قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1
Like Tree12Likes
  • 12 Post By p.X

موضوع: بررسی تخصصی کیس با کیفیت deePcoOl:panGu

  1. #1
    p.X
    Retired assistant
    p.X آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    hamedan
    نام واقعی
    pooyan
    نوشته ها
    311
    تشکر شده 2,095 بار در 319 پست
    p.X آنلاین نیست.

    بررسی تخصصی کیس با کیفیت deePcoOl:panGu

    سلام و عرض ادب خدمت تمامی دوستان
    هرچقدر از قطعات حرفه ای در کیس خود استفاده کنید در اخر این کیس است که ظاهر سیستم شما را معمولی یا حرفه ای میسازد.در واقع اعتبار یک سیستم حرفه ای کیس ان است.در گذشته ی نه چندان دور تنوع کیس های موجود در بازار بسیار کم بود و به دو یا سه برند محدود میشد و مصرف کنندگان گزینه های زیادی را در دسترس نداشتند.
    اما با رشد روز افزون کامپیوتر در میان کاربران و مورد توجه قرار گرفتن کیس ها مانند دیگر قطعات واردات این قطعه در ایران راه خود را باز کرد و در دسترس کاربران قرار گرفت.گرچه قیمت نهایی محصولات بسیار بیشتر از انچه بود که انتظار میرفت.


    اما در این میان برند های معدودی وجود دارند که با کیفیت خوب برچسب قیمتی مناسبی دارند و جیب شما را خالی نمیکنند.
    یکی از این برندها دیپ کول است.


    یکی از این برندها دیپ کول است.به واقع بنده قبل از اینکه محصولات این برند رو مورد ازمایش قرار بدهیم چندان انتظاری نسبت به ان نداشتم و استدلالم اینگونه بود که هیچ ارزانی بی علت نیست.درست است محصولات این برند خیلی ارزان نیستند و اما در مقایسه با رقیبان هم تراز از برچسب قیمتی بسیار مناسب تری برخوردارند.و با وجود قیمت پایینتر کیفیت بسیار خوب و در خورد تحسین برخوردارند.البته بنده این نظر را در مورد محصولات این برند مانند فن کنترلر و خنک کننده دارم

    در واقع
    این اولین کیس از این برند است که در دسترس بنده قرار میگیرد.در طی بررسی هایی که از طریق اینترنت انجامدادم و عکس هایی که مشاهده کردم این طور به نظر امدند که این کیس در ضمینه ی جنس رنگ بدنه ضعیف عمل کرده است.در ادامه خواهیم دید که ایا اینگونه است یا خیر . . .


    وقتی برای اولین بار جعبه ی این کیس در دستان من قرار گرفت وزن کلی زیادی نداشت اما نبود دستگیره برای حمل نقل بر روی جعبه بسیار من را اذیت کرد.
    جعبه ی دستگاه خاکی رنگ بوده و مشخصات کلی دستگاه به روی ان ذکر شده که مدل کیس که پنگو سیاه رنگ بوده و وزن جعبه کامل و خود کیس بوده که به ترتیب 8.54 و 6.54 است

    [Only registered and activated users can see links. ]

    وقتی برای اولین بار کیس را از جعبه ی ان دراوردم دیدگاهم به کلی در مورد کیفیت رنگ دستگاه تغییر کرد.
    کیفیت رنگ دستگاه بسیار خوب و کاملا یکنواخت بود.حتی جنس پلاستیک پنل نیز به جرات میتوانم بگویم بهتر از کیس های گرانقیت مثل هاف ایکس و ایکس 9 است.مشکل برجای ماندن اثر انگشت به طور معمول در این دستگاه وجود دارد.


    ابتدا به امکانات ظاهری کیس میپردازیم.ظاهر کلی کیس مشکی بوده اما دوخط در کناره ی کیس زیبایی خاصی به محصول بخشیده.


    .در بالای کیس چهار پورت یو اس بی که دو عدد از انها یو اس بی 2 و دو عدد دیگر از نوع یو اس بی سه میباشد.دو سوکت دیگر در کنار پورت ها قرار دارند که یکی برای میکروفون ودیگری برای هدفون است.ودر اخر یه دکمه روشن/خاموش بزرگ و یک دکمه ریست کوچک قرار گرفته اند.
    اما در پایین محل این اتصالات محفظه ی اپتیکال ها ها قرار گرفته اند که متاسفانه به دو عدد محدود شده اند و ممکن است برای بعضی کاربران مشکل ساز باشد





    یکی دیگر از امکانات جالب کیس که من اولین بار است با ان روبرو شده ام قفل و باز شدن پنل جلو و بالای کیس است
    به این صورت که با یک فشارقفل پنل باز شده و پنل به راحتی از جای خود جدا می شود و برای وصل کردن ان کافیست دوباری پنل را فشار داده و رها کنید تا قفل شود که این امر برای سادگی در امر تمیز کردن پنل و جلوگیری از شل و هرز شدن انها تعبیه شده که به واقع بسیار عالیست.




    پنل بالایی کیس طوری طراحی شده که در زیر ان به راحتی دو عدد فن 12 سانت را میتوان متصل نمود.



    دو عدد فن نیز در پنل جلوی کیس جای گرفته اند.یک عدد فن نیز در پشت کیس قرار دارد.فن هایی که برای این کیس در نظر گرفته شده به سه عدد محدود شده اند.هر سه فن از نوع شفاف بوده و دارای ال ای دی میباشند.کیفیت ساخت این سه فن خوب ارزیابی میشوند اما طول عمر انها را فقط زمان و طریقه ی استفاده مشخص میکنند




    [Only registered and activated users can see links. ] [Only registered and activated users can see links. ] [Only registered and activated users can see links. ]

    به جز این سه فن سه عدد دیگر نیز توسط کاربر میتواند اضافه کند که دو عدد در بالا و یک عدد در کف کنار پاور ویک عدد در کنار درایو ها که به صورت هوشمندانه ای قابلیت حرکت داشته و باعث گردش بهتر هوای داخل کیس میگردد.


    وقتی برای اولین بار درب کیس را باز کردم وجود سه عدد محفظه برای درایو در حالی که در پنل جلو فقط دو عدد دریچه وجود دارد توجهم را جلب کرد.در پایین ترین محفظه که دریچه ای برای ان تعبیه نشده به یک بازو مجهز شده که همانطور که در بالا اشاره شده میتوان به ان یک فن وصل کرده وفن را به هر جهت که میخواهید در اورید.



    لازم به ذکر است که برای این محفظه ها اهرمی تعبیه شده که بدون استفاده از پیچ میتوان اقدام به نصب کردن درایو ها کرد.


    در پایین این سه محفظه 6 عدد محفظه برای قرار گیری هارد تعبیه شده.نکته ی جالب برای کسانی که به مدینگ کیس علاقه دارند این است که میتوان محفظه ی هارد را به راحتی و تنها با باز کردن چند پیچ جدا کرد و اقدام به نصب رادیات در اندازه ی مناسب به پنل جلویی کیس کرد.




    برای این کیس به مانند کیس های استاندارد 7 عدد شکاف توسعه در نظر گرفته شده.در کنار این شکاف ها دو سوراخ برای عبور شلنگ به داخل کیس برای واترکولینگ در پیش بینی شده...

    یکی دیگر از نکات منفی کیس نبود تبدیل برای سوکت یو اس بی 3 متصل شونده به مادربورد است که برای کاربرانی که از مادربورد های قدیمی استفاده میکنند مشکل ساز خواهد شد
    تبدیلی که عکس ان در زیر اورده شده و بیشتر کیس ها این تبدیل را به همراه دارند




    فاصله ی پشتی سینی مادربورد تا درب 2 سانتی متر است که مدیریت کابل های این کیس بسیار راحت خواهد بود و به راحتی میتوانید کابل های اضافی را در پشت سینی پنهان کنید

    [Only registered and activated users can see links. ]


    از نظرات منفی دیگر که این کیس به همراه دارد تشابه طراحی ان به کیس های کولر مستر و بیت فنیکس است

    [Only registered and activated users can see links. ] ==> [Only registered and activated users can see links. ]

    [Only registered and activated users can see links. ] ==> [Only registered and activated users can see links. ]

    در مجموع این کیس در این بازه ی قیمتی بی رقیب بوده و بدون شک ارزش این کیس بسیار بیشتر از قیمت ان است.
    از مزایی این کیس میتوان به: وزن پایین با وجود استحکام قابل قبول؛مدیریت کابل خوب؛کیفیت ساخت عالی؛قیمت مناسب اشاره کرد
    و از معایب این محصول :نداشتن دستگیره برای جعبه{خیلی سخت گیری کردیم،البته موقع حمل و نقل بسیار ازار دهنده بود}
    نداشتن تبدیل کابل یو اس بی 3 ، کم بودن تعداد فضای اپتیکال اشاره کرد.
    در اخر این کیس علاوه بر کاربرانی که میخواهند با هزینه ی معقول بهترین انتخاب را داشته باشند می تواند بهترین گزینه برای کاربرانی باشد که به مدینگ کیس علاقه دارند که شمارشان روز به روز در حال افزایش است.

    ارادتمند_پویان
    ویرایش توسط p.X : 30th May 2014 در ساعت 01:12 PM


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply
    ﺍﮔﺮ ﺟﺎﯼ ﺩﺍﻧﻪ ﻫﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺭﻭﺯﯼ ﮐﺎﺷﺘﻪ ﺍﯼ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﺮﺩﯼ
    ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺑﻪ ﺗﻮ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﮔﻔﺖ ﮐﺠﺎ ﮐﺎﺷﺘﻪ ﺍﯼ

  2. 32 کاربر بابت این ارسال مفید از p.X تشکر کرده اند:

    .SouSHIanT. (29th May 2014),3adegh (29th May 2014),aliniceboy (13th July 2014),Aliover (29th May 2014),Artemis (29th May 2014),Behnam_2337 (3rd June 2014),benyps (29th May 2014),Blue Rose (29th May 2014),Don_Corleone (29th May 2014),m343 (31st May 2014),magiteq (29th May 2014),Mehdi_FXX (30th May 2014),mmb2014 (29th May 2014),mohammad775 (29th May 2014),moli_ahmad (30th May 2014),momo000000 (29th May 2014),morteza.p (29th May 2014),Olesius (30th May 2014),Optimus Prime (29th May 2014),OSTAD CJ (30th May 2014),red30b (11th June 2014),SaeedSYS (29th May 2014),sapple (24th February 2015),SETIZEN (29th May 2014),Sheibani (22nd August 2014),smrbh (29th May 2014),stopre (29th May 2014),TERRORIST (29th May 2014),The Joker (29th May 2014),TRIDENT (30th May 2014),Varand (29th May 2014),XoMa (29th May 2014)



کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •