دوستان چون مجبور به نصب ویندوز شدم رفتم و از فایله سیو بازی که تو c: program data بود رو برداشتم ولی بعد از نصب ویندوز دیگه اون رو بالا نیاورد :((
مگه اون یکیه my docume رو هم باید برمیداشتم
نمایش نسخه قابل چاپ
دوستان چون مجبور به نصب ویندوز شدم رفتم و از فایله سیو بازی که تو c: program data بود رو برداشتم ولی بعد از نصب ویندوز دیگه اون رو بالا نیاورد :((
مگه اون یکیه my docume رو هم باید برمیداشتم
سلام آقا مهدی عزیزنقل قول:
نوشته اصلی توسط atisoc0936 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
شما از درایو C چه چیزی رو کپی کردید؟
الان بازی رو سیستم من نصبه....سیو بازی هم فقط توی Document هست و من هیچ چیزی که مربوط به Far Cry 3 باشه رو توی فولدر Program Data ندیدم.
@};-
شما هر مرحله ای که انجام میدید ، اطلاعات سیوتون که توی این مسیر c: program data/orbit هست ، توی فایلی میره که توی پوشه My Documents\Far cry 3 هست ..نقل قول:
نوشته اصلی توسط atisoc0936 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
در ضمن باید یادتون باشه که سیوتون رو با چه آپدیتی انجام دادید..مثلا سیوی که با اپدیت 1.2 انجام بدید ، دیگه با 1.4 بالا نمیاد..
هیچ چیزی تغییر نکرده نه ورژنه بازی نه چیزه دیگه فقط ویندوز جدیدتر شد + درایور جدیدنقل قول:
نوشته اصلی توسط aryancoe [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
چه کنم حالا او 2 فایل رو هم برداشتم ولی فایده نداشته
عزیز میخوای سیو خودم رو برات بزارم :|
سلام دوستان این مرحله که باید تو چند قسمت بمب کار گذاشت
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
قسمت آخر بمب گذاری بعد از اینکه تمام آدم هارو میکشم نمی دونم باید چیکار کنم :(
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
سلام عزیز دلنقل قول:
نوشته اصلی توسط MASTER OC 7 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
بعد از اینکه آخرین بمبو کار گذاشتی باید بری پشت تیروار ماشین بشینی و بعدش اون رفیقت خودش رانندگی می کنه و از اون منطقه می ره بیرون ( البته تو راه دشمن زیادن که باید بکشی :d ) .
دوستان یه نگاهی به تنظیمات من بندازین من میخوام بدونم آخرین جزئیات بازی چیه
کمی برام عجیبه که از 680 فریم بیشتری میگیرم (گرافیکم 5970 )
رو 60 فریم قفله
در صورتی که بنچمارک اول تاپیک دیدم از 680 و 7970 فریم بیشتری میگیرم
فکر کردم شاید تنظیمات رو پایین گزاشتم
تو قسمت ssao method کدوم گزینه بهترینه ؟
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
سلام دوست عزیزم ، اولین چیزی که باعث میشه متوجه اون بشم قوانین سایت هست ، شما تصاویر را باید در آپلود سنتر خود سایت overclockingheroes قرار بدین.....تمام تنظیمات شما درست هست و در نهایت تنظیمات گرافیکی هست ، در ضمن شما به تست های یا بنچمارک های دقت نکنید بنده با GTX570 نزدیک به 50 فریم میگرفتم....تنظیمات شما برای کارت AMD تنظیم سایه HDAO بهترین هست...نقل قول:
نوشته اصلی توسط Voldemort [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
موفق باشید....( در ضمن دوست عزیز در آینده تصاویر را در آپلود سنتر خود سایت قرار بدین ) در غیر اینصورت تصاویر حذف خواهند شد..با تشکر@};-
توی تصویری که گذاشتید مشخصه v-sync روشن هست ، اگه کارتتون قابلیت این رو داشته باشه که بالای 60 فریم بگیرید این گزینه رو میتونید خاموش کنید که فریم روی رفرش مانیتور(که احتمالا مانیتور 60هرتز دارید) قفل نشه و فریم بالا بگیرید . ولی خوب از اون طرف ممکنه دچار پارگی تصویر یا همون tearing بشید . من پیشنهاد میکنم حداقل روی همین 1فریم رهاش کنید .نقل قول:
نوشته اصلی توسط Voldemort [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]