قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک

mahak-charity


نمایش نتایج: از 1 به 9 از 9
Like Tree20Likes
  • 6 Post By zeus
  • 2 Post By SETIZEN
  • 2 Post By Artemis
  • 2 Post By p.X
  • 2 Post By Artemis
  • 1 Post By A1C1E
  • 1 Post By p.X
  • 2 Post By Artemis
  • 2 Post By zeus

موضوع: دومینو با ایفون 5 ! ! !

Threaded View

  1. #1
    OCH Member
    zeus آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    نوشته ها
    538
    تشکر شده 3,597 بار در 527 پست
    zeus آنلاین نیست.

    دومینو با ایفون 5 ! ! !

    دوستان داشتم تو ی تیوب چرخ میزدم فیلمای مربوط به دومینو رو میگرفتم یک ویدیو توجه منو جلب کرد
    دومینو با 10000 ایفون 5
    [Only registered and activated users can see links. ]

    براتون ویدیو رو اپ کردم حتما دانلود کنید
    یادمه اوایل خبر بود بعضی مشتری ها شکایت داشتند ایفون رو از جعبه در اوردند خش داشت رو بدنه العان دیگه دلیلشو فهمیدم

    دومینو متشکل از مهره­های مستطیل شکل که با جنس­های گوناگون می باشد که از کنار هم قرار گرفتن این مهره­ها می توان اشکال و تصاویر جذابی به وجود آورد.


    Motherboard : GA-EP45T-DS3R Processor : Intel E8400
    Main Memory : Corsair Vengeance 8GB Graphics Card : ASUS 780 Ti DirectCU II
    Cooling : Tuniq Tower 120 Extreme Power Supply : Corsair RM850

  2. 14 کاربر بابت این ارسال مفید از zeus تشکر کرده اند:

    A1C1E (29th April 2013),AMD Radeon (28th April 2013),arman_kad (29th April 2013),Artemis (28th April 2013),atisoc0936 (28th April 2013),First.Last (28th April 2013),MAKAN (28th April 2013),Optimus Prime (28th April 2013),p.X (28th April 2013),SETIZEN (28th April 2013),sMohammad (28th April 2013),TERRORIST (28th April 2013),The Joker (28th April 2013),Varand (28th April 2013)



کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •