امید جان من چک کردم مشکلی نداشت :)نقل قول:
نوشته اصلی توسط امید رض [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
نمایش نسخه قابل چاپ
امید جان من چک کردم مشکلی نداشت :)نقل قول:
نوشته اصلی توسط امید رض [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
علی جان برای من هم همین جوره:-?
حسین جان کش مرورگر رو پاک کنید بازم چک کنید :)نقل قول:
نوشته اصلی توسط SETIZEN [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Ctrl + F5
احتیاجی به کش پاک کردن نبود.:d
اون موقع که پست دادم درست نبود ولی الان هست.:-?:)
@};-
ممنون برامن هم درست شد@};-
با سلام به دوستان .overclockingheroes بعد از مدتها به فرم برگشتم
اپلود سنتر سایت یادم نیست با چه اسمی ثبت نام کردم تو بخش یاداوری پسورد ایمیل و نام کاربری میخواد
اگه میشه مدیرا نام کابریم تو اپلود سنتر لطف کنند
سلام اپلود سنتر جدید راه اندازی شده و باید مجدد ثبت نام کنید @};-نقل قول:
درود دوستان
بنده الان عضو شدم، داشتم یکی از صفحات انجمن رو می دیدم ناگهان با صفحه بن مواجه شدم
به نظر میاد باگ یا چیزی شبیهش باشه خواستم خدمتتون اطلاع داده باشم@};-
سلام خدمت مدیران خوب سایت صفحه اشتراک در موضوع در هر تاپیکی رفتم کار نمیکنه و page not found نمایش میده کی این مشکل حل میشه؟
و لینک صفحه تغییر میکنه.
ممنون
سلام دوست عزیزنقل قول:
باید ببخشید متاسفانه پست شمارو از قلم انداخته بودم، چک بفرمایید مشکل حل شده؟
ممنونم از اطلاع رسانی تون@};-