قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک
نمایش نتایج: از 1 به 8 از 8
Like Tree13Likes
  • 6 Post By masoudps3
  • 1 Post By The Joker
  • 2 Post By masoudps3
  • 2 Post By masoudps3
  • 1 Post By masoudps3
  • 1 Post By masoudps3

موضوع: نقد و بررسی پیش نمایش بازی The Witcher3: wild hunt

  1. #1
    OCH Member
    masoudps3 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2013
    محل سکونت
    ps3-ps4- pc
    نام واقعی
    مسعود
    نوشته ها
    72
    تشکر شده 198 بار در 64 پست
    masoudps3 آنلاین نیست.

    نقد و بررسی پیش نمایش بازی The Witcher3: wild hunt

    به نام خدا
    با سلام خدمت تمام دوستان گل؛ نقد و بررسی پیش نمایش بازی The Witcher3:wild hunt رو نوشتم که براتون اینجا قرار میدم.
    اگر نقد و بررسی پیش نمایش من؛ در حد و اندازه این بازی و شما نیست همین اول عذر خواهی میکنم.چون کلا اولین بارم هست که یک نقد و بررسی از یک بازی رو در یک سایتی قرار میدم! که باعث افتخاره که برای اولین بارم نقد و بررسی پیش نمایش این بازی بزرگ رو در سایت بزرگی چون اورکلاکینگ هیرویز قرار میدم و از کمک دوست خوبم آقا فرشاد که باعث شد این پیش نمایش رو بنویسم بسیارممنونم.

    نام بازی : the Witcher 3: wild hunt
    سبک : نقش آفرینی؛ open word
    سازنده : CD Project Red
    ناشر: CD Project Red
    سبک بازی:Action-role-playing
    نویسندگان بازی: marcin blache , borys pagacz,Muasz zkiewicz
    انجین یا موتور بازی سازی: RED Engine3.0
    پلتفرم: xbox one , ps4 , pc
    تاریخ انتشار:اوایل سال 2015 . اسفند ماه 1393

    زمانی که
    the witcher2 عرضه شد و باعث به دست آوردن موفقیت های متعددی شد همگان انتظار عرضه نسخه بعدی از بازی بودند؛ زمزمه هایی مبنی بر ساخت نسخه سوم این عنوان منتشر شد و چندین بار شرکت cd project red این شایعات رو رد کرد تا این که شرکت CPR اعلام کرد که در حال توسعه پروژه جدیدی هست و اکثرا انتظار معرفی نسخه بعدی TW3 بودند که اینطور نشد و این پروژه بازی بود به نام CYBER PUNK:2070 و باز چشم انتظاران TW3 نا امید شدند تا اینکه بالاخره در اوایل فوریه سال 2013 مجله GAME INFORMER طرفداران TW را خوشحال کرد و اون چیزی نبود جز ادامه ساخت بازی TW



    نگاهی کوتاه به نویسنده بازی آقای
    ANDRZEJ SAKOWSKI متولد 1948 در لهستان است در دوران جوانی در مبحث اقتصاد فعالیت میکرده وی مدیر ارشد بخش تجارت خارجی یک شرکت بود تا این که در سال 1986 داستان THE WITCHER رو در مجله ادبی فانتزی به نام FANTASTYKA منتشر کرد که با تحسین خوانندگان رو به رو شد و به قول معروف داستان موفق THE WITCHER از آنجا شروع شد.



    داستان بازی بعد از نسخه دوم اتفاق می افتد؛ گرالت کمی پیرتر شده است ولی همان چالاکی خود را مثل سابق دارد! داستان بازی از جایی آغاز می شود که زمستان فرا رسیده و گروه
    Wild Hunt دست به شورش و غارت زده اند و هر روستایی را که سر راهشان هست را غارت و نابود و به آتش می کشند. از طرفی امپراتوری Nilfgaard نیز به پادشاهی قسمت شمالی حمله کرده و قصد دارد آنجا را به اسارت بگیرد با این وضعیت وهم بر انگیز که از هر طرفی بوی خون ترس و بدبختی و غارت می آید تنها یک نفر است که می تواند قهرمان داستان شود گرالت... و باز خود شخصیت گرالت هم بین این موضوع گیر کرده که به کمک مردم برود و با Nilfgaard مبارزه کند یا با گروه اشباح Wild Hunt که به دنبال او هست مبارزه کند در بازی انتخاب های متعددی وجود دارد در واقع همین انتخاب ها است که داستان TW3 را با نسخه های قبلی متمایز میکند طوری که میگویند بازی 36 پایان متفاوت خواهد داشت.




    داستان در بازی شاخه های متعددی دارد به طور مثال در یکی از دمو های نمایش داده شده گرالت با چند سرباز که در اطرافش هست و معلوم میشه که در قلعه یک پادشاه است نزد پادشاه میره و پادشاه از دیدن دوباره گرالت خشنود می شه و به گرالت می گه که یک زنی در گروه
    wild hunt هست و در معرض خطره و از اون می خواد که زن رو نجات بده و بیاره پیش پادشاه و اگر توجه کنید وسعت داستان بازی قابل درکه !!!



    در یکی از تریلر ها شاهد حضور
    triss نیز هستیم جادوگری از جنس مونث که معشوقه گرالت هم هست که مطمعننا در روند داستان نقش اساسی داره.



    در کل بازی
    The Witcher3 روی افسانه های اروپایی تمرکز زیادی دارد و به همین دلیل دارای فضای بسیار مرموز و اسرار آمیرز است مادر گرالت جادو گری به نام visenna بود و پدرش جنگجویی به نام korin در همان کودکی مادرش اون رو به قلعه جادوگران ((kaer moorhen)) میفرستد تا در آن جا آموزش سخت جادوگری را به او یاد بدهند.
    گرالت شخصیت اصلی بازی می باشد(Geralt) گرالت یک جادو گر از نوع سفید است که در طی سنین پایین آموزشهای خاص رو میبینه؛ که میشه جادوگر سفید... که کارش شکار هیولا و تفریحش کشتن اونهاست!!!!



    حالا چرا به گرالت گرگ سفید میگن !!!گرالت متناسب با کاری که داره در حال گردش و کشتن هیولاهاست! به همین خاطر مردم های مناطق مختلف یا گروه های محلی به اون این لقب رو دادن((گرگ سفید))




    و اما مهم ترین گروه داستان که بیشتر داستان حول این گروه می چرخه.گروهی نیست جر گروه Wild Hunt. گروه ویلد هانت؛ اشباحی از نژاد ترک و مغول هستند یا از اون نژاد به وجود اومدن که سر دسته گروه ویلد هانت؛ که اصلی ترین دشمن گرالت هم هست و به قول معروف Boss بازی هم میشه سر دسته این گروه میشه؛ که از اسم بازی هم مشخصه.... The Witcher 3: Wild Hunt و گرالت هم برای نابودی این گروه شوم به پا خواسته...



    اولین نکته در مورد آخرین قسمت از 3 گانه این بازی بدانیم آقای
    Adam badowski رئیس استدیوی سی دی پراجکت میگه ما قصد داریم این سری را در اوج به اتمام برسونیم و همچنین اضافه کرده این آخرین نسخه از این سری است. و یک پایان عالی برای این سری است اما این به آن معنی نیست که این فرانچز به پایان رسیده است !!!!

    اولین نکته ای که درباره ی بخش گرافیکی Wild Hunt به چشم می آید استفاده از موتور جدید و قدرتمند RED Engine 3 است که گرافیک بدیعی را برای این عنوان ایجاد کرده است. از آنجایی که بازی برای نسل هشتم کنسول ها و PC ساخته می شود عده ای کثیری اعتقاد داشتند که گرافیک بازی بر روی همه ی نسخه ها یکسان نخواهد بود و از آنجایی که به گفته ی تیم سازنده نسخه یPC پلتفرم اصلی آن ها است نگرانی هایی بابت گرافیک بازی بر روی نسخه های کنسولی ایجاد شد اما Konrad Tomaszkiewicz در این رابطه اعلام کرده است : هدف ما این است که تجربه ای یکسان را بر روی تمامی پلتفرم هایی که مردم قرار است تهیه کنند ارائه دهیم. ما در حال ساخت The Witcher 3: Wild Hunt برای پلتفرم های نسل بعدی می باشیم و بنابر این نمی خواهیم که از لحاظ بصری و گرافیک کاهشی بر روی هر پلتفرمی داشته باشیم.



    برای طراحی و اجرای حرکات تمام کننده ی
    Geralt نیز از قابلیت موشن کپچر استفاده شده است.
    علاوه بر این مورد بازی بر روی PC از DX 11 پشتیبانی می کند و همین باعث یک گرافیک دیدنی در این نسخه شده است. سایه زنی ها و نور پردازی های بازی به شدت عالی کار شده اند و حتی نور حاصل از برخورد شمشیر ها نیز بسیار زیبا است. از طرف دیگر خلق سیستم شب و روز و همچنین آب و هوای داینامیک سبب شده است که شاهد یک گیم پلی زیبا در کنار گرافیکی پویا باشیم. سازندگان برای خلق مکان های بازی از مناطق واقعی استفاده کرده اند و با عکس برداری از این مناطق آن ها را به مدل های گرافیکی در بازی تبدیل کرده اند. برای طراحی و اجرای حرکات تمام کننده ی Geralt نیز از قابلیت موشن کپچر استفاده شده است.



    طراح بازی آقای
    Paweł Sasko طی مصاحبه ای که درباره ی بهبود های گرافیکی این نسخه داشت، اعلام کرد :
    CD Projekt RED به خوبی از چالش ها استقبال می کند. خلق گرافیک چشم نواز برای بازی هایی با ماموریت خطی، کار سختی نیست چون می توان نقاطی که بازیباز به آن ها متمرکز می شود را شناسایی کرده و بهتر کار کرد اما وقتی عنوان بزرگی مثل The Witcher 3 مطرح می شود ما را با چالش های به مراتب بزرگی روبرو می کند و این موضوع باعث هیجان زده شدن هنرمندان و بازیسازهای ما می شود. اسکرین شات هایی که از بازی منتشر شده است با نسخه ی قدیمی موتور این بازی گرفته شده بودند. اکثر آن ها تغیرات زیادی به خود دیده و دوباره برنامه نویسی شده اند. علاوه بر آن جلوه های بصری جدیدی را به بازی اضافه نموده ایم و این کارها را تا زمانی ادامه خواهیم داد که به کیفیت CG برسیم. هدف برنامه نویسان ما فقط به این موضوع محدود نمی شود و سعی ما بر آن بوده است که بخش هنری گروه ما یکی از گروه های متفکر و قوی شرکت باشد. اکثر اعضای CD Projekt RED در ساخت The Witcher 1 نیز مشارکت داشته اند و تماما با چالش های این عنوان آشنایی کامل دارند. به خوبی می دانیم که به کار گرفتن زیرکانه هنر می تواند برای ما سودمند بوده و ما را در جهت داشتن تکسچرهای عظیم و اجرای بی وقفه ی آنها کمک کند. زمانی که ما بازی را عرضه می کنیم دارای بالاترین گرافیک در یک بازی RPG خواهیم بود





    در واقع گرافیک Wild Hunt ورای تصوراتی است که تا کنون از گرافیک بازی های رایانه ای open word داشته اید. این گرافیک به ویژه برای عنوانی که در سبک RPG و دارای یک جهان بزرگ و بی حصر و حد است بسیار دیدنی است و همین امر است که تحسین منتقدان را به همراه داشته است.



    The Witcher3 تقریبا 35 بار بزرگتر از The Witcher2 است و حدود 20 درصد از دنیای اسکایرم بزرگتر است با عنوان بزرگی از لحاظ open wold رو به رو هستیم .36 منطقه مختلف در بازی وجود خواهد داشت و هر منطقه نسبت به مناطق دیگه تفاوت های قابل توجهی رو داره .

    Pawel Sasko طراح بازی هم نظر جالب و البته جذابی در مورد مبارزات Witcher3 داده:

    مبارزات بازی همان چیزی است که بازیکنان در The witcher 2 با آن آشنایی داشتند و این بار تکامل یافته است البته ما بخش مبارزات را به طور کامل تغییر نداده ایم ولی تا حد زیادی در بسیاری از زمینه ها باعث بهبودش شده ایم در حال حاضر مبارزات بازی بسیار تاکتیکی تر است چرا که انتخاب استراتژی مناسب در مقابل حریف یا گروهی از دشمنان می تواند به مبارزات خیلی سریع پایان دهد در حالی که انتخاب استراتژی های اشتباه در هنگام مبارزه ممکن است باعث این شود که مرگ را برای شخصیت اصلی بازی به ارمغان بیاورید البته قابلیت جدید گرالت در بازی بسیار به کار خواهد آمد به عنوان مثال درست در زمانی که مشغول مبارزه با یک اژدهای بالدار هستید ممکن است یک بازیکن با استفاده از قابلیت های گرالت غده ی سمی این اژدها را ببیند و با یک حمله سریع خنجر را در این غده ی سمی فرو کرده و حملات سمی این موجود را غیر فعال کند.این استراتژی به بازیکن این اجازه را خواهد داد تا از حملاتی که حریف به بدترین شکل ممکن نسبت به او میکند جلوگیری کند البته بسیاری از گزینه های مختلف دیگری هم برای استفاده از احساس های گرالت وجود دارد که در کاوش در محیط های بازی نقش مهمی خواهند داشت.یک چیز دیگری که در مبارزات بازی مهم است گزینه یا قابلیت در بازی است به نام Witcher senses این قابلیت که برای اولین بار در بازی استفاده شده شبیهه دید کارگاه در بازی های Batman:Arkham می باشد با استفاده از این قابلیت شما می توانید نقاط ضعف دشمن را تشخیص دهید و به آنها صدمه بیشتری بزنید یا می توانید برای پیدا کردن دشمنان و موجودات در بازی از این گزینه استفاده کنید


    نکته بعدی که سی دی پراجکت به ان اشاره کرده بخش دموهای نشان داده درنمایشگاه های مختلف بوده که ماموریت های اختیاری وجانبی بوده در کل نمایش اصلی ازداستان نبوده مثلا در یکی از ماموریت های جانبی که به نمایش درآمده بود این بود که گرالت باید یک هیولایی که شبیه به درخت است واسمش
    LESDEN است بجنگد درپاین هم گرالت پولی به خاطرکمک هایش میگیرد اما گرالت ازبابت این مسئله کاملا خوش حال نیست.این قصد یک ماموریت جانبی بود که در بازی به تعداد بیشماری وجود دارد شاید جالبت این مبارزه با این هیولا که بسیار قدرتمند هم است این است که این غول قلق کشتن خاص به خود را دارد که گرالت قبل از تعغیب این غول؛ نگاهی به کتاب خود می کند و تحقیق در مورد این غول را انجام می دهد تا بتواند راحتر این غول را شکست بدهد به فرض مثال قدرت مخصوصش چیست نقطه ضعفش چیست اینها موارد متعددی در بازی است که شما از آن بهرمندید. تنوع دشمنان و حیوانات در بازی بسیار بالاست.





    نکته بعدی الهامی است که سازندگان بازی ازعنوان اسکایرم که یکی از بزرگترین بازیها بود گرفته اند در این مورد آقای Konrad tomaskiewicz می گوید سی دی پراجکت قطعا چیز های زیادی از عنوان اسکایرم یاد گرفته اند که در ساخت بازی open world با منظرهای وسیع و محیط گسترده و ماجرا های فراوان کمک میکند که یکی از چیز هایی که بازی اسکایرم به آن توجه نکرده بوند توجه به حواشی و جزئیات ماموریتهایی بود به گونه ای که شما می تواتنستید چند بار یک ماموریت را انجام دهید در حالی آن NPC اصلا متوجه نمیشد که شما چند بار است که این ماموریت را برایش انجام داده اید مطلب دیگر این است که بازی از بخش چند نفره پشتیبانی نمی کند و فقط بخش تک نفره دارد که بیش از 100 ساعت گیم پلی دارد.
    نکته جالب در بازی ویجر 3 قابلیت دریانوردی است گرالت می تواند با استفاده از قایق به دریا های وسیع بازی سفر کند دریا هایی که در آن حیواناتی همچون وال زندگی میکنند و دریا نوردی یکی از مهمترین فعالیتهای ویجر 3 است . و نکته بعدی در بعد تکنیکی این قابلیت (دریانوردی)با ید گفت حرکات قایق را باتوجه به باد؛ امواج اقیانوس کاملا شبیه سازی شده است کاملا مشابه نمونه واقعی که در این امر برای گشت و گذار بسیار لذت بخش خواهد بود.




    دموهایی که در نمایشگاهای مختلف از جملهE3 و .....ازبازی نشان داده شده است جنگل؛مناطق ساحلی؛وتعدادشهرهای کوچک را به همراه سیستم داینامیک شب وروز به علاوه سیستم اب هوا نشان میدهد ان سیستم ها فقط جنبه تذئینی نداردبرای مثال؛اگر شما درهوای طوفانی اقدام به قایق رانی کنید ممکن است باد و طوفان قایق شمارابه سخره های سنگی بکوبد و خرد کند یامثلا در شب ها اگردرجنگل اقدام به گشت زدن بکنید باتوجه به وجود زوزه گرگ ها اقدامی کاملا ریسک پذیر به نظر میاید؛.







    موسیقی یا موزیک هایی که در بازی نواخته میشه یک جور حس حماسی بودن رو ایجاد میکنه.صدای شخصیت ها در بازی تا الان که دموهای متعددی در بازی پخش شده کاملا خوب بوده به طور مثال در دمویی که رئیس گروه wild hunt شروع به صحبت کردن میکنه کاملا مشخصه صدای این شخصیت نیز به اندازه ظاهرش باابهت و ترسناکه و یک چیز دیگری که در مورد صداگذاری قابل درکه این که صداگذاری زیبا و به جای بازی است صدای هر شخصیت متناسب با ظاهر و نقش وی در بازی اعمال شده.




    Motherboard : MSI Z87 M POWER Processor : INTEL CORE I5 4670K
    Main Memory : GSKIIL 2*4 2400 CL 10 Graphics Card : ASUS R9 290 4 GIG DCII OC
    Cooling : THERMALTAKE FIRO Power Supply : GERRIN 1235 B

  2. 12 کاربر بابت این ارسال مفید از masoudps3 تشکر کرده اند:

    .SouSHIanT. (22nd November 2014),Aliover (1st October 2014),ATER (9th December 2014),CROSSHAIR (1st October 2014),ErfanDL (2nd November 2014),magiteq (1st October 2014),mohammad72 (9th December 2014),MyFreedom (8th January 2015),Olesius (21st November 2014),TERRORIST (17th December 2014),The Joker (1st October 2014),VFSDF (2nd November 2014)



  3. #2
    Retired assistant
    The Joker آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    مشهد
    نام واقعی
    محمد جواد
    نوشته ها
    775
    تشکر شده 7,070 بار در 737 پست
    The Joker آنلاین نیست.
    با تشکر از آقا مسعود عزیز دل بابت نقد و بررسی بسیار زیبای ایشون، واقعآ لذت بردم

    masoudps3 likes this.


    Motherboard : ECS A785GM-AD3 Processor : AMD Athlon II X4 635
    Main Memory : 2x2GB Geil+Kingmax Graphics Card : AMD Radeon HD 7770 GHZ Edition
    Cooling : DEEPCOOL Gammaxx 300 Power Supply : Green GP580B

  4. 4 کاربر بابت این ارسال مفید از The Joker تشکر کرده اند:

    Aliover (1st October 2014),magiteq (1st October 2014),masoudps3 (2nd November 2014),Olesius (21st November 2014)



  5. #3
    OCH Member
    masoudps3 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2013
    محل سکونت
    ps3-ps4- pc
    نام واقعی
    مسعود
    نوشته ها
    72
    تشکر شده 198 بار در 64 پست
    masoudps3 آنلاین نیست.
    سلام یک خبر خوب از این بازی رو هم براتون تهیه کردم.


    استودیو CD Projekt Red اعلام کرد:

    عنوان
    The Witcher 3: Wild Hunt دارای 16 DLC قابل دانلود که کاملا رایگان است را در تمام دوران بازی ارائه میکند.جزئیات اولین بسته از این DLC شامل 2 محتوای قابل دانلود است که از جمله یک لباس زره ای ، یک مدل مو و ریش برای گرالت است که در تاریخ 25 فوریه برای کنسولهای نسل هشتم وpc منتشر می شود. دومین بسته از این DLC نیز که شامل 2 محتوای قابل دانلود دیگر است در تاریخ 4 مارس برای پلتفرم های مذکور منتشر خواهد شد.

    آقای Marcin Iwinski اعلام کرده:
    ما عاشق بازیها ، کالکشن بازیها، اجرای بازیها و تجربه محتویات دانلودی آنها هستیم. هر بار که یک نسخه جدید منتشر می کنیم ، انتظار می رود که به پشتیبانی از آن بپردازیم. ما انتظار داریم هر مشکلی و اختلالی که ایجاد می شود به پشتیبانی از آن بپردازیم. ما به طور مداوم بروزرسانی هایی جهت بهبود بازی انجام دهیم. این محتویات رایگانی که ارائه می دهیم واقعا خاص هستند زیرا احساس بهتری نسبت به محتویات غیررایگان داریم. این محتویات می تواند یک شمشیر، زره، لباس اضافی و یا هرچیز دیگری برای شخصیت اصلی باشد.

    آقای Marcin Iwinski در ادامه گفتند:
    متاسفانه حل چنین مشکلاتی در این روزها بسیار نادر است. به عنوان یک گیمر، ما امروزه به کیف پولهای خود وابسته هستیم . جای تعجب دارد که پس از انتشار بازیها؛؛ بسیاری ازDLC ها با قیمت بسیار زیادی برای فروش گذاشته می شوند. آیا ما پول بسیاری برای بازی با یک نام تجاری جدید پرداخت نکرده ایم؟ما اعتقاد داریم که نباید این راه را با بازی The Witcher 3: Wild Hunt طی کنیم، بلکه می خواهیم راهی متفاوت و بهتر برگزینیم. ما با قطع چنین عملی می خواهیم کسانی که بازی را خریداری می کنند 16 محتوای قابل دانلود رایگان برروی هرپلتفرمی که هستند دریافت نمایند. شما برای دریافت چنین محتویاتی نیاز نیست بازی را پیش خرید کنید یا برای هر محتوا پول جداگانه بپردازید. شما تنها باید یک نسخه از بازی را خریداری کنید و ما چنین کاری را تنها به عنوان تشکر برای خرید بازیمان انجام می دهیم.

    ای کاش بعضی از شرکتهای پول پرست هم این عمل بسیار خوب شرکت CD PROJEKT RED رو سرلوحه کاراشون قرار بدن.
    ویرایش توسط masoudps3 : 21st November 2014 در ساعت 08:43 PM
    mohammad72 and 3dman like this.


    Motherboard : MSI Z87 M POWER Processor : INTEL CORE I5 4670K
    Main Memory : GSKIIL 2*4 2400 CL 10 Graphics Card : ASUS R9 290 4 GIG DCII OC
    Cooling : THERMALTAKE FIRO Power Supply : GERRIN 1235 B

  6. 7 کاربر بابت این ارسال مفید از masoudps3 تشکر کرده اند:

    .SouSHIanT. (22nd November 2014),amirsss (22nd November 2014),magiteq (21st November 2014),mohammad72 (21st November 2014),Olesius (21st November 2014),overclock990 (9th December 2014),TERRORIST (17th December 2014)



  7. #4
    OCH Member
    masoudps3 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2013
    محل سکونت
    ps3-ps4- pc
    نام واقعی
    مسعود
    نوشته ها
    72
    تشکر شده 198 بار در 64 پست
    masoudps3 آنلاین نیست.
    سلام خدمت تمام دوستان عزیز سایت اور کلاکینگ هیرویز
    خبری که خیلی تازه به دستمون رسید اینجا قرار میدم تا شما دوستای عزیزی که مثل من عاشق این بازی هستید رو خبر دار کنم
    THE WITCHER3:WILD HUNT تاخیر خورد.




    رئیس شرکت CD Projekt RED اعلام کرد از زمانی که ساخت The Witcher 3 را آغاز کردیم می دانستیم این بازی یک عنوان بلندپروازانه است. ما می خواستیم و هنوز نیز هدفمان این است که شما تجربه ای باورنکردنی از یک عنوانی با جهان فانتزی و گسترده و سبکی ماجراجویی حماسی بدست آورید. اندازه و پیچیدگی The Witcher از ویژگی های کلیدی این عنوان بود که تاثیر تعیین کننده ای در روند تولید داشته است. در حالی که به پایان کار نزدیک می شویم بسیاری از جزئیات نیاز به اصلاح شدن دارند. زمانی که ما یکی از مهم ترین بازیهای تاریخ استودیو را منتشر می کنیم باید مطمئن شویم که اشکالات محدود بوده و شما به طور کامل از بازی لذت خواهید برد.با توجه به این ذهنیات، ما نگاه دیگری به زمان حجم فعلی کار و آنچه که در پیش رو تیم است کردیم. حتی اگر همه عوامل با سرعت تمام به کار مشغول باشند ما به این نتیجه رسیدیم که باید 12 هفته دیگر به کار برروی بازی مشغول باشیم. بنابراین ما تاریخ انتشار The Witcher 3: Wild Hunt به 19 می 2015 تغییر دادیم.ما به شما عذرخواهی بدهکار هستیم زیرا تاریخ های انتشار بسیاری که از روی عجله بود اعلام کردیم . ما می دانیم کاری که برروی The Witcher 3: Wild Hunt می کنیم آن را به بهترین عنوان نقش آفرینی که تاکنون بازی کردید تبدیل می کند. ما سخت کار می کنیم تا به هدف برسیم. بنابراین ما عذرخواهی می کنیم و از شما می خواهیم همچنان به ما اعتماد کنید.

    با این تفاسیر باید منتظر بازی توی خرداد ماه 94 باشیم از جهتی به عنوان یک علاقمند به این بازی از این بابت خوشحالم که قراره روی بازی بیشتر کار بشه و 100 درصد محصول نهایی حتما مشکلات کمتری خواهد داشت یا هم اصلا نداشته باشه.
    ویرایش توسط masoudps3 : 9th December 2014 در ساعت 12:14 AM
    Optimus Prime and mohammad72 like this.


    Motherboard : MSI Z87 M POWER Processor : INTEL CORE I5 4670K
    Main Memory : GSKIIL 2*4 2400 CL 10 Graphics Card : ASUS R9 290 4 GIG DCII OC
    Cooling : THERMALTAKE FIRO Power Supply : GERRIN 1235 B

  8. 9 کاربر بابت این ارسال مفید از masoudps3 تشکر کرده اند:

    amirsss (9th December 2014),Emir (9th December 2014),magiteq (9th December 2014),mohammad72 (9th December 2014),Olesius (9th December 2014),Optimus Prime (9th December 2014),overclock990 (9th December 2014),SETIZEN (9th December 2014),TERRORIST (17th December 2014)



  9. #5
    OCH Member
    masoudps3 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2013
    محل سکونت
    ps3-ps4- pc
    نام واقعی
    مسعود
    نوشته ها
    72
    تشکر شده 198 بار در 64 پست
    masoudps3 آنلاین نیست.
    با سلام خدمت تمام بچهای گل اورکلاکینگ هیرویز

    با خبر جدید دیگه ای از این بازی در خدمت شما هستیم.




    شرکت CD Projekt RED یک شخصیت جدید دیگه ای رو در بازی معرفی کرد...
    این شخصیت که اسمش ciri هست رابطه نزدیکی با شخصیت اصلی بازی یعنی گرالت داره و توسط گرالت آموزشهای مخصوص جادوگری رو دیده و طوری که گفته شده گروه اشباح Wild Hunt و گروه nilfgaard به دنبال این شخصیت هستند؛ چون ciri یک جادوگر خیلی ماهر و یک سلاح خطرناک برای نابودی این دو گروه محسوب میشه. شرکت CD Projekt RED اعلام کرده در جاهایی از بازی؛ این شخصیت قابل بازی هست اما خیلی کم و علت این کار رو بیشتر آشنا شدن با داستان بازی اعلام کردند.

    منبع:
    mohammad72 likes this.


    Motherboard : MSI Z87 M POWER Processor : INTEL CORE I5 4670K
    Main Memory : GSKIIL 2*4 2400 CL 10 Graphics Card : ASUS R9 290 4 GIG DCII OC
    Cooling : THERMALTAKE FIRO Power Supply : GERRIN 1235 B

  10. 3 کاربر بابت این ارسال مفید از masoudps3 تشکر کرده اند:

    magiteq (16th December 2014),mohammad72 (16th December 2014),Olesius (16th December 2014)



  11. #6
    OCH Member
    ATER آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jun 2014
    محل سکونت
    برزخ
    نام واقعی
    آتر
    سن
    28
    نوشته ها
    378
    تشکر شده 717 بار در 272 پست
    ATER آنلاین نیست.
    مرسی خیلی خوب بود.
    من این جمله رو نفهمیدم.
    اولین نکته در مورد آخرین قسمت از 3 گانه این بازی بدانیم آقای Adam badowski رئیس استدیوی سی دی پراجکت میگه ما قصد داریم این سری را در اوج به اتمام برسونیم و همچنین اضافه کرده این آخرین نسخه از این سری است. و یک پایان عالی برای این سری است اما این به آن معنی نیست که این فرانچز به پایان رسیده است !!!
    این یعنی ویچر های دیگه ای هم ساخته خواهد شد ولی دیگه گرالت توش نیست؟

    و سوال بعدی شخصیت ciri و
    triss هر دو یکی هستن یا فقط شبیه هم هستن؟


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply : EVGA Supernova 850 G2

  12. کاربر زیر بابت این ارسال مفید از ATER تشکر کرده است:

    masoudps3 (19th December 2014)



  13. #7
    OCH Member
    masoudps3 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2013
    محل سکونت
    ps3-ps4- pc
    نام واقعی
    مسعود
    نوشته ها
    72
    تشکر شده 198 بار در 64 پست
    masoudps3 آنلاین نیست.
    مرسی خیلی خوب بود.
    من این جمله رو نفهمیدم.

    این یعنی ویچر های دیگه ای هم ساخته خواهد شد ولی دیگه گرالت توش نیست؟

    و سوال بعدی شخصیت ciri و
    triss هر دو یکی هستن یا فقط شبیه هم هستن؟

    سلام دوست عزیز ATER والا در مورد جمله بالا؛ باید تا عرضه نهایی بازی صبر کرد ولی میتونیم بگیم که تقریبا 80 درصد داستان شخصیت گرالت در این نسخه به پایان میرسه شاید از کنار the witcher3 یک داستان دیگه ای برای اینکه نخوان این بازی زیبا به پایان برسه بعدا بدن بیرون.باید تا عرضه نهایی بازی صبر کرد بفهمیم آخر این قسمت چی میشه
    در مورد شخصیت triss من عکس این شخصیت رو اشتباهی در نقد و بررسی عکس ciri رو گذاشتم!!!! بله دوست عزیز این دو شخصیت با هم فرق میکنن triss معشوقه گرالت هستش.و ciri یکی دیگه از شخصیتهایی که زیر دست گرالت آموزش مخصوص جادوگری رو دیده.


    Motherboard : MSI Z87 M POWER Processor : INTEL CORE I5 4670K
    Main Memory : GSKIIL 2*4 2400 CL 10 Graphics Card : ASUS R9 290 4 GIG DCII OC
    Cooling : THERMALTAKE FIRO Power Supply : GERRIN 1235 B

  14. 3 کاربر بابت این ارسال مفید از masoudps3 تشکر کرده اند:

    ATER (20th December 2014),magiteq (19th December 2014),Olesius (19th December 2014)



  15. #8
    OCH Member
    masoudps3 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2013
    محل سکونت
    ps3-ps4- pc
    نام واقعی
    مسعود
    نوشته ها
    72
    تشکر شده 198 بار در 64 پست
    masoudps3 آنلاین نیست.
    سلام به دوستان گل سایت با یک خبر خوب دیگه از بازی The Witcher3:wild hunt در خدمتتون هستیم....





    حداقل سیستم و سیستم پیشنهادی مورد نیاز بازی از طرف شرکت سازنده بازی cd projekt red به صورت رسمی اعلام شد .


    Minimum System Requirements

    • CPU: Intel CPU Core i5-2500K 3.3GHz // AMD CPU Phenom II X4 940
    • GPU: Nvidia GPU GeForce GTX 660 // AMD GPU Radeon HD 7870
    • RAM 6GB
    • OS 64-bit Windows 7 or 64-bit Windows 8 or 8.1
    • DirectX 11
    • HDD Space 40 GB


    Recommended System Requirements



    • CPU: Intel CPU Core i7 3770 3,4 GHz // AMD CPU AMD FX-8350 4 GHz
    • GPU: Nvidia GPU GeForce GTX 770 // AMD GPU Radeon R9 290
    • RAM 8GB
    • OS 64-bit Windows 7 or 64-bit Windows 8 or 8.1
    • DirectX 11
    • HDD Space 40 GB
    ویرایش توسط masoudps3 : 8th January 2015 در ساعت 12:20 PM
    mohammad72 likes this.


    Motherboard : MSI Z87 M POWER Processor : INTEL CORE I5 4670K
    Main Memory : GSKIIL 2*4 2400 CL 10 Graphics Card : ASUS R9 290 4 GIG DCII OC
    Cooling : THERMALTAKE FIRO Power Supply : GERRIN 1235 B

  16. 7 کاربر بابت این ارسال مفید از masoudps3 تشکر کرده اند:

    magiteq (8th January 2015),mmb2014 (8th January 2015),mohammad72 (7th January 2015),Olesius (7th January 2015),Optimus Prime (8th January 2015),SETIZEN (8th January 2015),امید رض (8th January 2015)



کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •