درایور جدید نازل شد و چمپیون amd روح تازه ای گرفت
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
نمایش نسخه قابل چاپ
درایور جدید نازل شد و چمپیون amd روح تازه ای گرفت
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
fury x تواناییش در رزولش 4k خوب هست ادعای خود AMD هم اینه که این کارت بهینه شده برای همین رزولشن هستنقل قول:
نوشته اصلی توسط asdaf [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
در حال حاضر با پورت های فوق افتضاحی که داریم مشاهده میکنیم , 4k بیشتر شبیه یک شوخی هستنقل قول:
نوشته اصلی توسط mamad67 [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
هیچ تک کارتی برای 4k و بازی های نسل بعد مناسب نیست در بالاترین تنظیمات و فریم مناسب.
مشكل مايكرو استاتر هاي وحشتناك AMD هست نه فريم ريت - تازه همين افزايش فريم هم در جاهاي ديگه تست نشده و به نظر exaggeration بزرگنمايي مياد .
توي فروم redditو overclock.net گزارش هيچ بهبودي از طرف اغلب كاربراي amd داده نشده - با اين تيم فيلم Fixer ساز Amd بايد توي نت همه جا داد و هوار ميشد كه نشده انگار
مايكرو استاتر ها علاوه بر تيك هاي ريز ايجاد tearing هم ميكنن كه بايد v-sync رو حتما روشن كرد - با روشن كردنش هم فريم تايم بالاي ٣٣.٣ توي يم دوره بده ميره روي٣٠ قفل ميشه .
من ی مدت از دنیا PC دور بودم اخبار کم دنبال میکردمنقل قول:
کلا چقدر طرفداران انودیا خوشحالن که شرکت محبوبشون با دوز و کلک و حیله میخواد هر طوری هست از رقیبش جلو بیفته
گیم ورک اشغال رو به زور به خورد بازیها میده و ثمره اون کلی باگ و و کرش
سازنده بتمن ارخام نایت راکستدی : اینجانب خواهشمندم pc بازان گرامی تشریف بیارید پول نسخه pc رو پس بگیرید چون عالیجناب انودیا در این بازی با گیم ورکش فاجعه افرید=)):))
تنها بازی که با دوبار پورت بر رویه pc تبدیل به فاجعه قرن شد با همکاری انودیا :)):))
Click here to view the original image of 730x482px.
به قول یه بنده خدا اینا رو کجای دلم بزارم:
Click here to view the original image of 650x406px.
=))=))=))
Click here to view the original image of 1018x575px.
Click here to view the original image of 1018x573px.
اینها نمونه های زیبایی از فجایع گیم ورک به کار رفته در بازیهای محبوب و پر فروش شما با متای بالای 90 هستند که انودیا با درایورهای بسیار بهینه خودش به این فجایع بیشتر از پیش گند زده است
Click here to view the original image of 1018x573px.
Click here to view the original image of 1018x636px.
Click here to view the original image of 1018x573px.
یک بازی که میاد پشت بندش 18 گیگ اپدیت برای گند کاریهاش میاد=))=))=))
شمام اگه خواستی از باگهای بازیهای amd عکس بزار ولی حداقلش اینه amd اشغال به بازیها اضافه نمیکنه
خواستی خودم کلی باگ از بازی بتل 4 و 3 برات عکس میزارم موتور فراسبایت کلا خودش باگه :)) =))
واقعا چرا اینجوری بازی ران شده این که همش باگه ی ا دارن شخصیت نصف نیمه حذف میکنن به فرم ریت بیشتر برسن:))
اجرای بهتر تکنیک HBAO+ BY NVIDIA توسط کارت های رقیب!!
البته این چیز جدیدی نیست و تو عنوان فار کرای 4 هم همین طور بوده!!
اینو دیدم گفتم بزارم جالبه!
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
ولی در هر صورت 980ti قوی تر هست تازه اینجا فقط حرف از مدل رفرنسه ، گرچه مدل ها کاستوم مخصوصا Zotac ها باقیمت های مناسبی که دارن بین 10 تا 25% اور شدن.نقل قول:
نوشته اصلی توسط SA SYS [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
انویدیا این 5-6 ماه گذشته بد گند زده :-?(خبر ها خوب نبوده)
امید وارم نسل پاسکال چیز خوبی از آب در بیاد.
مشکل کارت های amd در فریم ریت کمتر نیست . بلکه اینتراپت دستوردهی برای اجرای تایم فریم های بعدی هست . که همون مشکل استاتر همیشگی رو ایجاد میکنه . وگزارش pcghw و بعضی از دوستان در خود همین فروم نشون دهنده بدتر شدن با عرضه crimson 16 هست . که البته قطعا در آینده بهبود پیدا میکنه . اما خوب صرف زمان زیاد قطعا حوصله سر بر هست .
ببنید در FPS کارت های AMD اغلب مورد خاصی ندارن . این تست درایور CATALYST که به گزارش کاربرای همین سایت کمترین مشکل رو در این بازی داشته :
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
خط تایم فریم بسیار نازک 970 در مقابل حریف . و این هم تعداد فریم هایی که بیش از 16.7 میلی ثانیه طول کشیده تا پردازش بشوند :
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
5 الی 6 برابر فریم های تولیدی بیش از 16.7 کمتر در این بازی - این مشکلات نرم افزاری هستند و قابل رفع . فقط تنها مسئله نوع تراشه و سختی رفع این مشکلات هست . در معماری VLIW رفع مشکل Frame pacing بشدت طاقت فرسا و زمانگیر بود ( به علت شدیدا ILP intensive بودن ) در بازی ها . در gcn این بسیار کمتر هست و با تعریف هایی که از Polaris شنیده شده و قویتر شدن بخش FE باز هم کمتر .
اسلاید AMD برای راحت تر شدن و ساده تر شدن کار با معماری ای با مکانیزم اسکالری و FE پیشرفته تر نسبت به نسل قبل که بشدت نیازمند کار طاقت فرسای تیم نرم افزاری در همه بخش ها بود :
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
در مقابل تیم نرم افزاری انویدیا کار راحت تری به نسبت در پیش دارن نسبت به حریف amd . هرچند برای Kepler سخت تر از maxwell هست اما باز هم اندکی آسانتر از GCN هست .