قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 1 به 10 از 11
Like Tree42Likes

موضوع: بررسی کارت گرافیکی MSI R7970 Lightning

  1. #1
    Moderator
    Olesius آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    Overclockingheroes.com
    نام واقعی
    Ali
    سن
    37
    نوشته ها
    1,290
    تشکر شده 10,386 بار در 1,386 پست
    Olesius آنلاین نیست.

    بررسی کارت گرافیکی MSI R7970 Lightning

    با سلام خدمت دوستان عزیز

    همراه با شروع فعالیت انجمن های اورکلاکینگ هیروز، دیگر فعالیت های این مجموعه نیز بتدریج آغاز شده و سعی خواهیم کرد بررسی های مختلفی از جدیدترین محصولات برای شما دوستان عزیز مهیا و آماده کنیم. در این راستا، بزودی تیمی منسجم متشکل از دوستان فعال در سطح انجمن تشکیل خواهد شد


    در این بررسی، نگاهی خواهیم داشت به کارت گرافیکی R7970 Lightning از کمپانی MSI که چند سالی هست (بدون هیچ گونه تعصبی) در زمینه کارت های گرافیکی بسیار موفق عمل کرده است. به شکلی که حتی اورکلاکر مشهور تیم گیگابایت Hicookie نیز چندین بار به تحسین این کارت گرافیکی قدرتمند پرداخته است...

    تراشه گرافیکی AMD 7970 اولین عضو خانواده Southern Islands (جزایر جنوبی) با اسم رمز Tahiti XT تلقی می‌گردد و به لطف معماری جدید کمپانی AMD تحت عنوان GCN یا Graphic Core Next از کارایی بالایی برخوردار بوده و موفقیت‌های چشمگیری کسب کرده است! قابل ذکر است این محصول برای اولین بار برپایه‌ی تکنولوژی ساخت 28 نانومتری طراحی شده و از 2048 پردازنده جریانی (Stream Processor) بهمراه 3.79 ترافلاپ قدرت پردازشی (Compute Performance) بهره می برد. هر آنچه که مطرح گردید، گوشه‌ای از موفقیت‌های کمپانی AMD در کلاس کارت‌های گرافیکی حرفه‌ای به شمار می‌رود ولی این پایان ماجرا نیست! تراشه گرافیکی AMD 7970 بدون شک موفق ترین محصول این کمپانی پس از سری HD5000 و HD6000 بشمار می آید که جهش قابل توجهی داشته است. به طوری که در هنگام عرضه بخوبی توانست توجه همگان را به خود جلب کند و کمپانی رقیب nVIDIA را برای عرضه محصولی جدید به سختی به تکاپو بیندازد! از ویژگی های بارز این معماری جدید می توان به کارایی و قدرت پردازش بالا همراه با مصرف انرژی (TDP) و دمای کاری پایین به لطف تکنولوژی ساخت 28nm اشاره کرد، این در حالی هست که تراشه مذکور از 4313 میلیون ترانزیستور بهره می برد و سطح Die تراشه گرافیکی با وجود تعداد ترانزیستور بیشتر نسبت به نسل قبلی کوچکتر شده است. کمپانی های سازنده کارت گرافیکی طی این مدت نسخه های متعددی از این کارت گرافیکی موفق را برای پوشش نیاز اقشار مختلف عرضه کرده اند و قابلیت اورکلاکینگ بالای این تراشه گرافیکی نیز بهانه ای بوده تا بیش از پیش شاهد نسخه های OC (اورکلاک شده) باشیم.



    MSI R7970 Lightning
    کمپانی MSI نیز همچون کمپانی های دیگر، توجه ویژه ای به کارت گرافیکی AMD 7970 داشته و محصولی منحصربفرد از سری قدرتمند Lightning (لایتنینگ) را بر پایه آن عرضه کرده است. MSI R7970 Lightning دارای 3 گیگابایت حافظه GDDR5 با رابط حافظه 384 بیتی بوده و از فرکانس هسته 1070MHz در کنار فرکانس حافظه 1400MHz (فرکانس موثر 5600MHz) بهره می برد. در توصیف سری Lightning این جمله کافی خواهد بود که تنها برای شکستن رکوردهای جهانی طراحی و عرضه می شوند و از هر حیثی کامل و بدون نقص می باشند! به طوری که تمامی کارت های گرافیکی عرضه شده بر مبنای این سری رکورد دار بوده و به نوعی پادشاه مطلق عرصه اورکلاکینگ تلقی می گردند!! نمونه بارز آنها GTX580 Lightning می باشد که رکوردهای جهانی متعددی را ثبت کرده است.
    در نگاه اول بدون شک، سایز بزرگ MSI R7970 Lightning توجه شما را به خود جلب خواهد کرد! PCB (بورد) این کارت گرافیکی برای عملکرد و کارایی بهتر مجددا توسط کمپانی MSI طراحی گردیده و سیستم مدیریت توان آن (PWM) که وظیفه حیاتی تغذیه GPU/Memory/VDDCI را بر عهده دارد به منظور افزایش پایداری و قابلیت اورکلاکینگ تغییرات محسوسی داشته است. در کنار این موارد استفاده از قطعات الکترونیکی با کیفیت تحت استاندارد کلاس نظامی و خنک کننده قدرتمند Twin Frozr از ویژگی های برجسته این محصول از سری Lightning می باشد که به اختصار اشاره گردید...




    در شروع بررسی نگاهی نزدیک به کارت گرافیکی MSI R7970 Lightning خواهیم داشت:






    حال زمان آن است کمی دقیق تر به این موارد بپردازیم:

    Unlocked Digital Power
    آنچه که کمپانی MSI تحت عنوان Unlocked Digital Power در خبرها و کنفرانس های مطبوعاتی خود مطرح کرده است شامل موارد متعددی می گردد که مجموع آنها هرگونه محدودیتی در زمینه اورکلاکینگ را از بین برده و اجازه دست یابی به فرکانس های بالا (شکسته شدن رکوردهای جهانی) را براحتی (تحت اکستریم کولینگ/نیتروژن مایع) میسر می سازد. در واقع زمینه لازم برای نمایش قدرت واقعی کارت گرافیکی را فراهم می کند!


    - Unlocked BIOS (بایوس بدون هیچ محدودیتی)
    براحتی می توانید پروتکشن OCP (محافظت از جریان بالا)، APS (مدیریت مصرف انرژی) و محدودیت فرکانس کاتالیست کنترل سنتر (CCC) را غیر فعال کنید. با استفاده از Unlocked Bios امکان دست یابی به 460 آمپر (A) شدت جریان برای تغذیه GPU فراهم می گردد، یعنی 76% افزایش نسبت به حالت پیش فرض!


    - Digital PWM Controller (کنترولر دیجیتال سیستم مدیریت توان)
    از مزیت های برجسته سیگنال دیجیتال می توان به ارائه ولتاژی با ثبات، پایداری و دقت به مراتب بیشتر در کنار زمان پاسخ دهی (Response) سریع تر اشاره کرد. چیزی که برای پایداری بیشتر GPU در کارکرد طولانی و همچنین اکستریم اورکلاکینگ و دست یابی به فرکانس های بالا لازم و ضروری می باشد، در واقع از ارکان اصلی موفقیت یک اورکلاکر بشمار می آید.



    - Enhanced Power Design (طراحی پشرفته سیکل جریان)
    همان گونه که مطرح گردید سیستم مدیریت توان (Pulse Width Modulation) از اجزای مهم یک کارت گرافیکی بشمار می آید. لذا سیستم توان کارت گرافیکی MSI R7970 Lightning برای افزایش پایداری و قابلیت اورکلاک GPU/Memory/VDDCI (بویژه تحت استرس و اورکلاکینگ) از 7 فاز (طراحی رفرنس) به 17 فاز ارتقاء یافته است و جریان خروجی معادل با 425 آمپر (A) را فراهم می کند. تعداد بالای فازهای سیستم توان کارت گرافیکی، بدلیل تقسیم شدت جریان خروجی و تثبت راندمان کاری برگ برنده ای برای گیمرها و اورکلاکرهای حرفه ای محسوب می گردد. چرا که تامین جریان مورد نیاز تراشه گرافیکی با بالاترین فیلتر و ثبات ممکن تاثیر محسوسی در عمر مفید و کارکرد خنک تراشه گرافیکی دارا می باشد. جریان ورودی کارت گرافیکی نیز از طریق دو کانکتور 8 پین 12v تامین می گردد که بخشی از آن به طور اختصاصی برای تامین جریان مورد نیاز حافظه ها در نظر گرفته شده است، این در حالی است که در طراحی پیش فرض این جریان از طریق اسلات PCI-E تامین می گردد که گزینه مناسبی تلقی نمی گردد. در این میان نباید از طراحی چند لایه PCB کارت های گرافیکی سری Lightning متشکل از مدارهای (لایه های) مستقل برای تامین جریان GPU/Memory/IO Power با عنوان Lightning Power layer یا LPL نیز غافل شد!



    GPU Reactor
    ابزاری الحاقی (قابلیت اتصال و جدا شدن را داراست) در پشت کارت گرافیکی (دقیقا پشت GPU) برای افزایش پایداری هنگام اورکلاکینگ می باشد. از مزیت های ویژه GPU Reactor می توان به افزایش 88 درصدی حجم جریان و کاهش 13 درصدی نویز یا ریپل جریان اشاره کرد که بهبود قابلیت اورکلاکینگ هسته مرکزی (GPU) را بر عهده دارد. اسم این قطعه خاص ممکن هست شما را به یاد راکتورهای هسته ای و نیروگاه های انرژی بیاندازد! در واقع تا حدودی نیز چنین می باشد، این قطعه خاص از چندین Hi-C Cap تشکیل شده است که بروی بورد کوچکی قرار گرفته اند و در ارتباط با کارت گرافیکی می باشند. وظیفه این قطعه ######## هرچه بیشتر ولتاژ مورد نیاز تراشه گرافیکی می باشد.



    Xtreme Thermal

    کمپانی MSI همراه با این کارت گرافیکی خاص و فوق العاده نسل چهارم خنک کننده اختصاصی و موفق خود را با عنوان Twin Frozr IV نیز معرفی کرده است که در بین خنک کننده های اختصاصی کمپانی های سازنده کارت گرافیکی از بهترین کارایی ممکن برخوردار می باشد. Twin Frozr IV ضمن داشتن ویژگی ها و مزیت های متعدد و علی رغم دو اسلاته بودن، دمای کارت گرافیکی را به میزان 14 درجه سانتیگراد و نویز حاصل را نیز 6.3 دسی بل کاهش داده است. (ساکت تر و خنک تر!)

    - دو فن PWM ده سانتیمتری با طراحی خاص تیغه ها (تکنولوژی Propeller Balde) همراه با افزایش 20 درصدی جریان هوا
    - هیت سینک یکپارچه با تعداد پره های بالا بهمراه 2 عدد هیت پایپ (Heat Pipe) و 3 عدد سوپر پایپ (Super Pipe) جهت دفع حرارت بهتر
    - سطح تماس (تماس با GPU) مسی با پوشش نیکل برای انتقال سریع تر حرارت
    - قابلیت غبار زدایی (Dust Removal)، چرخش فن ها در جهت مخالف در ابتدای شروع به کار سیستم جهت خارج کردن گرد و غبار
    - سینک یکپارچه برای پوشش چیپ های حافظه و Mosfet ها جهت کاهش دمای کاری آنها و تعبیه Back Plate (معادل بهتری یافت نشد!) برای محافظت از قطعات الکترونیکی پشت کارت گرافیکی








    Military Class III Components
    چنین محصولی برای اینکه از هر نظر خاص، منحصربفرد و بهترین باشد! به قطعات الکترونیکی با کیفیت و راندمان کاری بالا نیازمند بوده و کمپانی MSI نیز از بهترین قطعات الکترونیکی تحت استاندارد کلاس نظامی (نسل سوم) استفاده کرده است که پایداری و کیفیت آنها در سخت ترین شرایط کاری تضمین شده است! تمامی قطعات الکترونیکی تحت استاندارد Military Class III با موفقیت کامل تست های مربوط به گواهی MIL-STD-810G (استاندارد نظامی کشور ایالات متحده آمریکا) را در آزمایشگاه های معتبر پشت سر گذاشته و گواهینامه مربوط به کیفیت و پایداری (Quality & Stability) را دریافت کرده اند. قابل ذکر است تست های گواهی MIL-STD-810G شامل موارد زیر می باشد:

    - شوک حرارتی، بازه دمایی -40 درجه الی 70 درجه سانتیگراد
    - شوک رطوبتی، دمای 24 درجه سانتیگراد همراه با 95% رطوبت
    - تست لرزش، شدت 10 الی 500 هرتز
    - تست فشار پایین، در ارتفاع 4572 متری
    - تست دمای بالا، دمای 71 درجه سانتیگراد
    - تست دمای پایین، دمای -51 درجه سانتیگراد
    - تست شوک، رها شدن از ارتفاع 10 سانتیمتری


    این قطعات الکترونیکی عبارت هستند از:
    - Copper MOS
    ظرفیت جریان Copper MOSFET دو برابر MOSFET های متداول بوده و 20% دمای کاری کمتری دارا می باشد. همچنین به دلیل ساختمان منحصر بفرد از انتقال حرارت مطلوبی بهره می برد و برای اکستریم اورکلاکینگ طراحی شده است.
    - Hi-c Cap
    این نوع خاص از خازن های جامد دارای هسته فلزی از جنس Tantalum (فلزی نادر) می باشند که طول عمر مفیدی بالغ بر 8 برابر خازن های جامد متداول داشته و علاوه بر مقاومت الکتریکی بسیار پایین (بازدهی بسیار بالا)، در دماهای بالا نیز کاملا پایدار بوده و ثبات/مقاومت بالایی از خود نشان می دهند.
    - Golden SSC
    چوک های طلایی با هسته آهنی خالص (Super State Choke) که 50% ماکزیمم جریان خروجی بیشتری نسبت به چوک های متداول ارائه کرده و دارای پوشش طلایی برای مقاومت حرارتی (Heat Resistance) بهتر می باشند. همچنین بدلیل توانایی بالا در ارائه جریانی ثابت بهترین گزینه ممکن برای اورکلاکینگ تلقی می گردند.
    - Dark Solid Cap
    خازن جامد با هسته آلومینیومی و پوششی از نیکل برای محافظت از زنگ زدگی و آسیب (Antirust Protection) همراه با مقاومت الکتریکی بسیار پایین و عمر مفیدی بالغ بر 10 سال.


    3X3 OC Kit
    کارت گرافیک طراحی شده برای گیمرها و اورکلاکرهای حرفه ای باید امکانات متعددی نیز برای اورکلاکینگ داشته باشد و اطلاعات مربوط به دما و ولتاژ را بطور لحظه ای در اختیار اورکلاکر قرار دهد.


    - Tripple OverVoltage
    قابلیت کنترل و تغییر ولتاژهای مربوط به GPU/Memory/VDDCI به صورت نرم افزاری
    - Tripple Temp Monitor
    نمایش دمای کاری مربوط به GPU/Memory/VRM با استفاده از نرم افزار MSI After Burner
    - V-Check Points
    تعبیه بخشی ویژه برای اندازه گیری ولتاژ مربوط به GPU/Memory/VDDCI بوسیله ولت متر



    Eyefinity 6 ready
    MSI R7970 Lightning تنها کارت گرافیکی 7970 عرضه شده با قابلیت پشتیبانی از Eyefinity 6 می باشد که توانایی ارائه 6 خروجی تصویر با تنظیمات مستقل یا ترکیب خروجی ها برای ارائه تصویری با رزولوشن بالا (بروی 6 صفحه نمایش) برای گیمینگ را دارا می باشد. از این رو علاوه بر اورکلاکرهای حرفه ای می تواند گزینه بسیار مناسبی نیز برای گیمرهای حرفه ای بشمار آید...





    با تشکر
    نگارش: تیم اورکلاکینگ هیروز
    علی کریمخانی
    Rezasam1, ErfanDL, XoMa and 10 others like this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply
    this is my life homie, you decide yours

    چارلی چاپلین: آدم خوبــــــــــی باش
    ولی وقتت رو برای اثباتش به دیگران تلف نکن... !

    همیشه آنچه که درباره "من" می دانی باور کن،
    نه آنچه که پشت سر "من" شنیده ای "من" همانم که دیده ای نه آنکه شنیده ای... !


  2. 32 کاربر بابت این ارسال مفید از Olesius تشکر کرده اند:

    Agent 47 (23rd October 2012),Aliover (16th April 2014),AMD Radeon (20th November 2012),arman_kad (23rd October 2012),atisoc0936 (23rd October 2012),Behnam_2337 (23rd October 2012),Blue Rose (23rd October 2012),CROSSHAIR (23rd October 2012),Don_Corleone (5th November 2012),ErfanDL (23rd October 2012),golabettruter (12th March 2013),Hamidreza (23rd October 2012),KaMi (2nd August 2013),mad4tex (23rd October 2012),magiteq (23rd October 2012),mahdi8063 (23rd October 2012),mamad67 (23rd October 2012),Mehdi_FXX (23rd October 2012),mm720 (23rd October 2012),morteza.p (23rd October 2012),ramincybran (23rd October 2012),Rezasam1 (23rd October 2012),sapple (19th November 2012),SASANOC (23rd October 2012),sh.m (7th February 2014),smrbh (23rd October 2012),Soheil74 (23rd October 2012),Subzero7111 (23rd October 2012),TERRORIST (23rd October 2012),TRIDENT (24th October 2012),XoMa (23rd October 2012),XZ3RO (23rd October 2012)



  3. #2
    Moderator
    Olesius آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    Overclockingheroes.com
    نام واقعی
    Ali
    سن
    37
    نوشته ها
    1,290
    تشکر شده 10,386 بار در 1,386 پست
    Olesius آنلاین نیست.
    سیستم تست:

    MSI Z77 Mpower
    Core i7 3770K - Stock freq/ Turbo On
    MSI R7970 Lightning
    Transcend 2400MHz Cl10
    Thermaltake 875w XT


    AMD Catalyst 12.8 whql
    Intel(R) Chipset Device Software v9.3.0.1021
    ...

    در آغاز بررسی، طبق روال گذشته نگاهی خواهیم داشت به دمای حالت بیکاری (Idle) و لود کارت گرافیکی در طول بنچمارکهای مختلف:
    (قابل ذکر است دمای محیط بین 25 الی 26 درجه سلسیوس قرار داشت)


    در گام دوم، تست های فوق را مجدد با دور فن 100% تکرار می کنیم. هدف از این تست، بررسی کارایی خنک کننده کارت گرافیکی می باشد:
    (در این حالت، صدای فن ها چندان قابل توجه نیست یا به عبارتی آزار دهنده نمی باشد)


    پس از اجرای بنچمارک های مرسوم بر مبنای DX10 و DX11 به سراغ نرم افزارهای استرس و فشار نظیر Kombuster, TessMark رفته و دمای لود کارت گرافیکی را مجدد مورد سنجش قرار می دهیم:

    [Only registered and activated users can see links. ]

    پس از بررسی خنک کننده اختصاصی کمپانی MSI با عنوان Twin Frozr IV، کارایی کارت گرافیکی را در بنچمارک های مختلف و در حالتهای مختلف مورد سنجش قرار می دهیم:
    - حالت اول، فرکانس های پیش فرض کارت گرافیکی(1070/1400 مگاهرتز):


    حالت دوم، فرکانس های اورکلاک شده بدون افزایش ولتاژ:

    حالت سوم، فرکانس های اورکلاک شده با افزایش ولتاژ:


    تست Cinebench در فرکانس های پیش فرض:

    [Only registered and activated users can see links. ]



    رزرو برای تست ها و بنچمارک های انجام شده!


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply
    this is my life homie, you decide yours

    چارلی چاپلین: آدم خوبــــــــــی باش
    ولی وقتت رو برای اثباتش به دیگران تلف نکن... !

    همیشه آنچه که درباره "من" می دانی باور کن،
    نه آنچه که پشت سر "من" شنیده ای "من" همانم که دیده ای نه آنکه شنیده ای... !


  4. 16 کاربر بابت این ارسال مفید از Olesius تشکر کرده اند:

    Agent 47 (23rd October 2012),Aliover (16th April 2014),arman_kad (23rd October 2012),atisoc0936 (23rd October 2012),Behnam_2337 (23rd October 2012),Blue Rose (23rd October 2012),Don_Corleone (5th November 2012),ErfanDL (23rd October 2012),KaMi (2nd August 2013),mahdi8063 (23rd October 2012),Mehdi_FXX (23rd October 2012),Rezasam1 (23rd October 2012),sapple (19th November 2012),smrbh (23rd October 2012),TRIDENT (24th October 2012),XoMa (23rd October 2012)



  5. #3
    Retired Moderator

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    YAZD
    نام واقعی
    ALI
    سن
    33
    نوشته ها
    1,501
    تشکر شده 10,818 بار در 1,401 پست
    Blue Rose آنلاین نیست.
    علی جان خسته نباشی بسیار عالی بود
    ممنون
    ErfanDL and atisoc0936 like this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  6. 13 کاربر بابت این ارسال مفید از Blue Rose تشکر کرده اند:

    Agent 47 (23rd October 2012),arman_kad (23rd October 2012),atisoc0936 (23rd October 2012),Don_Corleone (5th November 2012),ErfanDL (23rd October 2012),Mehdi_FXX (23rd October 2012),Olesius (23rd October 2012),ramincybran (23rd October 2012),Rezasam1 (23rd October 2012),sapple (19th November 2012),smrbh (23rd October 2012),TRIDENT (24th October 2012),XoMa (23rd October 2012)



  7. #4
    OCH Member
    mahdi8063 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    اصفهان
    نام واقعی
    مهدی
    سن
    35
    نوشته ها
    83
    تشکر شده 688 بار در 83 پست
    mahdi8063 آنلاین نیست.
    آقا عالی بود ، لذت بردم

    یاد قدیما تو اون فروم خدا بیامرز افتادم ، یه لحظه بغض گلومو فشار داد :دی

    تستارو هم بزار بیشتر فیض ببریم


    Motherboard : Asus Maximus IV EX Z Processor : Intel I7 3770k @4.5 1.2v
    Main Memory : Crucial 4 gb 1866 Graphics Card : MSI 660 TI PE
    Cooling : Termalright Silver Arrow SB E Extreme Power Supply : Green GP885

  8. 14 کاربر بابت این ارسال مفید از mahdi8063 تشکر کرده اند:

    Agent 47 (23rd October 2012),arman_kad (23rd October 2012),atisoc0936 (23rd October 2012),Behnam_2337 (23rd October 2012),Blue Rose (23rd October 2012),Don_Corleone (5th November 2012),ErfanDL (23rd October 2012),Olesius (23rd October 2012),ramincybran (23rd October 2012),Rezasam1 (23rd October 2012),sapple (19th November 2012),smrbh (23rd October 2012),TRIDENT (24th October 2012),XoMa (23rd October 2012)



  9. #5
    Retired Moderator
    Behnam_2337 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    تهران
    نام واقعی
    بهنام
    نوشته ها
    677
    تشکر شده 6,279 بار در 489 پست
    Behnam_2337 آنلاین نیست.
    با سلام
    علی عزیز بسیار عالی و کاربردی به تمامی بخشهای کارت اشاره کردید. بررسی جامعی بود.
    - خداییش شرکت MSI تویه تمامی محصولات گرافیکش سنگ تموم میذاره. خصوصاً سری لایتنینگ که کاربر برای افزایش ولتاژ دست بازی داره و این یک امتیاز بزرگ نسبت به دیگر رقیبان هست. از لحاظ کیفیت قطعات هم که نیازی به تعریف نیست.
    - طراحی بورد به گونه ای است که حداقل اتلاف انرژی، حداقل گرمای تولیدی و حداکثر راندمان رو برای کاربر به ارمغان میاره.
    - در بخش مدار رگولاتور ولتاژ هم انصافاً این شرکت همیشه از یک مدار تغذیه جامع و کامل با حداکثر پرفورمنس در محصولاتش استفاده میکنه.
    * واقعاً باید به مهندسین MSI در بخش تولید کارتهای گرافیکیش تبریک گفت.
    مجموع کیفیت و پرفورمنس به همراه گارانتی مناسب، محصولات MSI رو در کشورمون در جایگاه خوبی قرار داده.
    علی عزیز، منتظر بررسیهای بیشتر از شما استاد گرامی هستیم.
    موفق باشید.

    پی نوشت:
    علی جان، با عنایت به حدیث: ذکات علم، آموختن آن به دیگران است، یک دوره آموزشی برای این حقیر ترتیب بدید تا چگونگی نوشتن یک بررسی کامل و کاربردی رو بیاموزم.
    ErfanDL, atisoc0936 and TRIDENT like this.


    Motherboard : ASUS 970 FX Processor : Phenom II X2 555
    Main Memory : 2x2 GB Crucial Ballistix Tracer 1333MHz Graphics Card : Gainward 8800GT 256 Bit / 512MB DDR3
    Cooling : Cooler Master Hyper TX3 Power Supply : 580W Green

  10. 15 کاربر بابت این ارسال مفید از Behnam_2337 تشکر کرده اند:

    Agent 47 (23rd October 2012),Aliover (16th April 2014),atisoc0936 (23rd October 2012),Blue Rose (23rd October 2012),Don_Corleone (5th November 2012),ErfanDL (23rd October 2012),mahdi8063 (23rd October 2012),Mehdi_FXX (23rd October 2012),Olesius (23rd October 2012),ramincybran (23rd October 2012),Rezasam1 (23rd October 2012),sapple (19th November 2012),smrbh (23rd October 2012),TRIDENT (24th October 2012),XoMa (23rd October 2012)



  11. #6
    Retired Moderator
    Mehdi_FXX آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    Tehran
    نام واقعی
    Mehdi
    سن
    33
    نوشته ها
    795
    تشکر شده 6,928 بار در 599 پست
    Mehdi_FXX آنلاین نیست.
    بسیار عالی بود علی جان
    ErfanDL and atisoc0936 like this.


    Motherboard : ASUS ROG RAMPAGE III EXTREME Processor : Intel® Xeon L5639 @ 3.6GHz 1.19v
    Main Memory : G.skill TidentX 2x4GB 2666 @ 2000 CL9 Graphics Card : XFX Geforce 6200
    Cooling : Thermalright Archon Power Supply : Green GP680B

  12. 14 کاربر بابت این ارسال مفید از Mehdi_FXX تشکر کرده اند:

    Agent 47 (23rd October 2012),Aliover (16th April 2014),atisoc0936 (23rd October 2012),Behnam_2337 (23rd October 2012),Blue Rose (23rd October 2012),Don_Corleone (5th November 2012),ErfanDL (23rd October 2012),Olesius (23rd October 2012),ramincybran (23rd October 2012),Rezasam1 (23rd October 2012),sapple (19th November 2012),smrbh (23rd October 2012),TRIDENT (24th October 2012),XoMa (23rd October 2012)



  13. #7
    Moderator
    TERRORIST آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    هر جایی که عملیات تروریستی باشه.
    نام واقعی
    Behzad
    نوشته ها
    2,023
    تشکر شده 14,918 بار در 2,102 پست
    TERRORIST آنلاین نیست.
    علی جان لذت بردیم . عالی مثله همیشه.

    علی جان ی توصیه دوستانه Catalyst 12.11 Never Settle برای دانلود تو سایتها قرار گرفته این کارتم پرچم دار سری 7 هست. درایور جدید رو نصب کن ببین چقدر تاثیر داره با درایورهای قدیمی ی چندتا Review ازتستها بزار.

    موفق باشی.


    Motherboard : Asus X99-Deluxe-USB 3.1 Processor : Intel Core i7 6900K
    Main Memory : Gskill 4*8 Freq: 3200 MHZ 32 GB Graphics Card : Gigabyte GTX 1080 G1
    Cooling : Cooler Master MasterAir Maker 8 Power Supply : Cooler Master V-850 Full Modular



  14. 13 کاربر بابت این ارسال مفید از TERRORIST تشکر کرده اند:

    atisoc0936 (23rd October 2012),Behnam_2337 (24th October 2012),Blue Rose (23rd October 2012),Don_Corleone (5th November 2012),ErfanDL (23rd October 2012),Olesius (23rd October 2012),ramincybran (23rd October 2012),Rezasam1 (23rd October 2012),sapple (19th November 2012),smrbh (23rd October 2012),Subzero7111 (23rd October 2012),TRIDENT (24th October 2012),XoMa (23rd October 2012)



  15. #8
    Moderator
    Olesius آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    Overclockingheroes.com
    نام واقعی
    Ali
    سن
    37
    نوشته ها
    1,290
    تشکر شده 10,386 بار در 1,386 پست
    Olesius آنلاین نیست.
    از لطف، توجه و محبت همه دوستان ممنونم
    امیدوارم این مطلب ناقص مفید واقع بشه، هر جا هم موردی بود یا احساس کردید اغراق شده ممنون می شم اطلاع بدید


    آقا بهنام عزیز، این چه حرفیه؟ شما استاد ما هستید و می دونم که دارید شکست نفسی می کنید در حد خیلی زیاد
    امیدوارم از اطلاعات و دانش شما بتونیم در صفحه اصلی هم بهره ببریم

    چشم بهزاد جان، سیستم رو دوباره جمع کنم تست می زنم ولی باید روی هارد از درایورهای قدیمی تا 12.8 چندتا تست داشته باشم
    بررسی Mpower هم تو راه هست، متاسفانه کمی درگیر هستم

    با تشکر


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply
    this is my life homie, you decide yours

    چارلی چاپلین: آدم خوبــــــــــی باش
    ولی وقتت رو برای اثباتش به دیگران تلف نکن... !

    همیشه آنچه که درباره "من" می دانی باور کن،
    نه آنچه که پشت سر "من" شنیده ای "من" همانم که دیده ای نه آنکه شنیده ای... !


  16. 13 کاربر بابت این ارسال مفید از Olesius تشکر کرده اند:

    atisoc0936 (23rd October 2012),Behnam_2337 (24th October 2012),Blue Rose (23rd October 2012),Don_Corleone (5th November 2012),ErfanDL (23rd October 2012),mahdi8063 (23rd October 2012),ramincybran (23rd October 2012),Rezasam1 (23rd October 2012),sapple (19th November 2012),smrbh (23rd October 2012),TERRORIST (23rd October 2012),TRIDENT (24th October 2012),XoMa (23rd October 2012)



  17. #9
    Network Administrator
    ErfanDL آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    MikroTik RouterOS
    نام واقعی
    عرفان
    نوشته ها
    3,034
    تشکر شده 17,392 بار در 2,993 پست
    ErfanDL آنلاین نیست.
    خسته نباشی علی جان. بسیار زیبا و کامل

    موفق باشید
    Behnam_2337 and atisoc0936 like this.


    Motherboard : ASUS P8P67 WS Revolution - DUAL BIOS MOD Processor : Core i5 3570 @ 4.0 GHz - 1.1 V - 45° C
    Main Memory : G.Skill TridentX 8GB (2x4GB) @ 2400 MHz Graphics Card : ASUS ROG STRIX 1080Ti 11G Gaming
    Cooling : Tuniq Tower 120 Extreme V2 Power Supply : GREEN GP885-B


  18. 9 کاربر بابت این ارسال مفید از ErfanDL تشکر کرده اند:

    atisoc0936 (23rd October 2012),Behnam_2337 (24th October 2012),Don_Corleone (5th November 2012),mahdi8063 (23rd October 2012),Olesius (23rd October 2012),Rezasam1 (23rd October 2012),sapple (19th November 2012),TRIDENT (24th October 2012),XoMa (23rd October 2012)



  19. #10
    OCH Member
    تاریخ عضویت
    Nov 2012
    سن
    38
    نوشته ها
    1
    تشکر شده 0 بار در 0 پست
    ALIREZA JOKAR 1 آنلاین نیست.

    Angry مشکل با کارت گرافیک

    باسلام. خدمت دوست عزیز من هم همچین کارتی دارم پس چرا فریم های که میگید من نمی زنم وخیلی کمتر می زنم ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
    مشخصات سیستم:
    مادربورد: Asus M4N68T V2
    سی پیو: AMD Phenom II X6 Black Edition 1090T, 3616 MHz
    رم:8gb: Corsair XMS3 CMX4GX3M2A1600C9
    گرافیک:msi 7970 litining


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply



صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •