چرا میشه فقط اول باید طرف در حد دو تا آرنولد هیکلش باشه و این که اون چاقو در حد شمشیر سامورایی اصل تیز باشه:dنقل قول:
نوشته اصلی توسط Agent 47 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
نمایش نسخه قابل چاپ
چرا میشه فقط اول باید طرف در حد دو تا آرنولد هیکلش باشه و این که اون چاقو در حد شمشیر سامورایی اصل تیز باشه:dنقل قول:
نوشته اصلی توسط Agent 47 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
به نظرتون چه سیستمی لازم داره؟
روح الله جان سیستم پیشنهادی فعلا این گزارش شدهنقل قول:
نوشته اصلی توسط ROULY [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
OS: Windows 8 64-bit
Processor: Quad-core Intel or AMD CPU
RAM: 4GB
Graphics card: DirectX 11 Nvidia or AMD ATI card, Nvidia GeForce GTX 660 Ti or AMD Radeon 7950.
Graphics card memory: 1 GB
Sound card: DirectX compatible sound card
Hard drive: 15 GB for disc version or 10 GB for digital version
اما از آنجایی که اطلاع دارم بازی حدود 26 گیگ حجم دارد و اینکه این سیستم پیشنهادی هست ، سیستمی برای اجرای بالاترین جزئیات باید کارت گرافیکی 7970 و 680 و Titan در گروه تک GPU ها داشته باشیم.
دو کارت 7970 در حالت CF یا همون 7990 در رزولیشن 3K فریم 60 و گرفتن حالا میگیم فریم روی 60 لاک باشه پس یدونه 7970 در رزولیشن 1k یا همون 1080 جواب گو خواهد بود ...البته این مسئله فراموش نشود برای تنظیمات با تمامی جزئیات احتیاج به 8 گیگ رم به بالا خواهیم داشت.
البته بعد از تماشای تریلر با رزولیشن 3k متوجه افت فریم 7990 در بازی شدم ( حدود 10 تا 15 فریم افت داشت)
:dنقل قول:
نوشته اصلی توسط Agent 47 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
آخه میگفتن 2014 میاد....لو رفتنش هم به خاطر تاریخ دقیقش هست....شاید برای ما خیلی تارخ دقیق مهم نباشه منتهی نمیدونم چرا خارجی ها انقدر برای یه تاریخ یا یه عکس و ... برای بازی جون میدن!! :d الکی خودشون رو اذیت میکنن.... :دی
چاقوش آمریک.اییه....مثل جنس های ایرانی نیست که...می بره!!! :d
ویرایش : گیم پلی بازی ایراد داشت....چون بالاخره نسخه ی آزمایشی هست دیگه....یه سری حرکاتشون یا چیزای دیگه.....
بعد اگر دقت کرده باشین،وقتی که میخواست سوار ماشین شه،اصلا نشون نداد که سوار میشه و یهو نشون داد که تو ماشینه.....مثل BF3 که بعضی از جاها وقتی میخواست یه کاری بکنه،تصویر میشکست و اون عمل رو نشون نمیداد....
ولی خب خداییش رزولوشن 3کی خیلی سنگینه پس میشه امیدوار بود در کل بازیهای مبتنی بر این موتور سبک هستند مثل کرای انجین سنگین نیستننقل قول:
نوشته اصلی توسط Agent 47 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
البته نمیشه گفت از لحاظ گرافیکی سنگین نیست ، در مورد BF3 هم در اوایلی که عرضه شد نسخه ارجینالشو خریدم ، بازی سنگین بود و بعد از چند ماه EA چندین آپدیت برای بازی ارائه کرد که کلا مشکلات انجین گرافیکی بازی حل شد و این آپدیت ها کلا 8 گیگ بود ، و الان در موردنقل قول:
نوشته اصلی توسط ROULY [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Frostbite3 صحبت میکنیم که نسخه کامل و بهینه شده ورژن قبلی خودش هست ، پس میشه گفت باگ گرافیکی نخواهیم داشت اما بازی در حد خودش بسیار سنگین خواهد بود همچون کرایسیس3@};-
با تشکر
طبق اخبار حاصل شده AMD قصد داره بازی BF4 را نیز مانند Tomb Raider و BioShock تحت نظارت خودش قرار دهد و در آینده باید بگیم شاید کارتهای گرافیکی AMD در بازی BF4 فریم بهتری بگیرند ( اما جالب اینجاست که این حرکت و 30 یا ست AMD در این زمینه بسیار نا درست است ، انویدیا هیچ گاه بازی و به اینصورت برای کارتهای خود بهینه نکرده که کارت رقیب دچار مشکل بشود اما باز هم شاهد آن خواهیم بود که بازی BF4 جزو سری های AMD Game bundle خواهد بود.
مثل تام رایدر نشهنقل قول:
نوشته اصلی توسط Agent 47 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
یه موقع میگفتیم خسته شدیم از بست ارم انودیا رو اول بازی میدیدیم هر بازی بهینه شده کارتا انودیا ست حالا نمیدونم افتاب از کدوم طرف در اومده همه بازی ها amd شدند فکنم این اقدام amd یه کم دیر هنگام بوده
این حرکات تبلیغاتی و چرت و پرتی بیش نیست crysis 3 و BIOSHOCK هم amd evolved هست ولی nvidia فریم بهتری میداد DMC هم به همین شکل اصلا AMD با کدوم تکنیک انحصاریش میخواد چنین سازگاری های رو انجام بده یه directcompute که یه استاندارد ازاده و nvidia هم میتونه به راحتی درش پیشرفت کنه همین BF هم موتور فیزیکش HAVOC هست که برخلاف تبلیغاتی که AMD سر این موتور میکرد بر روی تمام کارت ها و CPU سازگاری کامل داره جالب اینجاست که HAVOC رو هم اینتل خریدشنقل قول:
بچه ها سیستم بتلفیلد روش اجرا شد
یک دونه 7990 نبوده دو تا از اینا بوده :d
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
مثل اینکه خبر تکراریه
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
طبق گفته ی دایس بخش سینگل هنوز بهینه نشده برا همین مجبور شدند از این سیستم استفاده کنند جدا از اینکه رو 3k اجرا شد
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]