قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 1 به 10 از 14
Like Tree39Likes

موضوع: بررسی AMD A10-5800K بهمراه مادربورد Asus F2A55-M

  1. #1
    Moderator
    Olesius آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    Overclockingheroes.com
    نام واقعی
    Ali
    سن
    37
    نوشته ها
    1,290
    تشکر شده 10,386 بار در 1,386 پست
    Olesius آنلاین نیست.

    بررسی AMD A10-5800K بهمراه مادربورد Asus F2A55-M

    با نام و یاد خدا


    در ادامه سلسه بررسی های انجام شده در مجموعه اورکلاکینگ هیروز، در جهت آشنایی کاربران ایرانی با محصولات جدید و بروز موجود در بازار ایران این بار بررسی کوتاهی از نسل جدید APU های معرفی شده از جانب AMD و مادربوردی خوش قیمت از برند ایسوس تهیه و آماده شده است. امیدوارم مفید واقع شود


    بررسی AMD A10-5800K بهمراه Asus F2A55-M

    اگر نیم نگاهی به پردازنده های ارائه شده در سال گذشته داشته باشیم، رقابت بین دو کمپانی مطرح Intel و AMD در بخش پردازنده های دسکتاپ (Desktop) بلحاظ کارایی با اختلاف محسوسی به نفع پردازنده های Intel (آیوی بریج و سندی بریج-ای) تمام شده است، البته این در حالی است که از فاکتور قیمت چشم پوشی کنیم و بودجه ای نامحدود داشته باشیم! از این رو تمرکز کمپانی AMD در سالیان اخیر بیشتر بروی پروژه ای خاص با عنوان APU یا Accelerated Processing Units (واحد های پردازشی شتاب دهنده) معطوف شده و در این زمینه نیز توانسته است موفقیت های چشمگیری کسب کند. ساده ترین تعریفی که می توان برای یک APU بیان کرد ترکیب North bridge، CPU و GPU بصورت مجمتع می باشد که توان مصرفی به مراتب پایین تری دارا می باشد و به دنبال آن مادربوردهای سازگار با APU های مورد بحث فاقد پل شمالی بوده و کاربران برای مصارف عادی بی نیاز از نصب کارت گرافیکی خارجی (Disecrete VGA) می باشند. این پروژه برای نوت بوک ها و ابزارهای پرتابل نیز در جریان است که خارج از قالب این بررسی می باشد. شاید کمتر کسی تصور می کرد روزی فرا رسد که تراشه های گرافیکی مجتمع داخل پردازنده ها توانایی اجرای بازی های 3 بعدی و پردازش های گرافیکی را داشته باشند. نکته قابل توجه بازار هدف این پلتفورم خاص می باشد که برای مصارف خانگی، اداری یا سیستم های کم مصرف عرضه شده که بلحاظ نسبت قیمت تمام شده به کارایی (Price/Performance) توجیه پذیری بالایی دارا می باشند. لذا می توان کمپانی AMD را پیشرو و طلایه دار در این زمینه معرفی کرد که پس از معرفی نسل اول APU ها مبتنی بر سوکت FM1 موسوم به Llano اینک نسل دوم آنها را مبتنی بر سوکت FM2 و موسوم به Trinity با معماری جدیدتر عرضه کرده است و امید فراوانی به موفقیت آن دارد.



    نسل دوم APU ها با عنوان Trinity:

    Trinity با معماری جدید Piledriver عرضه می گردد که طبق ادعای کمپانی AMD نسبت به معماری پیشین اولین نسل APU ها 26% افزایش کارایی سیستم و 45% افزایش کارایی گرافیکی را به دنبال دارد و انتظار می رود 10 الی 15% نیز سریع تر از معماری Zambezi (پردازنده FX-8150) عمل کند. علاوه بر معماری جدید پردازنده، واحد گرافیکی Trinity نیز با تغییر معماری همراه بوده است. بر خلاف واحد گرافیکی APU های Llano که دارای معماری VLIW5 بودند (معماری استفاده شده بر روی کارت های گرافیکی Radeon HD6800 و پایین تر) Trinity ها به واحد گرافیکی با معماری VLIW4 مجهز هستند. این معماری که نسبت به VLIW5 کارایی بیشتری دارد تنها بر روی کارت های گرافیکی Radeon HD 6900 استفاده شده بود. تراشه های گرافیکی مبتنی بر این معماری با وجود تعداد پایین تر پردازنده های جریانی دارای کارایی بالاتری هستند. کمپانی AMD ترجیح داده است از معماری GCN که در کارت های گرافیکی Radeon HD7000 بکار رفته است، در ساخت APU های Trinity استفاده نکند. نکته قابل توجه دیگر تقویت و بهینه سازی IMC یا مموری کنترولر داخلی APU های Trinity می باشد در حالت پیش فرض قابلیت پشتیبانی از فرکانس 1866 مگاهرتز را داشته و پتانسیل بسیار بالایی برای اورکلاک دارند! همچنین کارایی تراشه گرافیکی نیز با افزایش پهنای باند مموری به طور محسوسی افزایش می یابد که از نکات قابل توجه این پلتفورم می باشد!!



    A10-5800K:

    این خانواده جدید از APU های مختلفی با تعداد هسته های متفاوت تشکیل شده است که گل سرسبد آنها A10-5800K از چهار هسته پردازشی Piledriver (دو ماژول)، چهار مگابایت حافظه کش سطح L2 و فرکانس پایه 3.8 گیگاهرتز بهره می برد که به لطف تکنولوژی Turbo boost تا 4.2 گیگاهرتز در پردازش های مختلف افزایش می یابد. قابل ذکر است تکنولوژی ساخت این APU ها 32 نانومتری بوده و پسوند K در پایان نام A10-5800 به معنای ضریب باز پردازنده (CPU Multiplayer) می باشد که در نمونه های غیر K ضریب پردازنده محدود می باشد. بخش گرافیکی این APU را Radeon HD 7660D (بر اساس معماری Cayman) با فرکانس کاری 800 مگاهرتز، 384 واحد سایه زن و پشتیبانی از DirectX 11 تشکیل می دهد که با توجه به مطالبی که در بالا مطرح شد انتظار عملکرد خوب و قابل قبولی از آن می رود و در صورت نیاز نیز می توان با کارت گرافیکی سری HD6000 هیبرید کراس فایر کرد. قابل ذکر است توان مصرفی این واحد APU در مجموع نیز 100 وات اعلام گردیده است. در پایان می توان اشاره کرد کمپانی AMD (شاید به پیروی از کمپانی Intel) همراه با معرفی Trinity سوکت جدیدی با عنوان FM2 و 904 پین معرفی کرده است که بدلیل اختلاف پین (یک پین کمتر) APU های نسل قبلی با سوکت FM2 سازگار نمی باشند و بالعکس! لذا با تهیه هر یک از APU های خانواده Trinity باید مادربوردی با سوکت FM2 تهیه کرد.




    نگاهی اجمالی به مادربورد Asus F2A55-M:

    تا کنون چیپست های A55-A75 و A85 برای سوکت FM2 معرفی شده اند که در این میان A55 یا Hudson D2 و A75 یا Hudson D3 میان FM1 و FM2 مشترک می باشند و چیپست جدید A85 یا Hudson D4 به نسبت از امکانات بیشتری نسبت به دو چیپست دیگر بهره می برد. هرچند کماکان از پشتیبانی PCI-E Gen 3.0 خبری نیست و چیپست های A75 و A85 نیز شباهت های بنیادین زیادی دارند! چیپست های A55 و A75 به نسبت از قیمت تمام شده کمتری برخوردار بوده و می توانند بسیاری از نیازهای عمومی کاربران را تامین کنند. مادربورد F2A55-M ایسوس نیز از چیپست AMD® A55 FCH (Hudson D2) بهره برده و در سایز uATX با اندازه 24.4 در 24.4 سانتیمتر تولید شده است که جزء مادربوردهای ارزان قیمت/خوش قیمت بازار دسته بندی می گردد. این مادربورد بجهت داشتن سوکت FM2 از تمامی پردازنده های (به طور صحیح تر APU های) اتلون و سری A سازگار با این سوکت تا نرخ انتقال داده 5GT/s پشتیبانی می کند. مادربورد F2A55-M با وجود جثه کوچک خود از لحاظ پورت ها و درگاه های ارتباطی تقریبا بدور از کم و کاستی دیده می شود و کمپانی ایسوس سعی کرده است نیازهای اساسی و عمومی کاربران را مد نظر قرار دهد. همچنین اگر نگاهی به قطعات الکترونیکی بکار رفته بروی سطح مادربورد داشته باشیم، به طور کامل و در تمامی بخش ها از خازن های جامد مرغوب با هسته آلومینیومی استفاده شده است و همراه آنها نیز چوک های با کیفیت 1R2 و R20 و R68 رویت می شوند که از کیفیت ساخت مناسب این مادربورد خوش قیمت حکایت دارند!



    سیستم مدیریت توان:

    مادربورد F2A55-M از سیستم مدیریت توان 6 فاز (Low RDS Mosfet) همراه با Digi+ Power Control بهره می برد که از نکات جالب این مادربورد کوچک بشمار می آید، قابلیتی که در مادربوردهای گران قیمت کمپانی ایسوس نیز بچشم می خورد و کنترل دیجیتال رگلاتور ولتاژ پردازنده را برعهده دارد. این ویژگی علاوه بر افزایش بازدهی انرژی سیستم توان و کاهش زمان پاسخگویی (Response)، ولتاژی تمیز/ با کمترین نویز ممکن برای پردازنده فراهم می کند. همچنین فرکانس سوئیچینگ VRM نیز به طور خودکار و دستی (در محیط بایوس) برای حالات مختلف قابل تغییر می باشد. از این رو کاربران احاطه کاملی بر وضعیت سیستم داشته و هنگام اورکلاکینک می توانند تنظیمات مورد نیاز را براحتی جهت پایداری سیستم اعمال کنند. در کنار Digi+ Power Control قابلیت مفید دیگری که می توان به آن اشاره کرد EUP یا کاهش مصرف انرژی سیستم به صورت هوشمند می باشد که با مانیتور کردن وضعیت سیستم در اوقات بیکاری (Idle) مصرف کلی سیستم را کاهش می دهد. تامین جریان مورد نیاز پردازنده و مادردبورد را نیز یک کانکتور 4 پین ATX و 24 پین 12v بر عهده دارند که بسبب توان مصرفی نه چندان زیاد APU های عرضه شده کافی به نظر می رسد.
    - متاسفانه سیستم توان این مادربورد فاقد هیت سینک برای دفع حرارت می باشد که احتمالا دلیل آن کاهش قیمت نهایی محصول می باشد.




    چهار شکاف حافظه جهت نصب حداکثر 64 گیگابایت حافظه DDR3 در حالت دوال با فرکانس های 1866، 1600، 1333، 1066 مگاهرتز (در حالت اورکلاک: 2400، 2200، 2133، 2000 مگاهرتز) بروی مادربورد تعبیه شده است. همان طور که مطرح گردید IMC خانواده Trinity از فرکانس حافظه 1866 مگاهرتز در حالت پیش فرض پشتیبانی می کند ولی با اورکلاک فرکانس مسیر می توان به فرکانس های حافظه بالاتر از 1866 مگاهرتز نیز دست یافت! قابل ذکر است این مادربورد از پروفایل AMP یا AMD Memory Profile نیز پشتیانی می کند.



    در بخش پایین مادربورد نیز دو اسلات PCI-E X16 نسل دوم (Gen 2.0) جهت فعال سازی چینش CrossFireX در کنار یک اسلات PCI-E X1 و PCI جهت نصب ابزارهای توسعه قرار دارند. قابل ذکر است در صورت نصب یک کارت گرافیکی اسلات PCI-E اول در مود X16 به تبادل اطلاعات با پردازنده خواهد پرداخت ولی این میزان در صورت نصب دو کارت گرافیکی در حالت CrossFireX به X8-X8 تغییر خواهد یافت. همچنین همان طور که در بندهای بالا مطرح گردید، iGPU داخلی APU توانایی فعالیت موازی با کارت های گرافیکی سری HD6000 را دارا می باشد!
    - کانکتورهای آنبورد USB و Com نیز در تصویر زیر قابل رویت می باشد!



    در بخش Storage این مادربورد شش پورت Sata 3Gb/s از طریق چیپست AMD A55 FCH برای اتصال ابزارهای ذخیره سازی اطلاعات و اپتیکال درایورها در اختیار کاربران قرار می دهد که در دنیای امروزی فقدان Sata 6Gb/s شاید برای برخی کاربران خوشایند نباشد که البته پاسخ این مورد در محدودیت ذاتی چیپست AMD A55 خلاصه می گردد! لذا کاربرانی که به دنبال پورت Sata 6Gb/s می باشند چیپست AMD A75 FCH می تواند پاسخ گوی نیازهای آنها باشد.



    در پنل I/O پشتی مادربورد یک پورت کومبو PS/2 جهت اتصال ماوس و کیبورد، چهار پورت USB 2.0، دو پورت USB 3.0 بواسطه تراشه ASMedia® ASM1042، شش جک خروجی صوتی بواسطه تراشه صوتی Realtek® ALC887، پورت شبکه RJ45 بواسطه تراشه Realtek® 8111F و طیف وسیع خروجی های تصویر HDMI، DVI، D-Sub قرار دارند. قابل ذکر است شش پورت USB 2.0 و یک پورت Com بصورت اینترنال بروی مادربورد قرار گرفته است و مادربورد فوق از ویژگی Ai Charger+ جهت شارژ سریع تر ابزارهای پرتابل مانند گوشی های هوشمند، تبلت ها، ... نیز بهره می برد.



    از دیگر قابلیت های این مادربورد می توان به GPU Boost جهت افزایش خودکار فرکانس تراشه گرافیکی مجتمع اشاره کرد که تاثیر محسوسی در عملکرد آن خواهد داشت. این قابلیت برای کاربرانی که آشنایی چندانی با اورکلاکینگ و محیط بایوس ندارند می تواند بسیار مفید واقع شود.



    Mem Ok! نیز پای ثابت مادربوردهای ایسوس می باشد! هنگام اورکلاکینگ یا بوت اولیه سیستم جهت لحاظ کردن سازگارترین پروفایل حافظه و تنظیمات مربوطه استفاده می گردد.





    بررسی ادامه دارد...
    (به پست دوم مراجعه شود)


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply
    this is my life homie, you decide yours

    چارلی چاپلین: آدم خوبــــــــــی باش
    ولی وقتت رو برای اثباتش به دیگران تلف نکن... !

    همیشه آنچه که درباره "من" می دانی باور کن،
    نه آنچه که پشت سر "من" شنیده ای "من" همانم که دیده ای نه آنکه شنیده ای... !


  2. 34 کاربر بابت این ارسال مفید از Olesius تشکر کرده اند:

    AM3 (23rd April 2013),AMD Radeon (14th April 2013),Amin_CaraGT2 (15th April 2013),AMIR_HA (14th April 2013),arman_kad (15th April 2013),Armintech (14th April 2013),Artemis (14th April 2013),atisoc0936 (16th April 2013),Behnam_2337 (16th April 2013),Blue Rose (14th April 2013),brnudi (2nd May 2013),Don_Corleone (14th April 2013),golabettruter (14th April 2013),Hamedy12 (15th April 2013),Hamed_Classic (14th April 2013),JIRJIRAK (24th April 2013),mad4tex (15th April 2013),magiteq (14th April 2013),Mehdi_FXX (14th April 2013),mohammad72 (18th April 2013),mohsen (18th September 2013),momo000000 (14th April 2013),morteza.p (15th April 2013),Mr. DB (14th April 2013),Optimus Prime (15th April 2013),overclock990 (17th April 2013),sapple (3rd May 2013),SASANOC (15th April 2013),sMohammad (17th April 2013),smrbh (14th April 2013),TERRORIST (14th April 2013),The Joker (14th April 2013),TheDarkness (15th April 2013),Varand (14th April 2013)



  3. #2
    Moderator
    Olesius آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    Overclockingheroes.com
    نام واقعی
    Ali
    سن
    37
    نوشته ها
    1,290
    تشکر شده 10,386 بار در 1,386 پست
    Olesius آنلاین نیست.
    بررسی کارایی AMD A10-5800K

    در شروع بررسی به تفصیل در مورد دو نسل APU های عرضه شده مطالبی بیان گردید، به منظور روشن شدن تفاوت کارایی خانواده Llano و Trinity مقایسه ای از این دو پلتفورم در بنچمارک های مختلف خواهیم داشت، هر دو پلتفورم در حالت پیش فرض قرار داشته و هیچ گونه تغییری در بایوس آنها اعمال نشده است.


    مشخصات سیستم تست:
    لیست بنچمارک ها:
    AIDA64
    Sisoftware Sandra
    Cine Bench
    Wprime
    3DMark 11, Vantage, 06

    طبق روال گذشته در ابتدا بنچمارک مربوط به Cache & Memory از نرم افزار AIDA64:


    در ادامه سراغ تست های پارامتری مربوط به پردازنده از نرم افزار AIDA64 می رویم:
    قابل ذکر است A4-3400 بدلیل عدم پشتیبانی از دستور AES امتیاز پایینی کسب کرده است، در سایر نتایج اختلاف دو معماری به وضوح دیده می شود.




    نرم افزار Sandra نیز معیار مناسبی برای سنجش عملکرد پردازنده های چند هسته ای می باشد که نتایج بنچمارک Multi-Core Efficiency آن به شرح زیر می باشد:
    در کش نرم افزار نتایج تست پردازنده Core i7 3770K نیز متاسفانه یا خوشبختانه ذخیره شده است که بهرشکل مقایسه آنها خالی از لطف نیست!


    نرم افزار مطرح دیگر Cine Bench می باشد که برای پردازش اطلاعات از تمامی هسته ها بهره می گیرد:
    به جهت الگوریتم های خاص این نرم افرار، قدرت پردازشی و محاسباتی APU ها در این بنچمارک محک جدی می خورد!


    اورکلاکرها با Wprime 32m به خوبی آشنا هستند، تستی مولتی ترید که تفاوت پردازنده 2 هسته ای A4-3400 و 4 هسته ای A10-5800K را آشکار می سازد.



    و در پایان امتیاز CPU در بنچمارک های گرافیکی مختلف:





    اورکلاک:
    متاسفانه ضریب پردازنده A4-3400 محدود به 36X بوده و بایستی با افزایش فرکانس مسیر اقدام به اورکلاک آن کرد ولی ضریب باز A10-5800K هر نویسنده ای را وسوسه می کنه تا قدری با تنظیمات بایوس و ولتاژها دست و پنجه نرم کند! لذا نهایتا با ولتاژهای Safe و بطور Semi Stable فرکانس 4600 مگاهرتز بدست آمد. دمای پردازنده یکی از نکات قابل توجه این پلتفورم می باشد که در طول اورکلاکینگ حتی با وجود اعمال ولتاژ بالاتر نیز در سطح پایینی قرار داشت..

    [Only registered and activated users can see links. ]



    نتیجه گیری پایانی:
    تصور می کنم هر آنچه که لازم و ضروری بود در روال بررسی بیان گردید، ممکن است شما دید مثبتی به AMD و محصولات این کمپانی نداشته باشید و از طرفداران سرسخت Intel باشید! کما اینکه خود من نیز علاقه آشکاری به محصولات Intel داشته و این موضوع را کتمان نمی کنم! ولی زمانی که بحث فاکتور کارایی نسبت به قیمت پرداختی مطرح می شود باید تعصب و علاقه به برندها و کمپانی ها را کنار گذاشت. در شرایط کنونی بازار ایران، تمامی کاربران و گیمرهای ایرانی توان خرید سیستم های High End و گران قیمت را ندارند! بخش کثیری از آنها به دنبال تهیه سیستمی با بودجه متوسط می باشند لذا در این شرایط فاکتور قیمت محصولات AMD یکی از نقاط قوت آنها تلقی می گردد. علی الخصوص با ورود خانواده Trinity و معماری جدید آن که جای هیچ حرف و حدیثی را باقی نمی گذارد. کارایی تراشه گرافیکی مجتمع Radeon HD 7660D در طول بنچمارکهای گرافیکی بیش از دو برابر بهتر از کارت گرافیکی (خارجی) HD6450 می باشد! همین موضوع می تواند تلنگر خوبی برای مقایسه پلتفورم FM2 با یک پلتفورم مشابه باشد. بهرشکل، همان طور که در ابتدای بررسی نیز مطرح گردید، بازار هدف این پلتفورم سیستم های خانگی، اداری و کم مصرف می باشد. امکانات آن بسیاری از نیازهای اساسی کاربران را برآورده ساخته و برای بازی کردن در رزولوشن های متوسط با جزئیات متوسط مناسب می باشد...

    شاید تنها نکته منفی قابل اشاره، فقدان پورت های Sata 6Gb/s می باشد که دلیل آن محدودیت چیپست A55 ذکر گردید



    با تشکر از توجه شما دوستان
    تیم اورکلاکینگ هیروز


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply
    this is my life homie, you decide yours

    چارلی چاپلین: آدم خوبــــــــــی باش
    ولی وقتت رو برای اثباتش به دیگران تلف نکن... !

    همیشه آنچه که درباره "من" می دانی باور کن،
    نه آنچه که پشت سر "من" شنیده ای "من" همانم که دیده ای نه آنکه شنیده ای... !


  4. 31 کاربر بابت این ارسال مفید از Olesius تشکر کرده اند:

    AMD Radeon (14th April 2013),Amin_CaraGT2 (15th April 2013),AMIR_HA (14th April 2013),arman_kad (15th April 2013),Armintech (15th April 2013),Artemis (14th April 2013),atisoc0936 (16th April 2013),Behnam_2337 (16th April 2013),brnudi (2nd May 2013),Don_Corleone (14th April 2013),golabettruter (14th April 2013),Goodman (16th April 2013),Hamedy12 (15th April 2013),Hamed_Classic (14th April 2013),JIRJIRAK (24th April 2013),magiteq (15th April 2013),Mehdi_FXX (14th April 2013),mohammad72 (18th April 2013),mohsen (18th September 2013),morteza.p (15th April 2013),Mr. DB (14th April 2013),Optimus Prime (15th April 2013),overclock990 (17th April 2013),Reza Y (15th April 2013),rezaafsharpoor (3rd April 2015),sapple (3rd May 2013),SASANOC (15th April 2013),smrbh (14th April 2013),TERRORIST (14th April 2013),The Joker (14th April 2013),Varand (14th April 2013)



  5. #3
    Active Member
    golabettruter آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2013
    سن
    39
    نوشته ها
    348
    تشکر شده 1,245 بار در 299 پست
    golabettruter آنلاین نیست.
    درود
    اگر امکانش هست بررسی fx8350 رو هم بزارید
    یه چیز دیگه بازم اگر امکانش هست بررسی کارایی کارتهای گرافیک amd رو برو روی پلتفرم خود amd و اینتل رو هم بزارید ممنون


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  6. 13 کاربر بابت این ارسال مفید از golabettruter تشکر کرده اند:

    Amin_CaraGT2 (15th April 2013),Behnam_2337 (16th April 2013),Don_Corleone (14th April 2013),Hamed_Classic (14th April 2013),JIRJIRAK (24th April 2013),Mehdi_FXX (14th April 2013),mohammad72 (18th April 2013),morteza.p (15th April 2013),Olesius (14th April 2013),Reza Y (15th April 2013),sapple (3rd May 2013),SASANOC (15th April 2013),smrbh (14th April 2013)



  7. #4
    Moderator
    TERRORIST آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    هر جایی که عملیات تروریستی باشه.
    نام واقعی
    Behzad
    نوشته ها
    2,023
    تشکر شده 14,918 بار در 2,102 پست
    TERRORIST آنلاین نیست.
    مرسی ، علی جون (( مدیر مهربونه )) . خوشمان امد.


    --------------------------------------------------------

    دوست عزیز بررسی AMD FX - 8350 - 8 Core ، به این لینک مراجعه کنید > [Only registered and activated users can see links. ]
    ویرایش توسط TERRORIST : 14th April 2013 در ساعت 11:19 AM


    Motherboard : Asus X99-Deluxe-USB 3.1 Processor : Intel Core i7 6900K
    Main Memory : Gskill 4*8 Freq: 3200 MHZ 32 GB Graphics Card : Gigabyte GTX 1080 G1
    Cooling : Cooler Master MasterAir Maker 8 Power Supply : Cooler Master V-850 Full Modular



  8. 17 کاربر بابت این ارسال مفید از TERRORIST تشکر کرده اند:

    Amin_CaraGT2 (15th April 2013),Behnam_2337 (16th April 2013),Don_Corleone (14th April 2013),golabettruter (14th April 2013),Hamed_Classic (14th April 2013),JIRJIRAK (24th April 2013),magiteq (21st September 2013),Mehdi_FXX (14th April 2013),morteza.p (15th April 2013),Mr. DB (15th April 2013),Olesius (14th April 2013),Optimus Prime (15th April 2013),Reza Y (15th April 2013),sapple (3rd May 2013),SASANOC (15th April 2013),smrbh (14th April 2013),The Joker (14th April 2013)



  9. #5
    OCH Member alksdj آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    سن
    34
    نوشته ها
    9
    تشکر شده 83 بار در 12 پست
    alksdj آنلاین نیست.
    با تشکر از علی آقای گل


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  10. 10 کاربر بابت این ارسال مفید از alksdj تشکر کرده اند:

    Agent 47 (14th April 2013),Amin_CaraGT2 (15th April 2013),Behnam_2337 (16th April 2013),Don_Corleone (14th April 2013),golabettruter (14th April 2013),Hamed_Classic (14th April 2013),Mehdi_FXX (14th April 2013),morteza.p (15th April 2013),Olesius (14th April 2013),smrbh (14th April 2013)



  11. #6
    Moderator
    Olesius آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    Overclockingheroes.com
    نام واقعی
    Ali
    سن
    37
    نوشته ها
    1,290
    تشکر شده 10,386 بار در 1,386 پست
    Olesius آنلاین نیست.
    از لطف دوستان ممنونم
    اگر کم و کاستی هم بود به بزرگی خودتون ببخشید...

    پست دوم کامل شد
    Mehdi_FXX and SASANOC like this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply
    this is my life homie, you decide yours

    چارلی چاپلین: آدم خوبــــــــــی باش
    ولی وقتت رو برای اثباتش به دیگران تلف نکن... !

    همیشه آنچه که درباره "من" می دانی باور کن،
    نه آنچه که پشت سر "من" شنیده ای "من" همانم که دیده ای نه آنکه شنیده ای... !


  12. 15 کاربر بابت این ارسال مفید از Olesius تشکر کرده اند:

    Artemis (15th April 2013),Behnam_2337 (16th April 2013),Don_Corleone (16th April 2013),golabettruter (15th April 2013),Hamedy12 (15th April 2013),Hamed_Classic (16th April 2013),Max of oc (12th January 2014),Mehdi_FXX (15th April 2013),morteza.p (15th April 2013),Mr. DB (15th April 2013),overclock990 (17th April 2013),Reza Y (15th April 2013),sapple (3rd May 2013),SASANOC (15th April 2013),smrbh (15th April 2013)



  13. #7
    Retired Moderator

    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    OverClockingHeroes.com
    نام واقعی
    Morteza
    نوشته ها
    1,011
    تشکر شده 5,958 بار در 602 پست
    morteza.p آنلاین نیست.
    درود

    خسته نباشی داداش ....

    ولتاژ این بنده خدا باگ هست جناب کریمخانی ؟


    Motherboard : ASRock Z87 OC Formula Processor : Intel® Core™ i7-4770K
    Main Memory : Apacer ARES DDR3 2400MHZ C9 2X2GB Graphics Card
    Cooling : Custom Water cooling Power Supply : Thermaltake Toughpower Grand 1200W

  14. 14 کاربر بابت این ارسال مفید از morteza.p تشکر کرده اند:

    alksdj (15th April 2013),Artemis (15th April 2013),Behnam_2337 (16th April 2013),Don_Corleone (16th April 2013),golabettruter (15th April 2013),Hamedy12 (15th April 2013),Hamed_Classic (16th April 2013),Mehdi_FXX (15th April 2013),Mr. DB (15th April 2013),Olesius (15th April 2013),overclock990 (17th April 2013),sapple (3rd May 2013),SASANOC (15th April 2013),smrbh (15th April 2013)



  15. #8
    Moderator
    Olesius آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    Overclockingheroes.com
    نام واقعی
    Ali
    سن
    37
    نوشته ها
    1,290
    تشکر شده 10,386 بار در 1,386 پست
    Olesius آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط morteza.p نمایش پست ها
    درود

    خسته نباشی داداش ....

    ولتاژ این بنده خدا باگ هست جناب کریمخانی ؟
    سلامت باشی مرتضی جان

    نه باگ نیست، فقط تصور نکنی vCore هست


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply
    this is my life homie, you decide yours

    چارلی چاپلین: آدم خوبــــــــــی باش
    ولی وقتت رو برای اثباتش به دیگران تلف نکن... !

    همیشه آنچه که درباره "من" می دانی باور کن،
    نه آنچه که پشت سر "من" شنیده ای "من" همانم که دیده ای نه آنکه شنیده ای... !


  16. 9 کاربر بابت این ارسال مفید از Olesius تشکر کرده اند:

    Artemis (15th April 2013),Behnam_2337 (16th April 2013),Don_Corleone (16th April 2013),Hamedy12 (16th April 2013),Hamed_Classic (16th April 2013),morteza.p (15th April 2013),overclock990 (17th April 2013),sapple (3rd May 2013),smrbh (16th April 2013)



  17. #9
    Retired Moderator
    Behnam_2337 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    تهران
    نام واقعی
    بهنام
    نوشته ها
    677
    تشکر شده 6,279 بار در 489 پست
    Behnam_2337 آنلاین نیست.
    با تشکر فراوان از استاد گلم علی آقای عزیز
    واقعا عالی بود. کامل و بی نقص.
    ممنون علی آقای عزیز


    Motherboard : ASUS 970 FX Processor : Phenom II X2 555
    Main Memory : 2x2 GB Crucial Ballistix Tracer 1333MHz Graphics Card : Gainward 8800GT 256 Bit / 512MB DDR3
    Cooling : Cooler Master Hyper TX3 Power Supply : 580W Green
    ********************************************
    ذکات علم و دانش، آموختن آن به دیگران است
    .

    ********************************************

    قوانین و اساسنامه وبسایت تخصصی اورکلاکینگ هیروز


  18. 10 کاربر بابت این ارسال مفید از Behnam_2337 تشکر کرده اند:

    Artemis (16th April 2013),Don_Corleone (16th April 2013),Hamed_Classic (16th April 2013),Mehdi_FXX (16th April 2013),morteza.p (16th April 2013),Olesius (16th April 2013),overclock990 (17th April 2013),sapple (3rd May 2013),smrbh (16th April 2013),TERRORIST (16th April 2013)



  19. #10
    OCH Member

    تاریخ عضویت
    Dec 2012
    محل سکونت
    کرج
    سن
    39
    نوشته ها
    89
    تشکر شده 342 بار در 73 پست
    Mohammad 1985 آنلاین نیست.
    قیمت این پردازنده چنده ؟


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  20. کاربر زیر بابت این ارسال مفید از Mohammad 1985 تشکر کرده است:

    Olesius (16th April 2013)



صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

موضوعات مشابه

  1. پاسخ: 4
    آخرين نوشته: 29th July 2013, 12:12 AM
  2. معرفی نرم افزار ASUS ROG OC KnockOut
    توسط ErfanDL در انجمن نرم افزارهای اورکلاکینگ (Overclocking Tools)
    پاسخ: 1
    آخرين نوشته: 29th November 2012, 02:38 PM
  3. بسته های جدید بروز رسانی asus برای پشتیبانی از ویندوز 8
    توسط ErfanDL در انجمن فناوری اطلاعات (IT)
    پاسخ: 5
    آخرين نوشته: 25th November 2012, 10:39 PM
  4. شایعه : خرید ASRock توسط ASUS !
    توسط Osuk در انجمن فناوری اطلاعات (IT)
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 30th September 2012, 11:06 PM

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •