قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1
Like Tree4Likes

موضوع: نخستین بنچمارک AMD Bristol Ridge A12 را از دست ندهید

  1. #1
    OCH Member
    a.aryaiee آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2016
    سن
    36
    نوشته ها
    89
    تشکر شده 380 بار در 94 پست
    a.aryaiee آنلاین نیست.

    نخستین بنچمارک AMD Bristol Ridge A12 را از دست ندهید

    وب سایت کره ای Bodnara به تازگی نتایجی از اولین پردازنده AMD Bristol Ridge A12 را منتشر کرده است.پیش از هر چیز به یک نکته بسیار مهم اشاره می کنم و آن هم مصرف انرژی در AMD Bristol Ridge A12 های جدید است.این پردازنده ها تاریخ معینی به منظور عرضه ندارند و احتمال می رود که شرکای تجاری AMD مانند HP برای نخستین بار از آن در کامپیوترهای آماده خود بهره ببرند.این نتایج مربوط به پردازنده A12-9800 است.بر خلاف تصوراتی که در گذشته ایجاد شده بود،این پردازنده ها فاقد هسته های ZEN و معماری 14 نانومتری هستند.به عبارت ساده تر آنها از هسته های Excavator در لیتوگرافی 28 نانومتری بهره می برند.البته همچنان سوکت AM4 در آن به کار رفته است.

    [Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ][Only registered and activated users can see links. ]

    این وب سایت مدعی آن شده است که این پردازنده در اورکلاک سطحی به فرکانس 4.8 گیگاهرتز می رسد و این در حالی است که خنک کننده های ساده بادی (Air Cooler) از پس دفع حرارت آن بر می آیند.به واقع این ادعا چندان دور از واقعیت نیست چرا که در تست Prime 95 پردازنده A12-9800 تنها 30 وات جریان را مصرف می کند.این وب سایت یک تصویر متعلق به مادربرد و به طور کلی کامپیوتر مجهز به این APU را نیز منتشر ساخته است.وجود این سیستم و پردازنده در دست یک وب سایت نشان می دهد که حداقل APU های AMD Bristol Ridge به زودی پای در بازار خواهند گذاشت.


    Motherboard : Not Specified Processor : Not Specified
    Main Memory : Not Specified Graphics Card : Not Specified
    Cooling : Not Specified Power Supply : Not Specified

  2. 6 کاربر بابت این ارسال مفید از a.aryaiee تشکر کرده اند:

    golabettruter (24th September 2016),magiteq (23rd September 2016),msover (24th September 2016),Olesius (24th September 2016),Reza Y (25th September 2016),TERRORIST (23rd September 2016)



کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •