قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک
صفحه 5 از 5 نخستنخست ... 345
نمایش نتایج: از 41 به 49 از 49
Like Tree37Likes

موضوع: بحث و تبادل نظر در مورد بازی Far Cry Primal

  1. #1
    Assistant
    mohammad72 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    محل سکونت
    کرج
    نام واقعی
    محمد
    سن
    31
    نوشته ها
    1,145
    تشکر شده 8,383 بار در 1,253 پست
    mohammad72 آنلاین نیست.

    بحث و تبادل نظر در مورد بازی Far Cry Primal

    [Only registered and activated users can see links. ]

    خب شاید اخبار رو در این چند روز پیگیری کرده باشید و اگر اینطور باشه، حتما خبر لو رفتن نسخه‌ی جدید عنوان Far Cry رو شنیدین ...
    نسخه‌ی جدید بازی Far Cry چیزی کاملا متفاوت از اونچه که تا الان ازش میدونستید هست، چیزی کاملا متفاوت از تمامی سری‌های قبلی این بازی

    این بازی در عصر سنگ (Stone Age)، چیزی بین 2000 تا 6000 سال قبل از میلاد مسیح اتفاق میفته و شما کنترل شخصیتی با نام Takkar رو به دست میگیرید. Takkar فردی هست که در آخرین حمله‌ای که به گروهشون شده، زنده میمونه و باید به بخشی اصطلاحا رام‌نشده از شهرش با نام Oros برگرده ...

    [Only registered and activated users can see links. ]

    اطلاعات منتشر شده نشون میده که تو این بازی، گیمر با حیواناتی مثل ماموت و ببر روبه‌رو هست و برای مقابله با اونها دفاع از خودش، باید اسلحه بسازه ...

    این بازی قرار در تاریخ 23 فوریه 2016 (جمعه، هفتم اسفند 94) منتشر بشه
    تصویری هم که در ابتدای پست قرار گرفته، تو سایت‌ها کمتر قرار داده شده و عکسی رسمی هست که از طرف یوبی‌سافت به ایمیل من اومده (سر برنده شدن سی‌دی کی بازی Watch Dogs)

    دوستان عزیز میتونن از این تاپیک برای بحث در مورد این بازی استفاده کنن
    Olesius and p.X like this.


    Motherboard : MSI A75A-G35 Processor : AMD Athlon II X4 631 @ 2.8
    Main Memory : Kingston Hyper Blue 2x4GB Dual-Channel @ 1730 Graphics Card : AMD Radeon 6790 XFX Edition @ 890/1140
    Cooling : GREEN Power Supply : Green GP530A-EU
    Metal Pro Clan

  2. 14 کاربر بابت این ارسال مفید از mohammad72 تشکر کرده اند:

    AMIR (9th October 2015),asdaf (8th October 2015),CROSSHAIR (13th October 2015),golabettruter (27th February 2016),JOKERACN7 (4th March 2016),msover (26th February 2016),Olesius (8th October 2015),Optimus Prime (9th October 2015),p.X (9th October 2015),Reza Y (23rd February 2016),SaeedSYS (10th October 2015),TERRORIST (8th October 2015),Veyron (8th October 2015),zeus (9th October 2015)



  3. #41
    moc
    OCH Member

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    نوشته ها
    239
    تشکر شده 844 بار در 229 پست
    moc آنلاین نیست.
    احتمالا اون دو قسمت اول حرف بنده رو پذیرفتید و دیگه نباید سرش بحثی داشته باشیم
    البته اینو بگم این حرف ها آنچنان تخصصی نیست وگرنه من جلو رامین خان کم میارم فقط داریم در مورد یه مشت چیزای واضح صحبت میکنیم

    در مورد تایتان هم اینکه بخاطر عدم ارائه برد غیر رفرنس محدودیت درست میشه رو هم بنده قبول دارم البته اگر بحث اورکلاک مد نظر باشه وگرنه در حالت مرجع دو کارت 980ti و تایتان تفاوت آنچنانی با وجود فول چیپ بودن تایتان دیده نمیشه و انویدیا اینقدر خنگ نیست که مدار تغذیه رو برا یه کارت 1000 اودلاری جوری انتخاب کنه که در حالت پایه مشکل پیدا کنه

    در مورد واتر کولر 980ti حرف شما کاملا درسته و منم حرفی خلاف این نزدم ولی با این اوصاف هم انویدیا اگر با بیرون دادن واتر کولر در نسخه مرجع می تونست از فول چیپ با گرمای کمتر بهره ببره و اگر عدم تفاوت آنچنانی میان فول چیپ و cut down در GM200 رو هم ندیده بگیریم باز مشکلاتی چون هزینه ساخت بالاتر و حاشیه سود کمتر مواجه میشد در حالی که انویدیا الان اون فول چیپ رو بدون واتر کولر به اسم تایتان1000 اودلار می فروشه و این کارا مطابق با سیاست انویدیا که تو پست قبلی هم اشاره کردم

    در مورد مبنای gcn بازی ها در حالت کلی حرف شما درست ولی انویدیا دست روی دست نگذاشته و با دادن پول به کمپانی ها و فرستادن مهندسین خودش و قرار دادن تکنیک های خاص درون بازی در نهایت کاری میکنه که بهترین بازدهی در کارت های خودش احساس بشه و علاوه بر اینها اگر کل کمپانی ها میخواستن کاملا به این سمت برن که بیس بازی ها gcn باشه باید اول موتورهای بازی سازی به این سمت میرفت در حالی که اینطور نیست
    در ضمن این که دیگه این همه دعوا نداره شما بازی هایی رو که انویدیا در پورت به pc اونا دخالت نکرده رو ببین نرمی و روون بودن بازی کاملا حس میشه و اگر واقعا حق با شماست که اینکه گفته میشه پورت بد بازی ها بخاطر دستکاری های انویدیاست حرف ناحقیه خوب یه مدت دخالتی نکنن تا به همه اثبات بشه
    هرچند که گفته بشه پورت افتضاح بازی هایی چون بتمن و ... بخاطر کمکاری کمپانی سازنده ست بازم اینهمه بر میگرده به اضافه کردن تکنیک های درخواستی انویدیا که کار رو برا اینا سخت میکنه در حالی که حتی مثل کنسول های نسل قبل تفاوت معماری بین کنسول و pc وجود نداره و هر دو کنسول از x86 استفاده میکنن که در pc هست و شاهد این ماجرا هم اینه که ما در پورت بازی هایی که انویدیا دخالت نمی کنه این نوع خرابکاری رو نمی بینیم
    اگرچه که این تکنیک ها بعضا کیفیت بصری بازی رو بالا میبرن ولی اگر قصد انویدیا این باشه و اگر فقط به فکر ارتقای pc gaming هست باید تموم این دستکاری ها و ... رو در تنظیمات بازی بذاره که کسی که نمیخواد off کنه و بازی به همون حالت کنسولی خودش برگرده

    خوشمم میاد همیشه آنی
    همین که پستی میاد تشکرت زیرشه
    ویرایش توسط moc : 3rd March 2016 در ساعت 01:02 AM


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  4. 5 کاربر بابت این ارسال مفید از moc تشکر کرده اند:

    Reza Y (4th March 2016),SaeedSYS (4th March 2016),SYNCMASTER (3rd March 2016),Veyron (3rd March 2016),VFSDF (3rd March 2016)



  5. #42
    OCH Member
    Veyron آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    سن
    36
    نوشته ها
    391
    تشکر شده 2,004 بار در 379 پست
    Veyron آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط moc نمایش پست ها
    احتمالا اون دو قسمت اول حرف بنده رو پذیرفتید و دیگه نباید سرش بحثی داشته باشیم
    البته اینو بگم این حرف ها آنچنان تخصصی نیست وگرنه من جلو رامین خان کم میارم فقط داریم در مورد یه مشت چیزای واضح صحبت میکنیم
    در مورد تایتان هم اینکه بخاطر عدم ارائه برد غیر رفرنس محدودیت درست میشه رو هم بنده قبول دارم البته اگر بحث اورکلاک مد نظر باشه وگرنه در حالت مرجع دو کارت 980ti و تایتان تفاوت آنچنانی با وجود فول چیپ بودن تایتان دیده نمیشه و انویدیا اینقدر خنگ نیست که مدار تغذیه رو برا یه کارت 1000 اودلاری جوری انتخاب کنه که در حالت پایه مشکل پیدا کنه
    در مورد واتر کولر 980ti حرف شما کاملا درسته و منم حرفی خلاف این نزدم ولی با این اوصاف هم انویدیا اگر با بیرون دادن واتر کولر در نسخه مرجع می تونست از فول چیپ با گرمای کمتر بهره ببره و اگر عدم تفاوت آنچنانی میان فول چیپ و cut down در GM200 رو هم ندیده بگیریم باز مشکلاتی چون هزینه ساخت بالاتر و حاشیه سود کمتر مواجه میشد در حالی که انویدیا الان اون فول چیپ رو بدون واتر کولر به اسم تایتان1000 اودلار می فروشه و این کارا مطابق با سیاست انویدیا که تو پست قبلی هم اشاره کردم
    در مورد مبنای gcn بازی ها در حالت کلی حرف شما درست ولی انویدیا دست روی دست نگذاشته و با دادن پول به کمپانی ها و فرستادن مهندسین خودش و قرار دادن تکنیک های خاص درون بازی در نهایت کاری میکنه که بهترین بازدهی در کارت های خودش احساس بشه و علاوه بر اینها اگر کل کمپانی ها میخواستن کاملا به این سمت برن که بیس بازی ها gcn باشه باید اول موتورهای بازی سازی به این سمت میرفت در حالی که اینطور نیست
    در ضمن این که دیگه این همه دعوا نداره شما بازی هایی رو که انویدیا در پورت به pc اونا دخالت نکرده رو ببین نرمی و روون بودن بازی کاملا حس میشه و اگر واقعا حق با شماست که اینکه گفته میشه پورت بد بازی ها بخاطر دستکاری های انویدیاست حرف ناحقیه خوب یه مدت دخالتی نکنن تا به همه اثبات بشه هرچند که گفته بشه پورت افتضاح بازی هایی چون بتمن و ... بخاطر کمکاری کمپانی سازنده ست بازم اینهمه بر میگرده به اضافه کردن تکنیک های درخواستی انویدیا که کار رو برا اینا سخت میکنه در حالی که حتی مثل کنسول های نسل قبل تفاوت معماری نیست و هر دو کنسول از x86 استفاده میکنن که در pc هست و شاهد این ماجرا هم اینه که ما در پورت بازی هایی که انویدیا دخالت نمی کنه این نوع خرابکاری دیده نمیشه
    شرکت های سازنده و توسعه دهنده بازی های کامپیوتری موتورهای گرافیکی بازی ها را بنا به دلخواه و برای پیشرفت خود تغیرات تکنیکی میدهند و سپس برای صحت کارکرد اون رو برای Devkit کنسول ها آپتیمایز میکنند .

    روند توسعه و بهینه سازی موتور گرافیک برای هر Devkit کنسول هایی چون xbox one و PS4 به علت یکسری تفاوت ها مشکل ترین و زمانبرترین بخش های تکنیکی بازی ها است .

    در اعصار دور و گذشته به علت فراگیری و توسعه راحت و امکانات زیاد حوزه PC اولین جایی بود که بازی ها درش توسعه پیدا میکردند و سازنده ترجیح میدادند بر روی یک پلتفرم بی نهایت ابتدا بازی خود را توسعه داده سپس به پلتفرم های ضعیف تر پورت کنند . این روند تا نسل 6 ام کنسول های خانگی مقبولیت داشت .

    بی نهایت بودن پلتفرم PC به این معنا بود که سازنده ها یک بازی کامپیوتری را در والاترین حد امکانات نرم افزاری آن دوره تصور میکردند بی توجه به محدودیت های سخت افزاری . به طور نمونه بازی CRYSIS در عصر خود به شکلی طراحی شده بود که حتی سخت افزاری هایی چند نسل بعد هم در اجرای جزئیات رویایی آن ناتوان باشند و سازنده ها محدودیت های سخت افزاری آن دوره را مد نظر قرار نداده بودند .

    متاسفانه از اواسط نسل 7 ام رویه ای پی گرفته شد که بازی ها روی پلتفرم ضعیف اما ساده و قابل انتقال به دیگر پلتفرم ها برای بازی ها انتخاب شود تا تجربه کاربری بر روی همه پلتفرم ها تا حد امکان یکسان باشد .

    در آن دوره برای انتقال راحت تر به PC کیت توسعه 360 گزینه خوبی بود و بازی ها از کیت توسعه 360 به PC اغلب پورت میشدند و حتی عنوان CRYSIS 2 هم با توجه به محدودیت های کنسولی طراحی شد که با CRYSIS عظیم و بینهایت اورجینال تفاوت عمده ای داشت . کنسول 360 به خاطر معماری بهتر و نزدیکتر به PC و البته استفاده از Xenos GPU که اولین نسل معماری Unified VLIW architecure بود توانست مبدا خوبی برای نفرین پلتفرم PC و توانایی هایش باشد .

    امروزه در نسل 8 ام اغلب تا حدودا تمام بازی های مالتی پلتفرم از کیت توسعه نسخه های کنسولی به PC پورت می شوند مشکلاتی به خاطر تفاوت معماری و شکل Unified memory pool و استفاده از معماری GCN که برای یک محدوده از دارندگان PC هست مشکلات عمده ای رو ایجاد کرده که یک نمونه آن Memory leak و ... هست که نفرین کنسول های ارزان قیمت بر سر pc های گران قیمت و قدرتمند است .

    -----

    Moc عزیز توسعه برای یک موتور گرافیکی DEVKIT کنسول ها یعین اینکه موتور گرافیکی باید بشدت برای اون کیت توسعه پیدا کنه که برای وان میشه استفاده از GCN-Jaguar CORE - effective SRAM Usage و برای PS4 هم میشه همه موارد XONE مثل GCN-Jaguar غیر از شتابدهنده SRAM و به جای اون رابط با تاخیر زیاد gddr5 و اتصالش به unified memory pool که اشک همه مارو در آورده .

    انویدیا اینجا حتی در بهترین حالت فاصله بسیار زیادی با amd برای بهینه سازی بازی ها داره چون موتور گرافیکی بازی ها از ابتدا برای x1/ps4 devkit توسعه پیدا کرده و این حقیقت غیر قابل کتمان هست . اما خوب میبینیم بای ها حتی درصورت بازدهی کمتر روی انویدیا هم به شکل خوبی اغلب اجرا میشوند .

    کار سختی نیست تحلیل این چیز ها . فقط انصاف رو نیازمند هست.
    ویرایش توسط Veyron : 3rd March 2016 در ساعت 01:31 AM


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  6. 10 کاربر بابت این ارسال مفید از Veyron تشکر کرده اند:

    JOKERACN7 (4th March 2016),magiteq (5th March 2016),moc (3rd March 2016),Optimus Prime (3rd March 2016),Reza Y (4th March 2016),ROULY (3rd March 2016),SaeedSYS (4th March 2016),SYNCMASTER (3rd March 2016),TERRORIST (3rd March 2016),VFSDF (3rd March 2016)



  7. #43
    OCH Member

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    38
    نوشته ها
    272
    تشکر شده 1,534 بار در 261 پست
    ROULY آنلاین نیست.





    1440P Full Setting with SMAA
    VSync: ON



    [Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ]

    گیم پلی بازی که کاپی(به قول سندی) نسخه های قبل هست
    حتی وقت (یا بهتره بگیم همت) نکردن صدای حیوانهای داخل بازی رو عوض کنن
    همونطور که از قبل حدس میزدم نبود GUN در بازی هیجان بازی رو خیلی کم کرده
    کرفت کردن و اینجور چیزها هم مثل نسخه های قبلی هستش
    با این تکنیکهای انودیا تو بازی دیگه نیستش اما گرافیک بازی خوبه منتها اگه PCSS انودیا رو داشت سایه ها انقدر سیاه تر به نظر نمی اومدن
    پوست و موی حیوانات هم به کیفیت نسخه FAR CRY 4 نیست
    ای کاش یوبی برای یه مدت از ادامه این بازی دست برداره
    ویرایش توسط ROULY : 3rd March 2016 در ساعت 04:39 PM
    Veyron and Optimus Prime like this.


    Motherboard : ASUS Z87 PRO Processor : Intel Core i7- 4770K
    Main Memory : GeiL Evo Potenza 16GB -2666MHZ Graphics Card : Gigabyte GeForce GTX 980Ti G1 Gaming
    Cooling Power Supply : Green GP1000B-OC

  8. 9 کاربر بابت این ارسال مفید از ROULY تشکر کرده اند:

    JOKERACN7 (4th March 2016),moc (3rd March 2016),Optimus Prime (4th March 2016),Reza Y (4th March 2016),SaeedSYS (4th March 2016),SYNCMASTER (3rd March 2016),TERRORIST (3rd March 2016),Veyron (3rd March 2016),VFSDF (3rd March 2016)



  9. #44
    OCH Member
    SYNCMASTER آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2012
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    275
    تشکر شده 1,015 بار در 255 پست
    SYNCMASTER آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط Veyron نمایش پست ها
    انویدیا اینجا حتی در بهترین حالت فاصله بسیار زیادی با amd برای بهینه سازی بازی ها داره .حقیقت غیر قابل کتمان هست . اما خوب میبینیم بای ها حتی درصورت بازدهی کمتر روی انویدیا هم به شکل خوبی اغلب اجرا میشوند .
    بله انویدیا فاصله زیادی داره با amdبرای بهینه سازی بازی ها بر روی محصولاتش
    ولی خوشبختانه انویدیا کارخودشوخوب بلده وباتوجه به این محدودیت ها کارایی خوبی رو ازمحصولاتش مخصوصا سری مکسول دیدیم درعناوین اخیر....

    واما بازی هایی مثله دیویژن که گفته میشه پورت کنسولی نیستش وبازی ازابتدابرایpcبه صورت جداساخته شده که پرفورمنس خوب بازی دیویژن روی هردو گروه سبزوقرمز این روتاییدمیکنه


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  10. 5 کاربر بابت این ارسال مفید از SYNCMASTER تشکر کرده اند:

    moc (3rd March 2016),Reza Y (4th March 2016),ROULY (3rd March 2016),Veyron (3rd March 2016),VFSDF (3rd March 2016)



  11. #45
    OCH Member
    Veyron آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    سن
    36
    نوشته ها
    391
    تشکر شده 2,004 بار در 379 پست
    Veyron آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط SYNCMASTER نمایش پست ها
    بله انویدیا فاصله زیادی داره با amdبرای بهینه سازی بازی ها بر روی محصولاتش
    ولی خوشبختانه انویدیا کارخودشوخوب بلده وباتوجه به این محدودیت ها کارایی خوبی رو ازمحصولاتش مخصوصا سری مکسول دیدیم درعناوین اخیر....
    واما بازی هایی مثله دیویژن که گفته میشه پورت کنسولی نیستش وبازی ازابتدابرایpcبه صورت جداساخته شده که پرفورمنس خوب بازی دیویژن روی هردو گروه سبزوقرمز این روتاییدمیکنه
    این یوبی داغون بازی ای رو برای pc جداگانه توسعه نداده توی نسل 8 سینکسمتر عزیز . تنفرم از این شرکت بی نهایته . چیپ ساز تر و پول پرست تر از این خودشه اصلا حرف اشو نزنید .

    تنها بازی هایی که توی این نسل برای PC جداگانه ساخته شدن یکی بازی هایی با موتور Frostbite شرکت dice هست که انصافا عالی کار میکنه و بازدهیش روی محصولات amd اغلب بهتر هست اما کلا روی PC بسیار عالی اجرا میشه .

    یکی هم starcitizen و چند عنوان دیگه مثل project cars که از ابتدا روی pc بوده یا موارد دیگه که خاطرم نیست .

    انیویدا اگه با این پورت ساز ها مثل UBI و اسکوار همکاری نمیکرد که فاتحش خونده بود .


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  12. 9 کاربر بابت این ارسال مفید از Veyron تشکر کرده اند:

    fusion008 (6th March 2016),JOKERACN7 (4th March 2016),moc (3rd March 2016),Optimus Prime (4th March 2016),Reza Y (4th March 2016),ROULY (3rd March 2016),SaeedSYS (4th March 2016),SYNCMASTER (3rd March 2016),TERRORIST (3rd March 2016)



  13. #46
    moc
    OCH Member

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    نوشته ها
    239
    تشکر شده 844 بار در 229 پست
    moc آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط Veyron نمایش پست ها
    شرکت های سازنده و توسعه دهنده بازی های کامپیوتری موتورهای گرافیکی بازی ها را بنا به دلخواه و برای پیشرفت خود تغیرات تکنیکی میدهند و سپس برای صحت کارکرد اون رو برای Devkit کنسول ها آپتیمایز میکنند .

    روند توسعه و بهینه سازی موتور گرافیک برای هر Devkit کنسول هایی چون xbox one و PS4 به علت یکسری تفاوت ها مشکل ترین و زمانبرترین بخش های تکنیکی بازی ها است .

    در اعصار دور و گذشته به علت فراگیری و توسعه راحت و امکانات زیاد حوزه PC اولین جایی بود که بازی ها درش توسعه پیدا میکردند و سازنده ترجیح میدادند بر روی یک پلتفرم بی نهایت ابتدا بازی خود را توسعه داده سپس به پلتفرم های ضعیف تر پورت کنند . این روند تا نسل 6 ام کنسول های خانگی مقبولیت داشت .

    بی نهایت بودن پلتفرم PC به این معنا بود که سازنده ها یک بازی کامپیوتری را در والاترین حد امکانات نرم افزاری آن دوره تصور میکردند بی توجه به محدودیت های سخت افزاری . به طور نمونه بازی CRYSIS در عصر خود به شکلی طراحی شده بود که حتی سخت افزاری هایی چند نسل بعد هم در اجرای جزئیات رویایی آن ناتوان باشند و سازنده ها محدودیت های سخت افزاری آن دوره را مد نظر قرار نداده بودند .

    متاسفانه از اواسط نسل 7 ام رویه ای پی گرفته شد که بازی ها روی پلتفرم ضعیف اما ساده و قابل انتقال به دیگر پلتفرم ها برای بازی ها انتخاب شود تا تجربه کاربری بر روی همه پلتفرم ها تا حد امکان یکسان باشد .

    در آن دوره برای انتقال راحت تر به PC کیت توسعه 360 گزینه خوبی بود و بازی ها از کیت توسعه 360 به PC اغلب پورت میشدند و حتی عنوان CRYSIS 2 هم با توجه به محدودیت های کنسولی طراحی شد که با CRYSIS عظیم و بینهایت اورجینال تفاوت عمده ای داشت . کنسول 360 به خاطر معماری بهتر و نزدیکتر به PC و البته استفاده از Xenos GPU که اولین نسل معماری Unified VLIW architecure بود توانست مبدا خوبی برای نفرین پلتفرم PC و توانایی هایش باشد .

    امروزه در نسل 8 ام اغلب تا حدودا تمام بازی های مالتی پلتفرم از کیت توسعه نسخه های کنسولی به PC پورت می شوند مشکلاتی به خاطر تفاوت معماری و شکل Unified memory pool و استفاده از معماری GCN که برای یک محدوده از دارندگان PC هست مشکلات عمده ای رو ایجاد کرده که یک نمونه آن Memory leak و ... هست که نفرین کنسول های ارزان قیمت بر سر pc های گران قیمت و قدرتمند است .

    -----

    Moc عزیز توسعه برای یک موتور گرافیکی DEVKIT کنسول ها یعین اینکه موتور گرافیکی باید بشدت برای اون کیت توسعه پیدا کنه که برای وان میشه استفاده از GCN-Jaguar CORE - effective SRAM Usage و برای PS4 هم میشه همه موارد XONE مثل GCN-Jaguar غیر از شتابدهنده SRAM و به جای اون رابط با تاخیر زیاد gddr5 و اتصالش به unified memory pool که اشک همه مارو در آورده .

    انویدیا اینجا حتی در بهترین حالت فاصله بسیار زیادی با amd برای بهینه سازی بازی ها داره چون موتور گرافیکی بازی ها از ابتدا برای x1/ps4 devkit توسعه پیدا کرده و این حقیقت غیر قابل کتمان هست . اما خوب میبینیم بای ها حتی درصورت بازدهی کمتر روی انویدیا هم به شکل خوبی اغلب اجرا میشوند .

    کار سختی نیست تحلیل این چیز ها . فقط انصاف رو نیازمند هست.

    خیلی عالی بود دمت گرم

    با وجود همه حرفهایی که نوشتی بازم اصل خود موتور هست هرچند که توسط بازی ساز تغییراتی داشته باشه مثل موتور همین بازی که amd دوست هست و عکسش مثلا در unreal مگر اینکه این تغییرات مبنای کد نویسی رو تغییر بده که خیلی بعیده
    Veyron likes this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  14. 5 کاربر بابت این ارسال مفید از moc تشکر کرده اند:

    Reza Y (4th March 2016),ROULY (3rd March 2016),SaeedSYS (4th March 2016),SYNCMASTER (3rd March 2016),Veyron (3rd March 2016)



  15. #47
    OCH Member
    SYNCMASTER آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2012
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    275
    تشکر شده 1,015 بار در 255 پست
    SYNCMASTER آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط Veyron نمایش پست ها
    این یوبی داغون بازی ای رو برای pc جداگانه توسعه نداده توی نسل 8 سینکسمتر عزیز . تنفرم از این شرکت بی نهایته . چیپ ساز تر و پول پرست تر از این خودشه اصلا حرف اشو نزنید .

    تنها بازی هایی که توی این نسل برای PC جداگانه ساخته شدن یکی بازی هایی با موتور Frostbite شرکت dice هست که انصافا عالی کار میکنه و بازدهیش روی محصولات amd اغلب بهتر هست اما کلا روی PC بسیار عالی اجرا میشه .

    یکی هم starcitizen و چند عنوان دیگه مثل project cars که از ابتدا روی pc بوده یا موارد دیگه که خاطرم نیست .

    انیویدا اگه با این پورت ساز ها مثل UBI و اسکوار همکاری نمیکرد که فاتحش خونده بود .
    عنوان بتلفیلد4از دایس که بسیارعالی بود ویادمه رو اولترا60فریم ثابت بازی میکردیم خیلی خوب بود
    همچنین هرجاصحبت ازبهینگی میشه نام gta vمیدرخشه!
    این بازی روهم اگه بزاری روvery highمیتونی براحتی 60فریم بازی کنی که تجربه لذت بخشیه ازیک عنوان دنیای باز صدافرین به راک*
    درضمن dirt rallyهم به نوبه خودش عالی بود و اصولا ریسینگ هارونمیشه کمتراز60فریم بازی کردبه بینایی صدمه میزنه وچشم رواذیت میکنه
    ولی بازی پروجکت کارز نتونستم 60فریم بازی کنم شایدمشکل از فعال سازبوده یا اینکه شنیدم بازی زیادبرای amdبهینه نیست؟
    Veyron likes this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  16. 4 کاربر بابت این ارسال مفید از SYNCMASTER تشکر کرده اند:

    Optimus Prime (4th March 2016),Reza Y (4th March 2016),SaeedSYS (4th March 2016),Veyron (3rd March 2016)



  17. #48
    Active Member
    Optimus Prime آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    تبریز
    نام واقعی
    علی
    سن
    40
    نوشته ها
    244
    تشکر شده 891 بار در 229 پست
    Optimus Prime آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط ROULY نمایش پست ها





    1440P Full Setting with SMAA
    VSync: ON



    [Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ]

    گیم پلی بازی که کاپی(به قول سندی) نسخه های قبل هست
    حتی وقت (یا بهتره بگیم همت) نکردن صدای حیوانهای داخل بازی رو عوض کنن
    همونطور که از قبل حدس میزدم نبود GUN در بازی هیجان بازی رو خیلی کم کرده
    کرفت کردن و اینجور چیزها هم مثل نسخه های قبلی هستش
    با این تکنیکهای انودیا تو بازی دیگه نیستش اما گرافیک بازی خوبه منتها اگه PCSS انودیا رو داشت سایه ها انقدر سیاه تر به نظر نمی اومدن
    پوست و موی حیوانات هم به کیفیت نسخه FAR CRY 4 نیست
    ای کاش یوبی برای یه مدت از ادامه این بازی دست برداره
    من میخواستم کالکتورش رو برای PC بگیرم.

    یعنی دیگه ارزش نداره بگیرم ؟

    منتظر کوروک بمونم یا کلا بیخیالش شم ؟

    مخصوصا که از حیوان کشی خوشم نمیاد.

    کشتن آدما با اسلحه بیشتر میچسبه.
    Veyron likes this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply



  18. 2 کاربر بابت این ارسال مفید از Optimus Prime تشکر کرده اند:

    ROULY (4th March 2016),Veyron (4th March 2016)



  19. #49
    OCH Member
    Veyron آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    سن
    36
    نوشته ها
    391
    تشکر شده 2,004 بار در 379 پست
    Veyron آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط Optimus Prime نمایش پست ها
    من میخواستم کالکتورش رو برای PC بگیرم.
    یعنی دیگه ارزش نداره بگیرم ؟
    منتظر کوروک بمونم یا کلا بیخیالش شم ؟
    مخصوصا که از حیوان کشی خوشم نمیاد.
    کشتن آدما با اسلحه بیشتر میچسبه.
    علی جان حتی نقشه پرایمال رو اومدن با تغییر اندک نسخه FC4 زدن . یعنی نیومدن کلا یه نقشه جدید طراحی کنن . همون فار کرای 4 رو اومدن تغییر دادن .

    داغونه اصلا این یوبی
    Optimus Prime likes this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  20. 4 کاربر بابت این ارسال مفید از Veyron تشکر کرده اند:

    Optimus Prime (4th March 2016),Reza Y (4th March 2016),ROULY (4th March 2016),SYNCMASTER (4th March 2016)



صفحه 5 از 5 نخستنخست ... 345

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •