مراسم دورهمی آواژنگ شب گذشته (هجدهم اسفندماه 92) با حضور مدیران گروه آواژنگ و نمایندگان اصحاب رسانه های کاغذی و دیجیتالی مرتبط با صنعت IT کشور برگزار شد. این گردهمایی به منظور قدردانی از زحمات یک سال خبرنگاران در انتشار اخبار، معرفی و بررسی محصولات و اطلاع رسانی به کاربران صورت گرفت و خبرنگاران رسانه های چاپی و دیجیتالی برجسته کشور در آن حضور بعمل رساندند. از انجمن اورکلاکینگ هیروز نیز در این مراسم دعوت شده بود که بنده به نمایندگی از همه کاربران عزیزان فروم تخصصی اورکلاکینگ هیروز در این مراسم حضور داشتم.
این مراسم دوستانه با خوشامدگویی جناب مهندس رضایی (کارشناس ارشد بازاریابی) آغاز شد و بعد از تشریح برنامه های تدارک دیده شده، خانم مهندس قاسمی مدیر محترم مارکتینگ گروه شرکت های آواژنگ نیز ضمن خوشامدگویی به حضار و تبریک به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس آواژنگ، به تشریح خط مشی ها و سیاست های کاری این شرکت در سالیان گذشته پرداختند.
ایشان ابتدا درباره سال گذشته و فعالیت های آواژنگ، اضافه شدن محصولات متعدد به سبد کالا و موفقیت های واحد خدمات این شرکت صحبت کردند. به گفته وی، واحد خدمات آواژنگ به عنوان یکی از چهار مرکز برتر خدمات رسانی محصولات گیگابایت در سال گذشته در دنیا شناخته شده است. در ادامه، محور اصلی صحبت های ایشان درباره اهمیت مشتری و سیاست های مشتری مداری آواژنگ در سال آینده بود. از این رو شرکت آواژنگ به تازگی بخش جدیدی تحت عنوان "رضایت مشتری" را راه اندازی کرده است که در آن به تمامی انتقادات، شکایات و پیشنهادات مشتریان رسیدگی خواهد شد. ارتباط مشتریان نیز از طریق تماس تلفنی، ایمیل و اس ام اس مقدور می باشد.
[Only registered and activated users can see links. ] [Only registered and activated users can see links. ]
همچنین خانم قاسمی درباره محصولاتی که به گستره محصولات تحت گارانتی آواژنگ اضافه شده اند، ازجمله نوت بوک و تبلت، پرینترهای اداری و خانگی، ویدئو پروژکتورها، سرورها، رایانه های یکپارچه و لوازم جانبی، اشاره کردند و این نوید را دادند که در سال پیش رو این محصولات گسترده تر نیز خواهند شد. ایشان از دوستان فعال در رسانه خواستند که به ترویج فرهنگ استفاده از محصولات گارانتی دار که از مسیر قانونی وارد کشور شده اند کمک کنند و کاربران را از مشکلات بوجود آمده در اثر خرید محصولات غیر قاونی یا در اصطلاح محصولات شرکتی آگاه سازند.
ایشان در ادامه افزودند گروه شرکت های آواژنگ در چند سال اخیر با شناخت و درک صحیح از بازار داخلی نسبت به ارائه خدمات متناسب با نیاز کاربران ایرانی اقدام کرده است. ایشان ضمن برشمردن خدمات متنوع در ارائه گارانتی محصولات برندهای مختلف، از برند گیگابایت به عنوان برند انحصاری گروه شرکت های آواژنگ یاد کردند.
خانم قاسمی همچنین به معرفی محصولات جدیدی که توسط آواژنگ عرضه و گارانتی می شوند اشاره کردند. محصولات اداری برند Epson، محصولات سخت افزاری برند اکستروم، برند کینگ مکس، محصولات برند لاجیتک و ضد ویروس کاسپرسکی محصولاتی هستند که توسط آواژنگ عرضه و گارانتی می شود.
ایشان به گسترش محدوده و آیتم های خدماتی در هر برند نیز اشاره کردند و افزودند که این شرکت قصد دارد در سال 93 و به منظور رفاه حال مشتریان، دفاتر خدمت رسانی خود در شهرهای فاقد دفاتر گارانتی را ایجاد کند. خانم قاسمی همچنین تاکید کردند که آواژنگ در نظر دارد تا در سال 1393 تعامل بهتر، پویاتر و متقابل در تمامی زمینه ها را با مدیاها خصوصاً سایت ها و انجمن های دیجیتالی سخت افزار برقرار کند.
پس از صحبت های خانم قاسمی، مسابقه دارت برای میهمانان ترتیب داده شده بود که در قالب 18 تیم دو نفره به رقابت پرداختند و در نهایت از نفرات تیم اول با یک مدال و یک کارت هدیه آواژنگ تقدیر به عمل آمد. در پایان نیز پذیرایی شام بعمل آمد.
[Only registered and activated users can see links. ] [Only registered and activated users can see links. ]
در انتهای این گزارش جا دارد از سرکار خانم مهندس قاسمی (مدیر محترم مارکتینگ) و دوست خوبم جناب آقای رضایی عزیز (کارشناس محترم محصول و ارتباطات) گروه شرکت های آواژنگ صمیمانه قدردانی نمایم.