قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک

mahak-charity


نمایش نتایج: از 1 به 7 از 7
Like Tree6Likes
  • 6 Post By The Joker

موضوع: به تاخیر افتادن عرضه ی کارت Geforce GTX 780 تا ماه مارچ 2013

Threaded View

  1. #1
    Retired assistant
    The Joker آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    مشهد
    نام واقعی
    محمد جواد
    نوشته ها
    775
    تشکر شده 7,072 بار در 737 پست
    The Joker آنلاین نیست.

    Post به تاخیر افتادن عرضه ی کارت Geforce GTX 780 تا ماه مارچ 2013

    No NVIDIA GeForce GTX 780 before March, Maxwell delayed to 2014


    مسائل مربوط به فناوری با هم گره خورده و ادامه دارد و هیچ شرکت سازنده ایی تا حالا راحت نبوده است ، این چیزی ایست که خبر گذاری VR در چند هفته ی گذشته از منبع خود شنیده است .
    سایت Scored برخی اخبار در خصوص اینکه nVIDIA قصد دارد GPU جدید ( مکس ول ، Max Well ) خود را در دو سال آینده رونمایی کند گزارش داد و همچنین خبر داد که انتظار می رود کپلر به صورت GPU سه خطی باقی بماند ، GK 104 برایه پرفورمنس و کارایی ، GK 107 برایه سیستم موبایل ها و دسکتاپ ها و GK 110 برایه کارایی محسباتی و ... .

    عرضه ی GK 110 در دسامبر 2012
    GK 110 در غالب کارت تسلا K20 با 6GB مموری یا شاید 12GB با مموری تایپ GDDR5 یا کارت هایه Quadro k6000 با 6GB مموری ، زودتر از دسامبر 2012 نخواهد آمد .

    رونمایی از کپلر جدید در سال 2013
    سال بعد nVIDIA از یک کپلر جدید رو نمایی می کند ، زیرا به دلیل اینکه معماری 20NM مکس ول ( GM1xx Series ) تا نیمه ی اول سال 2014 به تاخیر افتاده است .
    کپلر جدید در ساله 2013 ، کارت هایه گرافیک سری Geforce GTX 700 می باشد .
    شما می توانید انتظار بهتر شدن کلاک ها و کارایی و پرفورمنس و همچنین میزان مصرف برق کمتر تا 25 تا 30 درصد را داشته باشید .
    از کارت گرافیک GTX 780 زودتر از ماه مارچ 2013 رو نمایی نمی شود .

    معماری مکس ول ( Max Well ) تا سال 2014 به تاخیر افتاد
    سال 2014 آخرین دروازه ی معماری 20nm با قطعات hkmg است ، که ISMC و IBM و Global Foundries و سامسونگ ، توانایی ساخت آن را دارند.
    مکس ول نقطه ی عطفی در تاریخ nVIDIA رقم خواهد زد ، این چیپ اولین معماری GPU از بالا به پایین این کمپانی خواهد بود ، قادر خواهد بود تا انرژی موردنیاز همه چیز از Tegra گرفته تا Tesla را تامین کند و همچنین اولین چیپی خواهد بود که هسته ی 64 بیتی ARM را با هم ادغام می کند ( پروژه ی Denver ) .
    قرار دادن هسته هایه arm تشنه به پهنایه باند ( BandWidth ) در Internal Bus باعث می شود که فرکانس gpu به بالایه 1.5TB برسد و این می تواند منجر به افزایش قدرت در بازی ها به مقدار قابل توجهی شود .
    GPU ایی که قادر به بوت شدن سیستم عامل است ، صرف نظر از آنچه که هم اکنون در اسناد عمومی نهفته است .







    منبع :
    [Only registered and activated users can see links. ]
    ویرایش توسط The Joker : 1st September 2012 در ساعت 07:37 PM
    DNB, sh.m, Amin_CaraGT2 and 3 others like this.


    Motherboard : ECS A785GM-AD3 Processor : AMD Athlon II X4 635
    Main Memory : 2x2GB Geil+Kingmax Graphics Card : AMD Radeon HD 7770 GHZ Edition
    Cooling : DEEPCOOL Gammaxx 300 Power Supply : Green GP580B

  2. 21 کاربر بابت این ارسال مفید از The Joker تشکر کرده اند:

    ahmaden (5th January 2013),AMD Radeon (5th September 2012),Amin_CaraGT2 (23rd January 2013),arman_kad (21st September 2012),DNB (7th October 2012),Don_Corleone (1st September 2012),hadi-en (2nd October 2012),Hamed_Classic (1st September 2012),mad4tex (1st September 2012),MAKAN (26th November 2012),NAVID OC (21st September 2012),Obka (1st September 2012),Olesius (1st September 2012),Osuk (1st September 2012),Reza Y (21st September 2012),sh.m (2nd September 2012),smrbh (2nd September 2012),Subzero7111 (1st September 2012),TRIDENT (13th September 2012),XoMa (1st September 2012),zeus (1st September 2012)



کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •