قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک
نمایش نتایج: از 1 به 4 از 4
Like Tree18Likes
  • 7 Post By The Joker
  • 4 Post By magiteq
  • 4 Post By Agent 47
  • 3 Post By ali_men2004

موضوع: نقد و بررسی از پیش نمایش Tom Clancy's-The Division

  1. #1
    Retired assistant
    The Joker آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    مشهد
    نام واقعی
    محمد جواد
    نوشته ها
    775
    تشکر شده 7,070 بار در 737 پست
    The Joker آنلاین نیست.

    نقد و بررسی از پیش نمایش Tom Clancy's-The Division

    با سلام خدمت تمامی عزیزان



    بدون شک یکی از برترین و فوق العاده ترین نمایش های E3 2013 مربوط به بازی Tom Clancy's The Division بود.
    زمانی که Ubisoft در کنفرانس خود در E3 بازی The Division را معرفی کرد نه تنها تماشاگران و حاضران در نمایشگاه را حیرت زده کرد ، بلکه به یکی از مورد انتظار ترین بازی ها تبدیل شد .

    داستان بازی سه هفته پس از پخش شدن یک ویروس بسیار کشنده در شهر New York اتفاق می افتد ، پس از پخش شدن ویروس تمامی خدمات شهری یکی پس از دیگری از کار افتادند ، آب و غذا کمیاب می شود ، مردم مریض می شوند و میمیرند و طولی نمی کشد که سطح شهر به یک زمین مرگبار و خالی از سکنه تبدیل می شود که بازماندگان برای زنده ماندن به جان یکدیگر می افتند و همدیگر را تیکه و پاره می کنند .

    برای جلوگیری از سقوط کامل شهر و مرگ و میر بیشتر ، رئیس جمهور یگان The Division را فرا می خواند ، یک واحد کاملآ محرمانه تاکتیکی که به ظاهر به صورت کاملآ عادی در میان مردم به زندگی می پرداختند و بدون دستور گرفتن از کسی اقدام به انجام ماموریت ها می کنند .
    The Division تنها زمانی اقدام به فعالیت می کند که همه چیز با شکست مواجه شده باشد .



    به عنوان یکی از اعضای The Division ، این وظیفه ی شماست که علاوه بر مبارزه با اثرات ویروس ، شخصی که این ویروس را ساخته و در سطح شهر آزاد کرده است را نیز پیدا کنید و همچنین به بازسازی شهر نیز کمک کنید .

    بازی توسط استودیو سوئدی Massive Entertainment در دست ساخت می باشد که پیش از این نیز ساخت بازی هایی نظیر سری World In Conflict را در کارنامه ی خود به ثبت رسانده است .

    بازی دارای دید سوم شخص است و با اولین نگاه ممکن است با خود بگویید که داستان و سبک بازی تکراری است ، زیرا آلوده شدن سطح شهر با نوعی ویروس و تم آخر الزمان و ... سوژه ایی بوده است که قبلآ هم مورد استفاده قرار گرفته است ، اما ویژگی ایی که The Division را از بازی های دیگر متمایز می کند قابلیت گروهی بازی کردن آن است .



    در تریلری که از بازی به نمایش درآمد ، یک گروه در دو قسمت مختلف از شهر اقدام به انجام دو ماموریت در یک زمان کردند و این ماموریت ها بر روی یکدیگر تاثیر داشتند .
    کلید زنده ماندن در این بازی کار گروهی است ، البته این بدان معنی نیست که بازی قابلیت Solo ندارد ، بلکه به این معنی است که بعضی از ماموریت ها به هیچ عنوان به صورت Solo قابل بازی کردن نیست و یا خیلی سخت است ، اما اگر یکی از دوستانتان در کنار شما در حال بازی کردن باشد ، ماموریتی که به صورت Solo ممکن است مدت زمان زیادی طول بکشد در عرض چند دقیقه انجام می شود .

    آب یک عنصر حیاتی در بازی است که با جمع کردن بطری های آب می توانید آنها را به دوستانتان بدهید و یا آن را با چیز دیگری تعویض کنید و یا اینکه بفروشید و با پول آن چیز های دیگر از جمله اسلحه و یا مهمات و ... بخرید .



    بازی دارای محیط بسیار بزرگی است و تمام سطح شهر New York را پوشش می دهد و بازیکن می تواند آزادانه در هر نقطه از شهر که می خواهد قدم بزند .
    بازی دارای سبک RPG است و تصمیماتی که بازیکن در طول مراحل مختلف می گیرد در داستان بازی تاثیر اساسی می گذارد و همچنین طریقه ی تعامل بازیکن با افراد مختلف در بازی نیز در روند بازی تاثیر می گذارد .

    بر خلاف تم آخر الزمان ، بازی علاوه بر ماموریت های اصلی دارای ماموریت های فرعی بسیار زیاد و متنوعی است و انجام دادن این ماموریت ها می تواند در روند بازی تاثیر گذار باشد .

    یکی از مهمترین و فوق العادترین ویژگی های بازی گرافیک و جزئیات و فیزیک بازی می باشد ، به طوری که اگر با دقت به بازی نگاه نکنید آن را با فیلم اشتباه می گیرید .



    به لطف موتور Snowdrop ، شهر New York به زیبایی هر چه تمام تر بازی سازی شده است ، به صورتی که هنگام قدم زدن در خیابان کاملا حس اینکه خودتان در آنجا حضور دارید را به شما منتقل می کند .

    سازندگان بازی عنوان کردند که برای بازسازی شهری به بزرگی New York با ظرافت تمام ، ما نیاز به موتوری جدید داشتیم که دست ما را در بازسازی و شبیه سازی طیف گسترده ایی از ویژگی های مختلف از جمله هوش مصنوعی بسیار واقع گرایانه ، تخریب پذیری محیط ، روشنایی و نور پردازی و ... باز بگذارد ، برای همین ساخت و برنامه نویسی موتوری به نام Snowdrop را که یک موتور نسل بعد است را سال ها قبل از فرا رسیدن نسل بعد شروع کردیم .

    طبق گفته ی سازندگان ساخت این موتور چندین سال طول کشید است و در حال حاظر هم 50 و یا 60 نفر برنامه نویس در حال کار کاردن بر روی این موتور هستند تا از اینی هم که الان هست زیباتر شود .



    نورپردازی بسیار زیبا و تخریب پذیری بسیار واقع گرایانه از اصلی ترین ویژگی های این موتور است .
    در تریلر منتشر شده از بازی ، بازیکن مجبور بود برای رفتن به سمت دیگر ساختمان پلیس از داخل آن عبور کند ، اما هنگامی که به آرامی در حال عبور از راه روی ساختمان پلیس است ناگهان ساختمان به لرزه در می آید و قسمت هایی از سقف ومهتابی ها بر روی زمین می افتند و پس از برخورد با زمین تخریب می شوند که این تخریب پذیری به صورت بسیار زیبایی انجام گرفت ، مطمئنآ در تریلر هایی که در آینده از بازی منتشر می شود ، شاهد تخریب پذیری محیط به صورت گسترده تری هستیم ، فعلا در این تریلر تخریب پذیری در همین حد انجام گرفت که همین مقدار کم هم بسیار زیبا بود .



    طبق گفته ی سازندگان این موتور دارای سیستم Global illumination است که به لطف این سیستم نورپردازی بازی و روشنایی محیط بر اساس شرایط محیطی مختلف تغییر می کند ، اگر به عنوان مثال یک ساختمان تخریب شود روشنایی محیط بر اساس شدت تخریب و فاکتور های مختلف تغییر می کند و این بازیکن است که باید خودش را با شرایط محیط و روشنایی و ... یکی کند .

    علاوه بر این دینامیک سیستم شب و روز و تاریک و روشن شدن هوا نیز بسیار زیبا کار شده است ، در روشنایی روز ، نور خورشید به شیشه های ساختمان ها برخورد می کند و بازتاب می شود و هنگام تاریکی شب نور چراغ ها خودنمایی می کنند و جلوه ی بسیار زیبایی به شهر داغون شده می دهد .

    همچنین نور خورشید نیز بر شرایط محیط تاثیر می گذارد ، هنگام تاریکی شب که هوا سرد می شود و یخ بندان ، قسمت های مختلفی از محیط مثل آسفالت جاده و یا ماشین و ... یخ می بندد ، اما هنگام روز که نور خورشید به آن قسمتی که یخ بسته است می تابد یخ آن قسمت آب می شود .

    [Only registered and activated users can see links. ]

    علاوه بر همه ی این موارد تنها محیط بازی دارای جزئیات مختلف نیست ، بلکه جزئیات کاراکتر ها نیز بسیار واقع گرایانه صورت گرفته است و همچنین کاراکتر با شرایط محیطی که درون آن قرار گرفته است تعامل برقرار می کند .

    به عنوان مثال در همان تریلر بازی بازیکن قبل از ورود به ساختمان پلیس ، با گروهی درگیر می شود و پشت یک ماشین پلیس پناه می گیرد که در این ماشین باز است ، در اکثر بازی ها هنکامی که کاراکتر در یک همچین شرایطی قرار می گیرد پاسخی به شرایط محیط نمی دهد و به عنوان مثال هنگام رسیدن به در ماشین دیگر حرکتی انجام نمی دهد و بازیکن باید کاراکتر را از حالت کاور گیری خارج کند و وقتی که به سمت دیگر در رسید دوباره کاور بگیرد ، اما در The Division هنگامی که کاراکتر به در ماشین رسید ، دست خود را بر روی در گذاشت و با ظرافت تمام آن را بست و به سمت دیگر در همان حالت حرکت کرد .



    از مسئله ی گرافیک و جزئیات محیط که بگذریم می رسیم به صداگذاری و موسیقی بازی .
    صدا گذاری بازی بسیار بسیار زیبا انجام گرفته است و باید به تیم سازنده در این مورد یه خسته نباشی حسابی گفت ، دیالوگ هایی که کاراکتر ها با یکدیگر به گفت و گو می پردازند بسیار روان است و صداهای محیط و لباس کاراکتر هنگام راه رفتن به زیبایی هرچه بیشتر بازی افزوده است .

    موسیقی بازی با شرایط مختلف که بازیکن درون آن قرار میگرد تغییر می کند ، هنگام درگیری یک موسیقی که باعث جذابیت بیشتر درگیری شود پخش می شود و هنگامی که در حال قدم زدن در محیط هستید و همه چی آروم است یک موسیقی آروم که کاملآ با تم آخر الزمان بازی همخوانی دارد نواخته می شود که ترکیب شدن این موسیقی با صداهای اطراف به زیبایی بازی دو صد چندان می افزاید .



    گیم پلی بازی نیز با این همه جزئیات و فیزیک فوق العاده و گرافیک و ... بسیار روان است .
    بازی دارای سیستم Level Up است ، بازی کن با گشت و گذار در محیط و پیدا کردن آیتم های مختلف و یا معامله کردن و از بین بردن افراد در درگیری ها به صورت های مختلف و ... تجربه یا XP جمع می کند که با جمع کردن XP به اندازه ی لازم Level بازیکن ارتقا پیدا می کند و تجهیزات جدید و اسلحه های جدید و قدرت های مختلف و ... آزاد می شوند.

    با نگاه کردن به نقشه ی بازی نیز می توان به بزرگی محیط پی برد ، نقشه ی بازی به صورت هولوگرافیک از زیر پای کاراکتر به اطراف باز می شود که حالت قرار گیری نقشه با تغییر حالت ایستادن بازیکن نیز تغییر می کند .



    همچنین HUD قسمت های مختلف بازی نیز به صورت هولوگرافیک در اطراف کاراکتر ظاهر می شود و سپس غیب می شود و دیگر شاهد وجود HUD در گوشه و کنار صفحه مانیتور نیستیم که حواس بازیکن هم پرت شود .

    علاوه بر آن صدها نوع اسلحه و Skill های مختلف و ... در بازی وجود دارد که با Level Up شدن قابل استفاده می شوند ، همچنین اعلام شده است که قابلیت شخصی سازی اسلحه ها و کاراکتر اصلی نیز وجود دارد که این نیز از دیگر زیبایی های بازی است .



    از دیگر ویژگی هایی بازی که Ubisoft مانور زیادی روی آن داده است قابلیت Companian App است که بوسیله ی این برنامه که بر روی تبلت و یا اسمارت فون هایی که دارای سیستم عامل Android و ios هستند نصب می شود که بازیکن می تواند هنگام بازی کردن به Leaderboard دسترسی داشته باشد و یا پیش روی خود را در بازی با دوستان خود مقایسه کند ، اما قابلیت این برنامه بسیار بیشتر از این موارد است .

    بازیکن می تواند هنگامی که در حال بازی کردن است یک Drone را رها کند که قابلیت کنترل کردن این Drone توسط تبلت و یا اسمارت فون شما انجام می شود ، بوسیله ی این Drone می توانید دوستان خود را در محیط پیدا کنید ، محیط را زیر نظر بگیرید ، دشمنانی که در محیط پنهان شده اند را Highlight کنید و همچنین ممکن است که قابلیت حمله به دشمنان توسط این Drone را نیز داشته باشید ، البته هنوز این مورد معلوم نیست که همه ی اینها توسط این برنامه ی Companian App انجام می شود .



    بازی The Division بعد از معرفی در E3 2013 به یکی از مورد انتظار ترین بازی های سال 2014 تبدیل شد و دارای پتانسیل بسیار بالایی می باشد ، گرافیک خیره کنند در کنار داستان بسیار غنی و زیبای بازی و همچنین ده ها نوع فاکتور دیگر می تواند The Division را به یک بازی فراموش نشدنی تبدیل کند .

    زمان عرضه ی این بازی در سال 2014 می باشد و تاریخ عرضه ی دقیق آن هنوز مشخص نیست .

    با تشکر












    ویرایش توسط The Joker : 5th January 2014 در ساعت 09:59 PM
    smrbh, Artemis, Blue Rose and 4 others like this.


    Motherboard : ECS A785GM-AD3 Processor : AMD Athlon II X4 635
    Main Memory : 2x2GB Geil+Kingmax Graphics Card : AMD Radeon HD 7770 GHZ Edition
    Cooling : DEEPCOOL Gammaxx 300 Power Supply : Green GP580B

  2. 14 کاربر بابت این ارسال مفید از The Joker تشکر کرده اند:

    .SouSHIanT. (5th January 2014),Agent 47 (5th January 2014),Aliover (5th January 2014),AMIR_HA (6th January 2014),Artemis (5th January 2014),Blue Rose (5th January 2014),ErfanDL (5th January 2014),Hamidreza (5th January 2014),magiteq (5th January 2014),overclock990 (6th January 2014),sapple (2nd March 2014),smrbh (6th January 2014),TERRORIST (5th January 2014),ـ☢Devileytion☢ـ (5th January 2014)



  3. #2
    Moderator
    magiteq آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    تهران
    نام واقعی
    عطا
    سن
    35
    نوشته ها
    3,185
    تشکر شده 16,693 بار در 3,031 پست
    magiteq آنلاین نیست.
    بازی های MMO شدیدا پهنای باند میخواد. اکثر ایرانی ها از این شاهکار بی نصیب خواهند بود
    نکته بعد اینکه در تریلر های اخیر واقعا مکانیزم خاصی مشاهده نشده. میشه گفت صرفا یه TPS خوش ساخت بود با جو سنگین.
    البته این نظر من هست
    دست درد نکنه ممد بابت PREW با حالت
    ویرایش توسط magiteq : 5th January 2014 در ساعت 10:33 PM


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply




  4. 5 کاربر بابت این ارسال مفید از magiteq تشکر کرده اند:

    Agent 47 (5th January 2014),Aliover (6th January 2014),Artemis (5th January 2014),smrbh (6th January 2014),The Joker (5th January 2014)



  5. #3
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    39
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.
    ممنونم از محمد جواد عزیزم.....
    بسیار عالی بود ، تمامی تریلر های این بازی و بصورت آنلاین دیدم...
    اما از همه لحاظ بازی خوبی میتونه باشه...( اما باید در نظر گرفت که تمامی بازی ها نقاط ضعف دارند.
    این بازی همانطور که در سایت های خارجی هست ، بصورت کاملا آنلاین هست...
    اگر بتونن طراحان قسمت سینگلی کوتاه هم برای این بازی طراحی کنن....میشه امیدوارم بود حد اقل محیط این بازی و تجربه کرد.
    با وضعیت قیمت بازی ها ، سیستم اینترنت کشور گمان نکنم بصورت کاملا آنلاین بشه این بازی و تهیه کرد...( برای ما یک حسرت خواهد شد)


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  6. 5 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    Aliover (6th January 2014),Artemis (5th January 2014),magiteq (6th January 2014),overclock990 (6th January 2014),The Joker (5th January 2014)



  7. #4
    OCH Member
    ali_men2004 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    مشهد
    نام واقعی
    علی
    سن
    40
    نوشته ها
    187
    تشکر شده 924 بار در 171 پست
    ali_men2004 آنلاین نیست.
    محمد جواد آقا پا تو کفش آقا فرشاد کردین واقعا که.
    خسته نباشی همشهری.
    The Joker, Agent 47 and Aliover like this.


    Motherboard : giga z68 Processor : i7 2700k
    Main Memory : 2×4 1600 Graphics Card : giga 3x 760 oc
    Cooling : frio Power Supply : 600eu

  8. 5 کاربر بابت این ارسال مفید از ali_men2004 تشکر کرده اند:

    Agent 47 (6th January 2014),Aliover (6th January 2014),magiteq (6th January 2014),smrbh (6th January 2014),The Joker (5th January 2014)



موضوعات مشابه

  1. نقد و بررسی از پیش نمایش بازی Tom Clancy's Rainbow 6: Patriots
    توسط Agent 47 در انجمن نقد و بررسی
    پاسخ: 2
    آخرين نوشته: 10th November 2012, 06:31 PM

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •