قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1
Like Tree3Likes
  • 3 Post By XoMa

موضوع: نگاهی به Air Cooler جدید Heligon HE01 از سازنده معتبر Silverstone

  1. #1
    OCH Member
    XoMa آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    شیراز
    نام واقعی
    حسین
    سن
    38
    نوشته ها
    406
    تشکر شده 3,367 بار در 290 پست
    XoMa آنلاین نیست.

    نگاهی به Air Cooler جدید Heligon HE01 از سازنده معتبر Silverstone

    سلام و عرض ادب

    کمپانی نام اشنای Silverstone یکی از باسابقه ترین شرکت های حاضر در زمینه طراحی و ساخت قطعات کامپیوتر میباشد.شهرت این سازنده در کشور ما بیشتر به خاطر عرضه پاور های با کیفیت ان است اما این کمپانی در گذشته و در کنار دیگر تولیدات خود ؛ یکی از تولید کننده های فعال و موفق در زمینه ساخت و عرضه کولر پردازنده نیز بوده است .

    [Only registered and activated users can see links. ]

    برای نمونه میتوان از تولیدات سری Nitrogon این کمپانی نام برد که از کارایی بالا به همراه نویز مناسب برخوردار بودند و وجود این دومشخصه در کنار قیمت معقول ؛ انها را به یک انتخاب ایده ال برای بسیاری از کاربران تبدیل کرده بود .

    نمایی از کولر های سری Nitrogon ساخت این شرکت

    [Only registered and activated users can see links. ]

    [Only registered and activated users can see links. ]

    [Only registered and activated users can see links. ]

    اکنون پس از 6 سال وقفه ؛ این شرکت مجددا اقدام به تولید چند مدل کولر پردازنده نموده است که با توجه به عملکرد خنک کننده های قدیمی این شرکت در گذشته ؛ انتظار ها از این محصولات تازه وارد بالا بوده و همچنین توجه همگان برای دیدن میزان کارایی آنها جلب شده است .
    نام یکی از این محصولات جدید Heligon HE01 میباشد که سازنده هدف از طراحی ان را ، ارائه یک کارایی بسیار بالا در کنار ایجاد کمترین میزان نویز اعلام نموده است .

    [Only registered and activated users can see links. ]

    این خنک کننده دارای یک فن 140 میلی متری با قابلیت کنترل سرعت چرخش میباشد . طراحی این فن عالی بوده به طوری که به لطف قطور بودن پره های فن از میزان خمیدگی بیشتری در انها بهره میبرد که باعث میشود علاوه بر داشتن میزان گردش های بالا ؛ قادر باشد که هوا را با قدرت و فشار بسیار بالایی به گردش دراورد که این مقدار فشار در گردش هوا برای یک فن با این اندازه بسیار چشمگیر میباشد.

    [Only registered and activated users can see links. ]

    فن این خنک کننده با توجه به نیاز کاربران میتواند در دوحالت Performance (کارایی) و Quiet (ساکت بودن) فعالیت نماید . انتخاب بین این دوحالت توسط کنترلر ان صورت می گیرد که در حالت Performance سرعت فن خنک کننده بین 500 تا 2000 و در حالت Quiet بین 500 تا 1200 دور در دقیقه خواهد بود.البته سازنده گیره ها و وسایل لازم برای استفاده همزمان از 3 عدد فن 140 میلی متری را به همراه محصول خود ارائه نموده که در صورت کافی نبودن کارایی فن 140 میلی متری ، کاربران میتوانند از 2 عدد فن اضافه نیز در آن استفاده نمایند. با این وجود سازنده اعلام داشته است که طراحی پهن پره های الومینیومی هیت سینک ، حتی در صورت استفاده از 3 عدد فن همزمان نیز هنگام گردش هوا کمرین نویز را تولید میکند.

    [Only registered and activated users can see links. ]

    [Only registered and activated users can see links. ]

    خصوصیات کلی این خنک کننده به نقل از سازنده :

    [Only registered and activated users can see links. ]

    کارایی بالا در کنار کمترین میزان نویز

    6 عدد لوله انتقال حرارت(هیت پایپ) از جنس مس با روکش نیکل و پره های الومینیومی هیت سینک برای ایجاد بهترین شرایط برای دفع حرارت قابل استفاده در کیس های استاندارد با عرض 165 میلی متر

    دارای فن قدرتمند 140 میلی متری با قابلیت کنترل سرعت برای دستیابی به بهترین کارایی در شرایط مختلف

    پشتیبانی از تمام سوکت های رایج intel LGA 775/1155/1156/1366/2011 && AMD AM2/AM3/FM1/FM2

    میزان نویز 18 تا 41 دسیبل در سرعت های مختلف فن

    وزن : 926 گرم


    [Only registered and activated users can see links. ]

    با نگاهی به مشخصات این خنک کننده میتوان پیش بینی نمود که از کارایی بالایی برخوردار خواهد بود . طراحی خاص فن 140 میلی متری آن به خنک کنندگی بالا و همچنین سکوت بی نظیر آن کمک زیادی میکند.یکی دیگر از موارد مثبت و قابل توجه این محصول اندازه معقول و مناسب ان است که برای استفاده نیازی به تهیه کیس های حجیم و گران قیمت ندارد و با توه به بلندی 160 میلی متری خود ، در کیس های عادی هم به راحتی جای می گیرد. از دیدگاهی دیگر وزن 926 گرمی این خنک کننده یک نکته منفی در ساختار ان به حساب می اید که این وزن با استفاده از فن در ان بیشتر هم خواهد شد که این امر میتواند فشار زیادی را به مادر برد وارد نماید
    طبق اعلام سازنده قیمت ان 79.99 دلار خواهد بود که این محصول را در زمینه کارایی/قیمت نیز در شرایط مطلوبی قرار خواهد داد و باعث ایجاد رقابت بیشتر در بین محصولات این رده از بازار خواهد شد.

    [Only registered and activated users can see links. ]


    حرف آخر

    Silverstone سازنده معتبری است ، کیفیت و کارایی پاور های تولیدی آن بر هیچ کس پوشیده نیست ؛ از همین رو میتوان انتظار داشت که این دسته از محصولات تولیدی ان نیز موفق به ارائه کارایی بالا در کنار یمت مناسب شوند . هر چند که نباید از این مورد که این شرکت نزدیک به 6 سال از تولید این دسته از محصولات دور بوده است چشم پوشی کرد ؛ اما مطمئنا نتیجه تلاش طراحان این شرکت محصولی با کیفیت و کارایی بالا خواهد بود که میتواند بازار داغ رقابت بین بزرگان این صنعت را داغ تر نموده و با وجود قیمت گذاری مناسب باعث راحت تر شدن دسترسی طیف بیشتری از کاربران به خنک کننده های حرفه ای شود .


    عکس ها از: silverstonetek.com
    نوشته و تنظیم : XoMa


    با تقدیم احترام
    حسین
    هر گونه کپی برداری از مطلب تنها با ذکر نام OveRCloCkiNgHerOeS مجاز میباشد







    Motherboard : Fatal1ty Z87 Professional Processor : Intel® Core™ i7-4790K @ 4.8GHz
    Main Memory : HyperX Predator 2*4GB @ 2933MHz Graphics Card : AMD Radeon R9 290
    Cooling : Noctua NH-D14 Power Supply : GREEN GP-885B
    یه مدت تو هات اورکلاک امضام این بود

    همتون رو دوست دارم....

    بازم میزارمش....

  2. 19 کاربر بابت این ارسال مفید از XoMa تشکر کرده اند:

    amirsss (8th September 2012),arman_kad (8th September 2012),Artemis (25th January 2013),atisoc0936 (19th September 2012),CROSSHAIR (14th September 2012),Goodman (21st September 2012),Hamed_Classic (8th September 2012),mahdi8063 (8th September 2012),Mr. DB (8th September 2012),Olesius (21st September 2012),p.X (13th October 2013),Reza Y (21st September 2012),sapple (21st December 2012),SASANOC (8th September 2012),smrbh (8th September 2012),The Joker (8th September 2012),TheDarkness (8th April 2013),VFSDF (8th September 2012),ZeNer (8th December 2012)



کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •