محمد جان شما نسخه C++ 32Bit نصب کردید؟؟؟نقل قول:
نوشته اصلی توسط mohammad72 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
یک ویندوز 64 بیتی نصب کن خودتو راحت کن : دی@};-
نمایش نسخه قابل چاپ
محمد جان شما نسخه C++ 32Bit نصب کردید؟؟؟نقل قول:
نوشته اصلی توسط mohammad72 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
یک ویندوز 64 بیتی نصب کن خودتو راحت کن : دی@};-
بله آقا فرشاد...همه چیز نصب هستنقل قول:
نوشته اصلی توسط Agent 47 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
بدبختی من یه مودم دارم که خیلی قدیمی هست و از ویندوز 64 بیتی پشتبانی نمیکنه! کلا یه چراغ روش داره که نشون میده اتصال برقرار هست یا نه!!! باید به مودم هم بگیرم.....(عکس مودمم تو اینترنت نیست!!!! :d )
آپدیت ها کلا چه تاثیری دارن؟ فقط برای رفع باگ ها هستن یا تاثیرات دیگه ای هم دارن؟ (مثل آپدیت اول splinter cell bl که بدون اون بازی خیلی مشکل داشت)
@};-
بیشتر آپدیت ها برای قسمت مولتی هست عزیزم...گمان نکنم با آپدیت مشکلت حل بشه...چون خود سازندگان هم گفته بودند در نسخه 32 بیتی تنظیمات پیشرفته قابل دسترسی نیست..مگر اینکه فعال ساز ها برات جواب بده...من سایت مرجع GameCopyworld.com بهت معرفی میکنم....یکی از میرور های رو انتخاب کن...البته میرور اول بهتره بعد OK بزن توی صفحه بعدی ..بعد لیستی از بازی های روز و میاره ...در قسمت BF4 حدود 5 تا فعال ساز از Reloaded و 3DM هست...همرو دانلود کن تست کن عزیزم...نقل قول:
نوشته اصلی توسط mohammad72 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
موفق باشی@};-
دوستان من نسخه full unlock رو دان کردم بدون نصب هست محتویات رو در پوشه origin game ریختم و بازی رو اجرا و اکتیو کردم ولی در هنگام اپدیت و لانچ با این پیام روبرو میشم و وقتی میخوام بازی رو از اکانتم دان کنم که فایل ها با origin ست شه حجم اش 24 گیگ هست در واقع انگار اصلا تو پوشه origin نرفته
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
عطا جان شما اول کاملا برنامه ارجین و پاک کن ، آخرین نسخه رو از سایتش دانلود کن ، همچنین پلاگین برای فایرفاکسشو ، بعد ارجین و که نصب کردی ، باید اکانتت فعال باشه برای این بازی؟!! ( شما اگر بازی و خریده باشی) باید موقعی که با اکانتت وارد برنامه ارجین میشی ، خودش بازی BF4 برات بیاره ، اگر اینطور هست که من میگم ....فایل های بازی و کپی نکن!!! اول بذار بازی BF4 که در اکانتت هست در ارجین 1 درصد دانلود بشه ، بعد شما دانلود پاز کن ...استاب نکنی فقط پاز کن ، بعد برو ببین چه پوشه ایی در ارجین شما ساخته شده فایل های بازی و اونجا کپی کن و بعد رزومه بزن ، یک مقدار طول میکشه بعد کامل میشه اگر هم بازیت کامل نباشه یک مقدار هم دانلود میکنه....من BF3 داشتم روشش همینه عزیزم....بعد از پاز هم میتونی از گزینه Repair استفاده کنی.... بجای رزومه repair و بزنی بعد فایل هاتو خودش شناسایی میکنه....اول بذار خودش پوشه رو بسازه...نقل قول:
نوشته اصلی توسط magiteq [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
خبرشو بده چیکار کردی گل پسر@};-
فرشاد جان خریدم
این که میگی دانلود باز کن منظورت چیه چون خودم باید از اکانت پروسه دانلود رو انجام بدم به شکل دستی؟
وقتی اریجین داره bf4 دانلود میکنه یه پوشه تو هاردت میسازه میشه همون پــــــــوشه ی دانلودنقل قول:
نوشته اصلی توسط magiteq [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
بتلفیلدو بریز تو همون پوشه دانلود
منظورم این جمله اسنقل قول:
نوشته اصلی توسط mad4tex [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
اول بذار بازی BF4 که در اکانتت هست در ارجین 1 درصد دانلود بشه ، بعد شما دانلود پاز کن
بله عزیز. مثل اس.تیم هست این مورد.نقل قول:
نوشته اصلی توسط magiteq [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
شما باید اجازه بدی کمی دانلود کنه بازی رو بعد pause میکنی و میری تو پوشه ای که مربوط به دانلود بازی هست محتویات بازی که داری میریزی و بعد دانلود رو ادامه میدی.
بعد خودش دانلود رو کامل می کنه و دیگه مجبور نیستی کل بازی رو بگیری.فقط ممکنه بعدا آپدیتی چیزی نیاز باشه دانلود کنه که بحثش جداست ولی دیگه کل بازی رو نمیگیره;)
حسین جان هم توضیح دادن ، بنده هم همینطور..عطا جان وقتی اکانتت خریداری شده باری بازی BF4 باشه با اکانت وقتی میری توی ارجین ، باید BF4 باشه آماده برای دانلود شدن..تو دانلود میکنی 1 درصد پاز میکنی فایل های باز یو میریزی دقیقا توی مسیر دانلود شده در قسمت تنظیمات ارجین نوشته مسیر بازی دقیقا کجاست بعد از اینکه کپی تموم شد رسومه رو بزن ...دیگه باقیش درست میشه عزیزم.@};-