بازی خوب بود ولی انتظارات منو بر اورده نکرد, خیلی خیلی کوتاه بود
داستان بازی هم یهو شروع میشه و یهو تموم میشه ؛ معلوم نیس چی به چیه
آزادی عمل هم که کلا نداری
6 از 10
نمایش نسخه قابل چاپ
بازی خوب بود ولی انتظارات منو بر اورده نکرد, خیلی خیلی کوتاه بود
داستان بازی هم یهو شروع میشه و یهو تموم میشه ؛ معلوم نیس چی به چیه
آزادی عمل هم که کلا نداری
6 از 10
سلام عزیزم ، جدا به احترام به نظر شما دوست مهربانم ، باید بگم این بازی کلا برای آنلاین و مولتی پلیر طراحی شده است ، برای قسمت سینگل چه این بازی و چه بازی COD دیگه مانوری نخواهند داد.....اکثر گیمر ها این دو بازی را برای قسمت آنلاین اون خریداری میکنند ...در کشور عزیز ما نیز به علت قیمت بالای این بازی و نبود اینترنت با کیفیت خرید نسخه ارجین...کمی سخت و غیر قابل دسترس شده است.نقل قول:
نوشته اصلی توسط red30b [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
با تشکر@};-
درسته فرشاد جان , بنده هم نظری که دادم مربوط به سینگل پلی بازی بود وگرنه بخش آنلاین این بازی یکی از بهترین هاست که متاسفانه ما ازش محرومیمنقل قول:
نوشته اصلی توسط Agent 47 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
دوستان من الان بازی Cod ghosts و بتلفیلد 4 خریدم ولی روی جعبه Call of DutyGhosts نوشته فقط ویندوز 64بیتی !!! و 6گیگ رم
حداقل گرافیک برای اجرای Call of DutyGhosts نوشته 5870 یا بالاتر :|:|:|:|:| لامصب 7 تا dvd هستش!!!
بتلفیلد 4 هم مثل اینکه فعال سازش مشکل داره بازی اجرا میشه میپره بیرون
اگه فعال ساز مطمئن سراغ دارید لطفا لینک بدید .ممنون دوستان
سلام امین جان ، امیدوارم خوش و خرم باشی ، در سایت هایی همچون top2download یا download.ir میتونی فعال ساز برای بازی BF4 گیر بیاری .... البته اگر یک سایت مرجع برای تمامی بازی ها میخوای GameCopyworld.com تمامی فیکسر ها رو قرار داده ..برای بازی COD فعال ساز فیکسر رم اومده که با 4 گیگ رم هم اجرا میشه امشب بازی دانلودش تموم میشه....نقل قول:
نوشته اصلی توسط Amin_CaraGT2 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
اون فیکسر هم در سایت های ایرانی و همون سایت خارجی که گذاشتم میتونی پیدا کنی عزیزم....
با تشکر@};-
سلام
بنده به علت اینکه این هفته فقط امتحات داشتیم (!) وقت نکردم BF4 رو بازی کنم . امروز تازه COD رو گرفتم .
با این که به شخصه طرفدار COD بوده و هستم اما خدا وکیلی قسمت Multi Player BF4 فوق العاده هست !
هیچ چیزی کم نداره . تعجب میکنم چرا با این وجود ، COD اینقدر بیشتر میفروشه ! البته مولتی پلیر BF4 و COD خیلی خیلی فرق داره . اصلا انگار دو تا دنیای جدا هستن . بازی واقعا ارزش خرید نسخه اورجینال رو داره.
اگر کسی مولتی پلیر بازی کرد لطفا نظرش رو بگه
یاحق
هر دو بازی امسال میتونم به جرات بگم خرابکاری کردن ، با اینکه فروش خوبی دارند و هر کدوم سبک متفاوت خودشونو ....اما انتظارات بیشتر از اینها بود.....البته درنظر داشته باشیم که مولتی هر دو بازی در جایگاه خودشون عالی هستند.....اما کو پینگ خوب و کو قیمت مناسب برای نسخه ارجین!؟؟؟نقل قول:
فرشاد جان این بازی پینگ.من.رو ميخواد.پینگ 52!
راستی فرشاد جان.من بین دانلود نسخه بلک باکس و اصلی موندم.میترسم.نسخه بلک باکس مثل رزیدنت اویل گرافیکش کم باشه.
سلام فدات بشم..پینگ منم 49 هست علی جوونم ، اما تو سرور توی ایران که پیدا نمیکنی یه پنگ مثلا با فرانسه ، یا روسیه یا همین دبی دم دستی بگیر...ببینم آیا 52 هستی فدات بشم.@};-نقل قول:
نوشته اصلی توسط Aliover [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
نسخه اورجینالش چنده؟
فرشاد جان Cod رو چه زود دانلود کردی! از کجا دانلود کردی؟ منم دانلود کنم. :) البته اگه 7 دی وی دی باشه فکر نکنم بتونم دانلودش کنم چون با سرعتای اینترنت ذغالی که ما داریم (مخصوصا یه مدته که شورشو در آوردن) حداقل سه چهار هفته ای طول میکشه :|
راستی دوستان این باگها و مشکلات bf4 رو شما هم تجربه کردین؟ مثلا میبینی طرف رفت تو دیوار و نصف بدنش تو دیواره یا بدون اینکه در باز بشه سربازا ازش رد شدن :))