قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک
صفحه 2 از 27 نخستنخست 123412 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 11 به 20 از 266
Like Tree146Likes

موضوع: بحث و تبادل نظر درباره سری PASCAL (نسل آینده تراشه های انویدیا)

  1. #1
    Game Assistant
    VFSDF آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    تهران
    نام واقعی
    VahiD
    نوشته ها
    796
    تشکر شده 6,671 بار در 869 پست
    VFSDF آنلاین نیست.

    بحث و تبادل نظر درباره سری PASCAL (نسل آینده تراشه های انویدیا)

    nVidia Pascal Architecture




    بتازگی اعلام شد معماری نسل بعدی انویدیا Pascal architecture با هدف ارائه حداقل 2 برابر بازدهی به توان نسبت به سری ماکسول در مرحله TAPE-OUT قرار گرفت

    معماری Pascal تقریبا تمام شده و در مرحله TAPE-OUT قرار گرفته که بعد از سنتز های سنگین مداری توسط امولاتر های توانمند palladium شرکت cadence به سر انجام رسیده

    مرحله tape-out مرحله ای هست که بعد از اتمام امولیشن و سنتز های مداری فوتوماسک طراحی شده برای شرکت لیتوگراف کننده مثل TSMC یا UMC یا گلوفو فرستاده میشود تا توسط انها ابتدا با Yield پایین و در آینده با بهینه سازی های خود manufacture با yield های قابل قبول بروی ویفر های 16nm ff+ سیلیکونی حک شوند .

    شایان ذکر است سری پاسکال از نسل دوم HBM-2 با پهنای باند حدود 1 ترابایت در ثانیه بهره می برد. پیشبینی میشود تراشه های NVIDIA با معماری پاسکال در کوارتر اول سال 2016 (شاید کوارتر دوم ) به بازار عرضه شود.

    مراحل طراحی معماری پاسکال Pascal تکمیل شده و مرحله tape out به اتمام رسیده و NVIDIA با این سرعت رو به جلو دیگه واقعا کسی جلو دارش نخواهد بود.




    منبع:
    [Only registered and activated users can see links. ]
    ویرایش توسط VFSDF : 13th June 2015 در ساعت 09:57 PM


    Motherboard : ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 Processor : Intel® Core™ i7 12700K
    Main Memory : G.SKILL TridentZ Gold Royal Series DDR4 32GB CL16 Graphics Card : NVIDIA GeForce GTX 1080 GALAX HOF 8GB GDDR5X
    Cooling : DEEPCOOL Castle 360 EX Power Supply : Corsair HX850i 80 Plus Platinum
    PC GAMER
    Always in Next Gen



  2. 21 کاربر بابت این ارسال مفید از VFSDF تشکر کرده اند:

    Amin_CaraGT2 (14th June 2015),AMIR (14th June 2015),amirsss (26th March 2016),asdaf (13th June 2015),ErfanDL (14th June 2015),EVGA-OC (14th June 2015),HEXATOR (4th July 2016),magiteq (13th June 2015),Miladhelios (29th January 2016),mohammad72 (14th June 2015),msover (29th January 2016),Olesius (31st March 2016),Optimus Prime (14th June 2015),overclock990 (13th June 2015),p.X (13th June 2015),P_A_Y_A_M (27th February 2016),Reza Y (14th June 2015),SaeedSYS (25th July 2015),TERRORIST (13th June 2015),ـ☢Devileytion☢ـ (19th March 2016),Veyron (13th June 2015)



  3. #11
    OCH Member Miladhelios آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jan 2016
    محل سکونت
    تهران
    نام واقعی
    Milad
    سن
    26
    نوشته ها
    7
    تشکر شده 15 بار در 7 پست
    Miladhelios آنلاین نیست.
    ایشاللاه gtx 1080 یک محصول خوب باشه با یک مموری خوب
    که هم باسه گیمینگ بشه استفاده کرد و هم باسه رندر با موتور های گرافیکی استفاده کرد و قیمتش نجومی نشه حداقل اندازه ی همین 980 ti باشه
    ولی فکر کنم امسال انویدیا داره همه ی زورش رو میزنه تا دیگه amd رو نابود کنه ایشاللاه که اینطوری نشه چون هر چی رقابت این دو بیشتر باشه قیمت ها پایین تر میان
    Veyron and SYNCMASTER like this.


    Motherboard : Not Specified Processor : W8 until konkor
    Main Memory : Not Specified Graphics Card : Not Specified
    Cooling : Not Specified Power Supply : Not Specified

  4. 6 کاربر بابت این ارسال مفید از Miladhelios تشکر کرده اند:

    msover (29th January 2016),P_A_Y_A_M (27th February 2016),Reza Y (30th January 2016),SYNCMASTER (29th January 2016),Veyron (29th January 2016),VFSDF (29th January 2016)



  5. #12
    Game Assistant
    VFSDF آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    تهران
    نام واقعی
    VahiD
    نوشته ها
    796
    تشکر شده 6,671 بار در 869 پست
    VFSDF آنلاین نیست.


    کمپانی NVIDIA در یکی از بزرگترین رویداد‌های همایش فناوری‌های کارت گرافیک GTC که 5 آوریل ( 17 فروردین) برگذار میشود حضور خواهد داشت
    و قرار است جن سون هوانگ مدیرعامل NVIDIA گزارشی از برنامه‌های خود را به حضار ارائه دهد.
    شایعات خبر می‌دهند که احتمالا طی این کنفرانس شاهد رونمایی رسمی از اولین کارت گرافیک با معماری Pascal خواهیم بود

    [Only registered and activated users can see links. ]
    ویرایش توسط VFSDF : 27th February 2016 در ساعت 03:45 PM


    Motherboard : ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 Processor : Intel® Core™ i7 12700K
    Main Memory : G.SKILL TridentZ Gold Royal Series DDR4 32GB CL16 Graphics Card : NVIDIA GeForce GTX 1080 GALAX HOF 8GB GDDR5X
    Cooling : DEEPCOOL Castle 360 EX Power Supply : Corsair HX850i 80 Plus Platinum
    PC GAMER
    Always in Next Gen



  6. 8 کاربر بابت این ارسال مفید از VFSDF تشکر کرده اند:

    moc (27th February 2016),msover (27th February 2016),P_A_Y_A_M (27th February 2016),Reza Y (28th February 2016),SYNCMASTER (27th February 2016),TERRORIST (27th February 2016),Veyron (27th February 2016),zeus (27th February 2016)



  7. #13
    OCH Member
    Veyron آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    سن
    36
    نوشته ها
    391
    تشکر شده 2,004 بار در 379 پست
    Veyron آنلاین نیست.
    مثل اینکه پشت صحنه داره یه اتفاقاتی رو کارت های فرمی میوفته :



    اینم از fermi .

    البته این فقط drawcall هست . جای تحسین داره برای 3 معماری پیش انویدیا . انویدیا همین الان داره کم کم ماکسول رو بازنشسته میکنه اما خبر پشتیبانی فرمی از dx12 جالب توجه هست .

    spec :

    Direct3D 12
    Feature Level D3D_FEATURE_LEVEL_11_0
    Double-precision Shaders Yes
    Standard Swizzle 64KB No
    Extended formats TypedUAVLoad No
    Conservative Rasterization Not supported
    Resource Binding Tier 1
    Tiled Resources Tier 1
    Resource Heap Tier 1
    PS-Specified Stencil Ref No
    Rasterizer Ordered Views No
    VP/RT without GS Emulation No
    Cross-adapter RM Texture No
    Cross-node Sharing No
    Tile-based Renderer No
    UMA No
    Cache Coherent UMA No
    Max GPU VM bits per resource 40
    Max GPU VM bits per process 40
    Minimum Precision Full
    D3D_FEATURE_LEVEL_11_0
    Shader Model 5.1
    Geometry Shader Yes
    Stream Out Yes
    DirectCompute Yes (CS 5.1)
    Hull & Domain Shaders Yes
    Texture Resource Arrays Yes
    Cubemap Resource Arrays Yes
    BC4/BC5 Compression Yes
    Alpha-to-coverage Yes
    Logic Ops (Output Merger) Optional (Yes)
    Tiled Resources Optional (Yes - Tier 1)
    Conservative Rasterization No
    PS-Specified Stencil Ref No
    Rasterizer Ordered Views No
    Non-Power-of-2 Textures Full
    Max Texture Dimension D3D11_REQ_TEXTURE2D_U_OR_V_DIMENSION( 16384 )
    Max Cubemap Dimension D3D11_REQ_TEXTURECUBE_DIMENSION( 16384 )
    Max Volume Extent D3D11_REQ_TEXTURE3D_U_V_OR_W_DIMENSION( 2048 )
    Max Texture Repeat D3D11_REQ_FILTERING_HW_ADDRESSABLE_RESOURCE_DIMENS ION( 16384 )
    Max Input Slots D3D11_IA_VERTEX_INPUT_RESOURCE_SLOT_COUNT( 32 )
    UAV Slots 8
    Max Anisotropy D3D11_REQ_MAXANISOTROPY( 16 )
    Max Primitive Count 4294967296
    Simultaneous Render Targets D3D11_SIMULTANEOUS_RENDER_TARGET_COUNT( 8 )
    Note This feature summary is derived from hardware feature level

    درایوری که پشتیبانی کرده VR-Dev-Drivers 358.70 و به نظر میاد درایور های فعلی رو انویدیا علاقه ای به فعال کردن dx12 برای اونها (فرمی) نداشته
    ویرایش توسط Veyron : 27th February 2016 در ساعت 07:23 PM


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  8. 9 کاربر بابت این ارسال مفید از Veyron تشکر کرده اند:

    fusion008 (28th February 2016),magiteq (1st March 2016),moc (27th February 2016),msover (27th February 2016),P_A_Y_A_M (27th February 2016),Reza Y (28th February 2016),SaeedSYS (1st March 2016),TERRORIST (27th February 2016),VFSDF (27th February 2016)



  9. #14
    Game Assistant
    VFSDF آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    تهران
    نام واقعی
    VahiD
    نوشته ها
    796
    تشکر شده 6,671 بار در 869 پست
    VFSDF آنلاین نیست.

    Cool LOVE

    NVIDIA QUADRO


    کمپانی معظم NVIDIA غول دنیای کارتهای گرافیکی
    قبل از مراسم OSCARS 2016 با خبری بسیار بینظیر تمام طرفداران خود را شگفت زده کرد !!!!!

    NVIDIA در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد:

    برای هشتمین سال متوالی تمام فیلم‌هایی که در بخش جلوه‌های ویژه اسکار نامزد دریافت جایزه شدند با استفاده از کارت‌های سری QUADRO ما ساخته شده‌اند.

    در بخش جلوه‌های ویژه (EX_Machina) موفق به دریافت اسکار بهترین جلوه‌های ویژه شد.
    ویرایش توسط VFSDF : 1st March 2016 در ساعت 06:37 AM
    Veyron, magiteq and SYNCMASTER like this.


    Motherboard : ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 Processor : Intel® Core™ i7 12700K
    Main Memory : G.SKILL TridentZ Gold Royal Series DDR4 32GB CL16 Graphics Card : NVIDIA GeForce GTX 1080 GALAX HOF 8GB GDDR5X
    Cooling : DEEPCOOL Castle 360 EX Power Supply : Corsair HX850i 80 Plus Platinum
    PC GAMER
    Always in Next Gen



  10. 10 کاربر بابت این ارسال مفید از VFSDF تشکر کرده اند:

    magiteq (1st March 2016),moc (1st March 2016),msover (1st March 2016),Optimus Prime (1st March 2016),Reza Y (2nd March 2016),ROULY (1st March 2016),SaeedSYS (1st March 2016),SYNCMASTER (1st March 2016),TERRORIST (1st March 2016),Veyron (1st March 2016)



  11. #15
    OCH Member
    SYNCMASTER آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2012
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    275
    تشکر شده 1,015 بار در 255 پست
    SYNCMASTER آنلاین نیست.
    درود
    خبر خیلی جالبی بود
    فیلم ex machinaروهم دیدم جلوه های ویژه جالبی داشت
    VFSDF and Veyron like this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  12. 4 کاربر بابت این ارسال مفید از SYNCMASTER تشکر کرده اند:

    magiteq (1st March 2016),Reza Y (2nd March 2016),Veyron (1st March 2016),VFSDF (2nd March 2016)



  13. #16
    OCH Member

    تاریخ عضویت
    Dec 2012
    محل سکونت
    کرج
    سن
    39
    نوشته ها
    89
    تشکر شده 342 بار در 73 پست
    Mohammad 1985 آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط SYNCMASTER نمایش پست ها
    درود
    خبر خیلی جالبی بود
    فیلم ex machinaروهم دیدم جلوه های ویژه جالبی داشت
    البته جالب بودن جلوه های ویژه ربطی به کارت گرافیکی استفاده شده ندارد ! هنر کسانی هست که اونها رو طراحی و اجرا میکنن
    شرکتها هم زد و بند دارن با هم برا استفاده از محصولات یا خدمات هم
    Veyron likes this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  14. 4 کاربر بابت این ارسال مفید از Mohammad 1985 تشکر کرده اند:

    moc (2nd March 2016),Reza Y (2nd March 2016),SYNCMASTER (2nd March 2016),Veyron (2nd March 2016)



  15. #17
    OCH Member
    zeus آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    نوشته ها
    538
    تشکر شده 3,597 بار در 527 پست
    zeus آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط Mohammad 1985 نمایش پست ها
    البته جالب بودن جلوه های ویژه ربطی به کارت گرافیکی استفاده شده ندارد ! هنر کسانی هست که اونها رو طراحی و اجرا میکنن
    شرکتها هم زد و بند دارن با هم برا استفاده از محصولات یا خدمات هم
    چرا تاثیر داره
    کار کارت گرافیکی رندر کردنه
    هنرمند باید سریع کاشو ببینه تا اگه بخواد بتونه تغیراتی که میخواد اعمال کنه
    برا همین جدیدا تیکه به تیکه رندر میکنند مثلا 100 فریم بر میدارند صبح تا شب کار میکنند شب تا صبح میگذارند رندر بشه فردا می اند میبینند تغیراتی که میخواند یا ایده هایی که وسط کار به ذهنشون میرسه اعمال میکنند
    خیلی مهمه سریع رندر بشه


    Motherboard : GA-EP45T-DS3R Processor : Intel E8400
    Main Memory : Corsair Vengeance 8GB Graphics Card : ASUS 780 Ti DirectCU II
    Cooling : Tuniq Tower 120 Extreme Power Supply : Corsair RM850
    به خاطر کسری یک میخ،نعل اسب گم شد،به خاطر کسری نعل حود اسب گم شد، به خاطر کسری اسب پیغام تحویل داده نشد ،به خاطر تحویل نشدن پیغام
    ،جنگ باختیم


  16. 3 کاربر بابت این ارسال مفید از zeus تشکر کرده اند:

    Mohammad 1985 (4th March 2016),Reza Y (4th March 2016),Veyron (3rd March 2016)



  17. #18
    moc
    OCH Member

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    نوشته ها
    239
    تشکر شده 844 بار در 229 پست
    moc آنلاین نیست.
    البته بایدم از کوادرو استفاده کنن چون اکثر برنامه براش بهینه شدن و حتی بعضی از برنامه ها فقط از انویدیا پشتیبانی میکنن و با استفاده از کودا کور ها کار رندر خیلی سریع انجام میشه
    تو زمینه ورک استیشن انویدیا خیلی از رقیب جلو ه


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  18. 2 کاربر بابت این ارسال مفید از moc تشکر کرده اند:

    Reza Y (4th March 2016),Veyron (3rd March 2016)



  19. #19
    OCH Member

    تاریخ عضویت
    Dec 2012
    محل سکونت
    کرج
    سن
    39
    نوشته ها
    89
    تشکر شده 342 بار در 73 پست
    Mohammad 1985 آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط zeus نمایش پست ها
    چرا تاثیر داره
    کار کارت گرافیکی رندر کردنه
    هنرمند باید سریع کاشو ببینه تا اگه بخواد بتونه تغیراتی که میخواد اعمال کنه
    برا همین جدیدا تیکه به تیکه رندر میکنند مثلا 100 فریم بر میدارند صبح تا شب کار میکنند شب تا صبح میگذارند رندر بشه فردا می اند میبینند تغیراتی که میخواند یا ایده هایی که وسط کار به ذهنشون میرسه اعمال میکنند
    خیلی مهمه سریع رندر بشه
    می دونم اونقدرا هم اختلاف بالا نیست که مثلا 100 فریمو این 1 ساعته رندر کنه کارت شرکت رقیب 10 ساعته


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  20. کاربر زیر بابت این ارسال مفید از Mohammad 1985 تشکر کرده است:

    Veyron (4th March 2016)



  21. #20
    OCH Member
    zeus آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    نوشته ها
    538
    تشکر شده 3,597 بار در 527 پست
    zeus آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط Mohammad 1985 نمایش پست ها
    می دونم اونقدرا هم اختلاف بالا نیست که مثلا 100 فریمو این 1 ساعته رندر کنه کارت شرکت رقیب 10 ساعته
    میخوام بگم رو کار هنر مند تاثیر داره همین وسط رندر کردناست ایده جدید به ذهنش میرسه
    Veyron likes this.


    Motherboard : GA-EP45T-DS3R Processor : Intel E8400
    Main Memory : Corsair Vengeance 8GB Graphics Card : ASUS 780 Ti DirectCU II
    Cooling : Tuniq Tower 120 Extreme Power Supply : Corsair RM850
    به خاطر کسری یک میخ،نعل اسب گم شد،به خاطر کسری نعل حود اسب گم شد، به خاطر کسری اسب پیغام تحویل داده نشد ،به خاطر تحویل نشدن پیغام
    ،جنگ باختیم


  22. 3 کاربر بابت این ارسال مفید از zeus تشکر کرده اند:

    P_A_Y_A_M (4th March 2016),Reza Y (4th March 2016),Veyron (4th March 2016)



صفحه 2 از 27 نخستنخست 123412 ... آخرینآخرین

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •