با سلام
دوستان و کاربران عزیز این تاپیک مختص به گارانتی مادربردها ایجاد شده است.
عزیزانی که مادربردشان را برای دریافت خدمات گارانتی ارسال کرده اند می توانند برای آشنایی دیگر کاربران، پروسه ارسال مادربرد با ذکر موارد ذیل را در این تاپیک مطرح کنند:
1- علت ارسال مادربرد (ذکر مختصری از مشکل پیش آمده)
2- نام شرکت و نحوه دریافت خدمات
3- مدت زمان بین تحویل تا دریافت مادربرد
4- سطح رضایتمندی از خدمات
با توجه به اینکه مکانی برای به اشتراک گذاری مسایلی که کاربران گرامی هنگام استفاده از گارانتی (ضمانت محصول) با آن روبرو بودند وجود نداشت، لذا این تاپیک جهت تشریح چگونگی استفاده از گارانتی (از ابتدای ارسال تا دریافت مادربرد) ایجاد شد و قطعاً موارد و مسایل حاشیه ای دیگری مدنظر نیست.
!!!! نقـد، تخـریب، تبلیــغ، مقایسه و یا تـوهیــن به شرکتهای گارانتی کننده مادربرد موجب حذف پست شده و کاربر خاطی تذکر کتبی دریافت خواهد کرد !!!!
با تشکر از همکاری و همراهی همه دوستان گلم