نقل قول:
به نظرتون مشکل از گرافیکه یا cpu e6550 کدوم ارتقا بدم که برای بازی بهتر باشه؟؟؟؟(میخام e8500 بگیرم یا بهتره که NVIDIA GeForce 8800GTX 512 بگیرم؟؟؟)
دوست عزیز.هر دو ضعیف هستن.
و خرج کردن برا این سیستم ... .
در این بازی مانند بازی BF4 هم پردازنده رو زیر لود میبره و هم کارت رو.
اگر براتون مقدوره هر دو رو ارتقا بدید.
اینم اضافه کنم که برای تمام بازی ها اول گرافیک و رم نیازه تا پردازنده.(البته به نسبت)
البته کارت 8800 هم چندان خوب نیست.
پردازنده ای که انتخاب کردید بدک نیست.
ولی چرا 8800؟
میتونید از کارت های روز استفاده کنید که هم مصرف کمی دارند و هم اینکه بازده بیشتری دارن.
این نکته رو هم اضافه کنم که خرید کارت های قدیمی برای بازی های روز جواب گو نیست.
برای این بازی حداقل باید کارت دارای DX11 باشه.
مثل کارت های سری AMD زیر :
5XXX 6XXX 7XXX R7 R9
کارت های انویدیا :
4XX 5XX 6XX 7XX
کارت هایی مثل سری 8800 یا سری بعد اون سری 9XXX و سری 2XX فاقد DX11 هستن.
و دراین جور کارت ها بازی کرایسیس 3 اجرا نخواهد شد.
اگر هم براتون مقدور هست کل پلتفرم رو تعویض کنید.
پردازنده حداقل cpu i3 3240 انتخاب بشه.
کارت هم حداقل660 یا 7790
ضمن اینکه لطفا ادامه بحث رو در تاپیک های مربوطه(مشاوره) ادامه دهید.
با تشکر@};-