قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک
نمایش نتایج: از 1 به 7 از 7
Like Tree30Likes
  • 16 Post By Blue Rose
  • 4 Post By Olesius
  • 2 Post By Behnam_2337
  • 2 Post By Mehdi_FXX
  • 1 Post By Aliover
  • 4 Post By Behnam_2337
  • 1 Post By morteza.p

موضوع: .:: بررسی کامل مادربرد msi fm2 a85xa-g65 ::.

  1. #1
    Retired Moderator

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    YAZD
    نام واقعی
    ALI
    سن
    33
    نوشته ها
    1,501
    تشکر شده 10,818 بار در 1,401 پست
    Blue Rose آنلاین نیست.

    .:: بررسی کامل مادربرد msi fm2 a85xa-g65 ::.

    به نام خدا

    مقدمه:
    با پیشرفت روز افزون علم تولید بازیهای رایانه ای جدید و نرم افزار های محاسباتی،نیاز به داشتن سخت افزاری قدرتمند بیشتر و بیشتر حس می شود،در همین راستا شرکتهای بزرگ تولید سخت افزار همراه با کمپانی های اصلی تولید کننده پردازنده و کارت های گرافیک در تولید محصولات منحصر به فرد خود و گرفتن سهمی از بازار فروش با یکدیگر به رقابت می پردازند،کمپانی مطرح AMD رقیب اصلی Intel در دو بخش چیپ های پردازنده و گرافیکی فعالیت می کند،یکی از محصولات شناخته شده این کمپانی تولید چیپ های پردازنده ای هستند که در عین عمل پردازش محاسباتی قادر به پردازش گرافیکی نیز می باشند،این محصول که با نام تجاری APU شناخته می شود،اولین بار در سال 2011 توسط AMD معرفی شد.اولین نسل از این APU ها همراه با سوکت FM1 و تحت نام Llano وارد بازار فروش شدند.با تولید تنها یک نسل APU برای FM1 عملا این سوکت از دور خارج شد و در سال 2012 نسل جدیدی از APU ها تولید و همراه با سوکت FM2 معرفی شدند،این APU ها شامل چهار مدل اصلی(A10،A8،A6،A4) می باشند و تحت نام جاری Trinity روانه بازار گشتند.AMD برای استفاده APU ها،سه چیپست(Chipset) با نام های A55،A75(همزمان با Llano عرضه گردیدند) و A85X تولید کرده است،در تصاویر زیر به طور مختصر توضیحاتی در مورد هر چیپست داده خواهد شد.






    چیپست A55 از پورت های SATA 3 GB/s و تنها یک اسلات کارت گرافیک به صورت قراردادی پشتیبانی می کند،مادربرد های دارای این چیپست برای کار های سبک اداری پیشنهاد می شوند و همچنین APU های توصیه شده مدل A4 و A6 برای این چیپست می باشد.





    چیپست A75 از پورت های SATA 6 GB/s(در مجموع 6 عدد) و درگاه USB 3.0 به صورت قراردادی پشتیبانی می کند،مادربرد های دارای این چیپست بیشتر برای استفاده منزل در رده متوسط پیشنهاد می شوند و همچنین APU های توصیه شده مدل های A6 و A8 می باشند.





    و در آخر هم چیپست A85X که از 8 عدد پورت SATA 6 GB/s و تکنولوژی CrossfireX به صورت قرار دادی پشتیبانی می کند،مادربرد های دارای این چیپست گیمر ها و کاربران حرفه ای را هدف قرار داده است،APU های مدل A8 و A10 برای این چیپست توصیه می شوند.




    AMD APUs RoadMap






    AMD A85X FCH







    MSI FM2-A85XA-G65:
    MSI یکی از کمپانی های مطرح تایوانی در عرصه تولید مادربرد و کارت گرافیک محصول ویژه ای را با نام تجاری MSI FM2-A85XA-G65 تولید کرده است.همانطور که از اسم مادربرد مشخص هست،بر پایه سوکت FM2 می باشد و از چیپست A85X بهره می برد.







    سایز کلی مادربرد MSI FM2-A85XA-G65 در رده استاندارد ATX-30.5cm-L x 24.5cm-W قرار می گیرد و در طراحی آن از رنگ های مشکی و آبی استفاده شده است،این ویژگی سبب قرار گرفتن این مادربرد در رده Classic می شود.







    Internal I/O Connectors

    - یک کانکتور تامین توان ATX 24-pin
    - یک کانکتور تامین توان پردازنده ATX 8-pin 12V
    - کانکتور x4 تنظیم خنک کننده پردازنده
    - کانکتور صدای پنل جلویی
    - کانکتور پنل جلویی
    - کانکتور اندازه گیری ولتاژ
    - سه پورت USB 2.0
    - یک پورت USB 3.0
    - هشت پورت ATA 6Gb/s
    - دکمه Power
    - دکمه Reset
    - دکمه OC Genie
    - دکمه Clear Cmos








    CPU:
    استفاده از مواد اولیه با کیفیت در تولید سوکت پردازنده و هیت سینک های حرارتی بسیار کارآمد که به صورت منفعل یا Passive عمل دفع گرما را از مدار و فاز های تغذیه پردازنده به خوبی انجام می دهند.











    Military Class III:
    نوشته ای با نام Military Class III بر روی خنک کننده قرار گرفته است،این نوشته بیانگر استاندارد نظامی وزارت دفاع ایالات متحده(MIL-STD-810G) می باشد که به صورت انحصاری تنها در مادربرد های تولیدی کمپانی MSI قابل تایید است.مادربرد های دارای این استاندارد از ماسفت های DrMOS II،خازن های جامد(Solid CAP) ساخت ژاپن،خازن های تخت نسل بعدی(Hi-c CAP) و چوک های Super Ferrite استفاده می کنند،که بهترین کیفیت،بیشترین پایداری و کارایی را به ارمغان می آورند.





    [Only registered and activated users can see links. ]



    Voltage Regulator:
    در قسمت مدارات و فازهای تغذیه پردازنده تماما از خازن های جامد و چوک های با کیفیت استفاده شده است،این ویژگی خیال اورکلاکر ها را از پایداری سیستم برای تغییرات ولتاژ و فرکانس راحت می کند.رگلاتور ولتاژ یا سیستم VRM مادربرد MSI FM2-A85XA-G65 از شش فاز برای ولتاژ اصلی پردازنده و دو فاز برای کنترل کننده حافظه(CPU-NB) تشکیل شده است،علت استفاده از طراحی فاز 6+2 مصرف کمتر APU های Trinity نسبت به پردازنده های اینتل می باشد.رگلاتور ولتاژ مورد نظر توسط مدار مجتمع IR3567A با طراحی دیجیتال کنترل می شود.








    Cpu Power Connector And Management:

    در بخش سیستم مدیریت توان مادربورد چوک های SFC با هسته فریت و خازن های تخت Hi-c با هسته تنتالیوم نیز مشاهده می گردد. اولین مزیت خازن های تخت Hi-C در کنار طول عمر مفید بسیار بالا عایق بندی بسیار آسان پردازنده برای اکستریم اورکلاکینگ می باشد،عملکرد این نوع خازن ها با تلرانس ناگهانی دما تغییر نمی کند.چوک های Super Ferrite یا Super Ferrit Choke نیز از ظرفیت جریان بیشتری نسبت به چوک های متداول برخوردار بوده و پای ثابت محصولات MSI به دلیل کارایی بالا می باشند.ولتاژ مورد نیاز پردازنده نیز از طریق یک کانکتور 8 پین v12 از نوع ATX تامین می گردد.







    Main Memory:
    کنترل کننده حافظه(رم ها) در پردازنده جاسازی شده،این به معنای تعیین کننده بودن پردازنده(برخلاف چیپست) در حداکثر میزان حافظه و نوع تکنولوژی استفاده شده است،برای این محصول چهار درگاه برای قرار گیری رم تا فرکانس حداکثر *2133(OC) تعبیه شده است،این درگاه ها به صورت دوئل بوده و حداکثر تا 32GB حافظه(64GB در صورت قرار گیری رم های 16GB) را پشتیبانی خواهند کرد.درگاه های DIMM موجود تا حد ممکن به انتهای برد نزدیک شده اند تا در هنگام استفاده از کارت های گرافیک طویل برای تعویض رم مشکلی ایجاد نشود.







    Slots:
    MSI FM2-A85XA-G65 دارای دو عدد درگاه PCI Express gen2 x16 برای استفاده دو عدد کارت گرافیک به صورت CrossfireX،سه عدد PCIE 2.0 x1 و دو عدد PCI می باشد.دو عدد درگاه PCI Express gen2 x16 توسط پردازنده کنترل می شوند،به گونه ای که درگاه اولی با وجود تنها یک عدد کارت گرافیک در حالت x16 و در صورت وجود دو عدد کارت گرافیک هر دو درگاه در حالت x8 فعالیت خواهند کرد.







    Chipset:
    خنک کننده Passive موجود بر روی چیپست اصلی A85X که آرم شرکت MSI بر روی آن حک شده است.یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه چیپست A85X امکان استفاده از APU های ضریب باز یا به اصطلاح K-Series می باشد که دست اورکلاکر ها را برای افزایش فرکانس باز گذاشته است.








    On-Board SATA:
    استفاده از 8 عدد پورت های SATA 6GB/s با قابلیت پشتیبانی از حالت های مختلف Raid 0/1/5/10 که سرعت تبادل اطلاعات را بهبود می بخشد.شش عدد از این پورت ها به صورت زاویه 90 درجه چرخش داده شده اند تا در هنگام قرار گیری کارت های گرافیک طویل مشکلی در استفاده از پورت ها وجود نداشته باشد.







    Audio:
    صدای تولیدی این مادربرد توسط چیپی در رده میانی با کد Realtek ACL892 تولید می شود،این چیپ میزان 97db نسبت سیگنال به نویز برای خروجی آنالوگ و 90db نسبت سیگنال به نویز برای ورودی آنالوگ و علاوه بر آن 192KHz Sampling Rate برای صدای ورودی و خروجی با رزولیشن 24bit فراهم می کند.اما اگر شما به صورت حرفه ای روی ویرایش یا تغییر فرمت آنالوگ صدا به دیجیتال کار می کنید بهتر است که شما مادربردی دارای صدای ورودی و خروجی با نسبت سیگنال به نویز 100db تهیه کنید.








    Super Charger:
    مصرف کننده های لوازم گوشی و موبایل با گسترش شبکه جهانی اینترنت روز به روز در حال افزایش هستند،به گونه ای که تلفن های همراه هوشمند و تبلت ها جزئی از زندگی روزمره انسان ها شده و در رده لوازم ضروری قرار گرفته اند.بسیاری از کامپیوتر های معمولی شخصی توانایی شارژ این محصولات را ندارند و همیشه در ارتباط ماندن را دشوار کرده است،MSI Super Charger برنامه ای مقیم سیستم عامل ویندوز می باشد که توانایی اصلاح جریان تغذیه پورت های USB مادربرد را دارد،زمانی که شما گوشی همراه یا تبلت خود را به پورت USB متصل می کنید،این ویژگی سبب افزایش جریان ورودی به پورت های مورد نظر می شود و تلفن همراه یا تبلت را به سرعت شارژ می کند.
    Clear CMOS button:
    اگر در سیستم بایوس مادربرد خود به مشکل برخوردید به راحتی می توانید،برای پاکسازی حافظه Cmos و بازگردانی تنظیمات بایوس به حالت اولیه (Default) دکمه ی مورد نظر را فشار دهید.








    Reset،Shut Down And OC Genie Buttons:
    کلید روشن/خاموش، کلید ریست (Reset)، افزایش و کاهش فرکانس مسیر به راحتی از روی مادربرد قابل استفاده می باشند.
    OC Genie تکنولوژی انحصاری و نام آشنای کمپانی MSI برای آن دسته از کاربرانی می باشد که اطلاعات کافی در مورد اورکلاکینگ نداشته و مایل به انجام آن می باشند. تنها با فعال سازی آن در حالتی که سیستم خاموش است، سیستم در کمتر از یک ثانیه به صورت اورکلاک شده و با تنظیمات ایده آل بوت می گردد.






    پانل پشتی مادربورد MSI FM2-A85XA-G65



    Back Panel I/O Ports:

    - یک پورت کومبو PS/2 برای اتصال ماوس/کیبورد
    - چهار پورت USB 2.0
    - دو پورت USB 3.0
    - یک پورت DVI-D که حداکثر تصویری تا رزولیشن 2560x1600@60 Hz فراهم می کند.
    - یک پورت VGA که حداکثر تصویری تا رزولیشن 1920x1200@60 Hz فراهم می کند.
    - یک پورت HDMI که حداکثر تصویری تا رزولیشن 1920x1200@60 Hz فراهم می کند.
    - یک خروجی تصویر DisplayPort که حداکثر تصویری تا رزولیشن 2560x1600@60 Hz فراهم می کند.(امکان استفاده همزمان از DisplayPort با HDMI وجود ندارد.)
    - یک پورت شبکه RJ45
    - یک پورت خروجی اپتیکال S/PDIF
    - شش ورودی و خروجی Audio











    Test Setting And Benchmark:
    برای تست این مادربرد یکی از پردازنده سری A10 خانواده Trinity یعنی AMD A10-5800K و مادربرد Asus F2A55-M مورد استفاده قرار گرفته است،وجود حرف K در آخر نام APU بیانگر باز بودن ضریب فرکانس می باشد،فرکانس اصلی این APU در حالت اولیه 3.8GHz می باشد که در حالت Turbo به 4.2GHz خواهد رسید.






    AMD A10-5800K 4.2GHz In 100% Loading







    AMD A10-5800K 4.8GHz Overclocked





























    Conclusions:
    طراحی یک سیستم در کیسی به اندازه mATX یا SFX که بدون داشتن GPU یا کارت گرافیکی مجزا بازی های جدید را به خوبی اجرا می کند،به خودی خود موفقیتی بزرگ محسوب می شود، FM2-A85XA-G65 تمام ویژگی های عنوان شده را دارد با این تفاوت که MSI FM2-A85XA-G65 در سایز اصلی ATX،دارای فناوری CrossfireX و مجموعه VRM قدرتمندی می باشد،MSI برای اولین بار از کنترل VRM دیجیتال در این مادربرد استفاده کرده است،نتایج حاکی از پایداری کامل مادربرد و دمای بسیار مناسب VRM پردازنده می باشد.MSI FM2-A85XA-G65 تمام ویژگی های چیپست A85X را پوشش داده و امکانات بسیار بیشتری را با قیمت مناسب برای کاربران عادی فراهم کرده است.اگر تمام ویژگی های منحصر به فرد این مادربرد را در نظر نگیریم،قدرت باور نکردنی این برد در اورکلاک قابل چشم پوشی نیست،MSI FM2-A85XA-G65 دارای رکورد جهانی 7.38GHz برای پردازنده A10-5800K می باشد.

    [Only registered and activated users can see links. ]




    منبع:OverClockingHeroes
    نوشته و تنظیم:SWORD-MASTER

    طراح و گرافیک:Agent 47
    تهیه کننده:Olesius



    * * * کپی برداری از مطلب فوق تنها با ذکر نام overclockingheroes مجاز می باشد * * *
    ویرایش توسط Blue Rose : 30th September 2013 در ساعت 12:04 AM


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  2. 30 کاربر بابت این ارسال مفید از Blue Rose تشکر کرده اند:

    .SouSHIanT. (29th September 2013),Agent 47 (29th September 2013),Aliover (29th September 2013),AMIR_HA (29th September 2013),Armintech (1st October 2013),Artemis (29th September 2013),Behnam_2337 (29th September 2013),Don_Corleone (29th September 2013),ErfanDL (29th September 2013),Hamed_Classic (1st October 2013),iSteve (29th September 2013),kral2008 (29th September 2013),magiteq (29th September 2013),MAKAN (29th September 2013),Mehdi_FXX (29th September 2013),mohammad72 (29th September 2013),morteza.p (29th September 2013),Mr. DB (29th September 2013),Olesius (29th September 2013),overclock990 (29th September 2013),Reza Y (1st October 2013),sapple (3rd October 2013),SASANOC (29th September 2013),SETIZEN (29th September 2013),smrbh (29th September 2013),TERRORIST (29th September 2013),The Joker (29th September 2013),Varand (2nd October 2013),XoMa (29th September 2013),ZeNer (29th September 2013)



  3. #2
    Moderator
    Olesius آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    Overclockingheroes.com
    نام واقعی
    Ali
    سن
    37
    نوشته ها
    1,290
    تشکر شده 10,386 بار در 1,386 پست
    Olesius آنلاین نیست.
    علی جان من کاری نکردم، نگارش بررسی رو شما انجام دادید

    ممنون به خاطر بررسی خوبتون
    Agent 47, Aliover, MAKAN and 1 others like this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply
    this is my life homie, you decide yours

    چارلی چاپلین: آدم خوبــــــــــی باش
    ولی وقتت رو برای اثباتش به دیگران تلف نکن... !

    همیشه آنچه که درباره "من" می دانی باور کن،
    نه آنچه که پشت سر "من" شنیده ای "من" همانم که دیده ای نه آنکه شنیده ای... !


  4. 20 کاربر بابت این ارسال مفید از Olesius تشکر کرده اند:

    Agent 47 (29th September 2013),Aliover (1st October 2013),Artemis (30th September 2013),Behnam_2337 (30th September 2013),Blue Rose (29th September 2013),Don_Corleone (29th September 2013),ErfanDL (29th September 2013),Hamed_Classic (1st October 2013),iSteve (1st October 2013),magiteq (29th September 2013),MAKAN (29th September 2013),Mehdi_FXX (30th September 2013),mohammad72 (30th September 2013),morteza.p (30th September 2013),overclock990 (30th September 2013),sapple (3rd October 2013),SETIZEN (29th September 2013),smrbh (30th September 2013),XoMa (30th September 2013),ZeNer (29th September 2013)



  5. #3
    Retired Moderator
    Behnam_2337 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    تهران
    نام واقعی
    بهنام
    نوشته ها
    677
    تشکر شده 6,279 بار در 489 پست
    Behnam_2337 آنلاین نیست.
    از علی آقای عزیز بسیار سپاسگزارم که به خوبی به امکانات این مادربرد پرداختند.
    امیدوارم همواره از قلم زیبا و نگارش خوب شما دوست و همکار عزیز بهره مند باشیم.
    Aliover and iSteve like this.


    Motherboard : ASUS 970 FX Processor : Phenom II X2 555
    Main Memory : 2x2 GB Crucial Ballistix Tracer 1333MHz Graphics Card : Gainward 8800GT 256 Bit / 512MB DDR3
    Cooling : Cooler Master Hyper TX3 Power Supply : 580W Green
    ********************************************
    ذکات علم و دانش، آموختن آن به دیگران است
    .

    ********************************************

    قوانین و اساسنامه وبسایت تخصصی اورکلاکینگ هیروز


  6. 12 کاربر بابت این ارسال مفید از Behnam_2337 تشکر کرده اند:

    Aliover (1st October 2013),Blue Rose (30th September 2013),Don_Corleone (1st October 2013),Hamed_Classic (1st October 2013),iSteve (1st October 2013),magiteq (30th September 2013),Mehdi_FXX (30th September 2013),morteza.p (30th September 2013),Olesius (30th September 2013),sapple (3rd October 2013),SETIZEN (30th September 2013),smrbh (30th September 2013)



  7. #4
    Retired Moderator
    Mehdi_FXX آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    Tehran
    نام واقعی
    Mehdi
    سن
    33
    نوشته ها
    795
    تشکر شده 6,928 بار در 599 پست
    Mehdi_FXX آنلاین نیست.
    بسیار عالی بود علی جان

    دست به قلم خوبی داری و رو نمیکردیا

    Aliover and iSteve like this.


    Motherboard : ASUS ROG RAMPAGE III EXTREME Processor : Intel® Xeon L5639 @ 3.6GHz 1.19v
    Main Memory : G.skill TidentX 2x4GB 2666 @ 2000 CL9 Graphics Card : XFX Geforce 6200
    Cooling : Thermalright Archon Power Supply : Green GP680B

  8. 12 کاربر بابت این ارسال مفید از Mehdi_FXX تشکر کرده اند:

    Aliover (1st October 2013),Behnam_2337 (30th September 2013),Blue Rose (30th September 2013),Don_Corleone (1st October 2013),Hamed_Classic (1st October 2013),iSteve (1st October 2013),magiteq (30th September 2013),morteza.p (30th September 2013),Olesius (30th September 2013),sapple (3rd October 2013),SETIZEN (30th September 2013),smrbh (30th September 2013)



  9. #5
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    تبریز
    نام واقعی
    علی
    سن
    32
    نوشته ها
    1,304
    تشکر شده 8,024 بار در 1,123 پست
    Aliover آنلاین نیست.
    از علی آقا عزیز به خاطر بررسی خوبشون هم ممنونم.
    واقعا عالی بود.
    ولی یه سوال؟
    با سرچ بررسی این بورد ، به [Only registered and activated users can see links. ] رفتم و به این نوشته برخوردم:

    خازن های Hi-c که هسته آنها از عنصر کمیاب Tantalum (تانتال) تشکیل شده که عمری بالغ بر 9 برابر خازن هایSolid داشته و 15 برابر کمتر جریان نشتی را از خود عبور می دهند. از طرفی اندازه بسیار کوچک این خازن ها باعث می شود اطراف پردازنده حلوت تر شده و تعبیه انواع کولرها و کانتینرهای دست ساز LN2 با سهولت بیشتری انجام شود.

    این خازن های Hi-c دقیقا کجای بورد هستن؟
    iSteve likes this.


    Motherboard : msi Z87 M Gaming Processor : Intel Core i5 4670K @4.6 GHz1.23 v
    Main Memory : (2*2)Corsair Dominator GT 2000Cl8@2200 7-8-6 Graphics Card : msi R9 280 Gaming OC 1150-1500
    Cooling : Coolermaster Hyper TX3 with CFIII Thermal paste Power Supply : GREEN GP-885B

  10. 12 کاربر بابت این ارسال مفید از Aliover تشکر کرده اند:

    Artemis (1st October 2013),Behnam_2337 (1st October 2013),Blue Rose (1st October 2013),Don_Corleone (1st October 2013),Hamed_Classic (1st October 2013),iSteve (1st October 2013),magiteq (1st October 2013),MAKAN (1st October 2013),Mehdi_FXX (2nd October 2013),morteza.p (1st October 2013),Olesius (1st October 2013),smrbh (1st October 2013)



  11. #6
    Retired Moderator
    Behnam_2337 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    تهران
    نام واقعی
    بهنام
    نوشته ها
    677
    تشکر شده 6,279 بار در 489 پست
    Behnam_2337 آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط Aliover نمایش پست ها
    از علی آقا عزیز به خاطر بررسی خوبشون هم ممنونم.
    واقعا عالی بود.
    ولی یه سوال؟
    با سرچ بررسی این بورد ، به [Only registered and activated users can see links. ] رفتم و به این نوشته برخوردم:

    خازن های Hi-c که هسته آنها از عنصر کمیاب Tantalum (تانتال) تشکیل شده که عمری بالغ بر 9 برابر خازن هایSolid داشته و 15 برابر کمتر جریان نشتی را از خود عبور می دهند. از طرفی اندازه بسیار کوچک این خازن ها باعث می شود اطراف پردازنده حلوت تر شده و تعبیه انواع کولرها و کانتینرهای دست ساز LN2 با سهولت بیشتری انجام شود.

    این خازن های Hi-c دقیقا کجای بورد هستن؟
    علی آقای عزیز
    این خازنها در مدار تغذیه پردازنده تعبیه شده اند. بدلیل قیمت بالا و کیفیت و کارکرد عالی این خازنها، سازندگان معمولا در مدارهای حیاتی مادربرد (کارتهای گرافیک) از آنها استفاده می کنند.
    البته این خازنها نیز در گذشت زمان به جهت بهبود در عملکرد دچار تغییرات شدند و بین اولین رویژنهای این خازنها تا رویژنهای جدید تفاوتهای فنی زیادی دیده میشه که پرداختن به آنها از حوصله این بحث خارج هست.



    ویرایش توسط Behnam_2337 : 1st October 2013 در ساعت 09:58 AM دلیل: افزودن عکس مدار تغذیه ولتاژ کارت گرافیک GTX 780 گیگابایت
    Varand, Aliover, MAKAN and 1 others like this.


    Motherboard : ASUS 970 FX Processor : Phenom II X2 555
    Main Memory : 2x2 GB Crucial Ballistix Tracer 1333MHz Graphics Card : Gainward 8800GT 256 Bit / 512MB DDR3
    Cooling : Cooler Master Hyper TX3 Power Supply : 580W Green
    ********************************************
    ذکات علم و دانش، آموختن آن به دیگران است
    .

    ********************************************

    قوانین و اساسنامه وبسایت تخصصی اورکلاکینگ هیروز


  12. 14 کاربر بابت این ارسال مفید از Behnam_2337 تشکر کرده اند:

    Aliover (1st October 2013),Artemis (1st October 2013),Blue Rose (1st October 2013),Don_Corleone (1st October 2013),iSteve (1st October 2013),magiteq (1st October 2013),MAKAN (1st October 2013),Mehdi_FXX (2nd October 2013),morteza.p (1st October 2013),Olesius (1st October 2013),sapple (3rd October 2013),SETIZEN (1st October 2013),smrbh (1st October 2013),Varand (2nd October 2013)



  13. #7
    Retired Moderator

    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    OverClockingHeroes.com
    نام واقعی
    Morteza
    نوشته ها
    1,011
    تشکر شده 5,958 بار در 602 پست
    morteza.p آنلاین نیست.
    درود

    علی جان، بررسی بسیار کاملی بود، ممنون از زحماتت
    Aliover likes this.


    Motherboard : ASRock Z87 OC Formula Processor : Intel® Core™ i7-4770K
    Main Memory : Apacer ARES DDR3 2400MHZ C9 2X2GB Graphics Card
    Cooling : Custom Water cooling Power Supply : Thermaltake Toughpower Grand 1200W

  14. 10 کاربر بابت این ارسال مفید از morteza.p تشکر کرده اند:

    Agent 47 (1st October 2013),Aliover (2nd October 2013),Blue Rose (2nd October 2013),Don_Corleone (2nd October 2013),iSteve (1st October 2013),magiteq (1st October 2013),Mehdi_FXX (2nd October 2013),Olesius (2nd October 2013),SETIZEN (1st October 2013),smrbh (2nd October 2013)



کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •