قابل توجه کاربران گرامی: تاپیک معرفی اعضاء برای آشنایی بیشتر با یکدیگر (حتما شرکت کنید) لینک
نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1
Like Tree4Likes
  • 4 Post By News Team

موضوع: کیس جدید Dukase دیپ کول معرفی شد

  1. #1
    News Team Member

    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    نوشته ها
    19
    تشکر شده 114 بار در 18 پست
    News Team آنلاین نیست.

    کیس جدید Dukase دیپ کول معرفی شد

    شرکت دیپ کول در روزهای گذشته از یکی از جدیدترین کیس های خود برای کاربران میانه بازار رونمایی کرد. این کیس ATX که با مدل DUKASE معرفی شده از شاسی جدید این شرکت بهره می برد. در طراحی جدید این کیس کاهش وزن و افزایش استقامت آن مد نظر بوده تا کاربری و بازدهی به ویژه تمیزکاری و سیستم خنک سازی آن آسانتر شود. سیستم خنک کننده Dukase از سه فن با قابلیت کنترل هم زمان تشکیل شده و بدنه آن با رنگ پودری الکترواستاتیک مشکی و مات پوشانیده شده است.

    [Only registered and activated users can see links. ]

    درب یکپارچه جلویی کیس علاوه بر مخفی کردن درایوهای اپتیکال، سادگی و زیبایی این کیس جدید دیپ کول را دو چندان کرده است. در سقف این محصول امکان نصب دو فن 120 میلیمتری یا واترکولینگ هایی با رادیاتور 240 میلیمتری به آسانی امکان پذیر است. اسکلت بندی این کیس به شکل حرفه ای و با بهترین نوع طراحی صورت گرفته تا کاربر بتواند همه نوع سخت افزار را نصب و به ساتدگی به تمامی بخش های کیس دسترسی داشته باشد. پنل خروجی این محصول از 7 شکاف PCI بهره می برد که برای نصب انواع سخت افزار کافی خواهد بود. فضای داخلی کیس به دو بخش تقسیم شده است. کابینت پایینی به نصب منبع تغذیه و هارددیسک ها اختصاص داده شده است.

    [Only registered and activated users can see links. ]

    با انتقال فضای هارددیسک ها به کابینت اول، فضای کافی برای نصب کارتهای گرافیک حرفه ای تا 390 میلیمتر در کابینت اصلی ایجاد شده است. همچنین در این بخش فضایی برای نصب دو دیسک ذخیره ساز 2.5 اینچی نیز در نظر گرفته شده تا بیشترین استفاده از فضای داخلی کیس ممکن شود. این کیس با نوار LED نورانی در بخش فوقانی عرضه شده و سخت افزارهای نصب شده در داخل کیس به خوبی نمایان خواهند بود. محفظه بزرگ برای نصب کولرهای پردازنده بزرگ و امکان نصب دو دیسک 5.25 اینچی، سه دیسک 3.5 اینچی، سه دیسک 2.5 اینچی و وزن پایین 5850 گرم از دیگر مزایای کیس Dukase شرکت دیپ کول است.

    [Only registered and activated users can see links. ]

    این کیس زیبا و حرفه ای به زودی توسط مجموعه فرانوآوران (نماینده انحصاری محصولات دیپ کول در ایران) در سطح گسترده توزیع می شود. علاوه بر آن، کاربران می توانند این محصول زیبا و کاربردی را از فروشگاه اینترنتی [Only registered and activated users can see links. ] تهیه نمایند.

    [Only registered and activated users can see links. ]
    SASANOC, p.X, overclock990 and 1 others like this.


    Motherboard Processor
    Main Memory Graphics Card
    Cooling Power Supply

  2. 9 کاربر بابت این ارسال مفید از News Team تشکر کرده اند:

    amirsss (16th January 2016),ghaffari (21st January 2016),magiteq (18th January 2016),msover (16th January 2016),Olesius (16th January 2016),Optimus Prime (19th January 2016),p.X (16th January 2016),Reza Y (20th January 2016),VFSDF (17th January 2016)



کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •