بزار عرقت خشک شه بابانقل قول:
نوشته اصلی توسط Turok [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
از راه نرسیده فرکانسو ترکوندی
حالیدیم جیگر
دمت گرم
نیتروت یخ
سیست جون دار
به به ( استاد طوفان )
:x:D
نمایش نسخه قابل چاپ
بزار عرقت خشک شه بابانقل قول:
نوشته اصلی توسط Turok [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
از راه نرسیده فرکانسو ترکوندی
حالیدیم جیگر
دمت گرم
نیتروت یخ
سیست جون دار
به به ( استاد طوفان )
:x:D
Overclocking Heroes @ HWBOT
سلام به همه دوستان عزیز
چند رکورد عالی و شاهکار از علی جان و پژمان جان عزیز به افتخار ورود بهزاد جان .....:x
خسته نباشید دوستان عزیزم ..... =D>
Don_Corleone - Matrix R&D's
10st 1x Radeon HD 7970 3DMark06 ranking
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
51st 1x Radeon HD 7970 3DMark05 ranking
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Olesius -Matrix R&D's
1st 1x GeForce GTX 480 3DMark06 ranking
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
5st 1x GeForce GTX 480 3DMark05 ranking
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
با تشکر ... @};-
واقعا خوشحالم که دوباره میتونم کنار دوستام باشم
از ابراز محبت تک تک تون! ممنونم:x
از بچه هایی هم که رکوردای خوف ثبت میکنن و اسمشونو هم نمیبرم! کمال تشکر رو دارم:D
کاش میتونستم جبران کنم
ولی شاعر میگه:
لطفا فقط اعضای تیم بخونن!
شاید بقیه مقصود شاعر رو نفهمند
عجب رسمیه!-----رسم هات اورکلاک
میرن یوزرا!-----ازونا اصلا----چیزی نمیمونه!
کجاست اون فلاکس؟-----چی شد اون E8400 ؟!
قطعه هام کجان؟!-----خدا میدونه!!
فقط رما مونده:D
بهزاد با این شعرت :))
یاد اون شعرهایی که میگفتیم یه زمان افتادم :دی
@};-
به افتخار ورود بهزاد جان .
این هم هدیه ناقابل ما :d
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
با فرا رسیدن نخستین برف امسال آتش اورکلاک در ما دوباره شعله ور شد :دی
برای شروع به افتخار دوستان CPU AMD از سری U (فوق کم مصرف) با فرکانس 1800 مگاهرتز انتخاب کردیم و مادربورد هم یکی از مردترین بوردهای بایوستار (TPower 750aSli )
بعد از کلی کشتی گرفتن از فرکانس اولیه 1800 مگاهرتزی خودش بالاخره cpu رضایت داد از مرز 4000 مگاهرتز عبور کنه یعنی 125٪ اورکلاک
با این میزان اورکلاک در تمام تست های 2D جایگاه نخست کسب کنه گرچه مجموعا ۴۰ پوینت داشت اما 7 کاپ طلای ناقابل هم نصیب تیم کرد B-)
از لحاظ . درصد اورکلاک .بالاترین میزان اورکلاک تو کل پردازندهای تاریخ Amd شایدم اینتل محسوب میشه
فرکانس مسیر 446 On Air
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Cpu-z
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Super Pi 1m
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Super PI 32M
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
PiFast
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
WPrime 32m
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Wprime 1024m
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
UcBench
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
سلام
منم از این سرما استفاده کردم و دو سه تا سابمیت داشتم که فکر کنم برای ایر قابل قبول باشه
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]_
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]_
ماشالا امین جان، داره موتور گرم می شه ها!! همت کنید برای پلتفورم FX که رکورد بزنیم :دی :x
علی جان نتیجه خوبی کسب کردید فقط ولتاژ کمی تا قسمتی بالاست، بیشتر از 1.5 ولت بهتره اعمال نکنید :)
فرکانس NB رو کم کنید راحت تر هم استیبل می شه...
یا الله!نقل قول:
نوشته اصلی توسط Olesius [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
حاجی تاپیکشو افتتاح کنThe road to 9.0GHz
حتما بزن 9.0GHz تا از توش یه 8.6 اینا در بیاد :D
مثل تاپیک قدیم
گفتی 9 گیگا هرتز یاد دیروز افتادم سی پی یو ی 930 که دارم نمیدونم زد به سرش یهو رفت رو 5.7 بعد 7.4 بعد 9.4 و جالب اینجاست که ولید هم گرفتم ازشون ولی قبول نمیکنن :))
فکر کنم این سی پی یو ما انلاکه - ضریب 24 - 26 -33 -41 و .... رو میزنه =))