قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک
صفحه 11 از 11 نخستنخست ... 91011
نمایش نتایج: از 101 به 103 از 103
Like Tree150Likes

موضوع: نقد و بررسی و پیش نمایش بازی Hitman: Absolution

  1. #1
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    39
    نوشته ها
    3,013
    تشکر شده 24,323 بار در 2,633 پست
    Agent 47 آنلاین نیست.

    نقد و بررسی و پیش نمایش بازی Hitman: Absolution





    مقدمه:




    • ناشر: Square Enix
    • سازنده: IO Interactive
    • سبک: Third-Person Shooter / Stealth
    • پلتفورم ها: PC | PS3 | X360
    • تاریخ انتشار: November 20, 2012



    Hitman: Absolution) یک بازی رایانه ‌ای در سبک‌های مخفی کاری و اکشن ساخته استودیو بازی‌سازی IO Interactive است که در سال ۲۰۱۲ میلادی برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۳ منتشر خواهدشد. آخرین قسمت از مجموعه بازی‌های هیتمن تحت عنوان خون ‌بها در سال ۲۰۰۶ میلادی منتشر شد پس از کش و قوسهای فراوان شرکت Io Interactive خبر بازگشت دوباره ی صدا پیشه ی مامور ٤٧ (David Bateson) را داد .آهنگساز سری‌های قبلی هیتمن (Jesper Kyd)در این قسمت حضور ندارد و (Peter Kyed) و (Peter Peter) جایگزین او شدند. و در تاریخ ۳۰ آبان ۹۱ منتشر خواهد شد.

    نقد بازی از لحاظ گیم پلی گرافیک و تریلر های منتشر شده تهیه شده است دوستان عزیز overclockingheroes

    به گفته سازندگان بازی این بار مامور 47 ما فقط یک قاتل نیست ، بلکه درون داستانی پیچیده و دنیای پر از #### قرار میگیرد و نمیتوان آن را از لحاظ داستانی و گیم پلی با نسخه های قبلی مقایسه کرد مامور 47 داستان نسخه قبلی را ادامه میدهد.



    تغییرات فراوانی را در این نسخه شاهد خواهیم بود ، شخصیت Hitman یک فرد بی احساس است که فقط با دستوراتی که به او داده میشود ، هدف مورد نظر را از بین میبرد ، اما در نسخه جدید شما با مامور 47 سابق ما روبرو میشوید که قصد دارد ، زندگی جدید را شروع کن ، در نسخه های قبلی فردی به نام دایانا برای Hitman اطلاعات را میفرستاد و او عملیات را انجام میداد ، اما در نسخه جدید ، فرد دیگری با او در ارتباط است با شروع داستان بازی متوجه میشویم که دایانا کشته شده است و قبل از مرگش برای او پیغامی گذاشته است ، که تمامی داستان در زیر و بم این پیام میباشد دایانا از مامور 47 خواسته است که فردی به نام ویکتوریا به قتل برساند از سوی دیگر پلیس شما را مضنون این قتل دایانا می داند و تحت تعقیب آنها نیز می باشید. شاید این اتفاقات تلنگری باشد برای مامور 47 تا خودش را در دنیای کثیف و پلیدی که قرار دارد پیدا کند، آری وی متوجه مخمسه ای که در آن گرفتار شده است می شود و تمام سعی و تلالشش را می کند تا بفهمد چه کسی پشت این اتفاقات است تا بتواند انتقام بگیرد، شاید با این کار وجدانش راحت شود! ، مامور 47 فراری ، در نسخه قبلی به صورت ظاهر سازی شده کشته شد ، و بعد از بازگشت خود در پی انتقام میباشد ، و برای تمامی افرادی که باعث ویرانی او شدند طلب آمرزش میکند. نمیدونم دوستان عزیز سایت overclockingheroes
    از داستان کلی در تمام نسخه ها اطلاع دارید یا خیر اما میتوان داستان بوجود آمدن Hitman 47 را اینگونه توصیف کرد



    سالها پیش مامور 47 با DNA اشخاص نا معلوم قاتل ساخته شده است ، پس او را میشود نیمی ربات و نمی انسان دانست ، چون احساسات برای او مفهومی ندارد ، او با قدرت تفکر و نداشت ترس از مردن خیلی راحتر از دیگر قاتلان میتواند ماموریت خود را انجام دهد، او ساخته شده است تا فقط و فقط به قتل برساند.



    اولین تغییر در دوربین بازی می باشد. اگر به یاد داشته باشید در نسخه های قدیمی می توانستیم دوربین بازی را از حالت سوم شخص به اول شخص در بیاوریم. حال در Absolution این تغییرات دوربین برداشته شده و به صورت سوم شخص کامل در آمده است. از دیگر تغییرات بازی می توان به سبک مراحل بازی اشاره کرد؛ در هر مرحله شما قادرید به چندین روش مختلف هدف خود را نابود سازید و مرحله را به پایان برسانید؛ برای مثال اگر هدف شما وارد یک تعمیرگاه اتومبیل می شود، می توانید با پرتاب اشیاء وی را به جایگاه تعمیرات ببرید و با زدن دکمه مورد نظر قلاب بالابر اتومبیل را رها ساخته و هدف را به همین سادگی از بین ببرید! اگر خیلی به کشت و کشتار علاقه دارید و با سبک مخفی کاری میانه خوبی ندارید نیز می توانید با پرتاب C4 نظر پلیس ها را به اطراف جلب کنید تا محیط مد نظر برای شما خلوت شود و با دو کلت معروف مامور 47 هدف هایتان را از پای در بیاورید. استدیوی سازنده برای گسترش گیم پلی این بازی و بعضاً راحت کردن آن، کارهای مختلفی را انجام داده است که در عناوینی چون Splinter Cell نیز شاهد موارد مشابه آن بوده ایم. خصوصیات و المان های مخفی کاری در این نسخه بسیار گسترده تر شده، به عنوان نمونه اینبار می توانید در محیط های تاریک خود را مخفی کنید تا پلیس ها و مردم عادی نتوانند شما را مشاهده کنند.



    اما مهمترین الهام یا شاید هم تقلید این بازی استفاده از قابلت Mark & Execution در بازی Splinter Cell: Conviction می باشد. در یکی از صحنه ها مامور 47 می بایست 5 نفر را به طور همزمان از پای در آورد؛ او اول با برداشتن یک تبر و پوشیدن لباس پلیس به جمع آن ها می رودو در ادامه با پرتب تبر به سر یکی از آن ها قابلیت Execution آزاد می شود و بلافاصله با Mark کردن بقیه هدف ها، همه آن ها را خیلی سریع از پای در می آورد.




    در نسخه های پیشین برای تشخص پلیس از هدف اصلی و شناخت سایرین، از نقشه بازی استفاده می کردیم؛ این نقشه هدف اصلی را با رنگ قرمز، پلیس رنگ آبی و مردم عادی را با رنگ سفید نشان می داد، حال استدیوی سازنده یک Vision خاص برای شخصیت بازی در نظر گرفته است که شبیه به Eagle Vision در سری Assassins Creed است، قابلیتی که در آن می توانستید Templarها و دیگر سربازان و مردم عادی را از هم جدا کنید؛ حال مامور 47 با استفاده از چنین دیدی که در این بازی Instinct Mode (غریزه) نام گرفته، هدف را به رنگ قرمز و پلیس ها را به رنگ زرد مشاهده می کند و با رفتن جلوی هر ساختمان و استفاده از این قابلیت می توانید دریابید آیا شخص مد نظر شما یا پلیسی در داخل این ساختمان وجود دارد یا نه. همچنین می توان این قابلیت را مشابه قابلیت Detective mode در سری بازی های Batman نیز دانست. به شخصه با دیدن این قابلیت در چنین بازی کمی از این نسخه زده شدم، چیزی که طبیعی بودن را از این بازی می گیرد، کاری که قبلاً توسط نقشه بازی انجام می دادیم، حال با زدن یک دکمه در محیط بازی صورت می گیرد! یکی از قسمت های جذاب در این بازی هنگامیست که لباس های مختلف را می پوشید و از جلوی افراد دیگر رد می شوید، در این حین مامور 47 کارهای مختلفی را انجام می دهد تا به هویتش پی نبرند، برای مثال در یکی از صحنه ها وی با کشتن مامور باغ و پوشیدن لباس او مجبور می شود از بین همکاران آن باغبان عبور کند که در این هنگام دستش را پشت سرش می کشد تا بارکدی که هویتش را فاش می کند نمایان نشود. دیگر وقتش رسیده بود سیستم کاورگیری هم به این بازی اضافه شود که به لطف استدیوی سازنده، بالاخره بعد از 4 نسخه شاهد این قابلیت در سری Hitman هستیم. دیگر با خیال راحت این امکان به شما داده می شود که پشت میزها، دیوارها، بین قفسه های فروشگاه ها و ... کاور بگیرید و محیط را بررسی کنید.



    علاوه بر موارد گفته شده، اینبار می توانید با دستان خالی نیز هدف خود را خفه کنید، در حالی که در نسخه های پیشین فقط می توانستید ضربه بزنید و یا با هول دادن اسلحه آن ها را بگیرید. جدای از همه اینها، هنوز هسته گیم پلی سر جایش باقیست، محیط های آروم و بی سر و صدا و همچنین وسایل معروف مامور 47 نظیر سکه و همینطور سیم جهت خفه کردن. همچنین باید گفت سلاح های سرد قابل استفاده در این نسخه بسیار زیاد است؛ شما علاوه بر اینکه قادرید از چاقو استفاده کنید و با پرتاب آن دشمنانتان را از پای در آورید، می توانید از ابزار معمولی چون قیچی یا کپسول آتش نشانی و مواردی این چنینی نیز برای نابودی اهداف خود بهره ببرید، فقط کافیست کمی محیط اطرافتان را بگردید تا این سلاح های نه چندان متعارف را بیابید.



    IO در نمایشگاه GamesCom 2012 اعلام کرد که این نسخه دارای بخش چند نفره ای با نام Contracts خواهد بود. البته این به معنای وجود رقابت گروهی در این بازی نیست. در این بخش شما می توانید زقابت یا همان Contract مورد نظر خود را ایجاد کنید، به این صورت که ابتدا یکی از مراحل بازی را انتخاب کرده، حداکثر سه هدف را به طور دلخواه در آن انتخاب می کنید، به همراه سلاح مورد نظرتان، سپس باید سعی کنید این اهداف را در سریعترین زمان ممکن از بین ببرید. دیگران نیز می توانند Contract شما را انجام دهند و رکورد خود را به ثبت برسانند و بدین ترتیب می توانید مهارت خود را با دیگران مقایسه کنید. همچنین با انجام این Contractها با توجه به کیفیت عملکردتان مقداری پول نیز دریافت خواهید کرد که می توانید از آن برای خرید سلاح ها، ابزارها و حتی لباس های لازم جهت انجام هرچه بهتر رقابت مورد نظر استفاده کنید.



    نسخه Blood Money بر می گردد به 5-6 سال پیش و موتور آن Glacier نام داشت که در آن زمان عملکرد رضایت بخشی داشت، حال در Absolution شاهد نسخه دوم این موتور هستیم که پیشرفت های بسیار در آن بوجود آمده است. آنطور که سازندگان این بازی ادعا کرده اند و تا حدودی هم از نمایش های این بازی پیداست، به لطف این موتور ما در این نسخه شاهد هوش مصنوعی فوق العاده پیشرفته و عکس العمل های کاملاً real-time از سوی تمامی NPCها (کارکترهای غیر قابل کنترل) و در مجموع محیطی کاملاً پویا خواهیم بود. علاوه بر این موتور امکان پردازش 1200 کارکتر را با 30 فریم بر ثانیه در کنسول های نسل فعلی فراهم کرده است. همچنین گفته شده برای برداشت حرکات کارکترها در این نسخه از تکنولوژی برداشت حرکات جدیدی استفاده شده که نمونه آن در بازی L.A. Noire و فیلم سینمایی Avatar نیز دیده شد.




    یکی از موارد ناراحت کننده در این نسخه برای من، نبود جاسپر کید (Jesper Kyd) به عنوان آهنگ ساز این بازیست، شخصی که بیش از همه با موسیقی هایش در سری Assassin's Creed کولاک کرده بود. اکنون آهنگ سازی این نسخه بر عهده Peter Kyed و Peter Peter می باشد. همچنین صداپیشگی شخصیت دایانا بر عهده Marsha Thomason است، در حالی که در نسخه های پیشین Vivienne McKee صداپیشگی دایانا را انجام می داد. و در آخر صداپیشگی مامور 47 نیز یک بار دیگر به دوش David Bateson گذاشته شده
    Hitman: Absolution این بار بزرگتر از قبل و با اعمال یک سری تغییرات متنوع به سراغ هواداران خود آمده است تا آن ها را غافلگیر کند. آیا این غافلگیری به نفعش خواهد بود یا خیر؟ آنطور که مشاهده کردیم نمی توان پاسخ قطعی در اینباره داد، زیرا هم نکات مثبت وجود دارد و هم برخی موارد منفی. حال باید عملاً تاثیر آن ها را در بازی مشاهده کرد و از پیش نتیجه گیری در مورد این نسخه می تواند کار اشتباهی باشد.



    Agent 47

    با تشکر برای وقتی که گذاشتید از همگی ممنونم

    ویرایش توسط Agent 47 : 14th January 2013 در ساعت 01:52 PM


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  2. 40 کاربر بابت این ارسال مفید از Agent 47 تشکر کرده اند:

    ahmaden (12th November 2012),Aliover (5th September 2013),AMD Radeon (19th December 2012),Amin_CaraGT2 (9th October 2012),AMIR_HA (18th November 2012),Angel of Death (16th October 2013),Artemis (25th January 2013),aryancoe (24th December 2012),atisoc0936 (21st March 2014),Behnam_2337 (14th January 2013),Blue Rose (9th October 2012),CROSSHAIR (29th November 2012),Don_Corleone (9th October 2012),ErfanDL (27th November 2012),First.Last (4th December 2012),Hamed_Classic (8th October 2012),Hamidreza (8th October 2012),lorn (24th November 2012),mad4tex (8th October 2012),magiteq (8th October 2012),mamad67 (9th October 2012),MASTER OC 7 (8th January 2013),Meisam.Me-Pc (6th January 2013),mohammad72 (27th November 2012),Olesius (8th October 2012),Optimus Prime (10th October 2012),p.X (8th October 2012),red30b (9th October 2012),Rezasam1 (16th December 2012),SaeedSYS (4th September 2013),sapple (21st December 2012),SETIZEN (14th January 2013),sMohammad (5th September 2013),smrbh (10th October 2012),Subzero7111 (8th October 2012),TERRORIST (8th October 2012),The Joker (16th November 2012),TRIDENT (9th October 2012),XoMa (8th October 2012),XZ3RO (9th October 2012)



  3. #101
    Retired assistant
    The Joker آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    مشهد
    نام واقعی
    محمد جواد
    نوشته ها
    775
    تشکر شده 7,070 بار در 737 پست
    The Joker آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط Hamidreza نمایش پست ها
    امروز بالاخره بعد مدت ها بازی رو نصب کردم!
    ولی گیم پلی و ماموریت های بازی برام خیلی عجیبه !
    الان هم نشستم همه ی پست های تاپیک رو خوندم!

    فرشاد جان تو ماموریت ها نباید هیچکدوم از پلیس ها و مامور ها رو کشت ؟!!!! خوب اینطوری که چیزی نمیمونه واسه بازی! فقط باید مراحل رو یکی یکی پشت سر گذاشت و داستان رو طی کرد ؟!!! کلا خیلی جالب بود تو یکی از مراحل فقط از بین مامور ها با داشتن ctrl رد شدم و مرحله به پایان رسید! ولی خب آبجکت های زیادی تو بازی هست که میشه استفاده کرد ولی خب اگه بهتر باشه که کسی کشته نشه و هر کس کشته شه امتیاز منفی بهمراه داره پس لذت بازی به همون تارگت اصلی و کشتن اون هست؟؟؟

    کلا با اینکه بازیش خیلی زیباست و گرافیکش منو یاد بتمن ها میندازه و موزیکش هم مو به تن سیخ میکنه ولی خود گیم پلی و قوانینش واسم مبهمه!
    سلام آقا حمید رضا عزیز دل
    اتفاقآ به نظر من یکی از جذابیت های بازی همین سیستم امتیاز دهی منفش هستش که آدم وادار می کنه بازی رو موذیانه که سبکش همین بازی کنه
    یادمه تو نسخه ی قبلیش تا یکم اعصابه آدم بهم می ریخت دو کلته ی معروف Agent47 رو می وردم و همه رو از یه دم درو می کردم ولی اینجا اگه بخوای درو کنی یه 100 هزار تایی امتیاز منفی بهت می ده

    در مورد امتیاز های منفیش هم داخل بازی شما کارهایی زیادی می تونید انجام بدید که امتیاز مثبت بهت می ده به عنوان مثال اگه یه نفرو از پشت سر خفش کنی 150 تا امتیاز منفی می ده که اگه جسدشو مخفی کنی 150 تا امتیاز مثبت بهت می ده و امتیاز میشه 0 و یا اگه مثلآ با تفنگ از پشت سر یه نفرو بکشی فکر کنم 400 تا امتیاز منفی می ده که باز اگه ترفو هد شات کنی 200 تا امتیاز مثبت می ده و ...

    در کل بازی خیلی قشنگ بود ، من که خیلی حال کردم
    VFSDF and SaeedSYS like this.


    Motherboard : ECS A785GM-AD3 Processor : AMD Athlon II X4 635
    Main Memory : 2x2GB Geil+Kingmax Graphics Card : AMD Radeon HD 7770 GHZ Edition
    Cooling : DEEPCOOL Gammaxx 300 Power Supply : Green GP580B

  4. 11 کاربر بابت این ارسال مفید از The Joker تشکر کرده اند:

    Agent 47 (5th September 2013),Aliover (5th September 2013),Artemis (25th March 2013),First.Last (5th September 2013),Hamed_Classic (25th March 2013),Hamidreza (25th March 2013),mohammad72 (25th March 2013),SaeedSYS (5th September 2013),sMohammad (5th September 2013),smrbh (25th March 2013),VFSDF (25th March 2013)



  5. #102
    Assistant
    mohammad72 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    محل سکونت
    کرج
    نام واقعی
    محمد
    سن
    31
    نوشته ها
    1,145
    تشکر شده 8,383 بار در 1,253 پست
    mohammad72 آنلاین نیست.
    همونطور که محمد جواد هم گفت،این امتیاز منفیش خیلی خوبه...

    شما اگر دقت کنی،یک سری چلنج یا کار های خاص هست که میشه داخل بازی انجام داد و اگر اونها رو انجام بدی،امتیاز بیشتری میگیری که اینها رو میتونی هر موقع از بازی،با دگمه ی F1 ببینید....

    اتفاقا برای به دست آوردن امتیاز بیشتر،اگر به چلنج ها عمل کنید،امتیاز خیلی بیشتری میگیرید....

    مثلا وقتی شما یه چیزی رو با چیز دیگه ای جا به جا کنید و طرف بدون اینکه متوجه بشه از اون چیز استفاده کنه و بمیره،شما مقدار زیادی امتیاز بابت Signature Kill میگیرید (تو حالت Expert ، 10000 هست)




    Motherboard : MSI A75A-G35 Processor : AMD Athlon II X4 631 @ 2.8
    Main Memory : Kingston Hyper Blue 2x4GB Dual-Channel @ 1730 Graphics Card : AMD Radeon 6790 XFX Edition @ 890/1140
    Cooling : GREEN Power Supply : Green GP530A-EU
    Metal Pro Clan

  6. 12 کاربر بابت این ارسال مفید از mohammad72 تشکر کرده اند:

    Agent 47 (5th September 2013),Aliover (5th September 2013),Artemis (25th March 2013),Blue Rose (5th September 2013),First.Last (5th September 2013),Hamed_Classic (25th March 2013),Hamidreza (25th March 2013),SaeedSYS (5th September 2013),SETIZEN (5th September 2013),sMohammad (5th September 2013),smrbh (25th March 2013),The Joker (25th March 2013)



  7. #103
    Retired assistant
    The Joker آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    مشهد
    نام واقعی
    محمد جواد
    نوشته ها
    775
    تشکر شده 7,070 بار در 737 پست
    The Joker آنلاین نیست.
    سلام خدمت دوست عزیزم جناب آقای rkookr

    عزیز دل خدمت شما اون پارت هایی که فرموده بودید مشکل دارند و بازی کامل نصب نمیشه .

    [Only registered and activated users can see links. ]

    [Only registered and activated users can see links. ]

    [Only registered and activated users can see links. ]


    Motherboard : ECS A785GM-AD3 Processor : AMD Athlon II X4 635
    Main Memory : 2x2GB Geil+Kingmax Graphics Card : AMD Radeon HD 7770 GHZ Edition
    Cooling : DEEPCOOL Gammaxx 300 Power Supply : Green GP580B

  8. 11 کاربر بابت این ارسال مفید از The Joker تشکر کرده اند:

    Agent 47 (5th September 2013),Aliover (5th September 2013),Blue Rose (5th September 2013),First.Last (5th September 2013),Hamidreza (5th September 2013),magiteq (5th September 2013),mohammad72 (5th September 2013),SaeedSYS (5th September 2013),SETIZEN (5th September 2013),sMohammad (5th September 2013),smrbh (5th September 2013)



صفحه 11 از 11 نخستنخست ... 91011

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •