قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: ارزیابی گارانتی های مختلف کشور با نظرات و تجربیات شما عزیزان ...

  1. #1
    Retired Moderator
    Mr. DB آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    Tonekabon
    نام واقعی
    Saeed
    نوشته ها
    419
    تشکر شده 4,522 بار در 363 پست
    Mr. DB آنلاین نیست.

    ارزیابی گارانتی های مختلف کشور با نظرات و تجربیات شما عزیزان ...

    با سلام
    وبسایت شهر سخت افزار در اقدامی پسندیده قصد نقد شرکت های گارانتی کننده رایانه را دارد. طی همین موضوع مسابقه ای را نیز تحت عنوان نظر سنجی از کاربران در خصوص برخورد گارانتی با کاربر برپا کرده است. استارت کار نیز با شرکت آواژنگ بوده که از شما دوستان در صورتی که از این گارانتی استفاده کرده اید دعوت به نظر سنجی شده است، مدیریت این سایت از ما دعوت کرده اند تا این مقوله را مورد بررسی و نقد قرار دهیم :

    نقل قولی از سایت شهر سخت افزار

    تا حالا مشکلی با گارانتی های مختلف داشتید ؟ تا حالا هنگام خرید سر انتخاب گارانتی های مختلف شک داشتید ؟ یا عدم پاسخگویی صحیح از طرف گارانتی ها ؟ تا حالا دوست داشتید یک مرجع معتبر برای ارزیابی گارانتی ها وجود داشته باشه و صدای شما را به گوش اون ها و همه خریداران برسونه ؟

    وب سایت تخصصی شهر سخت افزار در طرح جدیدی در سال جدید ، این معضل را قصد دارد حل کند اما نیاز همکاری یکایک شما عزیزان داریم ... !


    در این طرح شما عزیزان تجربیات خودتون را از گارانتی های مختلف بیان میکنید و ضمن این در قرعه کشی ای هم که شرکت ها برگزار میکنند شرکت میکنید و هر سه ماه یک بار به قید قرعه نفراتی برنده جوایز میشند .


    این طرح طبیعیه که در دراز مدت هم یک مرجع خوبی برای ارزیابی گارانتی ها ایجاد میکنه و هم گارانتی ها زیر ذره بین بیشتری هستند . ما به این منظور برای جلوگیری از بی نظمی ، سوء استفاده و ... قوانینی را هم گذاشتیم تا نظرات را در قالب ساختار یافته ای بپذیریم :

    [Only registered and activated users can see links. ]

    [Only registered and activated users can see links. ]


    در ابتدای این طرح هستیم و فعلاً شرکت آواژنگ ، اولین شرکتی هست که با ما همکاری میکنه تا گارانتیش را نظرات شما ارزیابی بشه و اگه استقبال بشه میتونیم قول آوردن شرکت های بیشتری را بدیم تا پایگاه بزرگتری ایجاد بشه .


    Motherboard : Skull Processor : Brain
    Main Memory : Embeded in Brain Graphics Card : N/A
    Cooling : Sweat system Power Supply : Stomach

  2. 13 کاربر بابت این ارسال مفید از Mr. DB تشکر کرده اند:

    Artemis (26th March 2013),Behnam_2337 (26th March 2013),Blue Rose (26th March 2013),Hamed_Classic (26th March 2013),jalal (26th March 2013),magiteq (26th March 2013),Mehdi_FXX (26th March 2013),mohammad72 (26th March 2013),overclock990 (26th March 2013),smrbh (26th March 2013),TERRORIST (26th March 2013),The Joker (26th March 2013),TRIDENT (26th March 2013)



کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •