قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1
Like Tree6Likes
  • 6 Post By Olesius

موضوع: بررسی کیس گیمینگ DeepCool Steam Castle

  1. #1
    Moderator
    Olesius آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    Overclockingheroes.com
    نام واقعی
    Ali
    سن
    37
    نوشته ها
    1,290
    تشکر شده 10,386 بار در 1,386 پست
    Olesius آنلاین نیست.

    بررسی کیس گیمینگ DeepCool Steam Castle

    سلام و روزتون بخیر


    کمپانی Deep Cool با شعار یا ماموریت بهترین کارایی و راه کارهای حرارتی برای خریداران سراسر جهان، در سال 1996 میلادی تاسیس گردید. این کمپانی فعالت خود را با تولید خنک کننده های سرور و دسکتاپ برای پارتنرهای ODM یا Original design manufacturer آغاز کرده و بتدریج فعالیت خود را به سوی خنک کننده های دسکتاپ و نوت بوک گسترش داده است. تاکید کمپانی Deep Cool بر پوشش نیازهای کاربران حرفه ای و کیفیت بالای ساخت محصولات این کمپانی باعث شده است محصولات این کمپانی بخوبی جایگاه خود در بازارهای جهانی به دست بیاورد. شبکه توزیع کمپانی Deep Cool در حال حاضر در بیش از 60 کشور جهان قرار داشته و به سرعت نیز در حال گسترش می باشد. تیم تحقیق و توسعه (R&D) این کمپانی در کشورهای مختلفی از جمله آمریکا، آلمان، چین مستقر بوده و در طراحی و تولید محصولات جدید همواره نوآوری و خلاقیت را مد نظر دارد. قابل ذکر است کمپانی Deep Cool گواهی نامه های مختلفی نظیر ISO 14000 و ISO 9000 را در محافظت از محیط زیست و کیفیت کسب کرده است و یکی از تامین کنندگان کمپانی های بزرگ Dell، Fujitsu، Siemens، Osram و ... می باشد. احترام به خریدار یا مشتری مداری نیز از جایگاه ویژه ای نزد این کمپانی برخوردار بود و طبق اظهار نظر کمپانی Deep Cool همواره سعی می شود بهترین خدمات و سرویس های لازم در کمترین زمان ممکن به خریداران ارائه شود. برای خریداران خود نیز آرزوی ویژه ای دارند: “Enjoy your cool life!”


    چنان چه نیم نگاهی به بازار ایران داشته باشید درخواهید یافت که برند خوشنام Deep Cool بخوبی جایگاه خود را در بین کاربران و گیمرهای ایرانی یافته است، اگر بررسی های پیشین ما را دنبال کرده باشید به این موضوع پی خواهید بود که این محبوبیت بی دلیل نیست و برند Deep Cool طی چند سال اخیر بسیار موفق عمل کرده است. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی کیس گیمینگ Steam Castle با ظاهری خاص و منحصربفرد بپردازیم ...


    بدون شک در نگاه نخست علاوه بر ظاهر جدید و مدرن کیس Steam Castle، آنچه که شما را مجذوب خود خواهد کرد کیفیت ساخت بالای محصول و قطعات پلاستیکی بکار رفته در کیس می باشد که لبخند رضایت را بر لب شما خواهند نشاند. کیفیت ساخت بالای کیس Steam Castle بدون شک جای هیچ گونه حرف و حدیثی را باقی نمی گذارد، تمامی اجزا به زیبایی و با بیشترین هماهنگی ممکن در جای خود قرار گرفته اند. از سوی دیگر ترکیب اجزای فلزی و بدنه پلاستیکی (مشکی مات) ایده جالبی بوده که جلوه خاصی به ظاهر کیس بخشیده است.

    درب کناری کیس Steam Castle نیز به منظور رویت داخل کیس به شیشه ی اکریلیک مجهز شده تا کاربران و گیمرهای حرفه ای را از نعمت تماشای سیستم گیمینگ زیبای خود محروم نسازد! با توجه به ساختار و اسکلت کیس Steam Castle اسمبل سیستم در داخل آن به صورت Flat یا تخت خواهد بود که این موضوع علاوه بر داشتن مزایای متعددی نظیر کولینگ بهتر که در ادامه بررسی بیشتر به آنها خواهیم پرداخت، در این نوع اسمبل ظاهر کارت گرافیکی قدرتمند خود را از درون کیس می توانید به صورت کامل مشاهده کنید که قطعا برای هر گیمری ویژگی دوست داشتنی ای خواهد بود!




    ادامه بررسی:
    [Only registered and activated users can see links. ]



    با تشکر
    ErfanDL, VFSDF, amirsss and 3 others like this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply
    this is my life homie, you decide yours

    چارلی چاپلین: آدم خوبــــــــــی باش
    ولی وقتت رو برای اثباتش به دیگران تلف نکن... !

    همیشه آنچه که درباره "من" می دانی باور کن،
    نه آنچه که پشت سر "من" شنیده ای "من" همانم که دیده ای نه آنکه شنیده ای... !


  2. 11 کاربر بابت این ارسال مفید از Olesius تشکر کرده اند:

    amirsss (26th July 2016),ErfanDL (26th July 2016),magiteq (25th July 2016),mahdi8063 (26th July 2016),mmb2014 (25th July 2016),msover (26th July 2016),Optimus Prime (26th July 2016),overclock990 (25th July 2016),Reza Y (26th July 2016),TERRORIST (25th July 2016),VFSDF (27th July 2016)



موضوعات مشابه

  1. پادشاهی مطلق NVIDIA و INTEL در شبکه جهانی Steam
    توسط VFSDF در انجمن کارت گرافیکی (Graphics Card)
    پاسخ: 6
    آخرين نوشته: 3rd April 2016, 01:16 AM
  2. معرفی کیس جدید Genome از سوی کمپانی DeepCool
    توسط News Team در انجمن اخبار سایت
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 11th January 2016, 11:38 PM
  3. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 24th October 2015, 03:32 PM
  4. بررسی تخصصی کیس با کیفیت deePcoOl:panGu
    توسط p.X در انجمن کیس و پاور (Case & Power Supply)
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 28th May 2014, 11:58 PM

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •