سلام
به یه مشکل برخورد کردم
این پایینترین ولتاژی بود که امتحان کردم. البته این رو هم بگم بیشترین زمان تست گرفتنم 10 دقیقه بوده.
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
بعد ضریب رو به 21 افزایش دادم. سیستم به شدت نا پایدار تا تا اینکه ولتاژ رو به 1.68 رسوندم.
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
با رسوندن ضریب به 22 و فرکانس 3.6GHz سیستم ناپایدار شد تا زمانی که ولتاژ رو به 1.2 رسوندم که دوباره
مشکل دمای بالا رو پیدا کردم.
تنظیمات رو به حالت قبل برگردوندم. ضریب 21 و ولتاژ 1.68 حدود 40 دقیقه زیر تست Prime بود که صفحه آبی اومد و بیشترین دمای یکی از هستهها به 73 رسیده بود ولی عمدتاً دور و بر 71 بودند.
حالا میشه راهنمایی کنید بنده رو؟:-p
راستي اين همه زير فشار گذاشتن پردازنده تو اين دما اذيتش نميكنه؟
