقتی اورجینال میخری دیگه طرف روانی نیست که single بره
    ویرایش توسط magiteq : 3rd January 2014 در ساعت 08:12 PM


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply




  6. 8 کاربر بابت این ارسال مفید از magiteq تشکر کرده اند:

    Agent 47 (3rd January 2014),Aliover (3rd January 2014),AMD Radeon (3rd January 2014),Artemis (4th January 2014),Blue Rose (3rd January 2014),ErfanDL (3rd January 2014),Raiden (5th January 2014),The Joker (3rd January 2014)



  7. #4
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    39
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط magiteq نمایش پست ها
    علی جان این بازی always online هست
    و علاوه بر این به یک اینترنت باکیفیت احتیاج داره مخصوصا با حداقل timeout. البته single هم داره ولی خواب وقتی اورجینال میخری دیگه طرف روانی نیست که single بره
    سلام عطا جان ، بازی The Crew و همچنین Tom Clancy’s: The Division به همراه بازی Watch Dogs احتیاج به اینترنت دائم دارند ، اما نه به این عنوان که بازی فقط آنلاین هست.
    خوب گیریم آنلاین باشه!؟؟ چند نفر در ایران از اینترنت خوب با پینگ زیر 150 پیدا میشه که بتونه در بازی THE CREW سر تا سر دنیا آنلاین بازی کنه؟!! نقشه ایی که برای این بازی کشیده شده و همچنین جدید ترین
    عناوین UBI فقط بخاطر کپی نشدن و جلوگیری از ه...ک شدن DRM هست.... سطح کیفی بازی THE CREW بسیار بالا هست ، وقتی صحبت از یک بازی آنلاین OPEN WORLD میشه ، سطح کیفی بازی بالا خواهد رفت
    این بازی نزدیک 10 سال در پروژه Ubisoft باقی مونده و تاخییر اون تا آخر 2014 فقط بخاطر رسیدن به موفقیت نهایی با ارائه این بازی هست.
    اما این بازی همانطور که خود سایت UBI هم اعلام کرده قسمت آفلاین داره ، که برای ما که بجای عدد سرعت دانلود عدد پینگ بالاتره بیشتر ارزش داره.

    بلایی که قبلا سر فعال نشدن بازی HWAK در آورده بود و همچنین نسخه هایی از AC که برای بار اول احتیاج به اتصال به DRM داشتند.

    ErfanDL and Raiden like this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  8. 11 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    Aliover (3rd January 2014),AMD Radeon (3rd January 2014),AMIR_HA (3rd January 2014),Artemis (4th January 2014),Blue Rose (3rd January 2014),ErfanDL (3rd January 2014),magiteq (3rd January 2014),Raiden (5th January 2014),SETIZEN (3rd January 2014),smrbh (3rd January 2014),The Joker (3rd January 2014)



  9. #5
    Moderator
    magiteq آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    تهران
    نام واقعی
    عطا
    سن
    35
    نوشته ها
    3,185
    تشکر شده 16,693 بار در 3,031 پست
    magiteq آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط Agent 47 نمایش پست ها
    سلام عطا جان ، بازی The Crew و همچنین Tom Clancy’s: The Division به همراه بازی Watch Dogs احتیاج به اینترنت دائم دارند ، اما نه به این عنوان که بازی فقط آنلاین هست.
    خوب گیریم آنلاین باشه!؟؟ چند نفر در ایران از اینترنت خوب با پینگ زیر 150 پیدا میشه که بتونه در بازی THE CREW سر تا سر دنیا آنلاین بازی کنه؟!! نقشه ایی که برای این بازی کشیده شده و همچنین جدید ترین
    عناوین UBI فقط بخاطر کپی نشدن و جلوگیری از ه...ک شدن DRM هست.... سطح کیفی بازی THE CREW بسیار بالا هست ، وقتی صحبت از یک بازی آنلاین OPEN WORLD میشه ، سطح کیفی بازی بالا خواهد رفت
    این بازی نزدیک 10 سال در پروژه Ubisoft باقی مونده و تاخییر اون تا آخر 2014 فقط بخاطر رسیدن به موفقیت نهایی با ارائه این بازی هست.
    اما این بازی همانطور که خود سایت UBI هم اعلام کرده قسمت آفلاین داره ، که برای ما که بجای عدد سرعت دانلود عدد پینگ بالاتره بیشتر ارزش داره.

    بلایی که قبلا سر فعال نشدن بازی HWAK در آورده بود و همچنین نسخه هایی از AC که برای بار اول احتیاج به اتصال به DRM داشتند.

    خواب فرشاد جان من هم گفتم single هم داره. ولی برای تک نفره هم باید همیشه انلاین باشید.افلاین که نداره.
    division هم که اصلا داستان اش جداست و سبک اش MMO هست و افلاین و SINGLE و غیره در اش معنایی نداره.ربطی هم دیگه به drm نداره
    ویرایش توسط magiteq : 3rd January 2014 در ساعت 08:38 PM


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply




  10. 6 کاربر بابت این ارسال مفید از magiteq تشکر کرده اند:

    Agent 47 (3rd January 2014),AMD Radeon (3rd January 2014),Artemis (4th January 2014),Raiden (5th January 2014),SETIZEN (3rd January 2014),The Joker (3rd January 2014)



  11. #6
    OCH Member
    Veyron آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    سن
    36
    نوشته ها
    391
    تشکر شده 2,004 بار در 379 پست
    Veyron آنلاین نیست.
    تازه 3 روز از 2014 گزاشته کو تا اخره 2014 !!!
    تا اون موقع کی زنده ست کی مرده
    دیگه جوری شده بازی های یوبی سافت زیره 2 سال تاخیر بخورن ادم باید تعجب کنه


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  12. 6 کاربر بابت این ارسال مفید از Veyron تشکر کرده اند:

    AMD Radeon (3rd January 2014),Artemis (4th January 2014),magiteq (3rd January 2014),Raiden (5th January 2014),SETIZEN (3rd January 2014),The Joker (3rd January 2014)



  13. #7
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    39
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط magiteq نمایش پست ها
    خواب فرشاد جان من هم گفتم single هم داره. ولی برای تک نفره هم باید همیشه انلاین باشید.افلاین که نداره.
    division هم که اصلا داستان اش جداست و سبک اش MMO هست و افلاین و SINGLE و غیره در اش معنایی نداره.ربطی هم دیگه به drm نداره
    DRM نه ، یوپلی که همیشه هست ، البته فرقی هم نداره ، اونایی که باید فعال ساز ها رو منتشر کنن ، دل مارو هم شاد میکنن
    باقی بازی هایی که عنوان کردم بطور مثال بود. وقتی حرف از SINGLE میشه ، اتصال به اینترنت هم ردیف میشه همین الان مگه بازی AC IV BF نیست ، سینگل این بازی هم اتصال به اینترنت میخواد.
    گمان کنم این بحث و اینجا ادامه ندیم بهتره
    ویرایش توسط Agent 47 : 3rd January 2014 در ساعت 09:27 PM


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  14. 7 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    AMD Radeon (3rd January 2014),Artemis (4th January 2014),magiteq (3rd January 2014),overclock990 (3rd January 2014),Raiden (5th January 2014),SETIZEN (3rd January 2014),The Joker (3rd January 2014)



کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •