هیچ وقت با درایور نمیشه یک کارت سخت افزاری را ارتقاء DX داد. 11.2 فقط به عنوان بهتر اجرا کردن بازی ها ارائه میشه.....AMD و Nvidia هم فعلا کارتی ندارند که 11.2 باشه چون هنوز ویندوز 8.1 بصورت رسمی منتشر نشده. باز هم باید بگم!!!
نمایش نسخه قابل چاپ
هیچ وقت با درایور نمیشه یک کارت سخت افزاری را ارتقاء DX داد. 11.2 فقط به عنوان بهتر اجرا کردن بازی ها ارائه میشه.....AMD و Nvidia هم فعلا کارتی ندارند که 11.2 باشه چون هنوز ویندوز 8.1 بصورت رسمی منتشر نشده. باز هم باید بگم!!!
در منبع اینگونه آمده است:نقل قول:
نوشته اصلی توسط Agent 47 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Although at present AMD Radeon HD 7000-series products based on GCN [graphics core next] architecture cannot take advantage of the DirectX 11.2 application programming interface that will become available with the release of Windows 8.1 “Blue” this fall, going forward Advanced Micro Devices plans to release a driver that will enable DX11.2 on current-gen hardware
آیا مطلب پیچیده ای است!!؟
AMD , انویدیا ازین حرفها زیاد میزنن ، خبر ها پیچیده تر از حرفهای AMD هست.@};- خبری که شما با رنگ قرمز نشان دادید میگه درایور را عرضه میکند که داریکت ایکس 11.2 را در سخت افزار GCN فعال میکند!!!! یعنی AMD در داخل معماری GCN دایرکت ایکس 11.2 را بصورت نهان داشته حالا با یه درایور فعال مشه...خوب اگر این خبر و گفته های AMD درست باشه دمش گرم.....اما خوب در گفته هاش اشاره کرده به اینکه این درایور زمان عرضه ویندوز 8.1 هست...اما من به شما اطمینان میدم کارت بصورت سخت افزاری به هیچ عنوان تغییر DX نخواهد داد ( با درایور) اما میتونه بهینه بشه برای DX11.2 .... این خیلی فرق داره که یک کارت گرافیک که کلا معماری DX11.0 یا 11.1 داشته باشه و بعد با یک درایور 11.2 بشه!!! دایرکت ایکس 11.2 احتیاجی به سخت افزار DX11.2 نداره یک کارت DX11.1 , DX11.0 نیز میتونه 11.2 را ساپورت کنه...در مورد انحصاری بودن اون این امر فقط گیمر ها رو برای خرید ویندوز 8.1 پر اشتیاق میکنه...که در ویندوز های قبلی هم همین طور بود.. اما در مورد Xbox On قضیه فرق میکنه...کلا انحصاری خواهد شد.
همانطور که دوستان عزیز هم قبلا توضیح دادن کار اصلی DX11.2 فقط و فقط Direct3D tiled resources می باشد که گیمرها اجازه می دهد به راحتی از GPU و RAM سیستم برای بهتر کردن بافت ها استفاده کنند که از وارد شدن بیش از حد بار به کارت گرافیک جلوگیری می کند و کاربران می توانند میزان بی سابقه ای از جزئیات را هنگامی که از نزدیک به صحنه نگاه می کنند بدون حالت تیرگی یا محو شدگی مشاهده کنند.
در این هنگام PS4 با تمام قدرتش هم نمیتونه به کیفیت بافتهای گرافیکی که در Xbox On نهفته هست دست پیدا کنه. و قبلا هم خبری بود که فرکانس کاری پردازنده Xbox On افزایش ناچیزی داشته پس الان ماکروسافت نشون داد برگه برنده تو دستاش بوده!!!
با تشکر ( دوستان اینجا فقط داریم در مورد این مسئله DX11.2 بحث و تبادل نظر میکنیم ، از دوستان خواهشمندم کسی از نظر دیگر دوستی ناراحت نشه )@};-
فرشاد جان خودت میدونی دیگه فریم ورک open GL به مراتب سطح پشتیانی وسیع تر و کد هاش بیشتر به زبان ماشین نزدیک با توجه به اینکه تو ps4 مانور ویزه ای روی OPEN GL دادن
میتونه خروجی هم سطح و یا حتی بیشتر نسبت DX داشته باشه و این برتری کیفی خیلی مطرح نیست فقط نوع پشتیبانی ها متفاوت هست
فریم ورک OPEN GL بحث متفاوتی داره ، و در اکثر مواقع CPU محور هست تا GPU ...اما در کل با مبحث شما موافق هستم ، اما در مورد اینکه OGL بهتر از DX عمل میکنه بنده قبول ندارم ، در غیر اینصورت تا کنون باید تمامی گیم ها بر پایه OGL ساخته میشد ، البته بحث بیشتر سر DX11.2 هست بحث OGL خیلی وسیع تر از این مباحث هست ، و در برخی موارد OGL خیلی بهتر از DX عمل میکنه ، این مسئله را نمیشه به قول شما فراموش کرد.@};-نقل قول:
نوشته اصلی توسط magiteq [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
مخلصیم عطا جان:x