با سلام خدمت دوستان عزیز.
امروز اومدیم یکم با بوردمون سر و کله زدیم.خلاصه با FSB 290 بوت کردیم اومدیم ویندوز از اونجا شروع به افزایش FSB کردیم که نهایتا به فرکانس 337 رسیدیم.:(
آقا امین و فربد عزیز همه کارایی که گفته بودید رو انجام دادم.تا همین جاشم شانسی رفتش.از خود بایوس بیش از 292 بوت نمی کنه!!
البته نمی دونم شاید پاورم ضعیفه.
از این بیشتر دیگه نمی ره واقعا دیگه نمیدونم چی کار کنم.در هر صورت بازم میرم سروقت بایوس ببینم دیگه می شه چی کار کرد.شاید 350 رو رد کردیم.:)
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]