با سلام خدمت دوستان.
پست ها رو که می خوندم به این نتیجه رسیدم که
یه توضیحاتی به دوستانی که با مشکل اجرا نشدن بازی با ارور دایرکتوری ایکس 11 مواجه می شن بدم.
__________________________________________________ ________________________________________________
دایرکتوری ایکس 11 تو کارت های AMD از سری 5000 به بعد پشتیبانی می شه که شامل خود سری 5000 هم می شه.
سری کارت های 4000 AMD از دایرکتوری ایکس10.1 و SM4.1 (شادرمود) پشتیبانی میکنه.
سری کارت های 5000 AMD از دایرکتوری ایکس11.0 و SM5.0 (شادرمود) پشتیبانی میکنه.
سری کارت های 6000 AMD از دایرکتوری ایکس11.0 و SM5.0 (شادرمود) پشتیبانی میکنه.
سری کارت های 7000 AMD از دایرکتوری ایکس11.1 و SM5.0 (شادرمود) پشتیبانی میکنه.
__________________________________________________ _________________________________________________
در کارت های Nvidia از سری 400 به بعد پشتیبانی می شه که شامل خود سری 400 هم می شه.
سری کارت های 400 Nvidia از دایرکتوری ایکس11.0 و SM5.0 (شادرمود) پشتیبانی میکنه.
سری کارت های 500 Nvidia از دایرکتوری ایکس11.0 و SM5.0 (شادرمود) پشتیبانی میکنه.
سری کارت های 600 Nvidia از دایرکتوری ایکس11.1 و SM5.0 (شادرمود) پشتیبانی میکنه.
@};-:)