قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک
نمایش نتایج: از 1 به 8 از 8
Like Tree30Likes
  • 10 Post By Olesius
  • 9 Post By Olesius
  • 3 Post By XoMa
  • 2 Post By Olesius
  • 2 Post By Behnam_2337
  • 3 Post By Don_Corleone
  • 1 Post By Olesius

موضوع: بررسی مادربورد Gigabyte H77N-WIFI

  1. #1
    Moderator
    Olesius آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    Overclockingheroes.com
    نام واقعی
    Ali
    سن
    37
    نوشته ها
    1,290
    تشکر شده 10,386 بار در 1,386 پست
    Olesius آنلاین نیست.

    بررسی مادربورد Gigabyte H77N-WIFI

    با نام و یاد خدا


    بررسی مادربورد Gigabyte H77N-WIFI:

    چنانچه شما نیز جزء هزاران کاربر رایانه های رومیزی (PC) می باشید قطعا از سیستم خانگی یا اداری خود برای مصارف گوناگون و مختلفی بهره می برید، هرچند ممکن است سیستم خود را (با هر رنج قیمتی) به منظور و هدف خاصی تهیه و تجهیز کرده باشید! به طور مثال جهت طراحی، نقشه کشی، بازی کردن و غیره. لذا در کنار مصارف اختصاصی احتمال دارد با سیستم گران قیمت خود به مرور اینترنت بپردازید، ممکن است به تماشای فیلم بپردازید یا به موزیک گوش دهید و مصارف عمومی دیگر... ولی در این میان متاسفانه برخی کاربران برای مصارف خانگی یا مولتی مدیا (چند رسانه ای)، اداری و ... نیز سیستم های مشابهی با هزینه بالا تهیه می کنند!! آنچه که در این مورد حائز اهمیت می باشد و بسیاری از کاربران اطلاعی از آن ندارند یا بدان توجهی نکرده اند مصرف انرژی کلی سیستم و استهلاک آن در دراز مدت می باشد! این گونه سیستم ها برای کاربری خانگی یا اداری بهینه سازی نشده و بالحاظ درگاه های ارتباطی مورد نیاز ممکن است کمبودهایی داشته باشد یا اینکه امکاناتی غیر ضروری و فراتر از نیاز کاربران خانگی یا اداری در اختیار آنها قرار دهد که در این صورت هزینه انجام شده بیهوده خواهد بود. از سوی دیگر سایز صفحه نمایش های رایانه های رومیزی برای تماشای فیلم و فایل های ویدئویی در دراز مدت ممکن است خسته کننده یا آزار دهنده باشد، هرچند در مواردی دیده شده است کاربران اقدام به تهیه TV Monitor کرده اند ولی با این همه بازهم با محدودیت ها و موانع متعددی روبرو شده اند که نشان از انتخاب اشتباه آنها دارد. پس چاره کار چیست؟!!

    تابحال محصولات مختلفی از پلتفورم های مختلف در مجموعه "اورکلاکینگ هیروز" مورد بررسی قرار گرفته است ولی محصولی که امروز قصد معرفی و بررسی آن را داریم، کمی خاص و منحصربفرد می باشد! با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و ظهور محصولات جدید در عرصه سخت افزار انتخاب های متنوعی نسبت به گذشته پیش روی خریداران قرار می گیرد و کاربران با توجه به نوع کاربری و نیازهای خود براحتی می توانند سیستم های مختلفی با سطح امکانات متفاوت انتخاب و تهیه کنند! همچنین برای برخورداری از قابلیت ها و امکانات بالا لزوما احتیاجی به تهیه سیستمی گران قیمت نیست، شما می توانید با کمی جست و جو سیستم مورد نظر خود را بیابید ولی به شرط آنکه قبل از خرید کاربری سیستم و انتظارات خود از سیستم را بخوبی مشخص کرده باشید!! به طور مثال برای سیستم خانگی با مصارف عمومی یا مولتی مدیا (چند رسانه ای)، سیستم های اداری کم مصرف ولی کارا، یا سیستم های مشابه دیگر بهترین گزینه HTPC ها می باشند!


    HTPC چیست؟!

    HTPC مخفف Home Theater PC می باشد که برای اولین بار در سال 1996 معرفی شدند و ترکیبی از ویژگی های رایانه ها و ابزار/دستگاه های صوتی و تصویری می باشند، طی این مدت سخت افزار و قابلیت های این گونه سیستم ها با تغییرات مختلفی مواجه شده اند و در حال حاضر با سخت افزار های قابل ارتقاء و غیر قابل ارتقاء عرضه می شوند. گروه دوم عموما با پردازنده های موبایل اتم همراه بوده و کاربری محدودی دارند ولی در این بررسی قصد داریم به گروه اول با سخت افزار قابل ارتقاء برای بهره گیری از معماری جدید پردازنده های Ivy Bridge بپردازیم! سیستمی با این مشخصات بدلیل بهره گیری از پردازنده های نسل سوم سری Core اینتل با عنوان Ivy Bridge از قدرت پردازشی بالایی برخوردار بوده و جوابگوی بسیاری از نیازهای کاربران می باشد. همچنین تراشه گرافیکی مجتمع پردازنده های Ivy Bridge توانایی پردازش تصاویر Full HD را نیز دارا بوده و در صورت نیاز می توان کارت گرافیکی خارجی بروی سیستم نصب کرد! البته باید اشاره کنیم لفظ HTPC به معنی این نیست که این گونه سیستم ها مختص کاربری های خانگی می باشد، HTPC معرف استاندارد و سایز جدیدی از کیس ها نیز می باشد که مادربوردی با سایز کوچک (mini-ITX) را می تواند در خود جای دهد لذا در عین حال که از امکانات و قابلیت های یک رایانه کامل بهره می برید، فضای بسیار کمی را نیز اشغال می کند.


    مادربورد Gigabyte H77N-WIFI:

    چیپست H77 در پی سیاست های تجاری کمپانی اینتل و در ادامه روندی که در سری 6 نیز شاهد آن بودیم جایگزینی برای چیپست H67 خواهد بود و برای همراهی نسل سوم پردازنده های سری Core اینتل عرضه شده است، اولین عضو خانواده H که همراه خود تکنولوژی Intel Smart Response و RST Caching را به ارمغان می آورد لذا چیپست H77 در صورتی که با یک هارد جامد SSD ترکیب شود، زمان پاسخ گویی سیستم را کاهش داده و باعث افزایش سرعت بوت سیستم و لود نرم افزارها می گردد. اگر دیاگرام چیپست های H77 و Z77 را ملاحظه کنید، شباهت بسیاری داشته و شاید تنها تفاوت آنها در پشتیبانی چینش چندگانه کارت گرافیکی و قابلیت اورکلاکینگ پردازنده باشد.
    مادربورد H77N-Wifi از جدیدترین محصولات کمپانی گیگابایت می باشد که با قابلیت های ارتباطی بالا برای زندگی جدید دیجیتالی عرضه شده است! همان طور که اشاره گردید برای سیستم های HTPC از مادربوردهایی با سایز mini-ITX بهره گرفته می شود و مادربورد H77N-Wifi گیگابایت نیز تنها 17 سانتیمتر عرض و 17 سانتیمتر طول دارد! این سایز از مادربورد در میان کمپانی های سازنده مادربورد چندان مرسوم نیست و کمتر برندی با تنوع محصول بالا در این Form Factor بچشم می خورد، حال کمپانی گیگابایت دست و دلبازی فراوانی کرده و مادربورد خود را به امکانات و قابلیت های متعددی تجهیز کرده است. در نگاه اول فشردگی قطعات و بخش های مختلف مادربورد توجه شما را به خود جلب می کند که البته با توجه به سایز مادربورد توجیه پذیر می باشد! همین موضوع باعث شده است که در شماتیک کلی مادربورد با تغییراتی مواجه شویم! که از آن جمله می توان به انتقال کانکتور 24 پین ATX، کابل های SATA و چیپست به بخش بالای مادربورد اشاره کرد. همچنین در تمامی سطح مادربورد خازن های جامد با هسته آلومینیومی بکار رفته است که از نکات مثبت این محصول تلقی می گردد.


    عموم کاربران مادربورد های گیگابایت را با دو انس مس بیشتر PCB به خاطر می آوردند، حال کمپانی گیگابایت استانداردهای طراحی مختلفی داشته که جدیدترین نسل آن تحت عنوان Ultra Durable 4 classic علاوه بر دو انس مس بیشتر، پروتکشن های حفاظتی مختلفی اعم از Humidity Protection، Electrostatic Protection، Power Failure Protection و High Temperature Protection در مقابل آسیب های مختلف اشاره کرد. طبق اظهار نظر کمپانی گیگابایت پروتکشن رطوبتی به طراحی جدید بافت های PCB اشاره داشته و با کاهش Gap یا فضاهای خالی از اتصال کوتاه به سبب رطوبت جلوگیری می کند. پروتکشن دوم نیز مربوط به تخلیه بار الکتریسته ساکن بوده که با بهره گیری از IC های با مقاومت بالا در مقابله با الکتریسته ساکن برای هر پورت USB وظیفه حفاظت از آنها را بر عهده دارد. پروتکشن سوم با کمی تغییر نام به بهره گیری از دو چیپ بایوس در مادربوردهای گیگابایت مربوط می گردد که کم و بیش تمامی کاربران از مزایای آن آگاه هستند همچنین برای جلوگیری از افزایش جریان های ناگهانی گیگابایت از آی سی های Anti-Surge بروی مادربورد بهره برده است. در نهایت گیگابایت از خازن های جامد و ماسفت های Low RDS در ساخت مادربورد استفاده کرده است که توانایی فعالیت در دماهای بالا را داشته و عمر مفیدی بالغ بر 50 هزار ساعت دارا می باشند.



    پردازنده و سیستم توان:

    مادربورد H77N-Wifi گیگابایت از سوکت LGA1155 ساخت کمپانی فاکسکان بهره می برد، از این رو از تمامی پردازنده های سازگار با این سوکت از جمله نسل دوم (سندی بریج) و نسل سوم (آیوی بریج) سری Core اینتل بطور کامل پشتیبانی می کند. سیستم مدیریت توان مادربورد H77N-Wifi گیگابایت را 4+1 فاز (Low RDS Mosfet) تشکیل می دهد که وظیفه حیاتی تغذیه پردازنده مرکزی را بر عهده دارد. قابل ذکر است یک فاز از مجموع پنج فاز به بخش Uncore پردازنده ها اختصاص دارد. همچنین خازن های جامد CHEMI-CON و چوک های با کیفیتی در این بخش از مادربورد توسط کمپانی گیگابایت استفاده شده است و با توجه به سایز مادربورد و کمبود فضای کافی سیستم مدیریت توان 5 فاز برای مادربورد مذکور مناسب به نظر می رسد. تامین جریان مورد نیاز پردازنده و مادردبورد را نیز یک کانکتور 4 پین ATX و 24 پین 12 ولت بر عهده دارند. تنها نکته منفی که در این بخش رویت می شود، سیستم توان مادربورد فاقد هیت سینک می باشد و با توجه به فشردگی اجزا امکان نصب فن کولر های حجیم با مشکل مواجه خواهند شد. البته با توجه به نوع کاربری عموما این گونه محصولات با فن خنک کننده همراه پردازنده (فن استوک) اسمبل و استفاده می شوند.


    دو شکاف حافظه جهت نصب حداکثر 16 گیگابایت حافظه DDR3 در حالت دوال با فرکانس های 1600، 1333، 1066 مگاهرتز (در حالت اورکلاک: 2200 مگاهرتز) بروی مادربورد تعبیه شده است. چیپست H77 بلحاظ محدودیت های ذاتی از فرکانس حافظه پایین تری نسبت به چیپست Z77 پشتیبانی می کند، لذا ماکزیمم ضریب حافظه برای مادربورد H77N-Wifi گیگابایت نیز 1600 مگاهرتز می باشد که با افزایش فرکانس مسیر (Bclk) می توان آن را افزایش داد. قابل ذکر است پروفایل XMP ورژن 1.2 و 1.3 حافظه ها نیز بروی مادربورد قابل اجرا می باشد.
    - اسلات های حافظه ساخت کمپانی Lotes بوده و از کیفیت بالایی برخوردار می باشند!



    در بخش پایین مادربورد نیز یک اسلات PCI-E نسل سوم (Gen 3.0) قرار دارد که نیازمند نصب پردازنده های آیوی بریج و کارت های گرافیکی سازگار برای فعال سازی مود/ پهنای باند Gen 3.0 می باشد. در هر صورت 16 لنز برای تبادل اطلاعات با پردازنده مرکزی در اختیار کارت گرافیکی خارجی قرار دارد. این در حالی است که iGPU داخلی پردازنده های سندی و آیوی بریج پاسخگوی نیازهای شما نباشد و قصد آپگرید سیستم را داشته باشید!



    در بخش Storage، این مادربورد دو پورت Sata 3Gb/s و دو پورت Sata 6Gb/s بواسطه چیپست Intel H77 برای اتصال ابزارهای ذخیره سازی اطلاعات و اپتیکال درایورها در اختیار کاربران قرار می دهد.



    در پنل I/O پشتی مادربورد یک پورت کومبو PS/2 جهت اتصال ماوس و کیبورد، چهار پورت USB 2.0، دو پورت USB 3.0 بواسطه چیپست Intel H77، شش جک خروجی صوتی بواسطه تراشه صوتی Realtek® ALC892، دو پورت شبکه RJ45 بواسطه دو تراشه Realtek® 8111F همراه با شبکه بی سیم Wifi 802.11 b/g/n با قابلیت پشتیبانی از Intel Wireless Display، بلوتوث نسخه 4.0 و دو خروجی تصویر HDMI بهمراه یک خروجی DVI قرار دارند. قابل ذکر است دو پورت USB 2.0 و دو پورت USB 3.0 همراه یک پورت ###### بصورت اینترنال بروی مادربورد قرار گرفته است. مادربورد فوق همچنین از ویژگی On/Off Charge برای شارژ سریع تر آیفون، آیپد، ... حتی در صورتی که سیستم خاموش باشد بهره می برد.


    در تصویر زیر نیز تراشه شبکه بی سیم Wifi همراه با بلوتوث را به صورت مدول mPCI-E می توانید مشاهده کنید:
    مادربورد گیگابایت از آخرین و جدیدترین نسخه بلوتوث برای اتصال و تبادل اطلاعات بهره می برد که شامل تکنولوژی Smart Ready نیز می باشد. از این رو تبادل اطلاعات با گوشی های هوشمند سریع تر و آسان تر از همیشه انجام خواهد شد.


    همچنین تراشه کنترولر I/O با عنوان iTE8728F بدلیل فقدان فضای کافی به پشت مادربورد منتقل شده است:
    به منظور کنترل Fan Speed، دما و مهیا کردن پورت PS/2 استفاده شده است.



    در انتها اشاره ای خواهیم داشت به برخی امکانات و قابلیت های خاص مادربورد GA-H77N-Wifi:

    Intel Wireless Display:
    این تکنولوژی (به اختصار WiDi) برای ارسال تصاویر یا اشتراک گذاری آن به صورت بی سیم بروی نمایشگرهای دیگر یا پروژکتورها کاربرد دارد و در محیط های اداری یا خانگی می تواند بسیار مفید باشد.

    دو خروجی تصویر HDMI نسخه 1.4:
    دو خروجی HDMI امکان استفاده از دو نمایشگر بصورت مجزا با میز کار متفاوت و انتقال جداگانه صدا و تصویر را مهیا می سازد، از این رو انعطاف بالایی برای سرگرمی های دیجیتال خانگی داراست.

    دو پورت شبکه Lan:
    دو پورت شبکه flexibility و انعطاف پذیری بالایی در اشتراک گذاری سیستم در شبکه های اداری یا خانگی، اتصال به روتر، اتصال به سرورها و ... فراهم می سازد.



    بررسی ادامه دارد...


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply
    this is my life homie, you decide yours

    چارلی چاپلین: آدم خوبــــــــــی باش
    ولی وقتت رو برای اثباتش به دیگران تلف نکن... !

    همیشه آنچه که درباره "من" می دانی باور کن،
    نه آنچه که پشت سر "من" شنیده ای "من" همانم که دیده ای نه آنکه شنیده ای... !


  2. 19 کاربر بابت این ارسال مفید از Olesius تشکر کرده اند:

    Agent 47 (28th April 2013),ahmaden (28th April 2013),AMD Radeon (28th April 2013),Artemis (28th April 2013),atisoc0936 (28th April 2013),Behnam_2337 (28th April 2013),Blue Rose (28th April 2013),brnudi (2nd May 2013),Don_Corleone (28th April 2013),Farjam (28th April 2013),Hamed_Classic (28th April 2013),JIRJIRAK (28th April 2013),Mehdi_FXX (1st May 2013),overclock990 (28th April 2013),sapple (3rd May 2013),smrbh (28th April 2013),Varand (28th April 2013),VFSDF (28th April 2013),XoMa (28th April 2013)



  3. #2
    Moderator
    Olesius آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    Overclockingheroes.com
    نام واقعی
    Ali
    سن
    37
    نوشته ها
    1,290
    تشکر شده 10,386 بار در 1,386 پست
    Olesius آنلاین نیست.
    مشخصات سیستم تست:


    لیست بنچمارک ها:
    AIDA64
    Sisoftware Sandra
    Cine Bench
    Wprime
    3DMark 11, Vantage, 06

    طبق روال گذشته در ابتدا بنچمارک مربوط به Cache & Memory از نرم افزار AIDA64:
    بدلیل محدودیت چیپست H77 فرکانس حافظه برای دو پلتفورم 1600 مگاهرتز (پروفایل XMP فعال) لحاظ گردیده است!


    در ادامه سراغ تست های پارامتری مربوط به پردازنده از نرم افزار AIDA64 می رویم:
    بدلیل پردازنده یکسان انتظار می رود عملکرد مشابهی در تست های داشته باشند و این گونه نیز می باشد




    نرم افزار Sandra نیز معیار مناسبی برای سنجش عملکرد پردازنده های چند هسته ای می باشد که نتایج بنچمارک Multi-Core Efficiency آن به شرح زیر می باشد:
    در این تست تفاوت کارایی دو مادربورد بسیار نامحسوس می باشد.

    نرم افزار مطرح دیگر Cine Bench می باشد که برای پردازش اطلاعات از تمامی هسته ها بهره می گیرد:
    به جهت الگوریتم های خاص این نرم افرار، قدرت پردازشی و محاسباتی APU ها در این بنچمارک محک جدی می خورد!


    اورکلاکرها با Wprime 32m به خوبی آشنا هستند، تستی مولتی ترید که مادربورد کوچک گیگابایت زمان بیشتری نسبت به مادربورد MSI بدست آورده است.


    و در پایان امتیاز CPU در بنچمارک های گرافیکی مختلف:
    در دو تست اول که پردازنده دخالت مستقیمی دارد مادربورد گیگابایت از رقیب خود پیشی گرفته است ولی در تست 3Dmark 11 بدلیل تاثیر مستقیم حافظه ها نتیجه بر خلاف انتظار می باشد!





    اورکلاک پردازنده:
    برای مادربوردی در این رنج قیمت عموما پردازنده ای Core i3 یا Core i5 مناسب به نظر می رسد، لذا در صورتی که کاربران مایل به انجام اورکلاک باشند می بایست به افزایش فرکانس مسیر پردازنده (Bclk) اقدام کنند، از این رو در محیط بایوس و در گام های 2 مگاهرتزی نسبت به افزایش Bclk اقدام کردیم که نهایتا فرکانس مسیر 107.5 مگاهرتز و در حالت کلی فرکانس پردازنده 4192 مگاهرتز و فرکانس حافظه 1720 مگاهرتز بصورت پایدار و با تنظیمات کاملا Auto بدست آمد. قابلیت اورکلاک Bclk مادربورد در این تست جالب و مورد توجه بود...




    نتیجه گیری پایانی:
    شاید در ابتدای بررسی با کمی شک و تردید نسبت به این مادربورد کوچک گیگابایت با ما همراه بودید ولی در طول بررسی ملاحظه کردید هر آنچه که هر رایانه مشابه دیگری نیاز دارد در مادربورد GA-H77N-Wifi تعبیه شده است، حتی با امکاناتی فراتر!! به طور مثال شبکه بی سیم، بلوتوث نسخه 4، دو پورت HDMI و .... تنها در مادربوردهای گران قیمت به چشم می خورد و به سختی می توانید مادربوردی با این سایز Form Factor و این امکانات مفید ارتباطی و اتصالی بیابید. بدون شک اگر قصد تهیه یک سیستم مولی مدیا خانگی دارید، یا در محل کار خود به سیستمی کم مصرف ولی توان پردازشی بالا نیاز دارید در خرید HTPC با این مشخصات شک نکنید! در صورت نصب کارت گرافیکی حتی می توانید با این سیستم به بازی نیز بپردازید!!! طی بررسی سعی گردید تا با مادربورد فول سایز Z77 نیز مقایسه گردد و مشاهده کردید علاوه بر اینکه چیپست های H77 و Z77 کارایی بسیار نزدیکی بهم دارند، دو مادربورد از دو برند مختلف با سایز های مختلف نیز کارایی مشابهی دارند و می توانید انتظاری که از یک مادربورد فول سایز Z77 دارید از مادربورد کوچک H77 گیگابایت نیز داشته باشید! کوچک ولی کارا...


    در انتها باید از دوستانی که این محصول خاص و منحصربفرد را برای بررسی در اختیار مجموعه اورکلاکینگ هیروز قرار داده بودند تشکر ویژه ای داشته باشیم

    با تشکر از توجه شما
    تیم اورکلاکینگ هیروز
    Mehdi_FXX, Varand, smrbh and 6 others like this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply
    this is my life homie, you decide yours

    چارلی چاپلین: آدم خوبــــــــــی باش
    ولی وقتت رو برای اثباتش به دیگران تلف نکن... !

    همیشه آنچه که درباره "من" می دانی باور کن،
    نه آنچه که پشت سر "من" شنیده ای "من" همانم که دیده ای نه آنکه شنیده ای... !


  4. 18 کاربر بابت این ارسال مفید از Olesius تشکر کرده اند:

    Agent 47 (28th April 2013),ahmaden (28th April 2013),AMD Radeon (28th April 2013),Artemis (28th April 2013),atisoc0936 (28th April 2013),Behnam_2337 (28th April 2013),Blue Rose (28th April 2013),brnudi (2nd May 2013),Don_Corleone (28th April 2013),Hamed_Classic (28th April 2013),JIRJIRAK (28th April 2013),magiteq (28th April 2013),Mehdi_FXX (1st May 2013),overclock990 (28th April 2013),sapple (3rd May 2013),smrbh (28th April 2013),Varand (28th April 2013),XoMa (28th April 2013)



  5. #3
    OCH Member
    XoMa آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    شیراز
    نام واقعی
    حسین
    سن
    38
    نوشته ها
    406
    تشکر شده 3,367 بار در 290 پست
    XoMa آنلاین نیست.
    عرض ادب

    زمان ارسال تاپیک 3:21 صبح . . .

    وقعا ممنون علی جان که برای بالا بردن دانش و آگاهی دیگران اینطوری تلاش میکنی و همه جوره مایه میزاری

    خسته نباشی برادر , دست مریزاد....




    با تقدیم احترام
    Mehdi_FXX, Artemis and atisoc0936 like this.


    Motherboard : Fatal1ty Z87 Professional Processor : Intel® Core™ i7-4790K @ 4.8GHz
    Main Memory : HyperX Predator 2*4GB @ 2933MHz Graphics Card : AMD Radeon R9 290
    Cooling : Noctua NH-D14 Power Supply : GREEN GP-885B
    یه مدت تو هات اورکلاک امضام این بود

    همتون رو دوست دارم....

    بازم میزارمش....

  6. 13 کاربر بابت این ارسال مفید از XoMa تشکر کرده اند:

    Agent 47 (28th April 2013),AMD Radeon (28th April 2013),Artemis (28th April 2013),atisoc0936 (28th April 2013),Behnam_2337 (11th July 2013),Don_Corleone (28th April 2013),Hamed_Classic (28th April 2013),JIRJIRAK (28th April 2013),Mehdi_FXX (1st May 2013),Olesius (28th April 2013),overclock990 (28th April 2013),sapple (3rd May 2013),smrbh (28th April 2013)



  7. #4
    Moderator
    Olesius آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    Overclockingheroes.com
    نام واقعی
    Ali
    سن
    37
    نوشته ها
    1,290
    تشکر شده 10,386 بار در 1,386 پست
    Olesius آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط XoMa نمایش پست ها
    عرض ادب

    زمان ارسال تاپیک 3:21 صبح . . .

    وقعا ممنون علی جان که برای بالا بردن دانش و آگاهی دیگران اینطوری تلاش میکنی و همه جوره مایه میزاری

    خسته نباشی برادر , دست مریزاد....




    با تقدیم احترام
    ممنونم حسین جان

    راستش زمان درستش 05:25 بود! متاسفانه یک مشکلی برای نرم افزار آفیس من پیش اومد و مجبور شدم خیلی از بخش های بررسی رو مجدد نگارش کنم
    بهرحال کم و کسری هم بود به بزرگی خودتون ببخشید

    تصور می کنم برای اولین بار بررسی این مادربورد در ایران منتشر شده که جا داره از دوستان تشکر ویژه کرد
    Mehdi_FXX and atisoc0936 like this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply
    this is my life homie, you decide yours

    چارلی چاپلین: آدم خوبــــــــــی باش
    ولی وقتت رو برای اثباتش به دیگران تلف نکن... !

    همیشه آنچه که درباره "من" می دانی باور کن،
    نه آنچه که پشت سر "من" شنیده ای "من" همانم که دیده ای نه آنکه شنیده ای... !


  8. 16 کاربر بابت این ارسال مفید از Olesius تشکر کرده اند:

    ahmaden (28th April 2013),AMD Radeon (28th April 2013),Artemis (28th April 2013),atisoc0936 (28th April 2013),Behnam_2337 (28th April 2013),Blue Rose (28th April 2013),brnudi (2nd May 2013),Don_Corleone (28th April 2013),Hamed_Classic (1st May 2013),JIRJIRAK (28th April 2013),magiteq (28th April 2013),Mehdi_FXX (1st May 2013),overclock990 (28th April 2013),sapple (3rd May 2013),smrbh (28th April 2013),XoMa (29th April 2013)



  9. #5
    Retired Moderator
    Behnam_2337 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    تهران
    نام واقعی
    بهنام
    نوشته ها
    677
    تشکر شده 6,279 بار در 489 پست
    Behnam_2337 آنلاین نیست.
    ممنون علی آقای عزیز
    با اینکه میدونم حسابی درگیر دانشگاه هستید، ولی این محصول گیگابایت رو به نحو شایسته بررسی نمودید.
    همانطور که شما نیز فرمودید، این مادربرد (که یک محصول ایده آل برای سیستمهای اداری و مالتی مدیای خانگی هست) برای اولین بار توسط انجمن تخصصی اورکلاکینگ هیروز در ایران بررسی و تست شده است.

    جا داره همینجا از تلاشها و اعتماد نماینده محترم کمپانی گیگابایت در ایران آقای مهندس حیدری عزیز، دوست خوبم جناب فخوری عزیز و همچنین گروه محترم آواژنگ به این انجمن تقدیر و تشکری ویژه داشته باشم.
    Mehdi_FXX and atisoc0936 like this.


    Motherboard : ASUS 970 FX Processor : Phenom II X2 555
    Main Memory : 2x2 GB Crucial Ballistix Tracer 1333MHz Graphics Card : Gainward 8800GT 256 Bit / 512MB DDR3
    Cooling : Cooler Master Hyper TX3 Power Supply : 580W Green
    ********************************************
    ذکات علم و دانش، آموختن آن به دیگران است
    .

    ********************************************

    قوانین و اساسنامه وبسایت تخصصی اورکلاکینگ هیروز


  10. 13 کاربر بابت این ارسال مفید از Behnam_2337 تشکر کرده اند:

    AMD Radeon (28th April 2013),Artemis (28th April 2013),atisoc0936 (28th April 2013),Blue Rose (28th April 2013),Don_Corleone (28th April 2013),Hamed_Classic (1st May 2013),JIRJIRAK (28th April 2013),magiteq (28th April 2013),Mehdi_FXX (1st May 2013),Olesius (28th April 2013),overclock990 (28th April 2013),sapple (3rd May 2013),smrbh (28th April 2013)



  11. #6
    OCH Member

    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    ارومیه | تبریز
    نام واقعی
    پژمان
    سن
    35
    نوشته ها
    675
    تشکر شده 6,704 بار در 492 پست
    Don_Corleone آنلاین نیست.
    عالی بود علی جان
    بشخصه کاراییش برای من هم کمی جالب هست، فراتر از انتظارم بود


    Motherboard : MSI BigBang Marshall Processor : Intel Core i7 2600K 4.6GHz
    Main Memory : 2x2Gb Crucial Ballistix 2133 Graphics Card : MSI Radeon R9 270X HAWK
    Cooling : Thermaltake Bigwater 780 Power Supply : Thermaltake Thoughpower 1350

  12. 10 کاربر بابت این ارسال مفید از Don_Corleone تشکر کرده اند:

    AMD Radeon (2nd May 2013),Artemis (28th April 2013),atisoc0936 (28th April 2013),Behnam_2337 (29th April 2013),Hamed_Classic (1st May 2013),Mehdi_FXX (1st May 2013),Olesius (28th April 2013),sapple (3rd May 2013),smrbh (28th April 2013),XoMa (29th April 2013)



  13. #7
    Retired Moderator
    Mehdi_FXX آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    Tehran
    نام واقعی
    Mehdi
    سن
    33
    نوشته ها
    795
    تشکر شده 6,928 بار در 599 پست
    Mehdi_FXX آنلاین نیست.
    عالی بود علی جان واقعا خسته نباشی

    بررسی بسیار کامل و بی نقصی بود, گیگابایت با این مادربورد تمام امکانات رو تو کمترین فضای ممکن جای داده! واقعا کارش عالیه



    Motherboard : ASUS ROG RAMPAGE III EXTREME Processor : Intel® Xeon L5639 @ 3.6GHz 1.19v
    Main Memory : G.skill TidentX 2x4GB 2666 @ 2000 CL9 Graphics Card : XFX Geforce 6200
    Cooling : Thermalright Archon Power Supply : Green GP680B

  14. 8 کاربر بابت این ارسال مفید از Mehdi_FXX تشکر کرده اند:

    AMD Radeon (2nd May 2013),Artemis (1st May 2013),Behnam_2337 (2nd May 2013),Hamed_Classic (1st May 2013),magiteq (2nd May 2013),Olesius (1st May 2013),sapple (3rd May 2013),smrbh (2nd May 2013)



  15. #8
    Moderator
    Olesius آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    Overclockingheroes.com
    نام واقعی
    Ali
    سن
    37
    نوشته ها
    1,290
    تشکر شده 10,386 بار در 1,386 پست
    Olesius آنلاین نیست.
    از لطف دوستان ممنونم

    بله در این رنج قیمت (100 دلار) امکانات خیلی خوبی داره و مصداق فلفل نبین چه ریزه ... هست
    atisoc0936 likes this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply
    this is my life homie, you decide yours

    چارلی چاپلین: آدم خوبــــــــــی باش
    ولی وقتت رو برای اثباتش به دیگران تلف نکن... !

    همیشه آنچه که درباره "من" می دانی باور کن،
    نه آنچه که پشت سر "من" شنیده ای "من" همانم که دیده ای نه آنکه شنیده ای... !


  16. 10 کاربر بابت این ارسال مفید از Olesius تشکر کرده اند:

    Agent 47 (2nd May 2013),AMD Radeon (2nd May 2013),Artemis (2nd May 2013),atisoc0936 (2nd May 2013),Behnam_2337 (2nd May 2013),Mehdi_FXX (2nd May 2013),overclock990 (2nd May 2013),sapple (3rd May 2013),smrbh (2nd May 2013),The Joker (2nd May 2013)



موضوعات مشابه

  1. تجربه اورکلاک i7 930 با Gigabyte X58A-UD9
    توسط XoMa در انجمن سوکت 1366 (LGA1366)
    پاسخ: 4
    آخرين نوشته: 20th March 2013, 12:05 AM
  2. پاسخ: 4
    آخرين نوشته: 6th January 2013, 11:18 PM
  3. ثبت دو رکورد جدید بوسیله تیم اورکلاکینک Gigabyte
    توسط XoMa در انجمن فناوری اطلاعات (IT)
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 28th November 2012, 07:21 PM
  4. بررسی کامل Gigabyte z77x-up5 th
    توسط Varand در انجمن Intel
    پاسخ: 2
    آخرين نوشته: 4th September 2012, 05:29 AM
  5. بحث درباره Motherboard Gigabyte Ga-Z77x-UP7
    توسط DNB در انجمن Intel
    پاسخ: 1
    آخرين نوشته: 2nd September 2012, 03:09 PM

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •