قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک
صفحه 8 از 9 نخستنخست ... 6789 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 71 به 80 از 87
Like Tree9Likes

موضوع: آموزش تعمیر گوشی های آندرویدی که در حالت Bootloop گیر کرده اند

  1. #1
    Retired assistant
    The Joker آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    مشهد
    نام واقعی
    محمد جواد
    نوشته ها
    775
    تشکر شده 7,070 بار در 737 پست
    The Joker آنلاین نیست.

    آموزش تعمیر گوشی های آندرویدی که در حالت Bootloop گیر کرده اند

    با نام و یاد خدا و سلام و درود خدمت دوستان عزیز




    اکثر افرادی که از سیستم عامل فوق العاده آندروید استفاده می کنند حتمآ تا به حال واژه بریک ( Brick ) را برای یک بار هم که شده شنیده اند، حال بریک شدن گوشی به چه معناست ؟
    اکثر افراد درک درستی از معنی بریک شدن گوشی ندارند و هر اتفاقی که برای گوشی تلفن همراه می افتد می گویند گوشی بریک شده که کاملآ اشتباه است، یک گوشی بریک شده به هیچ عنوان روشن نمی شود و قابل تعمیر شدن هم نیست، معنی بریک به فارسی یعنی آجر، گوشی که بریک شده است و به هیچ عنوان روشن بشو نیست هیچ فرقی با یک پاره آجر نداره، می تونید در مواقع دعوا همچین بکوبیدش تو فرق سر طرف که نتونه از جاش بلند شه.



    اما گاهی اوقات مشکلاتی برای گوشی به وجود می آید و گوشی روشن می شود اما سیستم عامل بوت نمی شود، در این حالت گوشی به اصطلاح در حالت Bootloop گیر کرده است، یعنی گوشی سعی می کند که سیستم عامل را بوت کند اما چون مشکلی در سیستم عامل وجود دارد مکررآ ریبوت می شود.

    خوشبختانه یک گوشی که در حالت Bootloop گیر کرده است قابل تعمیر است و در این تاپیک با یکدیگر حالاتی که ممکن است یک گوشی در بوت لوپ گیر کند را بررسی می کنیم و سپس به حل مشکل می پردازیم.

    گوشی های آندروییدی در حالت عادی دچار چنین مشکلاتی نمی شوند، این مشکلات زمانی بوجود می آید که گوشی توسط افراد مبتدی و نابلد دستکاری شود و یا به اشتباه کاستوم رام یک گوشی دیگر بر روی گوشی فعلی فلش بخورد و ...، پس اگر چنین مشکلی برای شما بوجود آمده است مطمئنآ گوشی دستکاری شده است.



    گوشی تلفن همراه مکررآ ریبوت می شود و سیستم عامل قادر به بوت شدن نیست

    اگر گوشی شما به صورت مکرر ریبوت می شود، به این معنی است که شما یک کاستوم رام ناسازگار با گوشی خود را بر روی گوشی فلش زده اید. کاستوم رام های مختلفی که در اینترنت قرار دارند متناسب با مدل خاصی از یک گوشی طراحی می شوند و به عنوان مثال یک کاستوم رام که برای گوشی Y300-0100 طراحی شده است اگر بر روی گوشی Y300-0150 فلش بخورد ممکن است باعث بروز چنین مشکلی شود، پس هنگام دانلود کاستوم رام برای گوشی خود حتمآ حتما به مدل ذکر شده دقت کنید و کاستوم رام سازگار با گوشی خود را دانلود کنید.

    اما گاهی اوقات کاستوم رام متناسب با مدل دقیق گوشی بر روی گوشی فلش می خورد، اما باز هم گوشی مرتبآ ریبوت می شود، در چنین مواقعی شما هنگام فلش زدن کاستوم رام از درون منوی ریکاوری اقدام به پاک کردن Data ها و Cache های رام قبلی نکرده اید و رام جدید بر روی اطلاعات رام قبلی فلش خورده است و در نتیجه تداخل اطلاعات و کش ها باعث بروز چنین مشکلی می شود.

    هنگام نصب یک کاستوم رام، ابتدا از درون منوی ریکاوری باید Cache و Dalvik Cache رام قبلی را Wipe ( پاک ) کنید و سپس گوشی را به تنظمات کارخانه ( Factory Reset ) نیز برگردانید و سپس اقدام به نصب رام جدید کنید، اگر دیتا ها و کش ها همانطور که در پاراگراف بالاتر هم گفته شد پاک نشوند، چنین مشکلی بوجود می آید.

    آموزش وارد شدن به منوی ریکاوری و پاک کردن کش ها و دیتا

    • 1 - ابتدا وارد منوی ریکاوری ( Recovery Mode ) گوشی خود شوید، وارد شدن به منوی ریکاوری در گوشی های برند های مختلف متفاوت است به عنوان مثال در گوشی های برند Huawei فشردن کلید های ترکیبی Volume UP + Power Key به مدت 10 ثانیه گوشی را به منوی ریکاوری هدایت می کند یا در گوشی های سامسونگ فشردن کلید های Volume UP + Power Key + Home Key گوشی وارد منوی ریکاوری می شود با این تفاوت که بلافاصله پس از نمایان شدن لوگوی سامسونگ باید کلید های نگه داشته شده را رها کنید.


    ( در اینجا بنده حقیر یک پرانتزی بار کنم و توضیح مختصری راجع به منوی ریکاوری خدمت شما ارائه بدم. تمام گوشی های آندروییدی بلا استثناء دارای یک منوی ریکاوری در حالت پیش فرض هستند که به کاربر اجازه نصب آپدیت از کارت حافظه، بازگرداندن گوشی به تنظیمات کارخانه و پاک کردن کش ها را می دهد، اما این منوی ریکاوری استوک کاملآ محدود شده است و اجازه برداشتن قدم های فراتر نظیر نصب کاستوم رام ها و بک گرفتن از رام فعلی و ... را به کاربر نمی دهد، اینجاست که کاستوم ریکاوری ها به کمک ما می آیند و با ارائه ویژگی های متنوع دست کاربر را کاملا باز می کنند.
    در حال حاظر بهترین کاستوم ریکاوری ها CWM و TWRP هستند که بنده ریکاوری TWRP را پیشنهاد می کنم، توضیحات این تاپیک هم با توجه به کاستوم ریکاوری TWRP ارائه می شوند.)


    • 2 - با فرض اینکه کاستوم ریکاوری TWRP بر روی گوشی شما نصب شده است، وارد قسمت Wipe شوید و سپس به ترتیب Cache و Dalvik Cache را پاک کنید و سپس گوشی را یک بار نیز Factory Reset کنید، سپس گوشی را ریبوت کنید.




    پس از ریبوت شدن اگر کش ها و دیتاها پاک شده باشند و مشکل دیگری نباشد، مشاهده می کنید که سیستم عامل گوشی شما به راحتی بوت می شود و می توانید از گوشی خود استفاده کنید. بعد از نصب یک کاستوم رام برای اولین بار گوشی دیر تر بوت می شود که این کاملآ طبیعی است و جای هیچ نگرانی نیست.


    گوشی بوت نمی شود و مستقیمآ وارد منوی ریکاوری می شود

    اگر گوشی پس از روشن شدن مستقیمآ وارد منوی ریکاوری می شود، پس رام که بر روی گوشی خود نصب کردید مشکل دارد و توسط گوشی شناسایی نمی شود، در این حالت گوشی به صورت اتوماتیک وارد منوی ریکاوری می شود تا کاربر مشکل را حل کنید، البته ذکر این نکته ضروری است که بعضی از کاستوم رام ها پس از نصب شدن برای اولین بار به صورت اتوماتیک وارد منوی ریکاوری می شوند و کاربر باید گوشی را ریبوت کند، اگر گوشی مجددآ وارد منوی ریکاوری شد، در نتیجه رام نصب شده مشکل دارد.

    راه حل این مشکل نصب یک رام دیگر که با گوشی هماهنگی دارد است، همانطور که قبلآ هم گفته شد کاستوم رام های مختلفی که عرضه می شوند برای نسخه ای خاص از یک گوشی عرضه می شوند و کاربر باید دقت ویژه ای کند و کاستوم رام مخصوص گوشی خود را دانلود و نصب کند. گاهی اوقات رام متناسب با ورژن گوشی دانلود می شود اما به دلایل مختلف نظیر خراب بودن رام دانلود شده و ... ممکن است که رام درست نصب نشود که در نتیجه دانلود دوباره رام ممکن است مشکل را حل کند.


    • 1 - برای نصب کاستوم رام نیاز به یک SD Card است، ابتدا SD Card را به کامپیوتر خود وصل کنید.
    • 2 - کاستوم رام دانلود شده متناسب با ورژن گوشی را درون یک پوشه در SD Card کپی کنید، اما دقت داشته باشید که فایل رام را از حالت فشرده خارج نکنید و با همان فرمت ZIP درون کارت حافظه کپی کنید.
    • 3 - SD Card را به گوشی متصل کنید و سپس وارد منوی ریکاوری شوید.
    • 4 - پس از وارد شدن به منوی ریکاوری با فرض اینکه که کاستوم ریکاوری TWRP بر روی گوشی نصب شده باشد، وارد قسمت Install شوید، مشاهده می کنید در صفحه دیگر یک فایل منیجر باز می شود که می توانید به وسیله آن به فایل های ذخیره شده در حافظه داخلی و کارت حافظه گوشی دسترسی پیدا کنید.
    • 5 - فایل منیجر را بر روی حافظه SD Card تظیم کنید و پس از پیدا کردن فایل رام با فرمت ZIP که در مرحله یک درون کارت حافظه کپی کردید، خیلی راحت آن را نصب کنید.




    ( همانطور که قبلآ هم گفته شد، قبل از نصب کاستوم رام جدید حتمآ Cache و Dalvik Cache را پاک کنید و گوشی را به تنظیمات کارخانه برگردانید )

    پس از نصب کاستوم رام جدید، گوشی را از همان منوی ریکاوری ریبوت کنید و سپس اگر مشکلی نباشد سیستم عامل به صورت کامل بوت می شود و گوشی کاملآ قابل استفاده می شود.


    گوشی پس از روشن شدن مستقیمآ وارد بوت لودر می شود

    اگر گوشی پس از روشن شدن وارد بوت لودر می شود و روش های که ذکر شد مشکل را حل نکرد کار مقداری سخت تر می شود، در این حالت کاربر باید رام استوک گوشی را مجددآ بر روی گوشی نصب کند و همچنین گوشی را نیز آنروت کند، یعنی دقیقآ مثل روز اول که گوشی را خریدید و از جعبه در آوردید.

    اما نصب رام استوک و آنروت کردن در گوشی های مختلف متفاوت است و هر برندی روش مخصوص به خودش را دارد، در این مورد شما باید درون اینترنت جستجو کنید و روش مخصوص گوشی خود را پیدا و مطالعه کنید اما به صورت مختصر در این تاپیک توضیحاتی خدمت شما ارائه می شود.


    • Motorola Phones: برای نصب رام استوک گوشی های Motorola باید از برنامه ایی به نام RSD Lite استفاده کنید، این برنامه ایی است که خود شرکت موتورولا و شریکان این شرکت برای تعمیر گوشی های نیمه بریک شده استفاده می کنند. ذکر این نکته ضروری است که به علت رسمی نبودن این برنامه، باید به دقت به جستجو بپردازید و نسخه از برنامه را که متناسب با گوشی خودتون است را دانلود کنید. این برنامه فقط برای سیستم عامل ویندوز عرضه شده است.


    • پس از دانلود فریمور گوشی خود، باید گوشی را در حالت بوتلودر به کامپیوتر متصل کنید و سپس برنامه RSD Lite را در حالت Administrator به اجرا در آورید، سپس فایل فریمور که دانلود کردید را توسط برنامه باز کنید و بر روی Start کلیک کنید و دیگر به هیچ چیز درست نزنید و بگذارید تا برنامه کار خودش را انجام دهد. پس از نصب کامل فریمور استوک گوشی ریبوت می شود و رام استوک گوشی بالا می آید. باز هم این نکته رو فراموش نکنید که دقیقآ فریمور استوک گوشی خود را دانلود کنید و اشتباهی فریمور دستگاه دیگر را بر روی گوشی فلش نزنید.




    ( گاهی اوقات ممکن است که برنامه RSD Lite در آخرین قسمت از مرحله نصب رام استوک فریز شود و یا در 99 در صد گیر کند، در چنین حالتی گوشی را از کامپیوتر جدا نکنید و دوباره برنامه را باز کنید و مراحل بالا را انجام دهید تا برنامه به صورت کامل رام استوک را نصب کند و گوشی ریبوت شود)



    • HTC Phones: گوشی های HTC به برنامه Third Party برای نصب فریمور احتیاج ندارند و به صورت مستقم از بوت لودر می توانند فریمور استوک گوشی را نصب نمایند، ابتدا فریمور متناسب با گوشی خود را دانلود کنید و سپس فایل دانلود شده را با همان فرمت ZIP درون یک SD Card کپی کنید، کارت حافظه را به گوشی خود متصل کنید و سپس با وارد شدن به بوت لودر، گوشی به صورت اتوماتیک اقدام به نصب فریمور استوک دستگاه می کند و بعد از آن گوشی ریبوت می شود.



    • Samsung Phones: نصب فریمور استوک در گوشی های سامسونگ همانند گوشی های موتورولا انجام می شود، اما نرم افزار مورد استفاده فرق می کند، برای نصب فریمور استوک در گوشی های سامسونگ باید از برنامه ای به نام Odin کمک گرفت.


    • ابتدا فریمور متناسب گوشی خود را دانلود کنید، برنامه Odin را در حالت Administrator اجرا کنید و سپس فایل فریمور که دانلود کردید را توسط برنامه Odin باز کنید.
    • گوشی را در حالت دانلود مود قرار دهید و به کامپیوتر متصل کنید. ( با فشردن کلید های ترکیبی Volume Down + Power Key + Home Key گوشی وارد حالت دانلود می شود )
    • بر روی Start در برنامه Odin کلیک کنید و برنامه شروع به نصب فریمورد استوک بر روی گوشی شما می کند، پس از نصب گوشی ریبوت می شود.







    • Huawei Phones: نصب فریمور گوشی های Huawei نیز همانند گوشی های HTC انجام می شود، ابتدا فریمور استوک متناسب با گوشی خود را دانلود کنید و فایل را از حالت ZIP خارج نکنید.
    • SD Card را به کامپیوتر متصل کنید، فایل فریمورد با فرمت ZIP را درون روت کارت حافظه کپی کنید. ( روت یعنی فایل مستقیمآ درون کارت حافظه کپی شود و فایل فریمور را درون یک پوشه جدا گانه قرار ندهید، اگر فایل فریمور درون یک پوشه کپی شود، در مرحله بعد فایل فریمورد شناسایی نمی شود و در نتیجه نصب نمی شود)
    • کارت حافظه را به گوشی خود متصل کنید و سپس گوشی را در حالت دانلود مود روشن کنید. ( با فشردن کلید های Volume Down + Power Key و نگه داشتن برای 10 ثانیه)
    • فریمور شروع به نصب شدن می کند و سپس گوشی ریبوت می شود.





    (گاهی اوقات حافظه SD Card ممکن است دچار مشکلاتی شود و درنتیجه فریمور شناسایی نشود، در مواقع مواجهه با چنین مشکلی کارت حافظه را دوباره به کامپیوتر متصل کنید و یک بار آن را فرمت کنید و سپس مجددآ سعی کنید، این نکته را هم مد نظر داشته باشید که کارت حافظه باید حتما توسط کامپیوتر فرمت شود، به عنوان مثال کارت حافظه را توسط یک کارت ریدر به کامپیوتر متصل کنید و سپس اقدام به فرمت کنید، اگر کارت حافظه را درون یک گوشی دیگر بگذارید و سپس گوشی را به کامپیوتر متصل کنید و کارت حافظه را فرمت کنید، ممکن است که مشکل حل نشود.)


    با توضیحاتی که درون این تاپیک داده شد، یک گوشی که در حالت Bootloop گیر کرده است تعمیر می شود و دوباره شروع به کار می کند، باز هم این نکته را متذکر می شوم که هر چیزی که برای گوشی خود اعم از فریمور، کاستوم رام، کاستوم ریکاوری و ... دانلود می کنید باید حتمآ متناسب با مدل گوشی شما باشد، یک گوشی نیمه بریک شده ممکن است با فلش خوردن فریمور اشتباه بر روی آن کاملا بریک شود و دیگر درست نشود.

    گوشی های آندروییدی بسیار سخت جون هستند و به همین راحتی بریک نمی شوند، در حقیقت بریک شدن گوشی یک پدیده ی نادری است که در مواقع خاص اتفاق می افتد، اگر متاسفانه گوشی به هیچ عنوان روشن نمی شود و کاملا بریک شده است، دیگر قابل تعمیر نیست و باید تعویض شود.


    کپی برداری از مطلب تنها با ذکر منبع بلامانع است
    منبع : overclockingheroes.com
    نویسنده : The Joker


    با تشکر
    ویرایش توسط The Joker : 29th August 2014 در ساعت 02:42 AM
    Olesius, Varand, smrbh and 4 others like this.


    Motherboard : ECS A785GM-AD3 Processor : AMD Athlon II X4 635
    Main Memory : 2x2GB Geil+Kingmax Graphics Card : AMD Radeon HD 7770 GHZ Edition
    Cooling : DEEPCOOL Gammaxx 300 Power Supply : Green GP580B

  2. 28 کاربر بابت این ارسال مفید از The Joker تشکر کرده اند:

    Agent 47 (30th July 2014),Aliover (31st July 2014),Blue Rose (11th August 2014),Don_Corleone (31st July 2014),ErfanDL (30th July 2014),farshidfi (17th May 2015),goodtech (26th February 2015),hosseinestegham (19th August 2015),Hossin2020 (21st September 2015),magiteq (30th July 2014),MASTER OC 7 (17th May 2015),Mehdi_FXX (11th August 2014),mohammad72 (27th February 2015),moli_ahmad (31st July 2014),morteza.p (11th August 2014),Olesius (4th November 2014),Osuk (28th July 2015),p.X (31st July 2014),Reza Y (4th November 2014),saeeding (4th March 2015),SETIZEN (30th July 2014),shapoor32 (31st May 2015),smrbh (31st July 2014),stopre (31st July 2014),stu880 (30th August 2015),TERRORIST (30th July 2014),TRIDENT (31st July 2014),Varand (11th August 2014)



  3. #71
    Network Administrator
    ErfanDL آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    MikroTik RouterOS
    نام واقعی
    عرفان
    نوشته ها
    3,034
    تشکر شده 17,392 بار در 2,993 پست
    ErfanDL آنلاین نیست.
    گزینه wipe cache و wipe dalvik cache را بزنید


    Motherboard : ASUS P8P67 WS Revolution - DUAL BIOS MOD Processor : Core i5 3570 @ 4.0 GHz - 1.1 V - 45° C
    Main Memory : G.Skill TridentX 8GB (2x4GB) @ 2400 MHz Graphics Card : ASUS ROG STRIX 1080Ti 11G Gaming
    Cooling : Tuniq Tower 120 Extreme V2 Power Supply : GREEN GP885-B


  4. کاربر زیر بابت این ارسال مفید از ErfanDL تشکر کرده است:

    Olesius (11th November 2015)



  5. #72
    OCH Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2015
    نام واقعی
    Mohammad
    سن
    26
    نوشته ها
    4
    تشکر شده 0 بار در 0 پست
    iranian.mehran آنلاین نیست.
    اونا رو هم امتحان کردم ولی درست نشد
    wipe chache , wipe dalvik بدون ارور کار میکنه ولی مشکل انجاست که کاستوم رام سیانوژن دیگه روش کار نمیکنه
    امکان داره مشکل از ریکاوری باشه؟
    ویرایش توسط iranian.mehran : 28th October 2015 در ساعت 11:31 AM


    Motherboard : Not Specified Processor : Intel Core i7 3630QM
    Main Memory : 6GB Graphics Card : GT 645M
    Cooling : Not Specified Power Supply : Not Specified



  6. #73
    Network Administrator
    ErfanDL آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    MikroTik RouterOS
    نام واقعی
    عرفان
    نوشته ها
    3,034
    تشکر شده 17,392 بار در 2,993 پست
    ErfanDL آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط iranian.mehran نمایش پست ها
    اونا رو هم امتحان کردم ولی درست نشد
    wipe chache , wipe dalvik بدون ارور کار میکنه ولی مشکل انجاست که کاستوم رام سیانوژن دیگه روش کار نمیکنه
    امکان داره مشکل از ریکاوری باشه؟
    ریکاوری خود گوشی رو پاک کردید ؟


    Motherboard : ASUS P8P67 WS Revolution - DUAL BIOS MOD Processor : Core i5 3570 @ 4.0 GHz - 1.1 V - 45° C
    Main Memory : G.Skill TridentX 8GB (2x4GB) @ 2400 MHz Graphics Card : ASUS ROG STRIX 1080Ti 11G Gaming
    Cooling : Tuniq Tower 120 Extreme V2 Power Supply : GREEN GP885-B


  7. کاربر زیر بابت این ارسال مفید از ErfanDL تشکر کرده است:

    Olesius (11th November 2015)



  8. #74
    OCH Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2015
    نام واقعی
    Mohammad
    سن
    26
    نوشته ها
    4
    تشکر شده 0 بار در 0 پست
    iranian.mehran آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط ErfanDL نمایش پست ها
    ریکاوری خود گوشی رو پاک کردید ؟
    نه
    مگه وقتی ریکاوری TWRP روش نصب بشه اون پاک نمیشه؟
    (شرمنده من زیاد سردرنمیارم از ریکاوری و اینا فقط طبق اون راهنما که گفتم رام رو نصب کردم)
    [Only registered and activated users can see links. ]

    همنوطور که گفتم اوایل درست کار میکرد بعد از نصب GAPPS خراب شد
    (به غیر از ریکاوری TWRP و رام سیانوژن، رام و ریکاوری پیشنهادیتون چیه؟
    شاید مشکل از اینا باشه)
    ویرایش توسط iranian.mehran : 28th October 2015 در ساعت 11:43 AM


    Motherboard : Not Specified Processor : Intel Core i7 3630QM
    Main Memory : 6GB Graphics Card : GT 645M
    Cooling : Not Specified Power Supply : Not Specified



  9. #75
    OCH Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2015
    نام واقعی
    Mohammad
    سن
    26
    نوشته ها
    4
    تشکر شده 0 بار در 0 پست
    iranian.mehran آنلاین نیست.
    درست شد داداش
    دستت درد نکنه
    ریکاوری خود گوشیو از یه سایت دیگه دان کردم ریختم روش
    شد مثل روز اولش


    Motherboard : Not Specified Processor : Intel Core i7 3630QM
    Main Memory : 6GB Graphics Card : GT 645M
    Cooling : Not Specified Power Supply : Not Specified



  10. #76
    OCH Member
    تاریخ عضویت
    Nov 2015
    سن
    32
    نوشته ها
    1
    تشکر شده 0 بار در 0 پست
    x-rated آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط ErfanDL نمایش پست ها
    دوست عزیز jtag کردن رو هر فردی نمیتونه انجام بده چندتا سیم روی.بورد گوشی لحیم میکنند به وصیله پروگرامرهای esmc بوت لودر رو فلش میکنند تو اصفهان هم فقط یک نفر هست که اینکار رو انجام میده
    سلام ممنون میشم که آدرس و یا نشانی تعمیر کار در اصفهان برای JTAG رو به شخصی من بفرستید . ممنون


    Motherboard : Not Specified Processor : Not Specified
    Main Memory : Not Specified Graphics Card : Not Specified
    Cooling : Not Specified Power Supply : Not Specified



  11. #77
    Network Administrator
    ErfanDL آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    MikroTik RouterOS
    نام واقعی
    عرفان
    نوشته ها
    3,034
    تشکر شده 17,392 بار در 2,993 پست
    ErfanDL آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط x-rated نمایش پست ها
    سلام ممنون میشم که آدرس و یا نشانی تعمیر کار در اصفهان برای JTAG رو به شخصی من بفرستید . ممنون
    [Only registered and activated users can see links. ]


    Motherboard : ASUS P8P67 WS Revolution - DUAL BIOS MOD Processor : Core i5 3570 @ 4.0 GHz - 1.1 V - 45° C
    Main Memory : G.Skill TridentX 8GB (2x4GB) @ 2400 MHz Graphics Card : ASUS ROG STRIX 1080Ti 11G Gaming
    Cooling : Tuniq Tower 120 Extreme V2 Power Supply : GREEN GP885-B


  12. کاربر زیر بابت این ارسال مفید از ErfanDL تشکر کرده است:

    Olesius (11th November 2015)



  13. #78
    OCH Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2013
    نوشته ها
    1
    تشکر شده 0 بار در 0 پست
    milad1440 آنلاین نیست.
    سلام
    یه تبلت هواوی ایکس وان دارم که خاموش شد روشن که میکنم تا لگو میاید بعد خاموش میشه باز دوباره روشن میشه تا همون لگو باز این رونت تکرار میشه به شارژهم که میزنم تبلت شارژمیشه بردم تعمیر گفتن فلش نمیگیره مشکل از سی پی یوش یا هاردشه خواستم بدونم درست گفته باتشکر


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply



  14. #79
    OCH Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2014
    سن
    35
    نوشته ها
    1
    تشکر شده 0 بار در 0 پست
    majid1605 آنلاین نیست.

    honor 4x che1-L04

    گوشی honor 4x che1-L04 دارم اما هیچ آپدیتی براش نیومده یه اپدیت رو خواستم از طریق SD بریزم متاسفانه پیغام خطا داد ولی بعد از ریست گوشی همه چیز بهم ریخته
    اول اینکه ***** نامبر گوشی تووی منوی تنظیمات 0123456789AB نشون میده که ظاهرا فیکه
    2- اینکه گوشی اگه ریست بشه میره تووی fastboot تنها راهی که میشه گوشی رو بالا اورد اینه یه فایل تووی پوشه dload برزیزم و بعد از پیغام خطا گوشی خاموش بشه .یعنی اینکه گوشی اگه خاموش بشه خیلی راحت میاد بالا ولی ریتست بشه میره مستقیم تووی fastboot دکمه های ترکیبی پاور و ولوم برای رفتن به منوی ریکاوری اصلا کار نمی کنن انگار ریکاوری روی گوشی نصب نیست
    3-به محض روشن شدن یه صفحه سبز با دوتا مستطیل قرمز و آبی نشون میده بعد از چند ثانیه لوگوی Honor و بعد گوشی بالا میاد اما اسلات دوم سیم کارت PUK می خواد برای هر سیم کارتی که داخلش میزارم
    بقیه گوشی مشکل آنچنانی نداره
    4- فقط منوهای گوشی هم رنگ منوی ورژن قبلی رو داره و هم رنگ منوی اندروید جدید یا همون رابط ماربری 3.1 هواوی یه جورایی گزینه هایی اضافه شده که مربوط به اندروید 5 ولی در عمل کار نمی کنند فقط اضافه شدن مثل دابل کلیک برای روشن و خاموش کردن صفحه ولی کار نمیکنه و ...
    به نظرم نصفه و نیمه اندروید 4.4.4 و 5.1.1 با هم قاطی شدن

    موندم چکار کنم بردم چندجا هیچکس نتونست فلش کنه گفتن باید هارد عوش بشه 150 هزارتومن خرج داره تهران کسی جایی میشناسه بگه ببرم

    درضمن قبل از بروز این مشکل TWRP ریکاوری نصب بود و گوشی هم روت و هم آنلاک شده بود الان روت هستش ولی آنلاک پریده و گوشی لاک شده کد آن لاک رو هم دارم ولی قبول نمیکنه فکر کنم به خاطر همون ***** نامبر فیکه
    پس از طریق fastboot هم نمی تونم کاری بکنم
    می خوام بدونم از طریق دستکاری فایل ها تووی خود گوشی نمیشه کاری کرد ؟
    یه بک آپ هم از طریق TWRP گرفتم و دارم حتی بیرون دادم اینو هم فلش کنن نتونستن گفتن تا 100 مثل اینکه پر میشه ولی آخر سر قبول نمیکنه


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply



  15. #80
    OCH Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2017
    نوشته ها
    1
    تشکر شده 0 بار در 0 پست
    moty_balooch آنلاین نیست.

    پریدن رام گوشی نوت 3

    نقل قول نوشته اصلی توسط ErfanDL نمایش پست ها
    با تشکر

    البته ممکنه بعضی دوستان با نصب یک اسکریپت حالت BootLoop براشون پیش بیاد که اطلاعات داخل گوشی هم براشون مهمه و نمیشه دوباره رام نصب کنند در این طور موارد باید فایل های سالم فریمور با فایل های داخل اسکریپت جایگزین و توسط ریکاوری فلش شوند.

    در مورد بریک شدن هر نوع بریکی از قبیل سافت بریک و هارد بریک با SETOOL BOX و Flasher BOX قابل تعمیر میباشد.

    Sent from my XPERIA Z2 Tablet LTE
    سلام مهندس
    وقت بخیر
    گوشی نوت 3 مدل N900 دارم که رامش پریده و روی حالت لگوی سامسونگ گیر کرده و جلوتر نمیره /
    توی گوشی چندتا فیلم و عکس دارم که نمیخام پاک بشن . راهی هست که بتونم فایلارو بیرون کنم یا گوشیرو جوری بیارم بالا که بشه فایلارو جابجا کنم ؟


    Motherboard : Not Specified Processor : Not Specified
    Main Memory : Not Specified Graphics Card : Not Specified
    Cooling : Not Specified Power Supply : Not Specified



صفحه 8 از 9 نخستنخست ... 6789 آخرینآخرین

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •