محمد جان
ویرایش نام کاربری تا قبل از این وجود داشت، ولی با توجه به تغییر نام زیاد کاربران این قابلیت از Hwbot حذف شده و تنها مدیران ارشد این قابلیت رو دارند
حذف کلی هم تا جایی که اطلاع دارم وجود نداره :)
چیزی شده!؟
نمایش نسخه قابل چاپ
محمد جان
ویرایش نام کاربری تا قبل از این وجود داشت، ولی با توجه به تغییر نام زیاد کاربران این قابلیت از Hwbot حذف شده و تنها مدیران ارشد این قابلیت رو دارند
حذف کلی هم تا جایی که اطلاع دارم وجود نداره :)
چیزی شده!؟
نام کاربریم و تو انجمن عوض کردم، میخواستم اونجا هم عوض کنم که یکی باشن، چند تا آور داشتم میخواستم بزارم اونجا
یه یوزر جدید هم خواستم بسازم که گفت ایمیل ها مثل هم دیگه ـن:(
محمد جان شما یه pm بدید به مدیرهای hwbot حل میشه
یکی از مدیرای اونجا بچه خوبیه فارسی هم بلده تازه :دی اسمش olesius هست
@};-
دوستان رمز تیممون:d تو Hwbot چیه؟@};-
به مهدی جان پیام بدید :)@};-نقل قول:
نوشته اصلی توسط sMohammad [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
دوستان رمز تیم چیه؟
برادر تو پست قبلی سعید نوشته که........@};-
من وقتی تو hwbot میرم، هم بصورت میهمان و هم وقتی لاگین میکنم، یوزر خودمو تو تیم نمیبینم، ولی وقتی قسمت my team میزنم، تیم خودمونو نشون میده، چرا اینجوریه؟ چون تا حالا چیزی سابمیت نکردم؟
درسته محمد جان اگر فقط یک سامبیت کنید که 0.1 پوینت هم داشته باشه اون وقت میتونید اسمتون رو ببینید در بین یوزرهای تیم
@};-
من یوزر ساخته بودم قبلا.نقل قول:
نوشته اصلی توسط Mehdi_FXX [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
الان تازه میخوام عضو تیم بشم ازم پسورد میخواد.
چرا امتیازام تو اچ دبلیوبات کم میشه به مرور . اگر مثلا بقیه با قطعات یکسان امتیاز بیشتر بگیرن علاوه بر امتیازی که میگیرن از امتیاز بقیه مثل من کم میشه عایا ؟
لطفا بررسی کنید ( علی جان )