با سلام
این تاپیک جهت هماهنگی بیشتر برای اورکلاک پارتی ها ، نتایج و اهداف به دست آمده در اورکلاک پارتی، مسائل پیرامون آن جهت اطلاع رسانی به اعضای تیم و فروم اورکلاکینگ هیروز می باشد.
لطفاً برای هماهنگی ها ، این تاپیک را دنبال کنید![]()
با سلام
این تاپیک جهت هماهنگی بیشتر برای اورکلاک پارتی ها ، نتایج و اهداف به دست آمده در اورکلاک پارتی، مسائل پیرامون آن جهت اطلاع رسانی به اعضای تیم و فروم اورکلاکینگ هیروز می باشد.
لطفاً برای هماهنگی ها ، این تاپیک را دنبال کنید![]()
|
|||||||
Aliover(28th August 2013),Amin_CaraGT2 (27th February 2013),AMIR (12th March 2013),Artemis (26th February 2013),atisoc0936 (28th February 2013),Behnam_2337 (27th February 2013),Don_Corleone (28th February 2013),First.Last (27th February 2013),Hamedy12 (27th February 2013),Hamed_Classic (27th February 2013),m343 (9th June 2014),Mehdi_FXX (11th March 2013),morteza.p (27th February 2013),Olesius (27th February 2013),p.X (12th March 2013),racford90(27th February 2013),Reza Y (29th August 2013),SETIZEN (11th March 2013),sMohammad (8th March 2013),smrbh (27th February 2013),The Joker (26th February 2013),Turok (13th March 2013),vandelin (26th February 2013),Varand (27th February 2013),XoMa (26th February 2013)