قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک

mahak-charity


نمایش نتایج: از 1 به 10 از 13
Like Tree15Likes

موضوع: دستورالعمل جدید adsl و محاسبه نرخ اینترنت بر مبنای دانلود

Threaded View

  1. #1
    Retired assistant
    sMohammad آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    محل سکونت
    تهران
    نام واقعی
    سید محمد
    نوشته ها
    289
    تشکر شده 2,024 بار در 241 پست
    sMohammad آنلاین نیست.

    Unhappy دستورالعمل جدید adsl و محاسبه نرخ اینترنت بر مبنای دانلود

    از این پس سرویس ADSL شامل یک هزینه نگهداری ماهانه است و مشترک بسته به ترافیک استفاده شده هزینه می‌پردازد. این خبری بود که روز گذشته از سوی حسن رضوانی، معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اعلام شد.
    به گفته برخی شرکت‌های ندا (شرکت‌های خدمات‌دهنده اینترنت پرسرعت) ‌این خبر اتفاق جدیدی نیست و براساس مصوبه شماره ۱۵۲ سازمان تنظیم مقررات این شیوه قیمت‌گذاری از چند ماه پیش در حال اجرا است، اما حسن رضوانی از اجرای دستورالعمل جدید ADSL از هفته آینده و پس از ۲۲ بهمن‌ماه خبر داده است.
    به گفته مسوولان سازمان تنظیم مقررات شیوه جدید تعرفه‌گذاری در بخش اینترنت پرسرعت برای شفاف سازی در بازار اینترنت کشور و جلوگیری از دامپینگ در این بازار اتفاق خواهد افتاد. هدفی که به باور برخی شرکت‌های ندا به دلیل نداشتن ضمانت اجرایی برای انجام آن با ابهاماتی همراه است.

    به نقل از لینکدونی [Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ]

    *****************

    اینطوری که خیلی بد میشه. یعنی اگر من یه آفیس دانلود کنم که حدودا 1 گیگ و 200 مگ، باید پول 1224 مگ رو بدم

    مخابرات هم شامل این نوع تعرفه میشه؟ یا فقط برای ISP های خصوصیه؟؟؟؟


    ویرایش توسط sMohammad : 6th February 2013 در ساعت 02:31 PM
    atisoc0936 likes this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  2. 11 کاربر بابت این ارسال مفید از sMohammad تشکر کرده اند:

    AMIR (27th February 2013),Artemis (27th February 2013),Behnam_2337 (27th February 2013),ErfanDL (26th February 2013),First.Last (26th February 2013),mad4tex (16th February 2013),Mehdi_FXX (26th February 2013),mohammad72 (16th February 2013),Reza Y (17th February 2013),SETIZEN (6th February 2013),VFSDF (27th February 2013)



کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •