مهدی مسئله علنی شده دیگه نمیتونی از زیرش در بری:d
این تو بمیری از اون .... ها نیست
حداقل یدونه WR باید بزنی
نمایش نسخه قابل چاپ
مهدی مسئله علنی شده دیگه نمیتونی از زیرش در بری:d
این تو بمیری از اون .... ها نیست
حداقل یدونه WR باید بزنی
بچه ها درست میگن مهدی
برای حفظ آبروی کاپیتان های تیم یه wr باید بزنی :دی
@};-
تو OC Party بعدی قول داده میاد! :دینقل قول:
نوشته اصلی توسط Don_Corleone [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
به این حاج علی بگین اون 260 لایتنینگ قشنگه رو که گرفت انداخت رو سیستمش بده وردرکوردش رو بزنیم! :دی
مهدی باید wr بزنه تا ازش راضی شیم
ولی تو یه تست بگیری آخرم شی ازت راضی هستیم رکورد 260 پیشکش :d
مهدی عذر موجه داره، والا مطمئنم دو تا قطعه داشت ول کن نبود تا رکورد بزنه
ولی بعضیا 3770 هندپیک دارن، پات دارن، تانک دارن، v extreme دارن، 4 کیلو گرافیک دارن ولی یه تست فرکانس استوک هم که قرار بود به ما بدن رو ندادن هنوز :|:|:-<
@};-
از همه دوستان ممنونم:x
اما این کاپیتان شدن قضیه داره و ربطی به ترکوندن و رکورد نداره :دی
اما اگه آب باشه شناگر بدی نیستم :دی خدا میدونه دلم واسه یه OC چقدر تنگ شده...موتور این قسمتم یه 2 سالی هست خاموشه :دی
اون خط آخرو خوب اومدی:دی البته تنها بهونش این هست که تا نیتروژن 180 کیلومتر فاصله داره که ظاهرا اونم حل شده :دینقل قول:
نوشته اصلی توسط Don_Corleone [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
تازه میخواد 2 تا بورد خفنم بگیره ...از اون BMW سری مخصوصا که دارید :دی
4 کیلو گرافیکش یه طرف...اون 3 تا گرافیک افسانه ایش یه طرف دیگه :d
@};-
ای پژمان داداش دست رو دل من نذار، اتفاقا یک عزیزی هم یک زمانییییییییی قرار بود دو سه تا تست با V Extreme برای مقاله حقیر بگیره که ........نقل قول:
نوشته اصلی توسط Don_Corleone [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
البته میدونم سرش شلوغه ولی مقاله ما همچنان بدون تست مونده!!
آخرش هم میگم که خیلی دوسش دارم. @};-
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Don_Corleone [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Mehdi_FXX [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
درودنقل قول:
نوشته اصلی توسط Behnam_2337 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
آقا دست رو دل ما نزارید دیگه .... :((
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Behnam_2337 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Mehdi_FXX [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
سلامی دوبارهنقل قول:
نوشته اصلی توسط morteza.p [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
دوستای گلم!
همتیمیها!
بروبکس!
رفقا!
به خدا دلم لک زده برا ln2
قول 100% تا آخر بهمن 1500 پوینت میزنم به تیم!
نزدم تا شب عید زیر اسمم مینویسم حسن کچل! خوبه؟
این مدت بعد از نمایشگاه نمی دونم چم شد، مریضیه عجیبی گرفتم... (خداروشکر خوب شدم)
بعد افتاد تو امتحانات و ...
یکشنبه تهرانم، 3شنبه با حاج مرتضی اورکلاک پارتی (فقط 2D تست)
پات برسونین که همین هفته، نشد هفته بعد نیشابورم( واسه ساخت پات گرافیک و سفارش امین جان که خیلی خیلی خیلی شرمندش شدم)
به هرحال
همتون رو عشقه!@};-@};-@};-
برای چندمین بار فقط میتونم بگم امیدوارم اینبار وعده هات عملی بشه
آدمی به امید زنده است :دی
@};-
به زودی این قسمت می ترکه! :دی@};-