قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک
نمایش نتایج: از 1 به 9 از 9
Like Tree5Likes
  • 1 Post By XoMa
  • 1 Post By VFSDF
  • 1 Post By Blue Rose
  • 1 Post By ErfanDL
  • 1 Post By Behnam_2337

موضوع: تاپیک جامع : اخبار و مقالات کلی منتشر شده از فن اوری اطلاعات

  1. #1
    OCH Member
    XoMa آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    شیراز
    نام واقعی
    حسین
    سن
    38
    نوشته ها
    406
    تشکر شده 3,367 بار در 290 پست
    XoMa آنلاین نیست.

    تاپیک جامع : اخبار و مقالات کلی منتشر شده از فن اوری اطلاعات

    سلام و عرض ادب


    دوستان عزیز در این تاپیک مرجع میتوانید کلیه اخبار ؛ مقالات ؛ بررسی ها و دیگر موارد منتشر شده در سایت های ایرانی که در حوزه فن اوری اطلاعات هستند را قرار دهید .



    جهت جلوگیری از شلوغ شدن بخش ؛ لطف بفرمایید از ایجاد هرگونه تاپیک برای این موارد خودداری و تمام مطالب را در همین تاپیک قرار دهید





    با احترام
    Artemis likes this.


    Motherboard : Fatal1ty Z87 Professional Processor : Intel® Core™ i7-4790K @ 4.8GHz
    Main Memory : HyperX Predator 2*4GB @ 2933MHz Graphics Card : AMD Radeon R9 290
    Cooling : Noctua NH-D14 Power Supply : GREEN GP-885B
    یه مدت تو هات اورکلاک امضام این بود

    همتون رو دوست دارم....

    بازم میزارمش....



  2. #2
    Game Assistant
    VFSDF آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    تهران
    نام واقعی
    VahiD
    نوشته ها
    796
    تشکر شده 6,671 بار در 869 پست
    VFSDF آنلاین نیست.

    ویبولتین 5 نسخه بتا منتشر شد !

    بالاخره [Only registered and activated users can see links. ] 5 نسخه بتا از [Only registered and activated users can see links. ]منتشر شد .

    تازه های نسخه 5 :

    [Only registered and activated users can see links. ] 5 معروف به کانکت ، ویژگیهایی استثنایی برای ساخت یک وبسایت انجمن گرا دارد . در این نسخه ساخت و ایجاد موضوع و هم چنین مدیریت سایت ساده تر شده است .

    ساده تر شدن نصب سایت و سفارشی سازی آن :


    site builder جدید این نسخه ، مدیریت انجمن را برایتان خیلی راحت تر میکند . استایلهای قابل تغییر ، تنظیمات drag and drop و ویرایش ساده صفحات هم از دیگر ویزگیهای آن هستند .

    ابزار پویا برای مطالب سایت :


    ماژولهای قابل تغییر برای محتوای سایت ، باعث تغییرات سریعتر و نیز افزایش بازدید صفحات انجمن شما می شود .جستجوی [Only registered and activated users can see links. ] از نو طراحی شده که کیفیت جستجو با نتایج بهتری را داشته باشد .

    ویژگیهای ظاهر جدید [Only registered and activated users can see links. ] 5 ، صفحه فعالیتها و بهبود گردهماییهای اجتماعی :


    بهبود عامل اجتماعی در این [Only registered and activated users can see links. ] شامل گروهها ، پروفایل جدید کابری ، عملگر کامنتها ، آپدیتهای زنده و غیره .

    گسترش ظرفیتهای عکس و فیلم :


    یک محیط جدید در این نسخه از [Only registered and activated users can see links. ] 5 ، کاربران را دعوت می کند تا به سرعت و راحتی عکس و فیلم پست کنند . این عکس و فیلم بعداً با دیگر محتوای سایت ارتباط خوبی پیدا خواهد کرد . پروفایل کاربری نیز پس از آن با تمام این عکس و فیلمهایی که فرد قرار داده ارتباط برقرار میکند .

    قابلیت مرور با موبایل و بهبود کارایی آن :


    نسخه جدید بهینه شده موبایل نیز باعث می شود که بازدید کنندگانی که از طریق گوشیهای موبایل وارد سایت شما میوشند مدت بیشتری را در ساییتان وقت صرف کنند . زیرا مشکلات آزاردهنده نسخه های قبلی را نحواهند داشت .

    خلاصه خصوصیات جدید [Only registered and activated users can see links. ] 5 کانکت :

    - تغییر ساختار این نسخه باعث بهبود عملکرد و سفارشی سازی ساده تر آن شده است .
    -سئوی داخلی این نسخه باعث افزایش دهی ترافیک جستجوی شما می شود .
    - یک اپگرید کننده ساده و جدید برای آپگرید کردن سایت شما از [Only registered and activated users can see links. ] 3 و 4 + یک ابزار دیگر برای انتقال محتوای سایت شما از فرومهای دیگر مثل phpbb و mybb و غیره به ویبولتین !!!

    قیمت [Only registered and activated users can see links. ] 5 کانکت هم اکنون 660 هزار تومان و هزینه آپگرید از ویبولتین 3 و 4 به ویبولتین 5 کانکت 545 هزار تومان می باشد .
    منبع:vbiran.ir
    ویرایش توسط VFSDF : 28th September 2012 در ساعت 11:44 AM
    unique likes this.


    Motherboard : ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 Processor : Intel® Core™ i7 12700K
    Main Memory : G.SKILL TridentZ Gold Royal Series DDR4 32GB CL16 Graphics Card : NVIDIA GeForce GTX 1080 GALAX HOF 8GB GDDR5X
    Cooling : DEEPCOOL Castle 360 EX Power Supply : Corsair HX850i 80 Plus Platinum
    PC GAMER
    Always in Next Gen



  3. 3 کاربر بابت این ارسال مفید از VFSDF تشکر کرده اند:

    Osuk (28th September 2012),TERRORIST (28th September 2012),TRIDENT (28th September 2012)



  4. #3
    کاربر اخراجی

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    نوشته ها
    32
    تشکر شده 281 بار در 38 پست
    unique آنلاین نیست.

    کیبورد جدید و حرفه ای مایکروسافت برای ویندوز 8

    به گزارش [Only registered and activated users can see links. ]به نقل از گویا آی تی؛ با انتشار دو تا از تجهیزات جدید ویندوز ۸ به نام‌های Microsoft Wedge Mobile Keyboard , Microsoft Wedge Touch Mouse ماکروسافت یک مدل دیگر را نیز به بازار وارد کرد. این صفحه کلید که مدل Full-size می‌باشد به همراه نشانگرهای جدید ویندوز ۸ بعلاوه یک کلید اضافه بر spacebar ارا‍ئه شده است. این کلید مضاعف در کنار Spacebar نقش Backspace را برای شما بازی می‌کند. موضوع اینجاست که با قیمت معادل ۶۰$ خریدار می‌خواهد قبل از خرید کیبورد را تست کند تا مطمئن شود جنس مورد نظرش است اما فعلا چنین چیزی امکان‌پذیر نیست.
    کیبورد Sculpt Comfort به شما احساس La-Z-Boy Keyboard می‌دهد. یک پد محافظ مچ دست به اندازه ۲٫۵ اینچ در پایین این کیبورد قرار دارد که دست شما را از زمین فاصله می‌دهد با این کار باعث سرعت بخشیدن به تایپ و احاطه کل صفحه کلید می‌شود. اما اگر از افرادی هستید که تا حالا از کیبورد منحنی استفاده نکردید مطمئن در اولین بار بسیاری از کلمات را اشتباه تایپ خواهید کرد.مشکل اینجاست که همه افراد به دنبال یک کیبورد ساده نیستند. به عنوان مثال کلید Spacebar به نظر زیادی بزرگ می‌آید و این کلید را در محلی قرار داده‌اند که برای دسترسی به آن باید دست خود را بکشید و از تایپ سریع جلوگیری می‌کند. در مقابل کیبوردهای لپ‌تاپ کیبورد Sculpt احساس تایپ بر روی پنبه را به شما می‌دهد در واقع می‌شود گفت بسیار نرم و لطیف است.
    به سادگی با نگه داشتن دو کلید کنار هم Spacebar دستور اجرای آن را بین همدیگر تغییر دهید. اما بر خلاف نظر دیگر کاربران باید گفت که کلید backspace آنقدر هم که فکر می‌کنید آزار دهنده نیست به همین دلیل است که ماکروسافت امکان تغییر عملکرد این دو کلید را به این سادگی طراحی کرده است. باید در نظر داشته باشید که در موقع نوشتن متن نیاز زیادی به استفاده از کلید backspace ندارید. مخصوصاً حرفه‌ها که حتی بعد از نوشتن یک صفحه کامل به ندرت یک غلط املایی پیدا می‌کنند که بخواهد با استفاده از کلید backspace اصلاح کنند. به هر حال این کلید برای تازه وارد‌ها میانبر خوبی است و می‌توانند از آن استفاده کنند.
    به غیر از طراحی tweaked کیبورد Sculpt Comfort . به همراه امکانات مفیدی برای ویندوز ۸ ارائه شده است. همان طور که در کیبورد Wedge Mobile Keyboard مشاهده کردید این کیبورد هم از ۴ کلید مخصوص تشکیل شده است:
    • Search


    • Share


    • Devices


    • Setting

    البته اگر مایکروسافت به جای این کلید‌ها از کلید Fn برای تغییر عملکرد کلید‌ها استفاده بکرد بهتر بود.
    همان طور که در عکس بالا مشاهده می‌کنید ماکروسافت لوگوی کلید پنجره را به ویندوز ۸ تغییر داده است. این کلید در ویندوز ۷ منوی استارت را باز می‌کند اما در ویندوز ۸ صفحه برنامه در حال پردازش را به نمایش می‌گزارد.
    از لحاظ سخت‌افزاری این کیبورد wireless می‌باشد. این به این معناست که شما از یک گیرنده Wi-Fi و باطری برای تبادل ارتباط میان کیبورد و کامپیوتر استفاده می‌کند. فرکانس دریافتی این کیبورد ۲٫۴Ghz و سایز USB دریافتی بزرگی دارد. خبر خوش اینجاست که هیچ گونه درایور و برنامه برای استفاده از این کیبورد نیاز ندارید فقط Wi-Fi USB کیبورد را به کامپیوتر وصل کنید و بدون هیچ گونه انتظاری از آن استفاده کنید. باطری استفاده شده بر روی این کیبورد AAAs می‌باشد که خوشبختانه ماکروسافت دو باطری را به طور مجانی درون جعبه کیبورد قرار داده است..
    نام کامل: Microsoft Sculpt Comfort Keyboard
    قیمت: ۶۰$مزایا: دارا بودن محافظ مچ دست برای راحتی و جلوگیری از خستگی بعلاوه چندین کلید مخصوص ویندوز ۸ که میانبرهای مناسبی برای کاربران می‌باشد.معایب: مدل خمیده و ناهموار احساس مبهم و دست و پا گیر به شما می‌دهد.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply



  5. #4
    fly
    کاربر سایت
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    نوشته ها
    14
    تشکر شده 38 بار در 12 پست
    fly آنلاین نیست.

    لنوو چهار محصول تبدیل شدنی (تبلت و لپ تاپ) با سیستم عامل ویندوز ۸

    به نقل از:گویا ای تی


    روزشماری برای عرضه‌ی رسمی ویندوز ۸ شروع شده و کمتر از ۲ هفته فرصت باقی مانده است. سازندگان مختلف تدریجاً محصولات جدید خود را روانه ی بازار می‌کنند و یا پیش فروش آن را هم شروع کرده‌اند. Lenovo هم به عنوان یکی از بهترین سازندگان تبلت و لپ‌تاپ ساکت نیست و ۴ محصول جدید خود را رونمایی کرده است.

    هر ۴ مدل معرفی شده به نوعی تبدیل می‌شوند. IdeaPad Yoga 11 اولین محصول است که صفحه نمایش ۱۱٫۶ اینچی دارد. سیستم عامل آن Windows RT است (پس مشخص است که از SoCهای ARM است). صفحه نمایش به طور کامل و ۳۶۰ درجه می‌چرخد و لپ‌تاپ به یک تبلت مبدل می‌شود.
    چیپ پردازنده Tegra 3 محصول NVIDIA است، ۲ گیگابایت حافظه‌ی RAM و نهایتاً ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برای این تبدیل شونده پیش‌بینی شده است. رزولوشن نمایشگر ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل است، دوربین آن رزولوشن ۷۲۰p دارد و پورت‌های USB، HDMI، یک کارت‌خوان، اتصال وایرلس ۸۰۲٫۱۱n و بلوتوث ۴٫۰ هم در آن دیده می‌شود.
    قیمت Yoga 11 از ۷۹۹ دلار به بالاست و در دو رنگ نقره‌ای و نارنجی عرضه می‌شود.
    [Only registered and activated users can see links. ]
    مدل دیگر Yoga 13 است و همان‌طور که نامش نشان می‌دهد، صفحه نمایش ۱۳٫۳ اینچی دارد. مثل مدل قبلی نمایشگر به طور کامل می‌چرخد و رنگ هم مشابه مدل قبلی است. اما دیگر مشخصات به کلی متفاوت است. سیستم عامل Windows 8 است و پردازنده هم Intel Core i5 یا i7 می‌باشد. گرافیک HD 4000 که به صورت مجتمع در CPU قرار دارد، برای پردازش گرافیکی استفاده می‌شود. ماکزیمم RAM قابل انتخاب ۸ گیگابایت و ماکزیمم فضای ذخیره‌سازی SSD برابر با ۲۵۶ گیگابایت است. رزولوشن نمایشگر هم ۱۶۰۰ در ۹۰۰ پیکسل می‌باشد. دوربین ۷۲۰p، پورت HDMI، اتصال بلوتوث و WiFi مشابه مدل قبلی است و البته USB 3.0 هم در این مدل وجود دارد.
    قیمت Yoga 13 بسته به نوع سفارش از ۱۰۹۹ دلار به بالاست.
    [Only registered and activated users can see links. ]
    ThinkPad Twist مدل دیگری است که مطابق با نامش، سک صفحه نمایش گردان دارد. می‌توان نمایشگر را روی صفحه کلید قرار داد و لپ‌تاپ را به تبلت تبدیل کرد.
    صفحه نمایش ۱۲٫۵ اینچی این محصول رزولوشنی برابر با ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل دارد، پردازنده می‌تواند i3، i5 و یا i7 باشد، کارت گرافیک جداگانه‌ای وجود ندارد و همان HD 4000 اینتل با مصرف انرژی پایین خود، پردازش گرافیکی را انجام می‌دهد. ماکزیمم RAM و SSD انتخابی به ترتیب ۸ و ۱۲۸ گیگابایت است و البته می‌توان به جای درایو حالت جامد از HDD استفاده کرد که در این صورت ظرفیت‌های ۳۲۰ یا ۵۰۰ گیگابایت قابل سفارش است.
    اتصالات مثل مدل‌های قبل است با این تفاوت که ۲ عدد پورت USB 3.0 در این مدل پیش‌بینی شده است. پورت اترنت و mini DisplayPort هم از تفاوت‌های آن است.
    قیمت این محصول از ۸۴۹ دلار شروع می‌شود.
    [Only registered and activated users can see links. ]
    آخرین مدل رونمایی شده، IdeaTab Lynx است. در واقع می‌توان این مدل را یک تبلت به همراه صفحه کلید اضافی قلمداد کرد. صفحه نمایش ۱۱٫۶ اینچ و دارای رزولوشن ۱۳۶ در ۷۶۸ پیکسل است. پردازنده‌ی این مدل یک Atom اینتل به نام Z2760 می‌باشد، ۲ گیگابایت حافظه‌ی RAM از نوع DDR2، فضای ذخیره‌سازی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی، دوربین ۲ مگاپیکسلی سمت جلو، پورت Micro USB 2.0 و Micro HDMI، کارت‌خوان microSD، اتصال بی‌سیم بلوتوث ۴٫۰ و WiFi 802.11n هم سایر امکانات آن را تشکیل می‌دهد. در نهایت قیمت Lynx است که از ۵۹۹ دلار شروع می‌شود و صفحه کلید جداگانه‌ی آن هم ۱۴۹ دلار هزینه دربردارد.
    [Only registered and activated users can see links. ]
    منبع: [Only registered and activated users can see links. ]


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply



  6. #5
    Retired Moderator

    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    YAZD
    نام واقعی
    ALI
    سن
    33
    نوشته ها
    1,501
    تشکر شده 10,818 بار در 1,401 پست
    Blue Rose آنلاین نیست.
    ممنوعیت واردات در حوزه رایانه و افزایش 5 برابری قیمت:
    بازار آی‌تی آشفته‌تر می‌شود

    گروه it اواخر هفته گذشته و با تصمیم دولت، ثبت سفارش واردات 75 قلم کالا که با عنوان «لوکس» و «غیرضرور» اعلام شده است به کشور متوقف شد که در این فهرست کالاهای دیجیتالی و رایانه‌ای نیز به چشم می‌خورد. در این بین این مساله باعث شده است که قیمت‌ها با جهش چشمگیری مواجه شود و در شرایطی که نوسان لحظه‌ای قیمت ارز منجر به کاهش واردات و گرانی و حتی احتکار از سوی برخی فروشندگان شده است به نظر می‌رسد این تصمیم دولت بر آشفتگی این بازار بیفزاید.
    سیدمهدی میرمهدی، رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران به تشریح تبعات این تصمیم پرداخت و اظهار داشت: متاسفانه از اواسط هفته گذشته، فعالان صنف برای ثبت سفارش کالاهای خود مراجعه کرده و با مصوبه ممنوعیت و توقف واردات به کشور مواجه شدند و ما متاسفیم از اینکه تصمیماتی گرفته می‌شود که کسب و کارها زیر سوال می‌روند.
    وی اظهار داشت: با این تصمیم شفاف‌سازی و ورود از کانال گمرک جای خود را به ورود کالاهای قاچاق به کشور خواهد داد و دولت باید متحمل هزینه بسیاری برای جلوگیری از قاچاق شود.
    رییس اتحادیه فناوران رایانه با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های طرح ملی دولت الکترونیک منوط به فناوری اطلاعات است و در اجرای آن باید از لوازمی استفاده شود که واردات آن متوقف شده است، خاطرنشان کرد: کالاهایی چون سرور، لپ‌تاپ، پی‌سی و حتی شبکه به عنوان اجزای کامپیوتری که اجازه ثبت سفارش ندارند همه دسترسی به اطلاعات را برای پیاده‌سازی طرح‌های بزرگی همچون دولت الکترونیک ممکن می‌کنند اما با توقف واردات این کالاها، بازهم باید شاهد هزینه‌های کاغذبازی و رفت و آمدهای غیرضرور درون‌شهری باشیم.
    میرمهدی با بیان اینکه فناوری اطلاعات در سبد خانوار جای گرفته است، ادامه داد: امروز نمی‌توان خانواده‌ای را یافت که حداقل یک کامپیوتر در خانه خود نداشته باشد حال با وجود این تصمیم دولت، خانوار ایرانی مجبور است که هزینه‌های هنگفتی برای برآوردن این نیاز متقبل شود چراکه به خوبی شواهد نشان می‌دهد که در تولید کالایی مانند کامپیوتر به هیچ عنوان در کشور حرفی برای گفتن نداریم و تمامی قطعات و لوازم کامپیوتری وارداتی بوده و هست.
    رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران با تاکید بر اینکه تاکنون در این صنف مقوله‌ای به نام قاچاق وجود نداشت و تمامی کالاها دارای برچسب طرح «شبنم» بوده‌اند، افزود: به دلیل پایین بودن تعرفه گمرکی در این صنف، کالای قاچاق وارد بازار نمی‌شود اما با اجرای مصوبه جدید، به‌زودی شاهد خواهیم بود که فعالان این صنف به سمت قاچاق روی آورند.
    وی گفت: دولت ابتدا باید فرآیندهای تولید داخل را پیاده‌سازی کرده و سپس جلوی واردات کالا را بگیرد اما در شرایطی نسبت به اجرای این مصوبه اقدام کرده است که تولیدکننده کامپیوتر در کشور وجود ندارد و تمامی اقلام کامپیوتری وارداتی است.
    میرمهدی با اشاره به عدم حمایت دولت از تولید در این بخش و با بیان اینکه اقلامی مانند ماوس، کیبورد و مانیتور در ایران تولید می‌شود که توقف واردات آن مشکلی را به وجود نمی‌آورد، اضافه کرد: زمانی که تولیدکننده‌ای برای هارد، مادربورد، رم، سی‌پی‌یو، تبلت، لپ‌تاپ و سرور و شبکه وجود ندارد توقف واردات آن جای سوال دارد.
    رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران با بیان اینکه دولت چین در حمایت از تولید، حتی به تولیدکننده‌های زیرپله‌ای تسهیلات می‌دهد به مهر گفت: در ایران در حمایت از تولید هیچ اقدامی صورت نمی‌گیرد و یک تولیدکننده برای اخذ مجوز تولید حداقل چهار سال معطل می‌شود.
    وی با تاکید براینکه به دلیل شرایط ناپایدار اقتصادی تمامی تولیدکننده‌های بخش کامپیوتر رو به تعطیلی آورده و با کمبود کالا مواجه شده‌اند، تصریح کرد: ضرر و زیان 70 میلیون ایرانی را به همراه خواهد داشت.
    میرمهدی با بیان اینکه در سال تولید ملی، هیچ کار تولیدی در زمینه کامپیوتر صورت نگرفته است، گفت: هم‌اکنون و با گذشت هشت ماه از سال، فعالان این بخش در حال پرداخت تاوان افزایش نرخ ارز هستند و توقف واردات نیز باعث افزایش تنش و ضرر و زیان فعالان در این بازار خواهد شد و در نهایت این ضرر به اقتصاد کشور وارد می‌شود.
    وی گفت: تاوان این تصمیم غیرکارشناسی دولتمردان را مردم به عنوان خریداران نهایی باید پرداخت کنند و پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که در قیمت کالاهای کامپیوتری با سه تا پنج برابر افزایش قیمت روبه‌رو خواهیم شد چراکه آمار مصرفی در پی‌سی و تبلت و لپ‌تاپ در ایران بالاست و توقف واردات این کالاها منجر به افزایش قیمت و قاچاق آن به کشور خواهد شد.

    منبع:جهان صنعت
    Artemis likes this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply



  7. #6
    Network Administrator
    ErfanDL آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    MikroTik RouterOS
    نام واقعی
    عرفان
    نوشته ها
    3,034
    تشکر شده 17,392 بار در 2,993 پست
    ErfanDL آنلاین نیست.

    ه*کرها از این دستگاه برای پیدا کردن رمز عبور شما استفاده می‌کنند!

    فارنت: اغلب در‌مورد ایده‌های مبتکرانه‌ای که هکرها برای نفوذ به سیستم‌های امنیتی از آن استفاده می‌کنند صحبت می‌کنیم اما خیلی‌کم اتفاق می‌افتد که بتوانیم روند انجام این کار را ببینیم. در شکل زیر دستگاهی که برای سرقت رمز عبور شما استفاده می‌شود را مشاهده می‌کنید.

    در یک کنفرانس امنیتی با نام Passwords^12 که اخیرا برگزار شد محققی به‌نام Jeremi Gosney تجهیزاتی که هکرها از آن برای سرقت رمز‌های عبور استفاده می‌کنند را نمایش داد.





    چیزی که مشاهده می‌کنید مجموعه‌ای از ۵ سرور ۴U است که مجهز به ۲۵ کارت گرافیکی Radeon بوده و توانایی تبادل اطلاعات تا ۱۰ گیگا‌بایت بر‌ثانیه را دارند. بر‌روی این دستگاه برنامه‌ای برای ### کردن رمز‌عبور وجود دارد که توانایی پردازش و جستجو در بین ۳۴۸ میلیارد پسورد ترکیبی با پروتکل NTLM را دارد و به عبارت دیگر مجموعه‌ای از پسوردهای امن در زمان بسیار کمی می‌توانند مورد حمله قرار بگیرند.

    به‌عنوان مثال با این دستگاه و تجهیزات آن یک رمز‌عبور ۱۴ کاراکتری رمز‌گذاری شده توسط ویندوز ایکس‌پی در شش دقیقه کشف خواهد‌ شد. این مسئله ممکن است شما را در مورد رمز‌عبورهایی که استفاده می‌کنید به فکر فرو ببرد، اگر شما از رمز‌عبورهای طولانی و با حروف تصادفی و غیر‌قابل حدس استفاده نمی‌کنید هکرها شما را به دام خواهند‌انداخت.
    بله! رمز‌عبورهایی که قبلا به میلیون‌ها سال زمان برای کشف شدن احتیاج داشت امروزه به راحتی در چند‌ساعت کشف می‌شوند. بنابراین اگر همچنان از [Only registered and activated users can see links. ] استفاده می‌کنید بهتر است تا دیر نشده و گرفتار این دستگاه نشده‌اید، رمز‌عبورهایی طولانی و مطمئن انتخاب کنید.

    منبع: فارنت
    HWANWOONG likes this.


    Motherboard : ASUS P8P67 WS Revolution - DUAL BIOS MOD Processor : Core i5 3570 @ 4.0 GHz - 1.1 V - 45° C
    Main Memory : G.Skill TridentX 8GB (2x4GB) @ 2400 MHz Graphics Card : ASUS ROG STRIX 1080Ti 11G Gaming
    Cooling : Tuniq Tower 120 Extreme V2 Power Supply : GREEN GP885-B




  8. #7
    Retired Moderator
    Artemis آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    تهران
    نام واقعی
    محمود
    سن
    35
    نوشته ها
    1,055
    تشکر شده 5,913 بار در 685 پست
    Artemis آنلاین نیست.
    سلام
    کوچکترین DSLR کمپانی Canon عرضه شد
    Canon EOS 100D یا Canon Rebel SL1

    مشخصات این DSLR کوچک به نقل از سایت Canon به شرح زیر


    برای مشخص شدن ابعاد و سبکی Canon 100D به عکس زیر دقت کنید
    [Only registered and activated users can see links. ]

    واقعا ضریف و سبک و مشکل برای دست های بزرگ
    طیف جدید از DSLR هارو canon عرضه کرده با توجه به
    ابعاد و وزن این مدل ، دیگه کنون برای هر سن و طیفی دوربین
    DSLR داره

    منبع:

    [Only registered and activated users can see links. ]

    در سایت زیر هم میتونید عکس های گرفته شده با 100D رو ببینید
    [Only registered and activated users can see links. ]

    جالب برای کوچک کردن Canon EOS 100D نه view finder حذف شده نه دکمه های ضروری


    Motherboard Processor : Intel Core i7 3630QM
    Main Memory : 16GB Graphics Card : AMD Radeon HD 8970M
    Cooling Power Supply



  9. #8
    Retired Moderator
    Behnam_2337 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    تهران
    نام واقعی
    بهنام
    نوشته ها
    677
    تشکر شده 6,279 بار در 489 پست
    Behnam_2337 آنلاین نیست.
    نقل قول نوشته اصلی توسط atisoc0936 نمایش پست ها
    امروز وقتی که رفتم به سایت گیگا تا یه سر بزنم این تبلیغ رو دیدم
    البته هنوز نتونستم اطلاعاته کاملی در بیارم

    [Only registered and activated users can see links. ]

    [Only registered and activated users can see links. ]


    [Only registered and activated users can see links. ]
    با تشکر از مهدی عزیز
    مهدی جان گیگابایت چند وقتیه که از فناوری UD 5 در مادربردهاش استفاده میکنه. نمونه اون مادربر د Z77X-UP7 هست که چند روز پیش این مادربرد رو بصورت تخصصی بررسی کردیم:[Only registered and activated users can see links. ]

    atisoc0936 likes this.


    Motherboard : ASUS 970 FX Processor : Phenom II X2 555
    Main Memory : 2x2 GB Crucial Ballistix Tracer 1333MHz Graphics Card : Gainward 8800GT 256 Bit / 512MB DDR3
    Cooling : Cooler Master Hyper TX3 Power Supply : 580W Green
    ********************************************
    ذکات علم و دانش، آموختن آن به دیگران است
    .

    ********************************************

    قوانین و اساسنامه وبسایت تخصصی اورکلاکینگ هیروز




  10. #9
    OCH Member
    تاریخ عضویت
    Nov 2012
    نوشته ها
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 پست
    javadshahvand آنلاین نیست.

    اولین دیتابیس آزاد گارانتی های ایران ؛ اندر حکایت گارانتی در ایرا

    تا حالا برای قطعات دیجیتالی از سخت افزار گرفته تا تبلت و موبایل از گارانتی استفاده کردید ؟!

    از امروز می تونید تجربه خودتون از گارانتی ها را در یک دیتابیس آزاد ثبت کنید ، تجربیات دیگران را ببینید و نشان های کیفیت و مشخصات گارانتی ها را در یک جا ببینید !

    برای ثبت تجربه و مشاهده وضعیت گارانتی های مختلف به اینجا مراجعه کنید :

    [Only registered and activated users can see links. ]

    توجه داشته باشید که با این کار ضمن شرکت در قرعه کشی های مختلف و رسیدن صدای شما به شرکت های گارانتی کننده ، به بهبود کیفیت گارانتی ها در ایران کمک خواهید کرد .


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply



کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •