قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک

mahak-charity


نمایش نتایج: از 1 به 10 از 10
Like Tree1Likes
  • 1 Post By ErfanDL

موضوع: سوال در مورد شبکه وایر لس

Threaded View

  1. #1
    OCH Member
    mmb2014 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Apr 2014
    سن
    30
    نوشته ها
    195
    تشکر شده 415 بار در 122 پست
    mmb2014 آنلاین نیست.

    سوال در مورد شبکه وایر لس

    سلام دوستان ببخشد و کمک می خواستم در مورد اینکه ما می خواهیم مثلا دیتایی را مثل ftp سرور به اشتراک بزاریم که با موروگر بشه باز کرد روی گوشی ها انروید ی گذاشتن یوزر نیم و پسورد وباز کردن با موروگر گوشی چه برنامه ای استفاده کنم والا می با تشکر


    Motherboard : ECS A780GM-A Processor : DualCore AMD Athlon II X2 245, 3625 MHz
    Main Memory : : 2gb Kingmax KLEE88F-B8 Graphics Card : NVIDIA GeForce 9500 GT
    Cooling Power Supply : green gp430a
    از چی بگم؟؟؟

  2. کاربر زیر بابت این ارسال مفید از mmb2014 تشکر کرده است:

    mohammad72 (18th January 2015)



کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •