سلام
قضیه بر میگرده به یه مین tpower i45 که از اقا صابر عزیز خریدم - کلی باهاش کلنجار رفتم ولی به غیر یه 631 پردازنده ی دیگه ای رو ساپورت نمیکرد - تا اینکه یه روز یه فرشته اومد یه نگاه انداخت بهش و گفت یه پین سوکت سی پی پو کمی پایین تر از بقیه است و بعد یه دستی کشید بهش و درست شد :))
بیچاره مینه تو این مدت اینقدر انتظار کشیده بود که وقتی اوکی شد حسابی از خجالتم دراومد =d>
گذشته از بحث شوخی واقعا مین بی نظیریه و فرصت بشه یه وقت اساسی میزارم و رکورد های به دست اومده رو بهبود اساسی میدم انشاء الله :)