سعید جان کتابخانه گیم ورکس خیلی وسیع هست و ویژگی های ماورای تصوری به بازی ها میده . کی از اونها که بشدت سنگین هست و حتی 980ti هم با سختی زیادی از پسش بر میاد استفاده از voxel ها برای نور پردازی photo realstic هست .
این تکنیک برای پیاده سازی نیازند Hardware accelerator هست که فقط در سری maxwel gen 2 هست در کپلر و ماکسول 1 یعنی 750ti و به قبل وجود نداره فقط سری 900 .
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
این تکنیک با ردگیری indirect light ها با کمک Voxel ها نور پردازی رو میتونه ایجاد کنه پیش از این فقط در CGI ممکن بوده . تست اثرش هم در تست گرافیکی APPOLO 11 هست و فک بر انداز .
این یکی از 10 ها فیچر کتابخانه GW هست سعید جان نه فقط یک Hair works . کلی ویژگی دیگه هم هست که در بازی های گوتی امسال هم استفاده شده .
سنگینی تکنیک های انویدیا نشون میده که هنوز راه درازی تا رسیدن به سر حد photo realstic شدن داریم .
----
اما در مورد بازی های اسپانسر amd - خوب میشه گفت صرفا sponcer ای هست و شما کمک تکنولوژیکی خاصی از طرف سازنده و یا در منو های بازی نمیبینی . به طور مثال dice استاد پولیش روی پلتفرم هاست اما خوب بنا به اسپانسر بودن amd دسترسی ویزه گذاشته .
مورد بعد هم به علت اولویت داشت عناوین کنسولی به شکل عادی تمام بازی های این نسل برای GCN بهبود داده میشوند و اولویت هستند . شاید اگر این مورد برای انویدیا بود اختلاف ها خیلی بیشتر از اینها میشد .