قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک
نمایش نتایج: از 1 به 9 از 9
Like Tree18Likes

موضوع: ====برسی کیس Phantom 820: شاهکار طراحی NZXT====

  1. #1
    Moderator
    magiteq آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    تهران
    نام واقعی
    عطا
    سن
    35
    نوشته ها
    3,185
    تشکر شده 16,693 بار در 3,031 پست
    magiteq آنلاین نیست.

    ====برسی کیس Phantom 820: شاهکار طراحی NZXT====




    به نام خدا
    اگرچه اغلب اوقات در هنگام منتاژ کردن رایانه های شخصی جدید، کیس رایانه مورد بیشترین اهمال کاری قرار گرفته و سرسری گرفته می شود، اما این بخش از رایانه شخصی یکی از جنبه های مورد علاقه من در هنگام اسمبل کرد یک pc است. کیس های پیشرفته، تنوع و گوناگونی زیادی داشته و گاهی دریایی از ویژگی ها در این کیس های جدید و متنوع وجود دارد که باعث سردرگمی افرادی می شود که به دنبال نصب و راه اندازی سیستم های خنک کننده با مایع و غیره هستند. Phantom 820 محصول شرکت NZXT همه چیزی است که یک فرد از شاسی به ارزش 260 دلار انتظار خواهد داشت. این کیس که طراحی صیقلی دارد، در سرتاسر جهان به عنوان یک فن base رویایی برای سیستم های خنک کننده هوایی یا مایع، بشمار می رود.

    __________________________________________________ ________________
    NZXT Phantom 820 از نگاه نزدیکتر

    مهندسی Phantom 820 بگونه ای انجام شده که قادر باشد با استفاده از سه فن 200mm و یک فن 140mm، ,وحشی ترین سیستم ها را هم پاسخگو باشد. شما می توانید با جایگذاری تا 9 فن، به جریانی بی نظیر از هوا در داخل کیس دست یابید. حتی می توان پا را از این هم فراتر گذارده و از سیستم های خنک کننده مایع استفاده کرد که از آرایش push-pull ( کشش – رانش) بهره برده و رادیاتور بالایی mm 360/280 و رادیاتور پایینی mm 280/240 دارند که با توجه به عملکرد ناهماهنگ آنها، ضخامتی تا mm 60 دارند. علاوه بر اینها، طراحی تنومند پایه باعث شده محفظه کیس کمی از سطح فاصله گرفته و فضای لازم برای نمایشگر و گردش هوای بیشتر فراهم شود. Phantom بار دیگر با پیروی از میراث طراحی چشمگیر، ستوده شده و نامتقارن مدل های پیشین باز ابداع شده است.

    ویژگی هایی که باید دانست!
    >به منظور ایجاد جریان هوای مناسب و نویز کم، کاملاً بوسیله یک فن 140mm و 3 فن 200mm تجهیز شده است.
    >نورپردازی داخلی رنگی به منظور روشن کردن درون / بیرون محفظه مورد استفاده شما
    >راهکارهای پیشرفته بهره بری از کیت های خنک کننده مایع:فضای داخلی بالایی برابر با 90mm با پشتیبانی از نصب رادیاتور بالایی به سایز 280/360mm و رادیاتور پایینی 240/280mm

    >بهره گیری از کنترلر فن دیجیتال 4 کاناله فوق پیشرفته با توان 15 وات بر هر کانال و نشانگر LED
    >فیلترهای بالایی، جلویی، جانبی و زیرین که براحتی قابل برداشتن هستند
    >پایه فن 120/140mm لولادار قابل تنظیم داخلی به منظور ایجاد جریان هوا در جهات مختلف
    >محفظه هارد دیسک قابل برداشت و جای زیاد برای نصب 6 عددهارد دیسک
    >دو پورت USB3 , چهار پورت USB2 و جک های میکروفون و صدا به همراه یک کارتخوان SD به منظور انتقال پرسرعت داده و دسترسی سریع به محتوای چندرسانه ای
    >ظرفیت خنک سازی بی نظیری که با بیشینه سازی جریان هوا توسط جایگذاری تا 9 فن بدست می آید
    >ساتع شدن نور سفید رنگ توسط دیودهای تعبیه شده در پنل پشتی I/O به منظور
    ایجاد دید در محیط های تاریک، به همراه کلید روشن و خاموش
    > جداره سمت راست اکسترود شده به منظور تأمین نمایی شیک و ایجاد فضای خالی 36mm برای مدیریت بهتر کابل ها
    >مجهز به پایه ای خوش دست که محفظه را از سطح بالاتر نگهداشته و جریان هوا را افزایش می دهد
    ______________________________________
    مشخصات کلیدی


    ______________________________

    با لایه های مختلف طراحی Phantom سیاه رنگ آشنا شوید




    این کیس کلاس Ultra-Tower , ترکیبی از پلاستیک و فولاد است که ابعاد آن در حالت باز شده برابر با عرض 235mm , ارتفاع 650mm , عمق 612mm و وزن 15 کیلوگرم می باشد. وقتی برای اولین بار آن را از جعبه بیرون می آورید، سنگین است و اولین فکری که احتمالاً به ذهن هرکس می رسد، حول آنکه «خودم را به چه دردسری انداختم» دور خواهد زد. اما کم کم این برای شما روشن خواهد شد: این چیزی است که برای همه وجود دارد. این کیس با پشتیبانی از تقریبا تمام سایز های استاندارد و متداول مادربردهای امروز از mini-ITX تا E-ATX در کنار 9 اسلات توسعه , سازگاری داشته و پشتیبانی می کند. 3 فن غول پیکر 200mm در (جلو، کنار و بالا) و یک فن 140mm (در عقب) همراه خود کیس هستند تا جریان هوای زیادی را با نویز پایین، بوجود بیاورند.



    خود کیس می تواند تعداد زیادی فن را در خود جای دهد که از آن جمله می توان بیش از دو فن در بالا و دو فن در جلو و پشت نصب نمود که همگی از کنترلر molex فن 15 وات استفاده می کنند. من شخصاً بزرگترین طرفدار رابط molex نیستم و امیدوارم در آینده نزدیک چیزی ابداع شود که ما را قادر سازد بدون اتلاف منابع پاور، گام را از molex فراتر گذاریم، اما خوب چه کسی می داند!



    وجود 9 اسلات توسعه ای برای برای افزودن سخت افزار جدید در خود کیس تعبیه شده که برای استفاده از چینش quad-sli مهیا می باشند و در کنار آنها چهار قفسه 5/25 اینچ اینچی و شش قفسه 5/3 اینچی با طراحی بی نیاز از پیچ، برای دوست داران ترکیب SSD با HDD در نظر گرفته شده است.قفسه 5/3 اینچی در زیر قفسه 25/5 واقع شده و نسبت به پنل کناری، زاویه 90 درجه داشته و در مقابل پنل اصلی قرار گرفته است. این چیزی است که به خودی خود به ارزش کیس می افزاید و به لحاظ مدیریت کابل، بسیار حائز اهمیت است. مدیریت کابل یکی از مسائلی است که کمپانی NZXT با تعبیه 9 معبر مدیریت کابل روکش شده با پلاستیک با اندازه 34mm در اطراف کیس ، با جدیت به آن پرداخته است. این کار موجب شده نمای داخلی کیس، بسیار تمیز و عاری از کابل های به هم ریخته و نامنظم باشد. من همیشه از آن دسته از اسمبلر هایی بودم که همواره کابل های زیادی درون کیس ها داشتم و توجه زیادی به تمیزی کار نداشتم، اما تعبیه معبرهای اضافی در قفسه ها واقعاً به انسان انگیزه می دهد تا برای رسیدن به بهترین نما، این کیس را با رایانه شخصی خود ترکیب کند.



    خود نشانگرهای LED توسط کلید انتخاب حالت LED در جلوی پنل، کنترل می شود. اساساً ساختار کلید انتخاب حالت LED بصورت زیر است:
    . روش شدن نورپردازی LED با هم (داخلی و بیرونی)
    .تنها روشن شدن نور پردازی LED
    داخلی
    .تنها روشن شدن نور پردازی LED بیرونی
    .
    خاموش شدن همه نور های


    کاور بالای کیس را هم می توان برای آشکار شدن رابط های USB ( که دو تا از آنها رابط های USB 3 هستند )، یک فن 200mm که همراه با کیس است، و جا برای یک فن دیگر همراه با پایه زیرین فیلتری، برداشت. هاب کنترلر فن به خوبی هر چه تمامتر، سیم بندی شده و همانطور که در کنار نورپردازی LED رنگی که داخل و بیرون محفظه را روشن می کند، دیده می شود. رابط های USB 3 از همان کنترلری استفاده می کنند که به رابط هاب سرویس دهی می کند. رنگ های موجود عبارتند از قرمز، صورتی، بنفش، فیروزه ای، نارنجی، سفید، آبی، آبی تیره، سبز و لیمویی. من عاشق این وجه از انتخاب کیس هستم و این چیزی است که حتی باوجود آنکه نوارهای LED ساده هم قادرند آن را ایجاد نمایند، اما باز هم واقعاً چشمگیر است.
    در کنار اسلات، یک کارتخوان SD وجود دارد که من حس کردم ثابت است. اگرچه این چیز خوبی است، اما واقعاً وجود آن ضرورتی ندارد، چه اینکه کارتخوان های USB ارزان تری به وفور توسط سازندگان دوربین ارائه شده اند که قادرند قیمت این کیس را دست کم به میزان 40 دلار (تا حتی 200 دلار) پایین بیاورند. کنترل رنگ بسادگی قابل تنظیم است، اما من حس می کنم تورفتگی کوچکی که محل قرار دادن انگشت و چرخاندن است، کمی ناشیانه می باشد. شاید بهتر بود شرکت NZXT بجای یک تو رفتگی در داخل، از نوعی پیچ برآمده استفاده می کرد، چه اینکه من بعید می دانم که چنین پیچی، بیرون زدگی قابل توجهی را در جلوی کیس ایجاد می نمود.



    یک شیشه اکریلیک روی جداره پنل کناری قرار داده شده – چیزی که در خلال مرور اینجانب، بنظر واقعاً دچار ترک خوردگی و خراشیدگی شد. اما حالا NZXT به من اطمینان داده که این مسئله در تولیدات واقعی آنها به هیچ عنوان عمومیت ندارد، اما ممکن است گاهی بوجود بیاید. من در پایان به مرور خدمات ضمانت آنها پرداختم که از من درخواست رسید محل خرید را کرده (در مورد من، مبلغی را که من بابت مرور این کیس پرداخته بودم خواستند، چرا که این یک کیس، یک کیس مرجوعی بود) و سپس بلافاصله یک پنل جانبی نو را از طریق پست FED-EX برای من ارسال نمودند. من توانستم تکه های پنل شیشه اکریلیک را بردارم و به بخش پشتیبانی مشتریان NZXT گفتم که فقط شیشه را برای من ارسال کنند، اما آنها کل پنل کناری کیس مرا تعویض کردند! این واقعاً یکی از بهترین نوع خدمات به مشتری است و فرد می تواند به آن اطمینان داشته باشد.



    داخل کیس با کابل کشی که شامل رابط های 12 فن، کابل SD، دو کابل برق، یک کابل USB 2, کابل صدای HD Audio, کابل کلیدها و LED های هارد دیسک در پنل جلویی،کابل USB 3.0 ، و یک کابل 8 رشته ای گسترش USB می شود , پرداخته شده است. شما باید علاوه بر راه اندازی فن ها، بسادگی آنها را به هر یک از کانالها متصل کنید (امکان اتصال 3 فن به هر کانال و در مجمع 9 فن در این کیس وجود دارد). برای کنترل سرعت فن خنک کننده CPU از بالا، می توان آن را نیز به بخش کنترل متصل نمود، اما با توجه به آنکه ما از مادربرد ASUS Maximus VI Extreme OC استفاده می کردیم، این کار (یعنی تنظیم سرعت فن CPU) بطور خودکار بوسیله پنل I/O خود مادربورد صورت می پذیرد.



    نصب سخت افزار در داخل کیس، مثل آب خوردن ساده بود. فضای موجود بسیار وسیع بود و اگرچه حتی در بهترین حالت هم همواره مدیریت کابل ها آزار دهنده است، اما کیس Phantom این کار را راحت و سریع و لذت بخش نموده است. در مورد PSU باید گفت شما می توانید یک PSU با خروجی 1500 وات را در داخل کیس جای دهید و البته فضای بسیار فراخی برای کابل آن در نظر گرفته شده است.و در صورتیکه در بخش پایین کیس از یک فن 120mm استفاده نمی کنید، می توانید کابل های اضافی را در آن قسمت قرار دهید. این اگرچه بهترین روش نیست، اما روشی است که من به شخصه همیشه از آن استفاده می کنم. در بخش سیستم می توان در حالیکه هنوز جای زیادی برای بخش خنک سازی و سایر قسمت ها باقی مانده است، به QUAD-SLI دست یافت.من در گذشته کیس های زیادی داشتم که بسادگی و بدون خنک سازی، خاموش می شدند – و این معمولاً معیار خوبی از میزان جاداری کیسی است که از سیستمی استفاده می کند که به هم ریخته بوده و مقدار زیادی از حرارت را در حالتیکه کیس باز است، ایجاد می کند.در هنگام بازگذاشتن کیس و تحت فشار قرار دادن سیستمی که من در حال استفاده از آن بودم، Phantom شرکت NZXT درحالتیکه پردازنده تحت لود در فرکانس 4.4GHZ بود دمای محیط را تا 85 درجه سلسیوس افزایش داد (که این منجر به خاموش شدن سیستم گردید). این درحالی بود که فعالسازی فن ها در دمای سیستمی پایین تر مثل 70 درجه سلسیوس، باعث می شد بیشترین دما به 65 درجه سلسیوس برسد (تفاوت بزرگی در حدود 30 درجه سلسیوس).از طرفی برای من بسیار جالب توجه بود که چگونه این کیس اینقدر جادار است، چه اینکه بیشتر کیس ها در کمتر از 30 دقیقه به دمای 80 درجه سلسیوس می رسند، درحالیکه رسیدن به چنین دمایی با این کیس، در حدود یک ساعت و 12 دقیقه زمان می برد. جالب است که بگویم حداقل! (این مقدار زمان لازم است).



    یک تجربه نو
    بطور ساده می توان گفت کیس Phantom 820 , دست پروده NZXT , واقعا یک غول است. دماهای محیطی که با خاموشی کامل فن ها در تست امتیازدهی ما به این کیس بدست آمد، ثابت می کند که Phantom 820 ، هر آنچه از جاداری و فضا امکان داشته، درخود جای داده است. طراحی براق محفظه و کیفیت رنگ آمیزی این کیس در حد عالی است. کیس Phantom 820 با داشتن 9 اسلات توسعه و قابلیت نصب 9 فن در سه کانال مختلف (بالا، پشت، کناری) واقعاً امکانات زیادی را طی فرایند تکاملی خود، گرد آهم آورده است. وزن این کیس سنگین بوده و اندازه آن چنان بزرگ است که من مجبور شدم برای جای دادن این کیس، میز خود را از سر راه بردارم، اما وقتی درباره فضای بیشتر برای قطعاتی از رایانه صحبت می کنیم که به اندازه های بزرگی رسیده اند، اندازه و وزن این کیس قابل انتظار است. تعداد بسیار کمی از کیس های رایانه ای، از خنک کننده های مایع با رادیاتورهای بزرگ پشتیبانی می کنند و اگر شما مایل به ورود به این حوزه باشید، این کیس می تواند بخوبی به بهترین کیس سال شما بدل شود. اگر طرفدار جریان هوا هستید، بیش از این جستجو نکنید. و اگر عاشق چیزهایی هستید که بسادگی با وقار مستتر در پیچیدگی و کیفیت بالا کار می کنند، باز هم بیش از این جستجو نکنید – phantom 820 , هیولای رام نشدنی NZXT همینجاست.






    ترجمه و تنظیم:عطا
    منبع:wccftech
    کپی برداری با ذکر نام سایت overclockingheroes بلامانع.
    ویرایش توسط magiteq : 18th August 2014 در ساعت 02:24 PM


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply




  2. 22 کاربر بابت این ارسال مفید از magiteq تشکر کرده اند:

    Agent 47 (17th August 2014),Aliover (18th August 2014),AMD Radeon (17th August 2014),atisoc0936 (18th August 2014),Blue Rose (17th August 2014),hi1 (18th August 2014),masoudps3 (18th August 2014),Mehdi_FXX (17th August 2014),morteza.p (18th August 2014),NAVID OC (17th August 2014),Optimus Prime (17th August 2014),p.X (17th August 2014),sapple (26th February 2015),SASANOC (17th August 2014),SenatorPC (17th August 2014),SETIZEN (17th August 2014),smrbh (18th August 2014),stopre (17th August 2014),TERRORIST (17th August 2014),The Joker (17th August 2014),Varand (17th August 2014),XoMa (17th August 2014)



  3. #2
    Retired Moderator

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    YAZD
    نام واقعی
    ALI
    سن
    33
    نوشته ها
    1,501
    تشکر شده 10,818 بار در 1,401 پست
    Blue Rose آنلاین نیست.
    بررسی جامع و خوبی بود، فقط متاسفانه بازار کشور از وجود چنین محصولات ویژه ای بی نصیب هست.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  4. 10 کاربر بابت این ارسال مفید از Blue Rose تشکر کرده اند:

    Aliover (18th August 2014),magiteq (17th August 2014),morteza.p (18th August 2014),p.X (17th August 2014),sapple (26th February 2015),SETIZEN (17th August 2014),smrbh (18th August 2014),stopre (17th August 2014),The Joker (17th August 2014),XoMa (17th August 2014)



  5. #3
    p.X
    Retired assistant
    p.X آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    hamedan
    نام واقعی
    pooyan
    نوشته ها
    311
    تشکر شده 2,095 بار در 319 پست
    p.X آنلاین نیست.
    یکی از کیس های متفاوت بازار با طراحی منحصر به فرد
    استحکام بالا در کنار پشتیبانی از انواع خنک کننده
    ممنون عطا جان


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply
    ﺍﮔﺮ ﺟﺎﯼ ﺩﺍﻧﻪ ﻫﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺭﻭﺯﯼ ﮐﺎﺷﺘﻪ ﺍﯼ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﺮﺩﯼ
    ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺑﻪ ﺗﻮ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﮔﻔﺖ ﮐﺠﺎ ﮐﺎﺷﺘﻪ ﺍﯼ

  6. 9 کاربر بابت این ارسال مفید از p.X تشکر کرده اند:

    Aliover (18th August 2014),Blue Rose (17th August 2014),magiteq (17th August 2014),morteza.p (18th August 2014),sapple (26th February 2015),SETIZEN (17th August 2014),stopre (17th August 2014),The Joker (17th August 2014),XoMa (17th August 2014)



  7. #4
    Moderator
    magiteq آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    تهران
    نام واقعی
    عطا
    سن
    35
    نوشته ها
    3,185
    تشکر شده 16,693 بار در 3,031 پست
    magiteq آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط Blue Rose نمایش پست ها
    بررسی جامع و خوبی بود، فقط متاسفانه بازار کشور از وجود چنین محصولات ویژه ای بی نصیب هست.
    البته بی نصیب شد. یک زمانی این برند توسط یک وارد کننده احتمالا انحصاری در کشور بود و من هم یک قلم مدل TEMPEST رو خریدم که کارایی/قیمت فوق العاده ای داشت و بسیار کیس خنکی بود.که در طولانی مدت بدنه به نویز افتاد!


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply




  8. 8 کاربر بابت این ارسال مفید از magiteq تشکر کرده اند:

    Aliover (18th August 2014),Blue Rose (17th August 2014),morteza.p (18th August 2014),sapple (26th February 2015),SETIZEN (17th August 2014),smrbh (18th August 2014),stopre (17th August 2014),The Joker (17th August 2014)



  9. #5
    Retired Moderator

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    YAZD
    نام واقعی
    ALI
    سن
    33
    نوشته ها
    1,501
    تشکر شده 10,818 بار در 1,401 پست
    Blue Rose آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط magiteq نمایش پست ها
    البته بی نصیب شد. یک زمانی این برند توسط یک وارد کننده احتمالا انحصاری در کشور بود و من هم یک قلم مدل TEMPEST رو خریدم که کارایی/قیمت فوق العاده ای داشت و بسیار کیس خنکی بود.که در طولانی مدت بدنه به نویز افتاد!
    دقیقا عطا جان از نظر منم تا کیس بیشتر از 2 سال در شرایط معمولی مورد استفاده قرار نگیرد، نمی توان گفت که آیا با محصول خوبی طرف هستیم یا نه!!!


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  10. 10 کاربر بابت این ارسال مفید از Blue Rose تشکر کرده اند:

    Agent 47 (17th August 2014),Aliover (18th August 2014),Artemis (17th August 2014),magiteq (17th August 2014),morteza.p (18th August 2014),sapple (26th February 2015),SETIZEN (17th August 2014),smrbh (18th August 2014),stopre (17th August 2014),The Joker (17th August 2014)



  11. #6
    Retired Moderator
    Mehdi_FXX آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    Tehran
    نام واقعی
    Mehdi
    سن
    33
    نوشته ها
    795
    تشکر شده 6,928 بار در 599 پست
    Mehdi_FXX آنلاین نیست.
    با تشکر فراوان از عطا جان

    منتقل شد به صفحه اصلی



    Motherboard : ASUS ROG RAMPAGE III EXTREME Processor : Intel® Xeon L5639 @ 3.6GHz 1.19v
    Main Memory : G.skill TidentX 2x4GB 2666 @ 2000 CL9 Graphics Card : XFX Geforce 6200
    Cooling : Thermalright Archon Power Supply : Green GP680B

  12. 11 کاربر بابت این ارسال مفید از Mehdi_FXX تشکر کرده اند:

    Aliover (18th August 2014),Artemis (17th August 2014),atisoc0936 (18th August 2014),Blue Rose (17th August 2014),magiteq (17th August 2014),morteza.p (18th August 2014),p.X (18th August 2014),sapple (26th February 2015),SETIZEN (17th August 2014),smrbh (18th August 2014),The Joker (17th August 2014)



  13. #7
    Active Member
    Optimus Prime آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    تبریز
    نام واقعی
    علی
    سن
    40
    نوشته ها
    244
    تشکر شده 891 بار در 229 پست
    Optimus Prime آنلاین نیست.
    رقیباش خیلی قدرن.
    کاسموس 2 و ابسیدیان 900.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply



  14. 8 کاربر بابت این ارسال مفید از Optimus Prime تشکر کرده اند:

    Agent 47 (17th August 2014),Aliover (18th August 2014),Blue Rose (18th August 2014),magiteq (18th August 2014),morteza.p (18th August 2014),sapple (26th February 2015),SETIZEN (17th August 2014),The Joker (17th August 2014)



  15. #8
    Moderator
    magiteq آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    تهران
    نام واقعی
    عطا
    سن
    35
    نوشته ها
    3,185
    تشکر شده 16,693 بار در 3,031 پست
    magiteq آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط Optimus Prime نمایش پست ها
    رقیباش خیلی قدرن.
    کاسموس 2 و ابسیدیان 900.
    به شخصه اپسیدان 900 رو ترجیح میدم


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply




  16. 5 کاربر بابت این ارسال مفید از magiteq تشکر کرده اند:

    Agent 47 (18th August 2014),mmb2014 (18th August 2014),morteza.p (18th August 2014),Optimus Prime (18th August 2014),sapple (26th February 2015)



  17. #9
    Active Member
    Optimus Prime آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    تبریز
    نام واقعی
    علی
    سن
    40
    نوشته ها
    244
    تشکر شده 891 بار در 229 پست
    Optimus Prime آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط magiteq نمایش پست ها
    به شخصه اپسیدان 900 رو ترجیح میدم
    ابسیدیان 900 خیلی خیلی کاربردی و customizable هست نسبت به کاسموس 2، منتها از لحاظ کیفیت ساخت کاسموس 2 جلوتره.
    مخصوصا وقتیکه این 2 تا کنار هم باشن.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply



  18. 6 کاربر بابت این ارسال مفید از Optimus Prime تشکر کرده اند:

    Agent 47 (18th August 2014),magiteq (18th August 2014),mmb2014 (18th August 2014),morteza.p (18th August 2014),sapple (26th February 2015),smrbh (18th August 2014)



کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •