قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1

موضوع: اطلاعیه مهم : قوانین ارسال پست و ایجاد تاپیک در این بخش

  1. #1
    OCH Member
    XoMa آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    شیراز
    نام واقعی
    حسین
    سن
    38
    نوشته ها
    406
    تشکر شده 3,367 بار در 290 پست
    XoMa آنلاین نیست.

    اطلاعیه مهم : قوانین ارسال پست و ایجاد تاپیک در این بخش

    سلام و عرض ادب


    در راستای جلوگیری از تعدد تاپیک های ایجاد شده در این بخش که باعث شلوغ شدن ان میشوند و همچنین برای تفکیک تاپیک هایی که درباره فن اوری اطلاعات و تلفن های همراه هستند ؛ دو زیر انجمن مجزا به این بخش اضافه گردید که توضیحات انها در ادامه امده است :


    بخش اول : [Only registered and activated users can see links. ] در اصل مکانی است که اخبار و نوشته هایی که از دیگر وب سایت های فارسی زبان گرفته و نقل قول میشوند ؛ در ان قرار میگیرد .

    نکته مهم این است که در زیر انجمن فوق یک تاپیک جامع به نام[Only registered and activated users can see links. ] ایجاد گردیده تا از تعدد تاپیک ها در ان جلوگیری شود . از همین رو هر گونه اخبار ، مقالات ؛ بررسی ها و همه نوشته های دیگر که از دیگر وب سایت های ایرانی نقل میشوند ؛ در ان قرار میگیرد . به همین خاطر برای ارسال این اخبار نیازی به ایجاد تاپیک در آن زیر انجمن نبوده و تمام ارسال ها در غالب همان تاپیک خواهند بود .





    بخش دوم : [Only registered and activated users can see links. ] میباشد که در اصل برای پرداختن به موضوعات مربوط به این دستگاه ها و تمامی مباحث مربوط به ان مانند نرم افزار ها ؛ سیستم عامل ها ؛ راه کار ها و ... راه اندازی شده است .

    در این زیر انجمن هم یک تاپیک مرجع به نام [Only registered and activated users can see links. ] ایجاد گردیده که کلیه اخبار ؛ مقالات ؛ معرفی و رونمایی ؛ بررسی و به طور کل هر نوشته ای که از وب سایت های ایرانی نقل میشود در ان قرار خواهد گرفت . به همین خاطر در ان زیر انجمن نیز برای ارسال مطالب نقل شده از سایت های ایرانی نیازی به زدن تاپیک نبوده و تمام این مطالب در غالب همان تاپیک خواهند بود .





    موارد مهم :


    در بخش اصلی فن اوری اطلاعات(نه زیر انجمن ها) فقط و فقط برای نوشته هایی امکان ایجاد تاپیک هست که نویسنده یا مترجم ان خود کاربر باشد و مطالب کپی فقط در دو تاپیک مرجع واقع در دو زیر انجمن ارسال شوند . موضوعاتی که به نقل از سایت های فارسی زبان باشند حذف خواهند شد.


    در دو زیر انجمن ایجاد شده نیز نیازی به ایجاد تاپیک برای مطالب نقل قول نیست و در صورت ایجاد تاپیک مربوطه حذف خواهد شد . لطفا از دو تاپیک مرجع برای این گونه ارسال ها استفاده کنید .تعداد پست ها و تاپیک های ایجاد شده در دو زیر انجمن جدید شمارش نمی شوند و در امار کلی پست های کاربر نقشی ندارند اما پست ها و موضوعات بخش اصلی فن اوری شمارش شده و در امار پست های کاربر نمایش داده میشوند.





    با احترام

    تیم مدیریتیoverclockingheroes

    5/ 7 / 1391
    ویرایش توسط XoMa : 26th September 2012 در ساعت 02:15 AM


    Motherboard : Fatal1ty Z87 Professional Processor : Intel® Core™ i7-4790K @ 4.8GHz
    Main Memory : HyperX Predator 2*4GB @ 2933MHz Graphics Card : AMD Radeon R9 290
    Cooling : Noctua NH-D14 Power Supply : GREEN GP-885B
    یه مدت تو هات اورکلاک امضام این بود

    همتون رو دوست دارم....

    بازم میزارمش....

  2. 13 کاربر بابت این ارسال مفید از XoMa تشکر کرده اند:

    arman_kad (26th September 2012),Artemis (30th April 2013),atisoc0936 (26th September 2012),Blue Rose (26th September 2012),Don_Corleone (26th September 2012),ErfanDL (26th September 2012),First.Last (7th November 2012),Hamed_Classic (5th September 2013),Mr. DB (26th September 2012),Olesius (26th September 2012),Rezasam1 (26th September 2012),smrbh (27th September 2012),The Joker (27th September 2012)



کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •