عرض ادب
دم همتون گرم ؛ کلی حال کردم . هم به خاطر قطعات و هم به خاطر 16k !! امیدوارم که مثل همیشه موفق و سربلند باشین و باعث خوشحالی همه بشین .
پ.ن
یه مدت بچه ها دنبال 8800 بودند، اما پیدا نمیشد ؛از کجا اوردی ؟ :دی
با احترام@};-
نمایش نسخه قابل چاپ
عرض ادب
دم همتون گرم ؛ کلی حال کردم . هم به خاطر قطعات و هم به خاطر 16k !! امیدوارم که مثل همیشه موفق و سربلند باشین و باعث خوشحالی همه بشین .
پ.ن
یه مدت بچه ها دنبال 8800 بودند، اما پیدا نمیشد ؛از کجا اوردی ؟ :دی
با احترام@};-
سعید جان اون تخت اتاق عمل با تمام تجهیزاتش تو حلقم:d
منتظر بیگ بنگ از طرف تیممون هستم:x
یه دوسالی هست داریم قطعه انبار می کنیم! :دی@};-نقل قول:
یه مدت بچه ها دنبال 8800 بودند، اما پیدا نمیشد ؛از کجا اوردی ؟ :دی
درود
بدون شرح : ( کارتها در حال قربانی شدن :d )
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
3 تا 8800GTx??????????????????????????????????
+ اینکه این خبر در صفحه فن / پیج درج شد همراه با این دو عکس بسیار زیبا :x
پـ نه پـ :دی
بازم هست! :->
قطعات رو یهو نمیذاریم!
بذاریم بعضیا ... :دی
خلاصه عید امثال رو کلاً مشغولیم!
این پارتی (ارومیه) فقط ونتیج میگیریم! :دی
مابقی شمال...
2 تا تانک 45 لیتری هم جور شده
n کیلو هم دایس داریم + یه سورپرایز بزرگ!
بگـــــــم؟!
می گم! :دی
رمپیج اکستریم هم رسید! (خدا بخیر کنه!)
سعید امیدوارم فقط ضایعمون نکنی....دیگه رسما به اون 400 نفر گفتیم 16k....:دی
هنوز نرسیده که :دینقل قول:
رمپیج اکستریم هم رسید! (خدا بخیر کنه!)
@};-
با سلام
ممنون از سعید و مرتضی عزیز بابت اینهمه تلاش و زحمت.
برای شما عزیزان آرزوی موفقیت رو داریم.
پی نوشت:
سعید و مرتضی جان, اگه قول بدید یه دونه از 8800gt رو برام بفرستید, منهم قول میدم تا دعایی در حقتون بکنم که بالای 16K رو هم بزنید.;) @};-
همینا احتکار کرده بودن دیگه :dنقل قول: