آقا پژمان ایشون دیشب به بنده یه شات دادن که معلوم هست گزینه وارد کردن عکس در امضا براشون انگاری کار نمیکنه.:)
ولی من دیشب هم الان چک کردم برا من مشکلی نیس
نمایش نسخه قابل چاپ
آقا پژمان ایشون دیشب به بنده یه شات دادن که معلوم هست گزینه وارد کردن عکس در امضا براشون انگاری کار نمیکنه.:)
ولی من دیشب هم الان چک کردم برا من مشکلی نیس
پژمان جان عکس میتونم آپلود کنم برای امضا اما عکس آپلود شده رو نمیشه برای امضا گذاشت !نقل قول:
نوشته اصلی توسط Don_Corleone [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
سلام
نمیدونم اینی که میخوام بگم پیشنهاده یا انتقاد برای همین به عنوان سوال مطرح میکنم.
فرق دو روش امتیازدهی Like و تشکر در چیه؟
تشکر که شما از یک کاربری که اون پست رو زده تشکر میکنید Like هم مربوط به سیستم SEO هست هرچی Like بیشتر باشه اون مطلب میتونه تو موتورهای جستجو بهتر پیدا بشهنقل قول:
نوشته اصلی توسط msover [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
سلام به خوانواده overclockingheroes:xاز اینکه اینجا عضو شدم خوشحالم
سوالی داشتم؟
از اساتید به ما بگن از کجا شروع کنیم بهتره،خیلی دوست دارم اورکلاک به صورت تخصصی یاد بگیرم ومشکلم اینه که نمیدونم استارتش کجاست؟:(
@};-@};-ومیدونم میتونم اینجا همه ی جواب هام رو بگیرم،به امید روزهای خوب@};-@};-
سلام، خوش اومدیننقل قول:
نوشته اصلی توسط َAbolClock [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
این مقاله یه تعریف کلی و مقدمه برای اورکلاک هست:
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
بعدش شما با توجه به نوع پردازنده، سوکت و کلا قطعه ای که استفاده می کنید، سوالاتتون رو در تاپیک مناسبش مطرح کنید:
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
مطمئنا دوستان و اساتید محترم کمک خواهند کرد...
@};-
Mr.Extreme دستتون درد نکنه
با عرض پوزش، جسارت نباشه ،،اساتید به من بگن تو کدام حالت پرمیشن میتونم پبام خصوصی ارسال کنم؟ ویا مشخصات سیستم رو ویرایش کنم؟
محدودیت ارسال پیغام خصوصی ، بعد از ارسال ده پست و حداکثر یک هفته به صورت اتوماتیک برداشته خواهد شد.(این قابلیت به منوی دست راست در پروفایل دوستتون اضافه میشه)نقل قول:
نوشته اصلی توسط َAbolClock [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
برای ویرایش اطلاعت شخصی ، در بالای سایت ، دست چپ ، از سربرگ ها کنترل پنل کاربر رو انتخاب و در صفحه باز شده به پایین ، دست چپ ، در قسمت تنظیمات من اطلاعت خودتون رو ویرایش کنید.
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
موفق و پیروز باشید!@};-
سلام.
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]مشکل داره ؟
چن روزی هست که باز نمیشه.