قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک
صفحه 14 از 27 نخستنخست ... 4121314151624 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 131 به 140 از 266
Like Tree146Likes

موضوع: بحث و تبادل نظر درباره سری PASCAL (نسل آینده تراشه های انویدیا)

  1. #1
    Game Assistant
    VFSDF آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    تهران
    نام واقعی
    VahiD
    نوشته ها
    796
    تشکر شده 6,671 بار در 869 پست
    VFSDF آنلاین نیست.

    بحث و تبادل نظر درباره سری PASCAL (نسل آینده تراشه های انویدیا)

    nVidia Pascal Architecture




    بتازگی اعلام شد معماری نسل بعدی انویدیا Pascal architecture با هدف ارائه حداقل 2 برابر بازدهی به توان نسبت به سری ماکسول در مرحله TAPE-OUT قرار گرفت

    معماری Pascal تقریبا تمام شده و در مرحله TAPE-OUT قرار گرفته که بعد از سنتز های سنگین مداری توسط امولاتر های توانمند palladium شرکت cadence به سر انجام رسیده

    مرحله tape-out مرحله ای هست که بعد از اتمام امولیشن و سنتز های مداری فوتوماسک طراحی شده برای شرکت لیتوگراف کننده مثل TSMC یا UMC یا گلوفو فرستاده میشود تا توسط انها ابتدا با Yield پایین و در آینده با بهینه سازی های خود manufacture با yield های قابل قبول بروی ویفر های 16nm ff+ سیلیکونی حک شوند .

    شایان ذکر است سری پاسکال از نسل دوم HBM-2 با پهنای باند حدود 1 ترابایت در ثانیه بهره می برد. پیشبینی میشود تراشه های NVIDIA با معماری پاسکال در کوارتر اول سال 2016 (شاید کوارتر دوم ) به بازار عرضه شود.

    مراحل طراحی معماری پاسکال Pascal تکمیل شده و مرحله tape out به اتمام رسیده و NVIDIA با این سرعت رو به جلو دیگه واقعا کسی جلو دارش نخواهد بود.




    منبع:
    [Only registered and activated users can see links. ]
    ویرایش توسط VFSDF : 13th June 2015 در ساعت 09:57 PM


    Motherboard : ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 Processor : Intel® Core™ i7 12700K
    Main Memory : G.SKILL TridentZ Gold Royal Series DDR4 32GB CL16 Graphics Card : NVIDIA GeForce GTX 1080 GALAX HOF 8GB GDDR5X
    Cooling : DEEPCOOL Castle 360 EX Power Supply : Corsair HX850i 80 Plus Platinum
    PC GAMER
    Always in Next Gen



  2. 21 کاربر بابت این ارسال مفید از VFSDF تشکر کرده اند:

    Amin_CaraGT2 (14th June 2015),AMIR (14th June 2015),amirsss (26th March 2016),asdaf (13th June 2015),ErfanDL (14th June 2015),EVGA-OC (14th June 2015),HEXATOR (4th July 2016),magiteq (13th June 2015),Miladhelios (29th January 2016),mohammad72 (14th June 2015),msover (29th January 2016),Olesius (31st March 2016),Optimus Prime (14th June 2015),overclock990 (13th June 2015),p.X (13th June 2015),P_A_Y_A_M (27th February 2016),Reza Y (14th June 2015),SaeedSYS (25th July 2015),TERRORIST (13th June 2015),ـ☢Devileytion☢ـ (19th March 2016),Veyron (13th June 2015)



  3. #131
    OCH Member
    mamad67 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    تهران
    نام واقعی
    محمد
    سن
    35
    نوشته ها
    178
    تشکر شده 1,369 بار در 178 پست
    mamad67 آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط magiteq نمایش پست ها
    یادمون نرفته AMD با منتل داشت زمینو گاز میگرفت که آی مایکروسافت رو به کاخ سیاه نشوندم ای NVIDIA S سیاه بخت شد . یکدفعه NVIDIA با درایور سفره منتل رو جمع کرد
    منتل قدم اول بود اشاره کردم که.
    ی جورایی منتل برای اینتل هم nVIDIA خوشایند نبود که دیدیم که پردازنده و گرافیک رده پایین چجوری با افزایش Performance مواجه شدن شرکت AMD با بوجود آوردن mantle شرکت microsoft مجبور به ساخت DX12 کرد خوب به نفعشم شد هم پردازنده هاش افزایش Performance چشم گیری داشتن هم گرافیک هاش قصد AMD از این حرکتش بهینه کرن API بود که از همه منابع سخت افزاریش که واقعا تو DX11 نمیشد ازشون به درستی استفاده شه بهره برداری کنه
    ویرایش توسط mamad67 : 6th June 2016 در ساعت 10:41 AM
    golabettruter likes this.


    Motherboard : ASUS K53TK M.B Processor : AMD A6 3420M
    Main Memory : DDR3 1333 4 G.B Graphics Card : AMD Radeon HD 7670M Dual Graphic
    Cooling Power Supply

  4. 6 کاربر بابت این ارسال مفید از mamad67 تشکر کرده اند:

    Dezi (6th June 2016),golabettruter (6th June 2016),magiteq (6th June 2016),moc (6th June 2016),Reza Y (6th June 2016),TERRORIST (6th June 2016)



  5. #132
    OCH Member

    تاریخ عضویت
    May 2015
    سن
    43
    نوشته ها
    62
    تشکر شده 144 بار در 53 پست
    Dezi آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط mamad67 نمایش پست ها
    منتل قدم اول بود اشاره کردم که.
    ی جورایی منتل برای اینتل هم nVIDIA خوشایند نبود که دیدیم که پردازنده و گرافیک رده پایین چجوری با افزایش Performance مواجه شدن شرکت AMD با بوجود آوردن mantle شرکت microsoft مجبور به ساخت DX12 کرد خوب به نفعشم شد هم پردازنده هاش افزایش Performance چشم گیری داشتن هم گرافیک هاش قصد AMD از این حرکتش بهینه کرن API بود که از همه منابع سخت افزاریش که واقعا تو DX11 نمیشد ازشون به درستی استفاده شه بهره برداری کنه
    تا حدودی با شما دوست عزیزم موافق هستم، اما اینکه منتل چیکار کرد و مایکروسافت چیکار کرد آنچنان مهم نیست، داشتم داشتم بیخیال دارم دارم مهمه!!
    همین الان اکثر توسعه دهندگان در ساخت بازی با API DX12 دچار مشکل هستن و این رابط برنامه نویسی نوپا هست!! پس اگر منتل در درون DX12 موجود هست باید مقداری جلوتر باشه که نیست. انویدیا قدرت و سهام بازار و در دست داره و اگر AMD تکیه گاه محکمی داشت برای نسل جدید خیلی قدرتمندتر ظاهر می شد. شما دقت کن تمامی تراشه های AMD از چندین سال پیش با معماری GCN شروع شد. الان نسل چهارم GCN هست. GCN1.3 در تراشه پولاریس 10 که در دسته HIGH END قرار میگیره چیزی که خود AMD گفته. خوب همینطور هم هست که یک درایور میده همه نسل ها افزایش دارند چرا چون AMD قدرت و هزینه میلیاردی برای ساخت معماری جدید نداره فقط دستی به سر و صورت معماری قبلی میکشه و ضعف هارو که برطرف کرد، کارت گرافیک جدید معرفی میکنه. حالا قصد AMD اینه که از با هزینه پایین و تبلیغات DX12 بتونه کارت های میان رده از لحاظ قیمتی و به عنوان HIGH END بفروش برسونه خوب اینم یک نوع سیاست هست. در واقع مسیر این دو کمپانی برای فروش محصولات متفاوت هست. انویدیا بی پروا کارت 700 دلاری معرفی و عرضه میکنه اما AMD خیر. چون اهدافشون متفاوت است.
    ویرایش توسط Dezi : 6th June 2016 در ساعت 11:22 AM


    Motherboard : Not Specified Processor : Not Specified
    Main Memory : Not Specified Graphics Card : Not Specified
    Cooling : Not Specified Power Supply : Not Specified

  6. 3 کاربر بابت این ارسال مفید از Dezi تشکر کرده اند:

    magiteq (6th June 2016),mamad67 (6th June 2016),Reza Y (6th June 2016)



  7. #133
    Active Member
    golabettruter آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2013
    سن
    39
    نوشته ها
    348
    تشکر شده 1,245 بار در 299 پست
    golabettruter آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط magiteq نمایش پست ها
    یادمون نرفته AMD با منتل داشت زمینو گاز میگرفت که آی مایکروسافت رو به کاخ سیاه نشوندم ای NVIDIA S سیاه بخت شد . یکدفعه NVIDIA با درایور سفره منتل رو جمع کرد
    AMD با منتل باعث شد دو تا API به وجود بیاد یکی DX 12 و والکان هر دو API هم متشکل از منتل هستند یعنی AMD با همکاری هردو سازنده این API ها منتل خودشو به اینها منتقل کرده با یه تیر دو نشون زده البته والکان بیشترین بهره رو از منتل برده
    انودیا هم که فعلا با DX 12 چیزی از خودش نشون نداده اون درایوری هم که برای بازیASHES داد و کاراییش بالا رفت به خاطر این بود که سازنده بازی ASHES قابلیت ASYNC رو در بازیش به خاطر انودیا غیر فعال کرد تا برای انودیا ابروریزی نشه وگر نه در نسخه های بعدی همین بازی الان هم میبینید که با درایور هیچ کاری نمیتونه بکنه حتی همین کارت نسل جدیدش نمونه تستهاشم که در تاپیکهای قبلی گذاشتم میتونید سرچ کنید
    mamad67 likes this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  8. 6 کاربر بابت این ارسال مفید از golabettruter تشکر کرده اند:

    Dezi (6th June 2016),magiteq (6th June 2016),mamad67 (6th June 2016),moc (6th June 2016),Reza Y (6th June 2016),TERRORIST (6th June 2016)



  9. #134
    OCH Member

    تاریخ عضویت
    May 2015
    سن
    43
    نوشته ها
    62
    تشکر شده 144 بار در 53 پست
    Dezi آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط golabettruter نمایش پست ها
    AMD با منتل باعث شد دو تا API به وجود بیاد یکی DX 12 و والکان هر دو API هم متشکل از منتل هستند یعنی AMD با همکاری هردو سازنده این API ها منتل خودشو به اینها منتقل کرده با یه تیر دو نشون زده البته والکان بیشترین بهره رو از منتل برده
    انودیا هم که فعلا با DX 12 چیزی از خودش نشون نداده اون درایوری هم که برای بازیASHES داد و کاراییش بالا رفت به خاطر این بود که سازنده بازی ASHES قابلیت ASYNC رو در بازیش به خاطر انودیا غیر فعال کرد تا برای انودیا ابروریزی نشه وگر نه در نسخه های بعدی همین بازی الان هم میبینید که با درایور هیچ کاری نمیتونه بکنه حتی همین کارت نسل جدیدش نمونه تستهاشم که در تاپیکهای قبلی گذاشتم میتونید سرچ کنید
    خوب اینکه انویدیا در پردازش نا همگام مشکل داره که شکی نیست این و که خود انویدیا اعتراف کرده!!
    و اینکه API جدید از دل منتل اومده هم به گفته شما درست، اما چرا انقدر مشکل دارد برای توسعه دهندگان!! و ویندوز 10 هنوز هم بستر مناسبی برای این API نیست.
    البته قدرت پردازنده های AMD در پردازش نا همگام هم بد نیست افزایش کارایی که قول اون توسط مایکروسافت داده بود کلا کشکه!!
    وقتی یک پردازنده نتونه از پس پردازشی بر بیاد اصلا مهم نیست که چه قیمتی داشته باشه همین 1080 فقط میتونه دوام بیاره زیر تست های این بازی.
    اما شما با خودت فکر کن انویدیا هزینه های میلیاردی برای تراشه پاسکال کرده و از زمان ماکسول هم بر روی همین تراشه کار میکرد!! یعنی نمیتونسته این قابلیت پردازش نا همگام و در معماری جدیدش جای بده!؟؟ یا اصلا براش مهم نبوده!! الان چقدر فاصله تسلیشن بین انویدیا و AMD کم شده، AMD در هر نسل از معماری GCN این بخش و قدرتمند کرد. اما خوشبختانه یا متاسفانه پردازش ناهمگام بخش کوچکی از عظمت آینده این API هست.


    Motherboard : Not Specified Processor : Not Specified
    Main Memory : Not Specified Graphics Card : Not Specified
    Cooling : Not Specified Power Supply : Not Specified

  10. 4 کاربر بابت این ارسال مفید از Dezi تشکر کرده اند:

    golabettruter (6th June 2016),magiteq (6th June 2016),mamad67 (6th June 2016),Reza Y (6th June 2016)



  11. #135
    Moderator
    magiteq آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    تهران
    نام واقعی
    عطا
    سن
    35
    نوشته ها
    3,185
    تشکر شده 16,693 بار در 3,031 پست
    magiteq آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط mamad67 نمایش پست ها
    منتل قدم اول بود اشاره کردم که.
    ی جورایی منتل برای اینتل هم nVIDIA خوشایند نبود که دیدیم که پردازنده و گرافیک رده پایین چجوری با افزایش Performance مواجه شدن شرکت AMD با بوجود آوردن mantle شرکت microsoft مجبور به ساخت DX12 کرد خوب به نفعشم شد هم پردازنده هاش افزایش Performance چشم گیری داشتن هم گرافیک هاش قصد AMD از این حرکتش بهینه کرن API بود که از همه منابع سخت افزاریش که واقعا تو DX11 نمیشد ازشون به درستی استفاده شه بهره برداری کنه
    اگر از API و انجین. توسط Developer ها حمایت نشه پشمی بیش ارزش نداره. AMD مایکرو رو مجبور به LOW LEVEL کرد DX کرد
    AMD کاملا اگاه بود با عرضه DX12 , منتل کاملا نابود میشه. پس حمایت بیش از این معنی نداشت


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply




  12. کاربر زیر بابت این ارسال مفید از magiteq تشکر کرده است:

    Reza Y (6th June 2016)



  13. #136
    Active Member
    golabettruter آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2013
    سن
    39
    نوشته ها
    348
    تشکر شده 1,245 بار در 299 پست
    golabettruter آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط Dezi نمایش پست ها
    خوب اینکه انویدیا در پردازش نا همگام مشکل داره که شکی نیست این و که خود انویدیا اعتراف کرده!!
    و اینکه API جدید از دل منتل اومده هم به گفته شما درست، اما چرا انقدر مشکل دارد برای توسعه دهندگان!! و ویندوز 10 هنوز هم بستر مناسبی برای این API نیست.
    البته قدرت پردازنده های AMD در پردازش نا همگام هم بد نیست افزایش کارایی که قول اون توسط مایکروسافت داده بود کلا کشکه!!
    وقتی یک پردازنده نتونه از پس پردازشی بر بیاد اصلا مهم نیست که چه قیمتی داشته باشه همین 1080 فقط میتونه دوام بیاره زیر تست های این بازی.
    اما شما با خودت فکر کن انویدیا هزینه های میلیاردی برای تراشه پاسکال کرده و از زمان ماکسول هم بر روی همین تراشه کار میکرد!! یعنی نمیتونسته این قابلیت پردازش نا همگام و در معماری جدیدش جای بده!؟؟ یا اصلا براش مهم نبوده!! الان چقدر فاصله تسلیشن بین انویدیا و AMD کم شده، AMD در هر نسل از معماری GCN این بخش و قدرتمند کرد. اما خوشبختانه یا متاسفانه پردازش ناهمگام بخش کوچکی از عظمت آینده این API هست.
    درود
    خیلی ها به اشتباه میگن DX12 مشکل داره (نه اونجوری که فکر میکنید البته نمیگم نداره داره ولی خیلی کم ) چون اولا هنوز بازیسازها هنوز کامل با این API اشنایی پیدا نکردن درست مثل زمانی که DX 11 اومد و خیلی بازیسازها نمیرفتن طرفش (دلیلشم این بود میبایست موتور بازیها شون رو ارتقا بدن سمت این API و این هزینه بر بود واسشون ) و به خاطر همینها ترجیح میدادن با همونDX9 بازیهاشون رو بسازن مثل کرایسیس 2 که موتور کرای انجین 2 اول با DX 9 ساخته شد بعد با تعدادی اپدیت و پچ شد DX 11 و با مشکلاتی هم همراه بود ولی بر عکس اون کرایسیس 3 چون موتور کاملا با DX 11 هماهنگ شد خروجی فوق العاده حیرت انگیزی در پی داشت همون طور هم که میبینید الان بازی کرایسیس 3 که برای 3 چهار سال پیشه ولی هنوز هم برای بنچمارک ازش استفاده میشه
    DX12 هم همین طوره اول بازیسازها باید موتورشون رو به این API اپدیت کنن بعد شروع به ساختن بازیهاشون کنن تازه هنوز این شروع DX 12 هست فک کنم هنوز 3 یا 4 تا موتور بیشتر با DX 12 هماهنگ کامل نشدن مثل انریل انجین 4 یا موتور یونیتی یا قراره کرای انجین هم هماهنگ بشه کامل و..
    یه مورد دیگه این هم هست که نقش درایور گرافیک در DX 12 خیلی کمرنگه یعنی همه کارها پولیش کاریها و .. به عهده بازیسازه یعنی قبلا باید درایور نویس بد بخت گرافیک بازی رو با درایورش برای سخت افزار هماهنگ و پولیش میکرد الان با DX 12 بر عکسه یعنی درایور نویس راحته و این بازیسازه که باید بازیشو با درایور و سخت افزار هماهنگ کنه به خاطر همینه که میگن بازیسازها با DX 12 به سخت افزار گرافیکی بیشتر دسترسی دارند (مثل کنسول )

    این عکس گویای همه چیز هست : نقش درایور در DX 11 و DX 12 رو ببین

    mamad67 likes this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  14. 5 کاربر بابت این ارسال مفید از golabettruter تشکر کرده اند:

    asdaf (6th June 2016),magiteq (6th June 2016),mamad67 (6th June 2016),Reza Y (6th June 2016),TERRORIST (6th June 2016)



  15. #137
    Moderator
    TERRORIST آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    هر جایی که عملیات تروریستی باشه.
    نام واقعی
    Behzad
    نوشته ها
    2,023
    تشکر شده 14,918 بار در 2,102 پست
    TERRORIST آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط Dezi نمایش پست ها
    خوب اینکه انویدیا در پردازش نا همگام مشکل داره که شکی نیست این و که خود انویدیا اعتراف کرده!!
    و اینکه API جدید از دل منتل اومده هم به گفته شما درست، اما چرا انقدر مشکل دارد برای توسعه دهندگان!! و ویندوز 10 هنوز هم بستر مناسبی برای این API نیست.
    البته قدرت پردازنده های AMD در پردازش نا همگام هم بد نیست افزایش کارایی که قول اون توسط مایکروسافت داده بود کلا کشکه!!
    وقتی یک پردازنده نتونه از پس پردازشی بر بیاد اصلا مهم نیست که چه قیمتی داشته باشه همین 1080 فقط میتونه دوام بیاره زیر تست های این بازی.
    اما شما با خودت فکر کن انویدیا هزینه های میلیاردی برای تراشه پاسکال کرده و از زمان ماکسول هم بر روی همین تراشه کار میکرد!! یعنی نمیتونسته این قابلیت پردازش نا همگام و در معماری جدیدش جای بده!؟؟ یا اصلا براش مهم نبوده!! الان چقدر فاصله تسلیشن بین انویدیا و AMD کم شده، AMD در هر نسل از معماری GCN این بخش و قدرتمند کرد. اما خوشبختانه یا متاسفانه پردازش ناهمگام بخش کوچکی از عظمت آینده این API هست.

    درود

    فرشاد ببین، این که میگی پردازش ناهمگام بخش کوچگی از این API هستش ، دلیل بر عدم ناآگاهی شما از این ویژگی بسیار مهم و این که فقط وفقط به دو یا چند تا خبری که وب سایتها منتشر کردند تکیه میکنید و اینجا قرار میدید.

    پردازش ناهمگام فوق العاده مهم و حساس در اجرای وظایف هستش ، به اندازه موهای سرت با زبان #C اقدام به نوشتن برنامه های پردازش ناهمگام کردم ASYNC/AWAIT بهش میگن ، خوب من توضیحی بسیار ساده میدم از پردازش ناهمگام یا اسنکرون

    تعریف برنامه نویسی با استفاده از پردازش ناهمگام / اسنکرون چیست ؟ در این اسنکرون اجازه میدهد که چندین وظیفه بتوانند به صورت همزمان با استفاده از الگوریتم های مانند الگوریتم توزیع شده (البته بستگی به برنامه نویس داره که استفاده کند) می تواند چندین وظیفه/ TASK به صورت همزمان اجراء شوند و این که برنامه نویسی اسنکرون می تواند به توسعه دهندگان (برنامه نویسان) ساخت برنامه های که پاسخگویی بسیار بهتری به تعامل های کاربر از خود نشان دهند کمک کند. چرا که Compile کردن برنامه ها از نظر پیچیدگی و هم از نظر سرعت ، یک پنهان و دوم سریعتر کرده است .

    واقعا نمیشه به این سایتها در پیت که میان خبر میزارن و این که میگن این API این هستش اعتماد و تکیه کرد. لطفا از ویژگی مهم یا اگر اطلاع ندارید صحبت کنید و اگر صحبت میکنید باهاش کار کرده باشید بدونید چیه نه این که برید دوتا سایت پنجر خبر بخونید بیایید اینجا نقل قول کنید.

    بازم تکرار میکنم اساس ویژگی برنامه نویسی D3D12 همین پردازش ناهمگام هستش یعنی اجرای چندگانه وظایف .




    mamad67 and golabettruter like this.


    Motherboard : Asus X99-Deluxe-USB 3.1 Processor : Intel Core i7 6900K
    Main Memory : Gskill 4*8 Freq: 3200 MHZ 32 GB Graphics Card : Gigabyte GTX 1080 G1
    Cooling : Cooler Master MasterAir Maker 8 Power Supply : Cooler Master V-850 Full Modular



  16. 5 کاربر بابت این ارسال مفید از TERRORIST تشکر کرده اند:

    golabettruter (6th June 2016),magiteq (6th June 2016),mamad67 (6th June 2016),moc (6th June 2016),Reza Y (6th June 2016)



  17. #138
    OCH Member

    تاریخ عضویت
    May 2015
    سن
    43
    نوشته ها
    62
    تشکر شده 144 بار در 53 پست
    Dezi آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط golabettruter نمایش پست ها
    درود
    خیلی ها به اشتباه میگن DX12 مشکل داره (نه اونجوری که فکر میکنید البته نمیگم نداره داره ولی خیلی کم ) چون اولا هنوز بازیسازها هنوز کامل با این API اشنایی پیدا نکردن درست مثل زمانی که DX 11 اومد و خیلی بازیسازها نمیرفتن طرفش (دلیلشم این بود میبایست موتور بازیها شون رو ارتقا بدن سمت این API و این هزینه بر بود واسشون ) و به خاطر همینها ترجیح میدادن با همونDX9 بازیهاشون رو بسازن مثل کرایسیس 2 که موتور کرای انجین 2 اول با DX 9 ساخته شد بعد با تعدادی اپدیت و پچ شد DX 11 و با مشکلاتی هم همراه بود ولی بر عکس اون کرایسیس 3 چون موتور کاملا با DX 11 هماهنگ شد خروجی فوق العاده حیرت انگیزی در پی داشت همون طور هم که میبینید الان بازی کرایسیس 3 که برای 3 چهار سال پیشه ولی هنوز هم برای بنچمارک ازش استفاده میشه
    DX12 هم همین طوره اول بازیسازها باید موتورشون رو به این API اپدیت کنن بعد شروع به ساختن بازیهاشون کنن تازه هنوز این شروع DX 12 هست فک کنم هنوز 3 یا 4 تا موتور بیشتر با DX 12 هماهنگ کامل نشدن مثل انریل انجین 4 یا موتور یونیتی یا قراره کرای انجین هم هماهنگ بشه کامل و..
    یه مورد دیگه این هم هست که نقش درایور گرافیک در DX 12 خیلی کمرنگه یعنی همه کارها پولیش کاریها و .. به عهده بازیسازه یعنی قبلا باید درایور نویس بد بخت گرافیک بازی رو با درایورش برای سخت افزار هماهنگ و پولیش میکرد الان با DX 12 بر عکسه یعنی درایور نویس راحته و این بازیسازه که باید بازیشو با درایور و سخت افزار هماهنگ کنه به خاطر همینه که میگن بازیسازها با DX 12 به سخت افزار گرافیکی بیشتر دسترسی دارند (مثل کنسول )

    این عکس گویای همه چیز هست : نقش درایور در DX 11 و DX 12 رو ببین


    این چارت ها برای خیلی وقت پیش بود و همه تبلیغات، الان AMD با هیچ درایوری در بخش DX12 بهینگی ایجاد نکرده یا انویدیا!؟ تا زمانی که این API به بالاترین سطح کارایی نرسه نمیشه به عنوان مرجع ازش یاد کرد. بازی کرایسیس 2 هم بخاطر حضور کنسول ها DX9 ارائه شد و بعد برای PC با DX11 ارائه شد دوست عزیز. به مراتب توسعه دهنگان باید خودشون با این API هماهنگ کنن.


    نقل قول نوشته اصلی توسط TERRORIST نمایش پست ها
    درود

    فرشاد ببین، این که میگی پردازش ناهمگام بخش کوچگی از این API هستش ، دلیل بر عدم ناآگاهی شما از این ویژگی بسیار مهم و این که فقط وفقط به دو یا چند تا خبری که وب سایتها منتشر کردند تکیه میکنید و اینجا قرار میدید.

    پردازش ناهمگام فوق العاده مهم و حساس در اجرای وظایف هستش ، به اندازه موهای سرت با زبان #C اقدام به نوشتن برنامه های پردازش ناهمگام کردم ASYNC/AWAIT بهش میگن ، خوب من توضیحی بسیار ساده میدم از پردازش ناهمگام یا اسنکرون

    تعریف برنامه نویسی با استفاده از پردازش ناهمگام / اسنکرون چیست ؟ در این اسنکرون اجازه میدهد که چندین وظیفه بتوانند به صورت همزمان با استفاده از الگوریتم های مانند الگوریتم توزیع شده (البته بستگی به برنامه نویس داره که استفاده کند) می تواند چندین وظیفه/ TASK به صورت همزمان اجراء شوند و این که برنامه نویسی اسنکرون می تواند به توسعه دهندگان (برنامه نویسان) ساخت برنامه های که پاسخگویی بسیار بهتری به تعامل های کاربر از خود نشان دهند کمک کند. چرا که Compile کردن برنامه ها از نظر پیچیدگی و هم از نظر سرعت ، یک پنهان و دوم سریعتر کرده است .

    واقعا نمیشه به این سایتها در پیت که میان خبر میزارن و این که میگن این API این هستش اعتماد و تکیه کرد. لطفا از ویژگی مهم یا اگر اطلاع ندارید صحبت کنید و اگر صحبت میکنید باهاش کار کرده باشید بدونید چیه نه این که برید دوتا سایت پنجر خبر بخونید بیایید اینجا نقل قول کنید.

    بازم تکرار میکنم اساس ویژگی برنامه نویسی D3D12 همین پردازش ناهمگام هستش یعنی اجرای چندگانه وظایف .

    آقای تروریست فکر کنم نقل قول اشتباه انجام دادید
    اما در مورد API و نقش پردازش نا همگام یکی از دست آورد های مایکروسافت هست که از الگو های منتل استفاده کرده اما مطمن هستم و خودتان هم میدونید که به مرور زمان تکنیک ها و فناوری های بسیار جدیدی را به همراه دارد، من عنوان نکردم بخش مهمی نیست، گفتم بخش کوچکی از دست آورد های این API هست. به هر حال اگر جواب شما را دادم شرمنده دوست عزیز قصد جسارت نداشتم.


    Motherboard : Not Specified Processor : Not Specified
    Main Memory : Not Specified Graphics Card : Not Specified
    Cooling : Not Specified Power Supply : Not Specified

  18. کاربر زیر بابت این ارسال مفید از Dezi تشکر کرده است:

    Reza Y (6th June 2016)



  19. #139
    OCH Member
    SYNCMASTER آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2012
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    275
    تشکر شده 1,015 بار در 255 پست
    SYNCMASTER آنلاین نیست.
    پردازش ناهمگام پایه واساس dx12هستش نه بخش کوچکی ازاون

    فعلاهم که کارتهای رادئون بهترعمل کردندتواین زمینه نسبت به کارتای انویدیا


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  20. 4 کاربر بابت این ارسال مفید از SYNCMASTER تشکر کرده اند:

    golabettruter (6th June 2016),mamad67 (6th June 2016),Reza Y (6th June 2016),TERRORIST (7th June 2016)



  21. #140
    OCH Member
    ATER آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jun 2014
    محل سکونت
    برزخ
    نام واقعی
    آتر
    سن
    28
    نوشته ها
    378
    تشکر شده 717 بار در 272 پست
    ATER آنلاین نیست.
    عجب بزن بزنی شده

    ولی انصافا 480 با این که کیفیت گرافیک های انویدیا رو توی بازی ارائه نمیده(منظورم Gameworks و.. هست) ولی برای FHD خیلی خوبه
    1070 هم برای FHD با آینده نگری که همه بازی های دوسال دیگه هم روی 60 فریم اجرا بشه
    1080 هم به همین صورت برای 2K.

    ولی همچنان حتی اگر 1080TI هم بیاد برای کوچ به 4K زود هست. مگر کسی 2 تاش رو بخره.

    البته شرمنده ها شما بحث های خیلی علمی API و... میکنید من میپرم وسط ؛ والله من در همین سطح حالیم میشه

    ----------
    ولی زمان رونمایی از DX12 ماکرو چقدر هایپ کرد!!!!
    آی افزایش 100% فریم
    آی کیفیت به همان
    آی خیلی بازی رون هست
    و..
    والا تا این جا 3 تا بازی خوب برای DX12 امده که تفاوت فریم با DX11 کم تر از 5% هست تاز فریم کم تر میشه !!!!
    ویرایش توسط ATER : 7th June 2016 در ساعت 01:31 AM
    asdaf likes this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply : EVGA Supernova 850 G2

  22. 5 کاربر بابت این ارسال مفید از ATER تشکر کرده اند:

    asdaf (7th June 2016),moc (29th June 2016),Optimus Prime (7th June 2016),Reza Y (7th June 2016),TERRORIST (9th June 2016)



صفحه 14 از 27 نخستنخست ... 4121314151624 ... آخرینآخرین

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •