سلام
دانلود BF4 امروز تموم شد نصبش کردم.مشکل این جاست که مانیتورینگ Riva Tuner داخل msi afterburner کار نمی کنه!
دوستان روشی هست که بشه یه جوری فریم رو در بازی نشون بده؟؟؟؟:|
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام
دانلود BF4 امروز تموم شد نصبش کردم.مشکل این جاست که مانیتورینگ Riva Tuner داخل msi afterburner کار نمی کنه!
دوستان روشی هست که بشه یه جوری فریم رو در بازی نشون بده؟؟؟؟:|
سلام دوست عزیزم رضا جان ، این مشکل برای این هست که بازی x64 اجرا میشه و برنامه RIVA TUNER نسخه x86 هست بخاطر همین با هم هماهنگی ندارند ، مثلا شما اگر نسخه x86 بازی NFS اجرا کنید مونیتورینگ دارید اما نسخه x64 مونیتورینگ ندارید...بهترین گزینه آخرین نسخه فراپس هست ...که ضبط تصاویر هم دارد....نقل قول:
نوشته اصلی توسط AMD Radeon [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
با تشکر@};-
اینهم وضعیت ما میخوام با کله برن تو دیوار
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
سلام عزیزم گفته بودم پینگ ها داغون هست عزیزم.....نقل قول:
نوشته اصلی توسط magiteq [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
پینگ برای این بازی نهایت باید زیر 200 باشه( هرچند نا مطلوب هست )نقل قول:
نوشته اصلی توسط magiteq [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
لب مرز هم که باشه ممکنه یه دفعه بره بالا و افتضاح شه.:(
مثلا اون 134 بد نیست ولی سروری که این شرایط رو واسه ما داشته باشه کمه متاسفانه.:|
ای کاش فقط پینگ بود timeout بیچاره میکنه و هر چقدر هم پینگ پایین باشه با timeout به گند کشیده میشه علاوه بر این سرورهای خود بازی هم مشکل دارهنقل قول:
نوشته اصلی توسط SETIZEN [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
سلام نسخه اورجینال دارید یا ک.ر.ک آنلاین؟نقل قول:
نوشته اصلی توسط magiteq [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
رضا جان کی bf مولتی ایش ### شده که این دومین بار اش باشه:dنقل قول:
نوشته اصلی توسط Reza Y [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
اورج داداش.@};-
اوریجین از ظهر افلاین شده خیلی های دیگه هم این مشکل رو دارن به هیچ سروری هم نمیتونم کانکت شم
دوستان شما با اورجین مشکلی ندارید؟
سلام به همه دوستان عزیز.
دوستان گل گرافیک بنده 650ti boost هست.وقتی بازی Battlefield 4 رو اجرا می کنم و موقع بازی مشکلی نداره،ولی وقتی وسط بازی منو رو میزنم و چند قیقه صبر می کنم این ارور زیر میاد:
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]